Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vilks jēra ādā - iAuto testē "Volkswagen Passat GTE" (+ foto) 17

 

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Viesturs Leitholds, iAuto.lv | 11.februāris 2017 21:10

Kad arvien aktuālāks kļūst jautājums par alternatīvu enerģijas avotu izmantošanu ikdienā, arī arvien vairāk autoražotāji veic eksperimentus, kur lielāka loma ir elektroenerģijai. To dara arī autoražotājs “Volkswagen”, kura modeļu klāstā jau ir gan modeļi, kas darbojas tikai ar elektrību, gan tādi, kur elektrodzinējs ir tandēmā ar benzīna dzinēju.  Šāds “Plug-in” hibrīds ir arī “Passat GTE”.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

“Passat” modelis Latvijā izraisa daudz dažādas asociācijas, ņemot vērā tā vēsturi astoņās paaudzēs. Interesanti, ka katra šī modeļa paaudze spēj izdzīvot vairākas dzīves – sākotnēji kā vidēja līmeņa uzņēmuma vadītāja limuzīns, tad kā ērts ģimenes automobilis un visbeidzot kā praktisks palīgs dažādos lauku darbos. Ņemot vērā šī automobiļa popularitāti, topošajiem un pastāvīgajiem “Passat” pircējiem ir skaidrs, ko no tā sagaidīt un kāds tas būs, pat ja iznāk jauns modelis. Iespējams tāpēc “Volkswagen” lieki necenšas veikt kādus  radikālus eksperimentus, jo cilvēki nesapratīs. Bet viens eksperiments tomēr ir – “Passat GTE”.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

“Passat GTE” tehniskie dati:

  • Iekšdedzes dzinējs: 1.4 TSI, benzīns
  • Iekšdedzes dzinēja jauda: 115 kW/156 Zs
  • Elektromotora jauda: 85 kW/115 Zs
  • Sistēmas kopējā jauda: 160 kW/218 Zs
  • Griezes moments: 400 Nm
  • Pārnesumkārba: divsajūgu pārnesumkārba  “DSG-6”
  • CO2 izmeši: 38 g/km
  • Pašmasa/pilna masa: 1722 kg/2200 kg
  • Garantija:   automašīnai 5 gadi/100 000 km, augstsprieguma baterijai 8 gadi/160 000 km

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Minimālas izmaiņas izskatā

Jau kādu laiku esam pieraduši pie aktuālās “Passat” paaudzes (B8), kas tiek ražota jau kopš 2014. gada. “Passat GTE”, kas pieejams kopš 2015. gada, nav nekas revolucionārs, tomēr ir pāris atšķirības, kas to izceļ no ‘parasto’ “Passat” vidus. Būtiskākais ir priekšējais buferis, kurā tradicionālie miglas lukturi ir aizstāti ar simpātiskām, ieliektām LED dienasgaismu līnijām. “GTE” priekšpusi rotā zila dekoratīva līnija starp dekoratīvo režģi un dzinēja pārsegu, kā arī priekšpusē, aizmugurē un sānos zilie “GTE” burtiņi vēstīs par to, ka šim auto ‘nav kaut kas riktīgi’.  Aizmugurē horizontālā trapeces formā veidoti dekoratīvie izpūtēja uzgaļi, un iespaidīgi ir 18” “Monterey” vieglmetāla diski.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Standartā “Passat GTE” ir “Urbano Gray” pelēkā krāsā, bet par papildus samaksu var iegūt automobili “Pure White” baltā krāsā, vai “Oryx Whyite”  baltā perlamutra krāsā. Tas pieejams gan ar sedana, gan universāla virsbūvi.

Ērti sēžot jebkurā vietā

Atverot durvis, pārsteigumā jāatkāpjas un vēlreiz jānopēta, vai tas tiešām ir “Passat”, jo ar gaišu “Alcantra” ādas salona apdari “Passat GTE” ir kļuvis patiesi grezns. Ja līdz šim “Audi” bija salona uzbūves kvalitātes etalons un “Volkswagen” vairāk atradās ēnā, tad “Passat GTE” lieliski pierāda, ka arī t.s. ‘tautas vāģis’ var būt ‘premium’ pat vidējā klasē. Pēc būtības “GTE” jau standartā ir pieejams bagātīgajā “Highline”, komplektācijā, tomēr pat to ir iespējams aprīkot ar daudz dažādām papildaprīkojuma vienībām. Piemēram, gaišie zamšādas sēdekļi - tie ir stingri, noturīgi, taču ļoti komfortabli. Iespējams saltā ziemas rītā, sēžot virsdrēbēs un gaidot, kad auto uzsils, sēdekļi šķitīs par šauru, bet virsdrēbēs nav taču jāsēž visu laiku. Skaistums gan uzreiz mijas ar praktiskiem jautājumiem – cik bieži šāds salons būs jātīra, it īpaši atkušņa laikā? Protams, “Passat GTE” salons ir pieejams arī tumšās nokrāsās. Norādot, ka šis nav parasts “Passat”, arī automašīnas salonā - durvīs ir iestrādātas dekoratīvas līnijas zilā krāsā, kuras turklāt naktī tiek izgaismotas.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Salona iekārtojums ir skaidrs un pazīstams – elegants, praktisks un ergonomisks. Multimediju centrs, klimata kontroles vadība un pogas ap pārnesumkārbas sviru gan ir atrodamas arī citos “Volkswagen” modeļos, bet oriģināli izskatās garais dekoratīvais ielaidums priekšējā panelī, kas izskatās pēc vienas garas ventilācijas atveres, taču patiesībā sevī slēpj trīs, kā jau ierasts – divas pa vidu, viena pasažierim. Par materiālu uzbūvi un montāžas kvalitāti būtībā nav kur piesieties, ja nu vienīgi melnās klavieru lakas manierē veidotais vadības slēdžu ietvars priekšējā panelī - izskatās eleganti, bet pa lēzeno aizmugures logu vai sāniem krītošā saules gaisma pret to atspīd, žilbinot vadītāju un pasažierus. Sūdzēties varētu arī par zemu novietoto multimediju sistēmas ekrānu, kas novērš pārāk daudz uzmanības no ceļa it īpaši, ja jāvadās pēc iebūvētās navigācijas. Novietojuma domu var saprast – ir atrasts kompromiss starp to, lai skārienjutīgo ekrānu būtu ērti operēt ar roku. To gan atsver digitālais mērinstrumentu panelis aiz stūres rata, kur katrs var pielāgot sev vēlamo attēlojamo informāciju.  Tiesa, arī ar to būtu jāiepazīstas pirms braukšanas uzsākšanas, jo ir plašs piedāvāto opciju klāsts.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Iesēžoties aizmugurē ne mirkli nerodas doma, ka būtu par šauru vai kaut kam nebūtu vietas, ja nu īpaši gariem cilvēkiem (>200 cm) jumts varētu sākt kļūt uzmācīgāks. Aizmugurējais dīvains veidots ar divām atsevišķām iedobēm – laikam norāda, ka visērtāk tomēr būs diviem cilvēkiem, taču nav izslēgta arī trešā cilvēka iesēšanās, jo pa vidu atstāta mīksta sēdvirsma. Pateicoties trīs zonu klimata kontrolei, arī aizmugurē sēdošie varēs izvēlēties sev patīkamākos ‘laika apstākļus’. Kā pierādījās eksperimentējot, pat izvēloties diezgan krasas temperatūru atšķirības, “Passat GTE” spēja nodrošināt individuālu klimatu katrā no trīs zonām. Jāuzteic arī tas, ka pat pēc pavadītas nakts -12 grādos, siltais gaiss ventilācijas atverēs parādās diezgan ātri, neliekot ilgi sēdēt cimdos u.c. ziemas apģērbā.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Lieliskie “LED High” lukturi

Tā kā jau standartā “Passat GTE” ir “Highline” apdares versijā, tad bez papildus piemaksāšanas tas būs aprīkots ar plašu klāstu komforta un drošības aprīkojumu – ādas apdare un sēdekļi, 3 zonu klimata kontrole, adaptīvā kruīza kontrole, sadursmju novēršanas un pasažieru aizsardzības sistēmas u.c. (sk. attēlā). Tomēr par daļu īpaši noderīga papildaprīkojuma ir jāmaksā papildus – adaptīvā piekare, LED gaismas, ārkārtas situācijas asistents u.c. Lai arī papildaprīkojums “Passat GTE” sadārdzina no 41 243 EUR (42 275 EUR – universāls),  līdz gandrīz 55 000 EUR, ieguvumi ir vērtīgi. Protams, ir arī lietas, bez kurām varētu mierīgi iztikt, piemēram, “Passat GTE” droši vien labi izskatītos ar 17” diskiem (standartaprīkojums), navigāciju varam lietot mobilajā tālrunī, jau ietaupot pāris tūkstošus EUR.  Bet ja reiz ar vērienu, tad ar vērienu! 

Pavisam noteikti ir vērts apsvērt automātisko dinamisko gaismu “LED High” pievienošanu papildaprīkojuma sarakstā. Baltā tonī spīdošās gaismas nodrošina lielisku redzamību vienmērīgā apgaismojumā, bez spožākām vai tumšākām vietām. Ja ar citu tehnoloģiju gaismām dažbrīd var likties, ka tālās gaismas varētu spīdēt mazliet tālāk, tad “Passat GTE” nebija tādas nepieciešamības. Šī LED sistēma ātri nodrošina to, lai netiktu apžilbināti priekšā vai pretimbraucošie, atstājot tos ēnā – apkārt laukums ir izgaismots, bet tieši virsū ne. Vienīgi automātiskās tālās gaismas ieslēdzas mazliet lēnāk, nekā pieredzēts citos modeļos, kas aprīkoti ar adaptīvajām LED gaismām, taču, reiz iestādot automātisko režīmu, gaismu pārslēgšanas slēdzi brauciena laikā droši var aizmirst.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Vēl viena apsvēršanas vērta papildaprīkojuma opcija ir adaptīvā piekare, ar kuru “Passat GTE” iespējams padarīt par mierpilnu limuzīnu, kuru nesatricinās ne Čaka ielas ielāpi, ne t.s. ‘trepe’ grants ceļos. Turklāt tas ar uzautiem 18” diskiem. Otra puse šai piekarei ir sportiskā rakstura izvilināšanai - ar pogas spiedienu pie pārnesumkārbas sviras, “Passat GTE” gaita kļūst precīzi asa, radot sajūtu, ka auto būtu pielipis zemei. Atkal gribas izkāpt aplūkoties, vai tas ir “Passat” vai kāds mazāka izmēra sporta auto. Tiesa, šādā uzstādījumā jūtams pat sīkākais ceļa nelīdzenums.

Foto: iAuto.lv

Vai hibrīds nozīmē mazāku degvielas patēriņu?

Droši vien auto dīleriem bieži vien ir jāatbild uz šādu jautājumu, ja runa ir par hibrīda automobili. “Passat GTE” gadījumā uz šo jautājumu viennozīmīgu atbildi ir grūti sniegt. Hibrīdiekārta šeit uzskatāma drīzāk par atbalstu benzīna dzinējam, kas patērē ap 6.5 l/100 km šosejas režīmā vai 8-8.5l/100 km pilsētā, ja auto darbojas tikai benzīna režīmā. Elektroiekārtas trumpis ir tas, ka tā spēj darboties distancē  līdz 50 km, kā arī ar “Plug-in” sniedz iespēju to uzlādēt no elektrotīkla. No sadzīves elektrorozetes akumulatoru var uzlādēt apmēram 4.5 stundu laikā (2.5 h laikā no “Wallbox” tipa uzlādes), kas kopā izmaksā apmēram 1.50 EUR. Neslikti 50 km veikšanai, it īpaši, ja “Passat GTE” ikdienā kalpos galvenokārt braucieniem uz darbu un atpakaļ. Tiesa, distances garums var strauji sarukt atkarībā no braukšanas manieres un papildus ieslēgtajiem elektroenerģijas patērētājiem. Arī ar hibrīdrežīmā uzkrāto enerģiju varam ietaupīt diezgan daudz degvielas, stumdoties sastrēgumos, kad citādi degvielas patēriņu būtu grūti dabūt 10 l/100 km robežās. Un arīdzan, dodoties tālākos izbraucienos, piemēram, uz Liepāju, Daugavpili vai abām Baltijas galvaspilsētām, šosejas režīmā akumulators tiks pietiekami uzlādēts, lai pēc tam pa pilsētu varētu izmantot vien elektrodzinēju.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Autovadītājam iespējams izvēlēties četrus braukšanas režīmus: “E-mode” režīmā piedziņu nodrošina elektromotors; “Hybrid mode” elektromotors darbojas pamīšus ar benzīna dzinēju, cenšoties pēc iespējas sabalansētāk izmantot pieejamos enerģijas resursus; “Battery charge” režīmā darbojas tikai benzīna dzinējs, lādējot akumulatoru (to “Passat GTE” dara arī bremzējot); Savukārt “GTE” režīmā elektrodzinējs un benzīna dzinējs darbojas vienlaicīgi, piedāvājot visvairāk jaudas. Jebkurā kombinācijā elektrodzinēja un benzīna dzinēja pārslēgšanās notiek pilnīgi nemanot. Vienīgi mērinstrumenti norāda, kāds režīms ir ieslēdzies.

Šai hibrīdsistēmai ir arī otra puse – konservatīvais “Passat” kļūst bezgala interesants automobilis tieši vadīšanas ziņā.  Ja patīkamu dinamiku jau sniedz elektrodzinējs viens pats, tad aktivizējot “GTE” slēdzi viduskonsolē, ieslēdzas abu dzinēju sportiskais tandēms, kas piedāvā 218 Zs jaudu un 400 Nm griezes momentu. Tas automobili līdz simtam ‘aizlidina’ 7.4 sekundēs. Paātrināšanās tiek pavadīta ar mākslīgi radītu rūkoņu, kas gan drīzāk izklausās pēc kāda V6 dzinēja, bet ir iespaidīgi. Ko tādu no līdz šim mierīgā “Passat” nebija gaidījuši nedz automobilī esošie, nedz arī pie luksofora blakus joslā stāvošie jaudīgo automobiļu vadītāji.

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

“Passat GTE” – solis tuvāk nākotnes tehnoloģijām un solis tuvāk biznesa klasei

“Volksagen” “Passat GTE” modelī spējuši saglabāt tā fanu lokā ieredzētās īpašības, eksperimentēt ar tehnoloģijām, kas nākotnē kļūs arvien ikdienišķākas, kā arī padarīt to interesantu tiem, kam “Passat” modelis varbūt līdz šim likās garlaicīgs.  

“Volkswagen” markai īpaši izpaužas tas, ka viena modeļa ietvaros ir iespējams iegūt ļoti dažāda rakstura automašīnas, kas pierādījies ne vien “Passat” gadījumā, bet arī citos modeļos, piem., “Tiguan”, “Golf” u.c.  Ja pašās lētākajās versijās “Passat” būs ļoti askētisks, tad “Passat GTE” un arī standarta “Passat” versijas  “Highline” komplektācijā jau ir ļoti iekārojami un var mēģināt sakult ūdeņus biznesa klases segmentā. Vienīgi aktuāls ir jautājums, vai cilvēki spēs pārkāpt psiholoģiskajam slieksnim, ka “Passat” maksā virs 50 000 EUR.

+ Teicama salona apdare

+ Aizraujoša vadāmība, (arī pateicoties hibrīdsistēmai)

+ Adaptīvie LED lukturi

+ Adaptīvās piekares darbība

+/- Hibrīdsistēma liek vairāk domāt par braukšanas manierēm, taču nav tik ekonomiska, kā varētu gaidīt

- Gaišais zamšādas salons prasīs pārāk biežu kopšanu

- Cena daudziem būs grūti pieņemama

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 11.februāris 2017 21:27
7 0 Atbildēt

Patiesi gribētu notestēt šo auto!

Esmu testējis arī niknāko 240 zs bi-turbodīzeli Passat - ļoti patika.

VW hibrīds patiktu salīdzinājumā ar Prius hibrīdu (kam patīk viss).

Konuss 11.februāris 2017 22:00
4 1 Atbildēt

Pēc iepriekšējās pieredzes ir iesakņojusies pārliecība par to, ka Passātam jābūt labam automobilim. Bet nebiju gaidījis, ka no Pasāta var dabūt tādu braukšanas prieku, kā no "GTE". Noteikti izmēģini!

gunbox 12.februāris 2017 12:48
6 5 Atbildēt

Neredzu kāpēc pārmaksāt nepamatoti par Passat, ja par to cenu jau var paņemt pieklājīgi nokomplektētu Audi A6.

Un ko saka ražotājs par hibrīdakumulatoru? Cik saprotu, tad aķis zaudē savas īpašības pēc 4 gadiem un ir jāmaina. Cik izmaksā?

Par diskiem auto tigotājiem būtu jāsaprot, ka Latvija ir jāiekļauj sadauzīto ceļu sarakstā un jebkurai komplektācijai jāatļauj iekļaut 16" diskus, nevis uzspiezt pirkt pat līdz 19", lai piespiestu tērēties uz otriem 16". Kur pēc tam tos 18;19" diskus likt? Nav LV tik daudz atsaldeņu, kuri gatavi lauzt apzināti piekari.

rt 12.februāris 2017 13:33
6 3 Atbildēt

Es arī neredzu jēgu pārmaksāt par šo strādnieku auto. RS škodai dimanika ir labāka un par strādnieka pasāta cenu strādnieka octavia RS var dabūt daudz labākā komplektācijā. Visas tās hibrīda un elektrouzpariktes patreizējā izpildījumā ir kaķim zem astes.

kasinsh79 12.februāris 2017 18:41
3 1 Atbildēt

Nav gan taisnība.

Hibrīdakumulatora mūžs - 500tkm intensīvas satiksmes apstākļos, kas ir nenormāli daudz.

msh 13.februāris 2017 12:57
1 0 Atbildēt

Piemirsi vienu sīkumu - tie tūkstoši ir tāds abstrakts cipars, pēc hvz kādas formulas izvilkts no aķa uzlāžu/izlāžu cikla skaita. Bet vēl litija joniem ir tāds sīkums ka tie aķi vienkārši noveco, paši no sevis - augstākā temperatūrā ātrāk, zemākā lēnāk - šaubos vai tas aķis izvilks vairāk par kādiem 15 gadiem, un arī tur pēdējos 5 gadus uz vienu pašu aķi tālāk kā uz veikalu aizbraukt nevarēs. 500 štukas - tas ir nenormāli daudz - manam nepilnus 28 gadus vecajam golfam ir bik virs 300 - 40 gadus šitentajā passātā izvilks varbūt elektromotors, bet vairāk nekas.

Abavnieks 12.februāris 2017 15:24
2 1 Atbildēt

RakstIji: kāpēc pārmaksāt nepamatoti par Passat, ja par to cenu jau var paņemt pieklājīgi nokomplektētu Audi A6.

Neredzu nekādu būtisku starpību starp Passat un A6! Ja cenas līdzīgas, jāpērk tas, kas vairāk patīk!

experc 12.februāris 2017 15:44
1 1 Atbildēt

pasaki to audi faniem. viņi taču pērk audi lai būtu krutāki par VW īpašniekiem ( viņi tā domā, ka kļūst krutāki)

auto 12.februāris 2017 19:07
1 0 Atbildēt

Un cik šim motoram ir resurs vai izvilks 250k,jaunie auto šķiet ir domātim braukšanai lidz garantijas beigām,tad viņi vienkārši ir jaizmet,,nav vairs ww uzticams auto nu nav...ir rugta pieredze...perciet toyota,,subaru,mitsu,kautvai bmw tik ne ww..

VWfans 12.februāris 2017 21:04
3 0 Atbildēt

Un kā ar Hondu, vai var pirkt?

es 13.februāris 2017 11:27
0 0 Atbildēt

Nu tā cena.... Tā cena!!!!

Es saprotu, ka VW pēc TDI izmešanas miskastē meklē jaunu identitāti, bet kaut no Toyota būtu paskatījušies kā tirgu iekarot. Tek ne jau no 50k starta pozīcijas.

Tradicionāli taupīgo pircēju makus šis IMO neatdarīs.

msh 13.februāris 2017 20:07
0 0 Atbildēt

Tas ir fofāgens, un konkrētāk, passāc. Toybota speciāli izlaida jaunu un lētu modeli - nevaru aizmirst kā klarksons zākāja prīmusa salona [ne]kvalitāti - jo tur aķis un motors tomēr arī maksā, un tāpēc uz pārējo mašīnu ir kārtīgi jāsaekonomē. Bet te, pirmkārt, ir fofāgens, tas tik zemu krist nedrīkst, otrkārt, šis ir esoša modeļa komplektācija - ko tu gribēji, lai fofāgens speciāli uzražo dacia logan cienīgas komplektācijas passātu ar plastmasas salonu zemas cenas nolūkos?

Kas gribēs, tas nopirks. Tāpat tas hibrīds primāri ir priekš tam lai samazinātu fofāgena saražoto mašīnu vidējās oglekļa dioksīda atgāzes.

es 14.februāris 2017 10:38
1 0 Atbildēt

Koijots ar tiem prīmusiem pilnu Kaliforniju piegāza. Principā radot nišu, kuru volksvagīna gribēja ar saviem ekodīzeļiem atņemt. Attiecīgi: 1. Panākumu atslēga ir redzama; 2. Redzams, ka tie Koijota sasniegumi viņiem skauž.

Un uz šāda fona (+ ekodīzelis tika izsviests kā neeko un attiecīgi prīmusa tehnoloģija ir vienīgā ar kuru izkonkurēt prīmusu) tā cenas latiņa galīgi nav saprotama. Iespējams, ka viņiem ir naiva cerība, ka prīmuss jau šādu tehnoloģiju sniegumu ir validējis.

Bet tā protams kāds jau nopirks.

msh 14.februāris 2017 12:45
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "skauž"? Te ir runa par kompāniju, nevis cilvēku. Kompānijai nevar skaust - tai vajag pārdošanas apjomus un peļņu, nevis godu.

Nezinu neko par "ekodīzeļiem", ES savulaik sāka spiest uz ķīseļiem, ASV uz hibrīdiem, līdz ar to ir loģiski ka ASV tirgū eiropietis ieies ar to, ko ir te izstrādājis. Kamēr hibrīds ir zajebis priekš oglekļa dioksīda atgāzu ciparu optmiziācijas - reku paskatāmies tos gramus kurus mistiskā ciklā ir sarēķinājuši šitentajai mizai - neviens ķīselis nestāv klāt - un tas nekas ka atšķirībā no "jauno eiropiešu braukšanas cikla", kurā tā miza patērē 2 litrus uz simta, ja es ar šitādu brauktu uz dižo pilsētu, kas būtu "veco eiropiešu braukšanas cikls", mazāk par sešiem litriem uz simta diez vai būtu...

es 14.februāris 2017 14:05
0 0 Atbildēt

volksvagīna tās Jettas iekš USA bija pozicionējuši kā vienlīdz ekoloģiski, bet lētāka versija Prīmusam (piekam auosalonos laikam pat tiešā tekstā). Un tieši šis attiecībā uz kompānijām nozīmē "skauž". Jo to Kalifornijas ekojefiņu ir milzīgs bars. Un Prīmuss cenu latiņu uzstādijis.

Atis_Jansons 16.februāris 2017 11:09
1 0 Atbildēt

Šādi “hibridi” brauc tā kā solīdāk, komfortablāk par līdzīga izmēra tradicionālajiem auto. Izskaidrojums vienkāršs. Akumulatoru „kravas” dēļ tie ir smagāki. Un svars, kurš gadu desmitiem uzskatīts par iekšdedzes dzinēju ekonomiskuma ienaidnieku, no fundamentālas fizikas, no Ņūtona likuma viedokļa ir vienkāršākais „līdzenas” gaitas garants. „Katrs ķermenis saglabā vienmērīgu taisnvirziena kustību...” Un – jo smagāks, jo labāk saglabā. Bet par taupību vai dinamikas zudumu nav jāraizējas, jo elektromotora griezes moments ir varens visā apgriezienu diapazonā. No pirmā sākot.

Šādi automobiļi arī līkumā griežas labāk nekā parastie „priekšpiedziņas”. Sevišķi to jūt uz grants. To pašu akumulatoru „balasta” dēļ tie ir labāk „izsvaroti”, slodze vienmērīgi sadalīta uz abām asīm (kā klasiskajiem BMW, MB utt.), tādēļ nav stūrēšanas gardēžiem netīkamās „nepietiekamās pagriežamības”.

Kopumā - nu baigi jau patīkama sajūta – no rīta vienkārši izrauj „štepseli” un klusītēm aizripo garām benzīntankam, smirdošam autobusam un nonāc no Bolderājas Rīgas centrā, iztērējis kādas pāris kilovatstundas. Jeb 30 centus. Gribētu... Tikai tā cena nedod nekādas izredzes ieguldīto atgūt naudas izteiksmē (ja valsts nepalīdz ar nodokļu atlaidēm un citu stimulāciju). Jābūt tik bagātam, lai varētu maksāt par elektriskā paātrinājuma baudu un dabas tīrību.

elektromobilis 25.februāris 2017 20:00
0 0 Atbildēt

Apsveicama virzība! Turpinājums tam ko ieraudzījām 2 gadus atpakaļ pie Golfa GTE! Golfs tika pieteikts GADA auto vērtējumam un toreiz manuprāt netika pietiekoši novērtēts .

Laikam arī toreiz testēta auto cena bija 43000 eur ir liela , kaut par labu produktu, kas izraisīja pozitīvu vērtējumu( no manis) Tas nav lētais japošku vai korejiešu piegājiens , bet kas labāks)

Redzēsim cik naudiņas maksās šis!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklu ražotājs KTM iesniedz bankrota pieteikumu

Sliktas ziņas Austrijas motociklu KTM cienītājiem – uzņēmums ir iesniedzis bankrota pieteikumu un cīnās par savu izdzīvošanu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kā brauc jaunais un elektriskais Porsche Macan?(+ VIDEO) 2

Jaunais Porsche Macan ir kļuvis par 100% elektromobili. Tik principiālas izmaiņas notikušas tikai otrajā modeļu paaudzē, bet cik tajā daudz ir īsta Porsche? Lasīt vairāk

 

Autoavārijā traģiski gājis bojā autosporta entuziasts un starptautisku sacensību rīkotājs Edgars Maišelis 2

Cetutdien, 21.novembrī autoavārijā Igaunijā pie Pērnavas traģiski gājis bojā autosporta entuziasts, starptautisku sacensību un sporta projektu rīkotājs Edgars Maišelis Lasīt vairāk

 

Par 20 000 eiro lētāk - īpašais kolekcionāru Golf R 333 Limited Edition par super cenu 5

76 400 eiro vērtais un 333 vienībās izlaistais ierobežotā skaita Golf skaitījās izpirkts, taču tagad tas negaidot parādījies pārdošanā, turklāt ar ievērojamu atlaidi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti