Mazda Toyota Manufacturing rūpnīcā ASV, Alabamas štatā, uzsākta krosovera CX-50 ražošana. Šis modelis paredzēts Ziemeļamerikas tirgum, bet Eiropa gaida CX-60 un CX-80.
Kompaktais krosovers jau pamata versijā aprīkots ar visu riteņu piedziņu un pirmo reizi būs pieejams ar 2,5 litru benzīna Skyactiv-G atmosfērisko vai tāda paša tilpuma turbodzinēju. Šāds dzinējs iebūvēts arī CX-5, kur tas attīsta attiecīgi 190 un 253 Zs.
Ražotājs sola, ka motoru klāstā tiks paturēts dīzeļdzinējs, bet versiju skaitu kuplinās uzlādējamā hibrīdmodifikācija. Pārdošanā CX-50 gaidāms pavasarī.
Mazda un Toyota kopuzņēmumā gadā var saražot 300 000 automašīnu, katram autobūves uzņēmumam pa 150 000 vienībām.
Mazda CX-50 paredzēts tikai Ziemeļamerikas tirgum, taču arī Eiropa nepaliks bešā – zināms, ka nākamajos divos gados japāņu ražotājs tai pieteicis modeli CX-60 – krosoveru ar piecvietīgu salonu, kā arī CX-80, kas varēs uzņemt līdz pat septiņiem braucējiem.
Eiropa negaida ne CX60 ne CX80, tie vienkārši piemeklēs eiropu...
un tu ar viņu brauksi
Nebraukšu.