Žurnāls L'argus pasludinājis jauno Dacia Sandero par “Gada auto” un “Gada pilsētas auto”.
Franču auto žurnāls L'argus pasludinājis jauno Dacia Sandero par “Gada auto 2021”, kā arī “Gada pilsētas auto 2021” titula ieguvēju. Sandero, kas ir zīmola pārdotākā automašīna, nodrošina klientiem vislabāko cenas un kvalitātes attiecību. Sandero no 32 konkursam izvirzītajiem modeļiem izvēlējās auto žurnālisti no dažādiem medijiem (tostarp La Tribune, Le Monde, L'Équipe, RTL un La Voix du Nord u.c.).
Kopš Dacia Sandero laišanas tirgū 2008. gadā šī auto pārdošanas apjoms sasniedzis aptuveni 2,3 miljonus vienību, no kuriem trešdaļa pārdota Francijā, apliecinot to, ka gadu no gada šis modelis ir pirmā izvēle privātpersonu segmentā gan Francijā, gan citur Eiropā.
Ar drosmīgāku un mūsdienīgāku izskatu jaunais Sandero, līdzīgi kā tā priekšgājēji, turpina būt vienkāršs un pieejams, taču vienlaikus šis auto ir piedzīvojis arī neticamas pārvērtības – jauns dizains, jauns aprīkojums un jaunākās paaudzes ECO-G LPG vai benzīna dzinēji lielākai efektivitātei un zemākam degvielas patēriņam. Pateicoties CMF-B platformai, ir uzlabota mašīnas salona ietilpība un kvalitāte, kā arī komforta līmenis un braukšanas pieredze, ko sniedz šis automobilis.
Papildus L'argus žurnāla piešķirtajam “Gada auto 2021” titulam Sandero ir ieguvis arī citus apbalvojumus visā Eiropā, tostarp Lielbritānijā, kur žurnāls What Car? šim auto piešķīris “Gada auto” titulu, kā arī Francijā, kur Sandero saņēmis Automobile Awards balvu “Labs pirkums”, un Rumānijā – “Gada auto”.
"Nupat tirgū tika palaists jaunais Sandero, un tā mērķis ir turpināt iepriekšējo paaudžu veiksmes stāstu, līdz šim pārdodot gandrīz 2,3 miljonus vienību. Tādējādi katru gadu šis auto turpina būt populārākā izvēle privātpersonu segmentā gan Francijā, gan citur Eiropā. Kā pirmais Dacia transportlīdzeklis, kurš izmanto Alianses CMF-B modulāro platformu, vienlaikus saglabājot uzticību Dacia personībai, jaunais Sandero vairāk nekā jebkad iepriekš atbilst klientu vajadzībai veikt gudrus pirkumus. Turklāt tituls “Gada auto” apliecina mūsu darbu un nostiprina mūsu vīziju, ka izdevīgu cenu ir iespējams apvienot ar mūsdienīgu un pievilcīgu automašīnu. Jaunais Sandero tam ir lielisks piemērs,” norāda Deniss Le Vots, Dacia izpilddirektors.
Skatījos jutūbā sižetus gan par Sandero, gan Loganu. Tīri neko, bet ir viens bet. Nav atsevišķa radioaparāta. Jābakstās planšetē, vai arī lētākiem modeļiem jāpieslēdz savu smartfonu, un tas mašīnai, kuru pozicionē kā pilsētas! Tads hemoroīds! Esmu pieradis, ka pagriežot aizdedz uzreiz sāk spēlēt radio, bet ja pārbraucot no vietas uz vietu pilsētā vajag tā čakarēties, tad tas nav kruta.
Man paziņa ilgi meklēja auto, kuram glāžu turētāji būtu kreisajā pusē, laikam neatrada, bet bija ļoti vīlies
Glāzi var nolikt kājstarpī, bet ja nav rādžina, atliek vien pašam dungot.
Pie tā jau jāsāk pamazām pierast. Pogas un slēdži arī paliek arvien mazāk. Bet radio tiešām varēja būt pēdējais ko tajā stulbajā planšetē pārnes. Gan jau aļikā var kaut kādu aizvietotāju pasūtīt.
Piespied on-off pogu uz planšetes, un sāks skanēt rādžiņš, ko pēdējo klausījies. Zem stūres ir radio vadības fiziskās pogas.
Ja nepatīk, var uz paneļa uzlikt kasešu maģi, kas ieslēdzas kopā ar aizdedzi
Ak kur problēma ar planšeti. Radio automātiski sāk skanēt. Aiz stūres ir rullītis (99%, ka ir, jo tā ir Reno), lai pārtītu radio stacijas vai dziesmas. Ļoti ērti tev planšeti vispār nav jāaiztiek.