Gandrīz 700 000 km nobraukusi Tesla gluži kā jauna 20

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 15.decembris 2021 10:44

Lielāko daļu sava mūža 2015.gadā izlaistā Tesla Model S strādāja kā taksometrs.

Elektriskā sedana pašreizējais īpašnieks atklāj, ka šobrīd automašīnas nobraukums sasniedz 682 360 km, turklāt automobilis ir labā tehniskā un vizuālā stāvoklī neraugoties uz to, ka sava dzīves cikla pirmajā posmā tas strādājis kā Uber sistēmas taksometrs gadā veicot aptuveni 113 000 kilometrus.

Protams, tik intensīva ekspluatācija atstāja savas pēdas, tādēļ pie noskrējiena 402 000 km automobilim tika nomainīts spēka iekārtas elements, ko Tesla paveica bez maksas garantijas ietvaros (ražotājs dod garantiju rūpnīcas akumulatoram bez nobraukuma ierobežojumiem). Priekšējais elektromotors izturēja 612 000 km, kamēr aizmugurējais elektromotors kalpo joprojām.

Sasniedzot 539 000 km, remontam „pieteicās” multimediju sistēmas vadības bloks, bet pie atzīmes 603 500 km nācās meklēt servisu, lai salabotu aizmugurējo balstiekārtu.

Stāsts par izturīgo Tesla nonāk pretrunā ar novembra beigās sastādīto uzticamības reitingu, kur Tesla atkal ieņēma priekšpēdējo vietu. Kā galvenās Kalifornijas elektromobiļu problēmas eksperti minēja slikto montāžas kvalitāti, defektus elektronikas un multimediju sistēmu darbā.

 
Visi komentāri
 
nomiks 15.decembris 2021 11:28
4 1 Atbildēt

Ja akli uzticas šim apgalvojumam, es ar jaunu Tesla bez jebkādām raizēm brauktu pirmos 15 gadus

AnsisR 15.decembris 2021 12:55
10 2 Atbildēt

Nenobrauktu! Pēc pieciem gadiem izrūsētu liekšņi, izpūtu grīda un izkristu baterijas.

Krotow 15.decembris 2021 13:23
3 0 Atbildēt

Bremzes, piekare un pēc dažām ziemām - rūsa. Ja paneļi un jumts vispirms nenokritīs.

Slinkais 15.decembris 2021 12:41
5 2 Atbildēt

Ko mēs no šitā secinam? Ka bača teslai dzīvo tikai 6 gadus?))

Slinkais 15.decembris 2021 12:42
2 0 Atbildēt

Ko mēs no šitā secinam? Ka bača teslai dzīvo tikai 4 gadus?))

Pļurkt 15.decembris 2021 12:50
2 1 Atbildēt

Bača nosprāgst vai nu no vecuma, vai no uzlādes - izlādes ciklu limita sasniegšanas! Pie kam vēl ar ko lādē.... ja ātrajās uzlādēs, tad tie cikli reizēs samazinās.

Ja gadā nobrauca ap 112 000 km, tad uzlāžu skaits bija nenormāli liels!

Kanibaals 16.decembris 2021 13:16
0 1 Atbildēt

Beidz dirst. Ja vien baterijas nav ar defektu tad nekas tur nenosprāgst. Samazinās ar laiku un uzlādes ciklu skaitu un faktiskā ietilpība. Reāli nostabilizejas pie 80% un tālāk vairs kritums nav straujšs.

Bet benzīnauto ar katru izbraukto bāku motors tik tērē degvielu arvien mazāk un mazāk...

Kanibaals 16.decembris 2021 13:25
0 0 Atbildēt

Šitā "sprāgst" tās baterijas un šitā izskatās tas sprādziens:

maartensteinbuch.com/2015/01/24/te...radation-data/

Pļurkt 17.decembris 2021 9:21
0 0 Atbildēt

Paturpini to grafiku tālāk!!!

Tikai nesabrīnies, ka bačas ietilpībai samazinoties zem 80% notiek ļoti straujš kritums.

Pameklē pats - šī informācija nav noslepoenota!

Kanibaals 17.decembris 2021 12:45
0 0 Atbildēt

Pie 70% arī maina. Bet pusmiljonu nobraukt ir pilnīgi ok rādītājs, ap to laiku dīzelītī jau sāk bāzt savas netīrās roķeles un mest naudu pa logu ārā.

Nu un ka tavai vecajai Nokia notiek straujš kritums, kā tas attiecas uz Tesla. Cik vēl zini uzlādes risinājumus ar akumulatoru dzesēšanu?

Pļurkt 17.decembris 2021 13:27
0 0 Atbildēt

Tiem kārtīgajiem dīzeļiem, nevis mūsdienu sūdiem ar mākslīgi samazinātu resursu, pusmiljons km ir kārtīga piestrāde (obkatka)!

Es esmu pietiekami papētījis to elektroauto aķu informāciju. Pienāk moments, kad šis sprāgst nost dažu mēnešu laikā.... un tas sākas kad aķa ietilpība samazinās zem tie 80%. Tieši tāpēc ierindas pepsikolas paaudzei pasniedz grafikus tikai līdz tie 80%!!

Kanibaals 20.decembris 2021 18:06
0 0 Atbildēt

Datus studijā tukšplūti.

Jā šausmas, nobrauc nieka vienu miljonu km un jāmaina aķis.

Pusmiljons dīzelim jau ir mirklis kad tas sāk sprāgt nost dažu mēnešu laikā, esmu papētijis.

Slinkais 15.decembris 2021 12:46
0 0 Atbildēt

jeb 5?

EV/ICE 15.decembris 2021 16:47
0 1 Atbildēt

Kamēr tesla maina baterijas, var pirkt! Kad ražošanas apjomi jau būs tik lieli, ka betrijas mainīt nav izdevīgi, būs kā ar Toyota, kam garantija 10 gadi vai 100k kilometri, atkarībā no tā, kas iestājas pirmais.

Krotow 16.decembris 2021 2:17
0 0 Atbildēt

Tak nopērc paku ar AA pirkstiņiem un pārspraud. Cik tur darba

Onsis 15.decembris 2021 19:04
0 0 Atbildēt

Kaut kā mazs ticamības .

Jo kad tad lādē ja visu laiku braucis????

Pļurkt 15.decembris 2021 20:21
0 0 Atbildēt

Naktī, naktī!!

Kanibaals 16.decembris 2021 13:18
0 0 Atbildēt

》Kā galvenās Kalifornijas elektromobiļu problēmas eksperti minēja slikto montāžas kvalitāti, defektus elektronikas un multimediju sistēmu darbā.

Tad nu gan pretruna, ja radio neiet tad auto pagalam. Pēc šadiem kritērijiem skaidrs ka sarakstā pēdejo vietu ieņem BMW.

Madars 17.decembris 2021 9:08
1 0 Atbildēt

Kāpēc nav pieminētas mainītās daļas? Personīgi zinu gadījumu, kad garantijas laikā bija samainīti visi durvju mikroslēdži, viens motors, lādēšanas smadzene un vēl kaut kas bija. Saimnieks bija priecīgs, kad pārdeva.

Kanibaals 17.decembris 2021 12:48
0 0 Atbildēt

Tās bija bērnu slimības, kuras izslimoja. Tas minētais vadības bloks uz maiņu piesakās, kad nolietojas sd karte, bet arī ir viegli labojams ārpus garantijas. Ekrāna atslaņošanās arī ir garantijas gadījums, vēlākiem modeļiem ar to problēmu nav.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti