Volkswagen paziņojis par elektriskā krosovera ID.4 sportisko modifikāciju GTX, kas pirmizrādi svinēs rīt, 28.aprīlī.
Līdzīgi kā iekšdedzes motoru un hibrīdmodeļu sportiskās modifikācijas, kas tirgū pazīstamas ar nosaukumu paplašinājumiem GTE, GTI un GTD, arī elektrisko automobiļu sportiskās versijas iegūs savu apzīmējumu – GTX.
Pirmais no tiem – ID.4 GTX – tiks prezentēts jau rīt. Šobrīd zināms ka reizē ar sportiskāk noregulētu piekari, spēcīgākām bremzēm un dažām korekcijām izskatā, GTX modifikācija saņems arī jaudīgāko no ID.4 motoriem (306 Zs), kas 100 km/h ļauj sasniegt 6,2 sekundēs – par 2,3 sekundēm ātrāk nekā standarta modelim ar 204 Zs motoru.
ID.4 GTX tiks aprīkots ar lielāko 77 kWh bateriju, taču nobraukums nebūs tik liels un 520 kilometrus sportiskajam modelim neparedz, solot „vien” 470.
ID.4 GTX pārdošanā nonāks līdz šī gada beigām. Tikmēr arī Latvijā jau nopērkams „parastais” ID.4, kas pieejams ar 204 Zs elektromotoru un aizmugures riteņu piedziņu piecās aprīkojuma versijas. Cenu diapazons: 48 469 – 58 369 eiro.
Braukšana sporta režīmā ar degvielas taupīšanu nekad kopā nav gājusi. Baterijas nav izņēmums. Gan jau lēnā garā minoties no GTX ID.4 var izspiest gandrīz to pašu nobraukumu ko no parastā ID.4.
Viens gan - "rajona ziedam", kas parasti plivinās apkārt ar trešā nolējuma BMW, šīs desmitgades beigās nāksies pārsēsties uz divriteņiem. Jo vecie drapaki būs no**sti, un jaunus atļauties viņi vairs nevarēs.
izdomās kādus nebūt variantus, cels šķiltos auto, ieklās aķīšus pieci-par-vienu un stundu varēs spolēt, pēc tam vai nu aķis kūpēs vai riepas cauras.
Jep. Un zags ne tikai lukturus un stūres, bet arī auto baterijas.
auto īpašnieks nekad nebūs pasargāts no zagļiem - fenderēs ja ne lukturus, tad fleškas ar teslas zīmoģeli, bez kuras auto nesaglabās setingus.