Šī gada 7. un 8. jūnijā norisinājās gadskārtējā Opel 24 stundu pārdošanas kampaņa, kuras laikā visas Opel automašīnas varēja iegādāties par rūpnīcas cenām, kā arī iegūt īpašus piedāvājumus servisa pakalpojumiem.
24 stundu akcija noslēdzās ar lieliskiem rezultātiem. Tās laikā Opel dīleri Amserv un Auto Blitz savos salonos pārdeva 46 jaunas Opel automašīnas.
Lielu apmeklētāju interesi izraisīja jaunākie Opel modeļi – kompaktais apvidus auto Opel Mokka un elegantais pilsētas mazauto Opel Adam. Kopumā pieprasītākie izrādījās visiem labi zināmā Opel Astra un elegantā Opel Insignia. Intereses netrūka arī par komercauto Opel Vivaro. Domājot par klientu labsajūtu, dīleri šajās dienās bija parūpējušies arī par īpašu atmosfēru salonos.
Opel 24 stundu pārdošanas kampaņa Latvijā jau norisinās 9 gadus un ir kļuvusi par labu un iecienītu tradīciju.
IV, kaa vienmeer, kaut ko kaut kur no kaut kaa apadzird un tad to pasniedz kaa patiesiibu. Varbuut tava koleega vienkaarshi nejeedz braukt? Nez kaapeec man pat desmitgadiigajam probleemu nebija? Arii daudzi man paziistami nesuudzas...