Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai ilgtermiņa automašīnu noma ir izdevīgs risinājums? 18

 

Foto: Publicitātes attēls

Avis | 29.janvāris 2024 16:42

Priekšrocības, ko sniedz iespēja iekāpt auto un braukt, kurp vien vēlies, ir būtiska mūsdienīga dzīvesveida sastāvdaļa. Tā ir brīvības sajūta gan ikdienā, gan atpūšoties. Taču automašīnas iegāde un uzturēšana ir jūtams slogs mājsaimniecības vai uzņēmuma budžetam. Vai to var samazināt automašīnu noma? Lasi tālāk, lai uzzinātu!

Kas ir ilgtermiņa auto noma?

Atšķirībā no īstermiņa nomas, ko lielākoties izmantojam ceļojumos un brīvdienu braucienos, ilgtermiņa auto noma paredzēta krietni ilgākam periodam – no viena mēneša līdz pat diviem gadiem vai ilgāk. Šo pakalpojumu, izmanto kā privātpersonas, tā uzņēmumi. Piemēram, privātpersonām tas ir aktuāli situācijās, kad uz laiku tiek mainīta dzīvesvieta vai mainās pārvietošanās apstākļi un vajadzības. Savukārt uzņēmumi nomā automašīnas pagaidu darbiniekiem vai ja ir cita vajadzība pēc papildus auto.

Automašīnu noma ilgtermiņā – galvenās priekšrocības

Salīdzinājumā ar auto iegādi īpašumā, automašīnu noma ilgtermiņā piedāvā virkni priekšrocību. Apkoposim būtiskākās no tām:

  • Fiksēts ikmēneša maksājums – tā summu nosaka izvēlētais auto, kā arī dažādi līguma papildu nosacījumi. Taču labā ziņa ir tā, ka summa nemainās – to neietekmē procentlikmju kāpums, kā tas ir gadījumos, ja ar bankas vai kādas citas kredītiestādes starpniecību tiek iegādāts auto līzingā. Tas ļauj plānot budžetu un izvairīties no negaidītiem izmaksu lēcieniem.
  • Minimāli ar auto tehnisko uzturēšanu saistītie izdevumi – ekonomiskas braukšanas viens no priekšnoteikumiem ir vienmēr laicīgi veiktas apkopes. Tā kā auto pieder nomas pakalpojumu piedāvājošajai kompānijai, nomniekam nav jāuzņemas atbildība par riepu nomaiņu, tehniskajām apskatēm, apkopēm un citiem ar auto uzturēšanu saistītajiem jautājumiem. To visu dara auto nomas uzņēmums. Pilna servisa auto noma ļauj izvairīties no negaidītām izmaksām, kā arī sniedz iespēju jūtami ietaupīt laiku.
  • Drošība – automašīnu noma paredz, ka arī OCTA un KASKO nodrošina nomas kompānija, tāpat saņemsi 24/7 palīdzību uz ceļa, kā arī nepieciešamības gadījumā – bezmaksas maiņas auto. Tas ļauj justies drošāk, dodoties ikdienas gaitās.
  • Ilgtspēja – ilgtermiņa auto noma dod iespēju braukt ar labi uzturētiem un pārbaudītiem auto, kas nav vecāki par diviem gadiem. Savukārt mūsdienīga hibrīda vai elektro auto noma ļauj braukt videi draudzīgāk.
  • Tātad varam secināt, ka lielākā priekšrocība, ko piedāvā auto noma, ir stabili, prognozējami ikmēneša izdevumi, kas saistīti ar auto, kā arī ietaupīts laiks un samazināts stresa līmenis. Tāpat nav jāmaksā pirmā iemaksa par auto, kā tas ir līzinga gadījumā. Uzņēmējiem automašīnu noma dod arī iespēju optimizēt izdevumu plūsmu un vienkāršot aktīvu uzskaiti. Taču, kā jau minēts, ilgtermiņa auto noma privātpersonām ir tikpat izdevīga.

Kā tikt pie nomas auto?

Ja tevi interesē automašīnas noma ilgtermiņā, sāc ar uzticamas nomas kompānijas izvēli, tikai pēc tam izvēloties auto modeli. Galu galā tā būs mēnešiem, varbūt pat vairāk nekā gadu ilga sadarbība, tāpēc pievērs uzmanību piedāvātajiem nosacījumiem, servisam un automašīnu izvēlei.

Tas, kas tev nepieciešams ir autovadītāja apliecība – pievērs uzmanību kompānijas prasībām attiecībā uz vadītāja stāžu un minimālo vecuma slieksni, ja šādi nosacījumi ir.

Nākamais solis – apsvērt potenciālo auto nobraukumu. Auto nomas kompānijas nosaka maksimālo nobraukuma slieksni.

Rēķinies, ka, noslēdzot līgumu, būs jāsamaksā pirmā mēneša nomas maksa. Svarīgi izpētīt, kas iekļauts standarta nomas līgumā un kādi pakalpojumi tiek piedāvāti par papildu maksu. Kad līgums noslēgts, saņem auto un brauc! Tev būs jārūpējas par tādiem ikdienas izdevumiem kā logu šķidrums un degviela vai uzlāde, bet pārējais būs nomas uzņēmuma ziņā.

Mašīnu noma ilgtermiņā – kopā ar “Avis”
Auto nomas un pilna servisa līzinga uzņēmumam “Avis” ir ilggadēja pieredze šajā jomā, kā arī plašs nomas punktu tīkls visā pasaulē. Uzņēmuma pakalpojums “Avis Flex” ir ilgtermiņa automašīnu noma, kas ļauj baudīt mobilitātes brīvību, līdz minimumam samazinot rūpes un izdevumus par auto tehnisko uzturēšanu. Sazinies ar mums, lai uzzinātu, kā varam tev palīdzēt un kādus auto modeļus piedāvājam!

 

 
Visi komentāri
 
Viencexpercs 29.janvāris 2024 17:36
3 0 Atbildēt

Es tagad apsveru pārdot auto un izmantot takšus, nomas un un visādus koplietošanas auto.

Pārvācos dzīvot pašā vecpilsētā, strādāju praktiski mājās. Auto izmantoju reti. Stāv pie mājas, pagalmā ,VIP vietā, bet tur rūsē. Es domāju, ja varetu manu stāvvietas atļauju īrēt, varētu pat takšus atpelnīt. 😂

0pis 29.janvāris 2024 17:40
9 0 Atbildēt

Mūsdienās arī otru pusi nomā - precēties ir dārgi un liekas klapatas šķiroties. Padzīvo līzingā 5 gadus un tad meklē labāku variantu.

Viencexpercs 30.janvāris 2024 2:18
5 0 Atbildēt

5 gadi tas ir daudz

BMW 30.janvāris 2024 8:45
8 0 Atbildēt

Jāņem ar atvērto līgumu, lai var mainīt katru gadu uz jaunāku modeli!

LMT 29.janvāris 2024 17:53
1 0 Atbildēt

Kas patumsonību!

Nu 29.janvāris 2024 18:34
14 0 Atbildēt

pie mums ilgtermiņā galīgi nav izdevīga. 

Ber principā izdevīga noma ir uz 2-3 gadiem,  jo tad tu praktiski visu laiku brauc ar jaunu auto. Bet arī ne pie mums.  Vācijā gan.  Tur ir pa pilnam piedāvājumi vidējās klases auto par aptuveni 100€ mēnesi, plus piegādes izmaksas max 1000€  . Respektīvi jauna auto noma, uz 2-3 gadiem izmaksā 3000-4000€. Pie mums parasti pirmā iemaksa ir 10% no auto vērtības.  Un tā saucas noma 

BMW 30.janvāris 2024 8:47
9 0 Atbildēt

Noma pie mums ir populāra, jo daudziem ir uzmetēju bizness, vai nemaksā alimentus un pēc tam pakaļ dzenas tiesu izpildītāji! Nopirkt neko nevar, jo atņems, tāpēc nomā!

janka 30.janvāris 2024 10:00
1 0 Atbildēt

un kā tie nomātāji maksā par nomu? skaidrā naudā?

Sergejs 30.janvāris 2024 12:59
2 0 Atbildēt

Jā, caur bankomātu, piemēram.

BMW 31.janvāris 2024 9:18
2 0 Atbildēt

Aizej uz pastu un samaksā skaidrā naudā!

Žora 2.februāris 2024 19:30
0 0 Atbildēt

un tagad augstākā matematika- kur bizness? (ja izbraucot no salona auto no vertibas jau zaudē minetos 3000-4000 tūkstošus) #neticuskaitliem #ticufaktiem

wons 30.janvāris 2024 13:21
0 0 Atbildēt

Uzņēmumam noma indevīgāka par klasisko līzingu.

core 30.janvāris 2024 23:00
1 0 Atbildēt

Pilnīgi noteikti tā arī ir. Nomas kantoris paņem tās mašīnas līzingā, paņem vēl vienu līzingu apkopēm un pārējām izmaksām, un no tevis paņem mazāk kā līzinga maksājums, lai tev būtu izdevīgi 👍

650 30.janvāris 2024 13:57
1 0 Atbildēt

Pats "interesantākais" ir tas, ka netiek publicētas šī visnotaļ jaukā pakalpojuma patiesās izmaksas (cenas).Jo īpaši tieši Privātajam interesentam paredzētās.

Mums vajadzētu domāt Valstiski un privātos auto aizliegt kā tādus.

Sergejs 31.janvāris 2024 10:46
0 0 Atbildēt

Kāpēc nav, rekur ir, piemēram, ekonomisks mēreni komfortabls ģimenes auto 695eur/mēn:

mollergo.lv/produktiem/sk...ka-atrumkarba 

Un rekur aptuveni tas pats:

kampana.skoda.lv/lv/search?mod...at&fuel=diisel

Kopā ar noformēšanu pioeņemsim 28k+5k apkopes+apdrošināšanas uz 5 gadi+3k % uz līzinga termiņu, kopā 36000 kas sanāk 600eur/mēnesī un galā tev paliek auto ar aptuveno vērtību 10k, pieņemsim. Un nav 2000km/mēnesī ierobežojums.

Pirmajā variantā pa 5 gadi samaksā 695*60=41700, otrajā variantā 36000-10000=26000. Kas kuram ir izdevīgāk skatās pats.

Nomas variantā var paņemt citu bez lielām pūlēm ja kādu iemeslu pēc esošais nepatīk vairs, pirkšanas variantā to izdarīt sarežģītāk, toties ir iespējas pielāgot auto savām vajadzībām (logu tonējums, aizsargplēves, skaņas izolācija u.t.t.)

Sergejs 31.janvāris 2024 10:51
0 0 Atbildēt

A, un reku, EV faniem arī ir puslīdz līdzīgas klases auto, tik bik lielāka maksa mēnesī, bet nu tos 550eur tak atsitīs uz starpības elektrība pret benzīnu😁

mollergo.lv/produktiem/vo...ro-performance

Freijers 31.janvāris 2024 15:39
1 0 Atbildēt

Vajag kā komuņizmā, jā, aizliegt visu privāto kā tādu - kā tajā Davosas utopijā - kamēr pa dienu darbā, tavu istabu lieto kā biroju, tavā havajā kluci liek cits un tā tālak....Un kad visiem nepietiks, tad biedru tiesas jārīko kā senos laikos. Protams līdz brīdim, kad tas pissīs un biedriskākie biedri atkal pri(h)vatizēs labākos labumus no "kopējā labuma".

650 1.februāris 2024 1:40
0 0 Atbildēt

Es par to biju iedomājies, ka pie šī konkrētā raksta nav pievienotas izmaksas.Nu ja kādam liekas ok 5g laikā samaksāt 42k tikai par nomu, tur nu neko.Katram savs.Es labāk nodzertu/uzkostu vai vispār neietu(nebrauktu) ārā pa saviem vārtiem un tādējādi garantēti "nopelnītu" tos 42,- ;p 

Tas, ka nākotnē ar kaut/ko noteikti nāksies "padalīties", ir vairāk kā skaidrs.Īpaši ja iespējamās patlaban ļoti reklamētās "nestandarta situācijas" gadījumā.Vai nu vienkārši tiks mākslīgi uzradīta situācija,kad par kko "savu" lielākais vairums pat dzirdēt vairs negribēs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Policija "ķer uz ātrumu", Waze brīdina (+ FOTO) 7

Šodien, 4.decembrī,13.00 pārvietojamā ātruma kontroles ierīce bija novietota netālu no Ziepniekkalna ielas un Ceraukstes ielas krustojuma, par ko čakli ziņoja arī Waze. Lasīt vairāk

 

Nepilni 37 000 eiro – Ford laiž klajā elektrisko Puma (+ FOTO) 4

Ford papildina Puma modeļu saimi ar pilnībā elektrisko Gen-E. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008? (+ VIDEO) 2

Jaunais Peugeot 5008 ir liels krosovers ar septiņām sēdvietām. Tā elektriskā versija e5008 sniedz iespēju 3+ ģimenēm saņemt pat 9000 eiro atbalstu automašīnas iegādei. Lasīt vairāk

 

Mierinājuma kvants. Autosportists izmēģina rāmāko sedanu tirgū(+ VIDEO) 2

Devītās paaudzes Toyota Camry iznāca 2023. gadā. Eiropu sedana modelis sasniedza tikai šī gada vasarā, un tiek tirgots tikai Baltijas valstīs, Čehijā, Slovākijā, Polijā un Ungārijā. Tātad vāciešiem, beļģiem un ziemeļvalstu pircējiem iespēja tikt pie jaunākā japāņu hibrīdsedana nespīd. Vai tādu automašīnu vajag mums, vaicājām DBS autoskolas direktoram, autosportistam un Latvijas Gada auto konkursa žūrijas biedram Jānim Vankam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti