Visi komentāri - Škoda prezentējusi jauno Fabia (+ FOTO)

Škoda prezentējusi jauno Fabia (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.maijs 2021 15:48

Čehijas autoražotājs Škoda iepazīstinājis ar mazauto Fabia ceturtās paaudzes modeli.

Pēc septiņiem gadiem uz konveijera pensijā devies Fabia vecais modelis, bet ieradies jaunais, kas tapis uz MQB-A0 platformas. Tā ir tehniskā bāze, ko izmanto arī Volkswagen Polo un Audi A1.

Ieguvums ir arī lielāki izmēri, kas skaitļos izpaužas šādi: garumam pielikti 111 mm (tagad 4108 mm), platumā 48 mm (1780 mm), riteņu bāzei 94 mm (2564 mm). Jaunās Fabia augstums izmainījies nebūtiski – jaunais modelis ir zemāks par 8 mm. Vēl viens pluss ir ietilpīgāks bagāžnieks – agrāko 330 litru vietā iespējami 380, bet ar nolocītiem sēdekļiem bagāžas telpa pieaug līdz 1190 litriem - par 40 litriem vairāk.

Vizuāli jaunā Fabia centīsies pārliecināt ar dinamiskāku veidolu, šauriem diožu lukturiem un melnu radiatora resti hroma ierāmējumā. Sportisku izskatu piedod arī jumta spoileris, šaurie atpakaļskata spoguļi un lielie riteņu diski ar dinamisku dizainu. Dizaineri izmantojuši modernus diožu lukturus ar asām šķautnēm apveltītiem LED moduļiem, bet aizmugurē tie ir divdaļīgi, vienai no sekcijām pārvietojoties uz bagāžnieka vāku. Kā jau visām jaunākajām Škoda, zīmola nosaukums tagad izcelts lieliem rakstītiem burtiem.

Salonā izceļas apaļie ventilācijas deflektori, kas izvietoti sānos, bet centrālie izvadi tagad atrodas zem multimediju sistēmas ekrāna. Informācijas un izklaides sistēmas displejs ir pieejams 6,5, 8,0 vai 9,2 collu izmērā, atkarībā no aprīkojuma līmeņa. Fabia bāzes modelis ir aprīkots ar analogo instrumentu paneli, savukārt dārgākās aprīkojuma versijas saņems 10,25 collu digitālos mērinstrumentus.

No tehniskajiem jaunievedumiem jāatzīmē aizvari radiatora apakšējā daļā, kas vajadzības gadījumā automātiski atveras. Uzņēmums norāda, ka, braucot ar ātrumu līdz 120 kilometriem stundā, šī funkcija ļaus ietaupīt līdz 0,2 litriem degvielas uz 100 kilometriem. Kopumā aerodinamiskās pretestības koeficients samazinājās no 0,32 līdz 0,28.

Sākuma līmeņa aprīkojuma sarakstā ir seši drošības spilveni un stabilizācijas sistēma. Uzlabotās versijās ietilpst apsildāma stūre un vējstikls (pirmo reizi Fabia aprīkojumā), panorāmas jumts, divzonu klimata kontrole un adaptīvā kruīza kontrole, kā arī drošības spilveni pasažieriem otrajā rindā.

Eiropas tirgū ceturtās paaudzes Skoda Fabia tiks piedāvāta tikai ar benzīna dzinējiem. Elektrificētas versijas, ieskaitot tās, kuras strādā pēc Mild Hybrid tehnoloģijas, Fabia nav pieejamas.

Benzīna motoru izvēlē 1,0 MPI divās jaudas pakāpēs (65 vai 80 Zs), 1,0 litru trīscilindru turbomotors ar 95 vai 110 Zs, kā arī 1,5 litru četrcilindru turbomotors, kas attīsta 150 Zs un ir apveltīts ar funkciju, kas atslēdz pusi no cilindriem. Pārnesumkārbu izvēlē ir piecu vai sešu pakāpju "mehānika", kā arī septiņu pakāpju DSG „robots”. Škoda atklāj, ka 150 Zs kombinācija ar DSG kārbu ļaus sasniegt 225 km/h maksimālo ātrumu, pirmajam simtam patērējot 7,9 sekundes.

Eiropā jaunās Fabia pārdošana sāksies 2021. gada vasarā, cenas paziņos vēlāk.

 

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 5.maijs 2021 18:09
0 3 Atbildēt

Oooo kāds foršs auto - zelta ķēdītei kā reiz piestāv!!!

felix65 5.maijs 2021 19:31
1 0 Atbildēt

Beidzot fabija neizskatās pēc Janusa. Gan priekša, gan aizmugure daudz maz saskan, tikai kāpēc priekša izskatās pēc cīda?

MūsuMotors 5.maijs 2021 21:02
5 4 Atbildēt

Šitais sūds ir konkurents model3 plastmasas miskastei?

reku 6.maijs 2021 10:07
0 3 Atbildēt

Apspiesto tautu un kapeikpi**** auto! Tas nav auto.

darklight 6.maijs 2021 10:45
5 0 Atbildēt

Ko jūs te vaidat? Normāls lētā gala dranduļets, pat izskatās tīri smuki. Un 150 Zs versijai vajadzētu būt tīri baudāmai.

šoferīc 6.maijs 2021 12:20
0 1 Atbildēt

Viss ir ok, izņemot radiatora resti. Kāds pārāk aizrāvies ar daudzstūru modelēšanu.

Viktors 6.maijs 2021 15:49
1 0 Atbildēt

Dizains sakarīgs un praktisks. VW stilā. Pircēji būs pietiekoši, kā pārējiem Škodas modeļiem LV

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti