Auto jaunumiem veltītie mediji raksta par kādu Honda CRX Si kupeju, kas noskrējusi 1 miljonu jūdžu un joprojām ir labā tehniskā stāvoklī.
Tampas (ASV) pilsētas Honda dīleris savās telpās izlicis apskatei apbrīnojami izturīgu Honda CRX Si kupeju, kas ražota 1991.gadā. Tiek ziņots, ka šim automobilim, kas noskrējis 1 002 473 miljonus jūdžu (vairāk nekā 1,6 miljoni km), saglabājis oriģinālo salonu, dzinēju un transmisiju.
Pēc 30 gadu ilgas ekspluatācijas trīsdurvju kupejai joprojām ir rūpnīcā iemontētais dzinējs un transmisija, kā arī salons, kas neprasa atjaunošanu. Citādi ir ar virsbūvi, ko īpašnieks pārkrāsojis pirms 10 gadiem.
Honda CRX Si iebūvēts 1,6 litru 106 Zs (132 Nm) benzīna agregāts, kas strādā tandēmā ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
Tampa Honda nepārdos hečbeku ar vairāk nekā 1 miljonu jūdžu – to izmantots kā transportlīdzekli, kas demonstrē japāņu markas automašīnu uzticamību.
Motori japāņiem ir OK. Īpašnieks gan jau pāraudzis pusaudža gadus un būs braucis daudzmaz saudzīgi. Cik atceros, Floridā ceļus nesāla. Mitrs gan tur mēdz būt
Motori japoškām ir ok tikai viena iemesla dēļ - primitīvi un mazāk jaudīgi, kā konkurentiem un tas arī viss, tur nekā tāda, lai pieminētu mistisko japošku kvalitāti...
ir braukts ar Honda Vtec, tad tā vairs neliksies.
Protams Toyota mazie motorini ir diezgan mazjaudigi.
Oo wooow, "Vtech kiks in", tak sūds tas vtech un nekas vairāk, vtech bija populār atmosfērisko motoru ērā, tur jā, tas dažkārt bija pat pārāks par citiem sprāgoņmotoriem kategorīja 1.6l-2.0l.
Toyotai tikai 2jz ir izdevies motors, bet arī neuzskatu to par kaut kādu mega wow, kā internetā sīkie čurā karstu, bet tas ir labs motors, pēc tam jau viss paliek slikti, ok kaut kādi plus mīnus jaudīgi motori tur figurē gan lexus, gan toyota lauciņā, bet visi ir vājāki par konkurentu piedāvātajiem un sevišķi tādos ikdienā lietojamos auto, no šī arī radies priekštats par japāņu uzticamību, jo vienkārši un primitīvi auto.