Veiksmīgākais autoražotājs pērn bijis Toyota, kas atguvis pirmo pozīciju no Volkswagen, kas japāņu koncernu apsteidza 2019.gadā.
2020.gads aizritēja koronavīrusa zīmē, kas neapšaubāmi atstāja iespaidu arī uz autobūves nozari. Statistikas dati liecina, ka kritums ir 6 (Ķīna) līdz 27 (Brazīlija) procentu apmērā. Šī iemesla dēļ Toyota pārdeva par 1,2 miljoniem automobiļu mazāk nekā 2019.gadā, taču 9,53 miljoni realizēto eksemplāru bija pietiekami, lai apsteigtu Volkswagen, kas klientiem piegādāja 9,31 miljonus automašīnu (par 1,6 miljoniem mazāk).
Trešo vietu veiksmīgāko autoražotāju sarakstā ieņem General Motors (6,8 miljoni pārdotu auto), bet ceturto – jaundibinātais mega koncerns Stellantis (FCA/PSA), kas realizējis 5,95 miljonus eksemplāru.
Piekto vietu ieņem Honda (4,79 miljoni), kam seko Ford (4,19 miljoni), Nissan (4,03 miljoni) un Hyundai (3,74 miljoni). Devīto vietu ieņem Suzuki (2,85 miljoni), bet desmitnieku noslēdz Daimler ar 2,84 miljoniem pārdotu auto.
Ja ielūkojamies aiz pirmā desmitnieka robežām, tad redzam, ka tālākās vietas ieņem BMW, Geely, Mazda, Mitsubishi un Tesla.
Vai tas ir viss VAG vai tikai vw otrajā vietā ?
nu protams, ka viss VAG, tāpat kā viss GM un visa Toyota+Lexus
Nākas paskaidrot:
VW grupas 8 kompānijas ( plus ducati, MAN, Scania) ir otrajā vietā, bet pirmajā vietā - Tojota un leksus ( plus Rainz, Daihatsu un Hino).
Bet trešajā vietā - GM, kurā ir tikai 4 kompānijas, 5.vietā - Honda, kurā ir tikai 2 kompānijas - honda un acura.
Latviešu strādnieku sapnis NAV top lielākais.
Lielakās ir Toyota, Toyota, Toyota un ceturtajā vietā - Honda.