Chevrolet Corvette Stingray – Eiropā no oktobra (+ FOTO) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.maijs 2021 14:33

Chevrolet Corvette Stingray, amerikāņu muskuļauto, no oktobra kļūs pieejams arī Eiropā. Cena – nepilni 100 000 eiro.

Chevrolet Corvette Stingray aprīkots ar 6,2 litru Small Block– vienīgo atmosfērisko V8 motoru savā klasē. Agregāts attīsta 475 Zs pie 6450 apgriezieniem minūtē un līdz 613 Nm griezes momentu pie 4500 apgriezieniem minūtē. Eiropas versija līdz 100 km/h paātrinās 3,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 296 km/h.

Automašīnas Eiropai jau standartā ir aprīkotas ar Z51 Performance Package, kas ietver balstiekārtu ar manuāli regulējamām atsperu paplāksnēm, Brembo bremžu sistēmu ar palielinātu disku diametru un priekšējām gaisa dzesēšanas ieplūdes atverēm, elektronisku ierobežotas berzes diferenciāli, kārbu ar īsākiem pārnesumskaitļiem, sporta izplūdes sistēmu un virsbūves aerodinamiskā aprīkojuma paketi, kā arī Michelin sporta riepas.

 Interjera aprīkojums ir arī bagātāks nekā ASV tirgus sākuma līmeņa modelim - standartā ir tādas funkcijas kā veiktspējas datu reģistrators, projekcijas displejs un navigācijas sistēma, Bose mūzika ar 14 skaļruņiem, salona spogulis ar iebūvētu atpakaļskata kameru, apsildāmi un ventilējami sēdekļi. Šis variants būs pieejams no nākamā gada sākuma, bet Launc Edition modeļiem, kas Eiropā kļūs pieejami no oktobra, ir visaugstākais aprīkojuma līmenis un oglekļa šķiedras eksterjera detaļas.

Launch Edition sērijā iekļautas vien 16 automašīnas – 8 kupejas un 8 kabrioleti. Kupejas cena sākas no atzīmes 99 000 eiro, kabriolets ir 7000 eiro dārgāks.

 
Visi komentāri
 
krampītis 10.maijs 2021 16:16
3 1 Atbildēt

sitas labs

msh 10.maijs 2021 17:18
4 4 Atbildēt

Pizģec, kevrolets - ģenerāļa motora lētā desa - par 100 pakām. Lētums, protams, arī smird no specenes - relatīvi vārgs akmenslaikmeta motors un ar roku regulējama piekare kad normāliem ražotājiem iespēja regulēt piekares cietību no salona ir jau sen - pat opelim astoņdesmitajos gados bija. Jāpabrīnās ka šie nošpikojuši no eiropiešiem un ielikuši tomātu; pavisam nesenā pagātnē, laikā kad eiropieši bija jau pasen pasākuši jaudīgās tačkās likt tomātus, divsajūgu kārbas vai vienkārši robotus, jeņķi joprojām jaudīgās mašīnas piedāvāja tikai ar mešalkām...

Shiirs 10.maijs 2021 18:37
5 6 Atbildēt

Tieši tā. Lohi tie kuriem ir 100pakas un kuri domā pirkt šito. Pilnīgi lēts mēsls.

Es ar nav lauķis kurš sito pirks.

Šito nepirks, bet mainīs savam auģukam bremžu klučus vārtoties pa zemi dubļainā pagalmā - kā tas pienākas! Sapratāt nabagi ar 100pakām kontos!

msh 10.maijs 2021 19:50
4 2 Atbildēt

Protams ka lēts. Kā lai savādāk nosauc mašīnu kura uzražota tagad, bet motors no tā kas atrodams iekš GAZ-53 pa lielam atšķiras ar kosmosa tehnoloģiju apkari un lielāku darba tilpumu... Nopērc tādu, un par tavu tačku ņirgāsies jebkuras fofāgena grupas mašīnas ar 4v motoru īpašnieks...

Shiirs 10.maijs 2021 20:05
6 5 Atbildēt

Bomāru viedokļus šeit vajadzētu cenzēt, lai nav jāklausās šī apbižotā plukatas huiņa.

Piekam profilaksei tevi vajadzētu nopērt ar dārgu ādas siksnu, lai tu beidzot sāktu novērtēt klasiskas vērtības.

msh 10.maijs 2021 22:07
3 0 Atbildēt

Es jau arī novērtēju klasiskas vērtības; paskaties kāda klasika stāv manā garāžā - bet te ir runa par kaut kādu novecojušu sūdu.

Apbižots plukata esi tu kas mašīnas vērtē pēc cenas, bet pretenzijas pret konfigurāciju iztulko kā "čīkst jo nevar tādu nopirkt". Ja šajā sūdā mani kaut kas pievilktu, tad arī uz tādu ietu - kāda deviņdesmito gadu korvete būtu daudz labāks pirkums [apmēram tāda pati kaste, apmēram tāds pats akmenslaikmeta motors, tik bez tiek kosmosa sūdiem apkārt] un paceļama arī man- bet nu es kaut kā dotu priekšroku divām galvā esošām sadales vārpstām, pastāvīgajai pilnpiedziņai un vēl šim tam kas ir kā kosmosa kuģa tehnoloģijas attiecībā pret šito korveti, lai arī atrodamas 30 gadus vecās eiropas mašīnās.

ha-ha 11.maijs 2021 7:49
1 3 Atbildēt

labāk nestāsti, kas tev garāžā, tāpat skaidrs, ka nekā nejēdz - bet, ja par klasiskām vērtībām, tad vienu to tiešām nejauši atminēji - tas ir tas pats "akmenslaikmeta motors" bez turbīnas - tādu tiešām vairs nav daudz un būs vēl mazāk pienākot elektrības laikmetam

nu 10.maijs 2021 20:05
0 0 Atbildēt

štatos tāds laikam ap $60 000, gan jau Eiropā arī būs lētāk - šie ir pirmie eksemplāri, tādēļ arī cena tāda

feciic 10.maijs 2021 20:14
0 0 Atbildēt

60k maksā bāzīte kuru neviens nepērk, ar pakām un aprīkojumu galā jau sanāk turpat 90.

Slinkais 11.maijs 2021 16:34
0 2 Atbildēt

es notekti labāk gribētu zem pārsega šo aizvesturi, nekā gļukainu vag alumīnija sūdu ar 3 pūtējiem un kurpju šņorēm ķēžu vietā, kurš nenobrāuks pat 200k bet dažu tūkstošu investīciju

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti