Subaru Outback jaunā paaudze startēs 8.maijā (+ FOTO) 15

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 26.februāris 2021 9:42

Maija sākumā Subaru uzsāks pilnpiedziņas universāla Outback sestās paaudzes modeļa tirdzniecību Eiropā.

Šoreiz tā pamatā ir Subaru Global Platform, automašīna kļuvusi garāka un platāka, riteņu garenbāze sasniedz 2,75 m, bet klīrenss – 21 cm.

Sestās paaudzes Outback ir jauna dizaina priekšpuse ar savādākas formas bamperi, radiatora restes un gaisa pieplūdes pievadu noformējumu, jauni galvenie un miglas lukturi. Gatavību doties grūtāk izbraucamos ceļos pasvītro melnās plastikāta uzlikas, kas aizņem vairāk vietas priekšpusē, turklāt tagad sedz arī riteņu arkas.

Papildus jauniem materiāliem un, atkarībā no aprīkojuma, pieciem dažādiem sēdekļu pārvalkiem, Outback salons izceļas ar mazāku fizisko vadības pogu skaitu, navigācijas, informācijas un izklaides sistēmas, kā arī gaisa kondicionēšanas regulēšanai atvēlot 11,6 collu skārienekrānam.

Vadītāja elektronisko palīdzības klāsts ir paplašināts, bet standarta Eyesight sistēmas stereokamera, kas apvieno dažādas palīgsistēmas, tagad ir integrēta tieši vējstiklā, kas vēl vairāk paplašina tās darbības zonu.

Uzlabotais 2,5 litru benzīna boksermotors attīsta 169 Zs (252 Nm) un nodrošina tiešāku reakciju, it īpaši zemākā ātruma diapazonā.

Pircējam tiks piedāvāta arī Outback Exclusive Cross modifikācija ar vēl “sportiskāku un izsmalcinātāku  dizainu” un jumta sliedēm nestandarta bagāžai.

 
Visi komentāri
 
kvatra 26.februāris 2021 11:12
10 2 Atbildēt

Un atkal ar to nīkulīgo dzinēju

650 26.februāris 2021 14:23
5 1 Atbildēt

Nee, ar uzlabOto !

Kapc tur soliņš, ja var copēt pa taisno no bagažnieka?Vēl var atmuguriski/attālināti iebraukt ūdenī un iesmelt Zivis pa tiešo salonā!

seller 26.februāris 2021 15:11
5 2 Atbildēt

Savlaik tika izskatīts, kā variants, tomēr mūsdienīga dīzeļdzinēja neesamība nosvītro visus ietilpīgās virsbūves un izcilās piedziņas/piekares plusus, diemžēl

WALA 26.februāris 2021 21:11
1 0 Atbildēt

Šitam jau pat ja butu dīzelis, tad būtu opozitdzinejs, un opzitam pat benzinam ir savas uezimtas problemas, un dizelim tas ir vel par kartu izteiktākas. Ja butu rindas dizelis, tad vel tā ...

seller 27.februāris 2021 9:03
2 1 Atbildēt

Piekrītu, ar šo un vēl xv ar opozīta dīzeli es esu testos pabraukājis, tam neskatoties uz deklarētajiem solīdajiem parametriem - jauda/Nm, tieši zemajos apgriezienos griezes momenta pietrūkst, kamēr VAGam ar mazāk kW, griezes moments ir kā buldozeram. Braucot savā stilā (kā ar VAG) opozita dīzelis slāpa nost režīmos, kur VAGiem nav probl. Vēl viens moments, ja VAG dīzeļiem ir teiksim 2 sadalenes, tad opozītam viss vēl reizinās ar 2, ta ka nosacīti vairāk detaļu, kam lūzt. Tai pat laikā piekare, klīrenss, piedziņa viennozīmīgi ļauj subaram braukt tur kur VAGs bezcerīgi sēdētu.

Īsti jau neder 28.februāris 2021 21:50
0 0 Atbildēt

VAG ar Subaru salīdzināt īsti nav korekti. Tās ir divas dažādas planētas. VAG nav tādas īstas pilnpiedziņas, tā vairāk ir īslaicīga emulācija.

Chalenger 26.februāris 2021 17:33
3 5 Atbildēt

un kādam tad vajadzētu būt motoram? 500 ZS?

Gints 26.februāris 2021 17:45
8 0 Atbildēt

Nē 800zs!

Runa nav par jaudu, bet par to ka tas sprāgonis strēbs, kā traks bet uz priekšu knapi tusnīs..

WTF 26.februāris 2021 18:57
5 0 Atbildēt

Jā, glīts auto un ar kvalitāti arī, domājams, problēmu nebūs. Bet nu motors.. labi, saprotu, dīzeļus neliek, nevar sasniegt EURO 6 vai kas nu tur vai arī domā, ka nav perspektīvi ( kas ir pāragri teikts), bet nu tad vismaz hibrīdu no Toyota būtu aizņēmušies.

Latvietis 26.februāris 2021 22:14
0 4 Atbildēt

SūduBars Auto. kā tādu mēslu var iedomāties nopirkt. Bildes smird pēc lēta fotošopa.

Edgars 27.februāris 2021 12:32
0 0 Atbildēt

klīrenss – 21 cm. - ????

Diviem iepriekšējiem modeļiem bija 22 cm

Pfffff.... nez vai tas bija pareizi pazemināt.....

Edgars 27.februāris 2021 12:36
0 0 Atbildēt

Usa un Canada dabus šo modeli ar 2.4 turbo benzinu

260 zs laikam... 6.3 s 0-100 ....

Musu jaukas eu izmeshu normas neļauj tadam modelim braukt pa eu ((((

Gints 27.februāris 2021 14:41
1 0 Atbildēt

Tad vajadzēja sataisīt tā lai var braukt!!

Kādēļ citiem pat krietni jaudīgākie auto nav problēmu?

neies 27.februāris 2021 23:13
2 0 Atbildēt

Subaru tāpat kā pārējie japāņi smagi stagnē..un tur viņiem ceļš - 0,00% pārdošanas apjomi Eiropā

WALA 28.februāris 2021 14:05
0 0 Atbildēt

Nu par to stagnēšanu.nezinu gan, man šķiet ka absoluti veltigi tur tiek.likti variatori (nezin kā jaunajam), ja butu manuāļi vai parastie automāti, tas auto būtu krietni popularaks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti