iAuto tests: Volkswagen Multivan (+ foto) 32

 

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

iAuto.lv | 9.jūnijs 2018 9:30

Volkswagen Transporter vēsture sniedzas līdz 1950. gadam, kad klajā nāca pirmā šī pasaulē populārākā mikrobusa paaudze. 65 gadu laikā tas mainījies sešās paaudzēs un pārdoti vairāk nekā 12 miljoni Volkswagen Transporter dažādās versijās. Šajā reizē tests būs ar jaunāko un dārgāko šī modeļa versiju – Volkswagen Multivan Executive.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

TESTA AUTO

  • Dzinējs: 2.0 BiTDI - 204 Zs pie 4000 apgr. min., 450 Nm pie 1400-2400 apgr. min., CO2 173g/km
  • Pārnesumkārba: robotizētā 7-pakāpju DSG
  • Piedziņa: priekšpiedziņa
  • 0-100 km/h: 9.9 sek.
  • Garums: 4904 mm
  • Platums: 2297 mm
  • Augstums: 1970 mm
  • Riteņu bāze: 3000 mm
  • Klīrenss: 193 mm
  • Apgriešanās rādiuss: 11.9 m
  • Pašmasa: 2093 kg
  • Pilna masa: 3080 kg
  • Maks. bagāžas tilpums: 5800 litri
  • Cena: 52 050 EUR (iesk. PVN)

Pieejams tikai ar 7-pakāpju DSG

Volkswagen Multivan klāstā ir trīs dzinēji: 2.0 TDI ar 150 Zs jaudu, iepriekš pieminētais 2.0 BiTDI ar 204 Zs jaudu un kopš pērnā gada beigām arī 2.0 TSI ar 204 Zs jaudu. Multivan pieejams divos dažādos virsbūves variantos un ar diviem piedziņas veidiem. Garā virsbūves versija “Long”, kas ir par 40 cm garāka par standarta virsbūves versiju, pieejama tikai  “Comfortline” komplektācijā par cenu no 47 119 EUR.  Savukārt 4 Motion pilnpiedziņa pieejama “Comfortline”, “Comfortline Long” un “Highline” komplektācijās. Lētākās un mazāk aprīkotajās versijās Multivan cena ir no 43 232 EUR, bet ar atlaidi akcijas laikā no 38 826 EUR. Multivan jebkurā versijā pieejams tikai ar 7-pakāpju DSG pārnesumkārbu.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Konservatīvs dizains, kas lēni novecos

Jaunajā 6. paaudzē neko pārsteidzošu Volkswagen busiņa izskatā neieraudzīsim. Šķiet, ka Volkswagen turpina izmantot 2003. gadā – T5 paaudzei radītās virsbūves formas un kāds pat teiktu, ka šis ir trešais T5 feislifts. Tomēr grēks būtu teikt, ka jaunākā Transporter/Multivan paaudze jau izskatās novecojusi. Būtiskāk pārveidots automobiļa priekšgals – jauna izskata lukturi, radiatora režģi un motora pārsegs. Arī aizmugure noformēta ar asākām līnijām un lielākiem lukturiem. Volkswagen kā allaž devies elegances virzienā, un T6 neizskatīsies novecojis arī pēc desmit un vairāk gadiem. Kastes veida forma un lielie sānu spoguļi palīdz saglabāt ļoti labu pārredzamību uz aizmuguri. Te gan papildus asistē arī parkošanās sensori un atpakaļskata kamera.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Labi saprotams priekšējais panelis ar dažiem ergonomiskiem trūkumiem

Pārmaiņas skārušas arī priekšējo paneli, tam pārstrādātas ventilācijas atveres un uzstādīti citos aktuālajos Volkswagen modeļos sastopamās multimediju sistēmas, klimata kontroles vadības slēdži, stūre un borta dators. Tomēr, ja būsiet braukuši ar iepriekšējo paaudžu Transporter vai Multivan modeļiem, tad arī šeit jutīsities kā mājās. Salīdzinot ar vienkāršo darba zirgu Transporter, Multivan pavisam noteikti var lepoties ar taustei daudz patīkamākiem materiāliem salona apdarē. Tomēr prasītos uz vairāk uz vadītāju orientēta darba vieta, it īpaši, ja bieži jārīkojas ar skārienjutīgo multimediju displeju. Arī darbošanās ar klimata kontroli ir apgrūtinoši, jo tieši pa rokai maisās pārnesumkārbas svira – neuzmanīgāk sniedzoties pēc temperatūras regulēšanas slēdža, pavisam viegli iespējams nejauši pārslēgt pārnesumkārbu no D pozīcijas, N vai pat R pozīcijā. Pat Volkswagen grupas citos modeļos ir atrodami piemērotāki risinājumi, kas eleganti izskatītos, būtu viegli lietojami un netraucētu tādai pavisam vienkāršai darbībai, kā salona temperatūras regulēšana. Tāpat šķiet, ka Volkswagen inženieri glāžu turētāju viduskonsolē iemontējuši steigšus pēdējā brīdī – lētas plastmasas atvilktne atvērtā stāvoklī visai pamatīgi grab, sajūtot dažādus ceļa nelīdzenumus.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Salons piemērots gariem braucieniem

Greznajā Multivan ir vieta septiņiem cilvēkiem, kuri var baudīt patiešām ērtu braucienu. Sēdekļi veidoti no Alcantara un ādas apdares. Pat pēc teju nepārtrauktiem 400 km pie Multivan stūres noguruma sajūta neradās. Gan priekšējais gan divi vidējie pasažieru krēsli atgāžami pusguļus pozīcijā. Pašā aizmugurē ir trīsvietīgs dīvāns, kura atzveltni gan tik tālu nevar nolaist, taču kopumā ir komfortabla sēdēšana. Salons ir gana pielāgojams, vidējie atsevišķie pasažieru krēsli ir apgriežami, tādējādi salona izkārtojumu iespējams veidot pēc izvēles. Salona pasažieru daļā ievietota arī bīdāma konsole, kas piedāvā glāžu turētājus un izvelkamu galdu ar plašām regulēšanas iespējām. Jāpiebilst, ka puslitra ūdens pudeles regulāri glāžu turētājos negribēja turēties. Lai spētu apgriez atsevišķos krēslus ap savu asi, sākumā ir jāpadomā, kur nobīdīt konsoli, jo tā šim manevram traucē. Salona transformāciju atvieglotu arī tas, ja aizmugurē būtu trīs atsevišķi krēsli vai iespēja tos iegremdēt grīdā, jo pašreizējais dīvāns ir diezgan smags, lai to viegli izceltu ārā. Lai gan Multivan standarta virsbūves versijā spēj piedāvāt pat 5800 litru ietilpību, par īpaši piemērotu gariem ceļojumiem šo automobili grūti nosaukt. Tas tāpēc, ka nākas meklēt būtisku kompromisu starp vietu pasažieriem un bagāžai. Ja pasažieri grib ceļot ērti un aizmugurējais dīvāns tiek atbīdīts līdz galam, tad aizmugurē vieta pietiek vien pāris maza izmēra ceļojumu somām. Ja bagāžas telpu tomēr sagatavo septiņu cilvēku braucienam, tad vai nu jāsēž krietni saspiesti (nerunājot par gulēšanu brauciena laikā, atgāžot atzveltnes), vai jāuzstāda jumta bagāžnieks, kas nozīmēs augstāku degvielas patēriņu. Šim nolūkam piemērots būs “Long” virsbūves variants, taču tas nav pieejams šikākajās “Highline” un “Executive” versijās.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Iekļūšana un izkļūšana automobiļa salonā pūles neprasa, jo slīdošās durvis ar elektropiedziņu ir abās pusēs (elektrisks ir arī aizmugurējais vāks). Durvis kontrolējamas gan ar tālvadības pulti uz atslēgas, gan, ar taustiņiem priekšējā panelī, gan arī ar rokturiem ārpusē un salonā. Varbūt vienīgi gribētos, lai salonā sēdošie uzskatāmāk varētu zināt, ka durvis atvērsies pašas un tās nevajag ar papildus spēku raustīt – vismaz kāds simbols uz durvju rokturiem.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Plašs pieejamo tehnoloģiju klāsts

Pašā bagātīgākajā Executive versijā, kāds bija testētais auto, šķiet, ka pietrūka vien divu toņu virsbūves krāsojums  – tas par papildus 1 123 EUR, kas pieejamas cenu lapā. 12 virzienos regulējams vadītāja sēdeklis, stāvvietā novietošanas sensori un atpakaļskata kamera, elektriski aizveramas slīddurvis un bagāžas vāks, LED lukturi, adaptīvā kruīza kontrole ar sadursmju novēršanas sistēmām, multimediju sistēma ar USB, Apple un Android viedtālruņu atbalstu, kā arī ar navigācijas sistēmu, trīs zonu klimata kontrole, Un arī 17” vieglmetāla diski. Papildaprīkojuma sarakstu var turpināt vēl - ar lietus sensoru,, žalūzijām sānu logiem, 8x20W audiosistēmu, elektrisku stūres pastiprinātāju ar mainīgu griezes momentu, apsildāmām mazgāšanas sprauslām, pastiprinātu balstiekārtu. Interesanti, ka cenu lapā ir tāda opcija, kā ‘pastiprināta salona trokšņu izolācija’, taču tā neattiecas uz Executive versiju. Par trokšņu klātbūtni salonā gan lielu pretenziju nebija.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Ja neskaita adaptīvo gaismu trūkumu un vēlmi pēc augstvērtīgākas audiosistēmas, Multivan Executive uzstādītās funkcijas darbojās precīzi un viegli saprotami. LED gaismas nodrošina lielisku un tālu redzamību naktī, tāpēc žēl, ka konkrētajam automobilim nebija uzstādīta “Light assist” adaptīvo gaismu funkcija.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Multivan mīl ceļus ar gludu segumu

“Servotronic

“Servotronic” stūres pastiprinātājs, kas pielāgo stūres reakcijas atkarībā no braukšanas ātruma, padara Multivan vadīšanu vieglu un precīzu. Dažbrīd pat gadās piemirst, ka tiek vadīts vismaz 2 tonnas smags automobilis. Tiesa gan, Executive versijā Multivan ir pastiprināta balstiekārta, līdz ar to citās versijās Multivan gaita iespējams ir mīkstāka un vadāmība ne tik sportiska. Pastiprinātā balstiekārtas un arī 17” disku dēļ Multivan ne pārāk labi jutīsies nelīdzenākos ceļu posmos un grants ceļos. Šeit vairāk runa ir par komfortu salonā, nevis vadāmību – līdz salonam jūtami nonāk teju katrs mazākais nelīdzenums. Ja sākotnēji situāciju glābj ērta sēdēšana Multivan krēslos, tad ilgstoša šāda drebināšanās pa ielāpu klātu ceļu var kļūt kaitinoša. Aplūkojot Multivan Executive bremzes, tā vien šķiet, ka 17” diski ir mazākie iespējamie, ko iespējams uzstādīt bremžu diska dēļ. Taču citās versijās ir atrodami arī 16”diski. Te arī jāpiebilst, ka papildus opciju sarakstā ir atrodama gan adaptīvā šasijas kontrole, gan ‘slikto ceļu balstiekārta un amortizācija’, kas automobili padara augstāku par 2 cm. Tas šādās situācijās spētu glābt komfortu. Bet, ja ikdienā nākas braukt tikai pa laba seguma ceļiem, Multivan Executive atalgo vadītāju ar ļoti aizraujošu vadāmību.

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Teicams tandēms ir arī 204 Zs spēcīgā 2.0 BiTDI dīzeļdzinēja ar divām turbīnām un 7-pakāpju DSG pārnesumkārbas savienība. Jaudas pietiek, lai busiņu paātrinātu, jebkurā brīdī nospiežot pedāli. Tomēr ražotāja norādīto vidējo degvielas patēriņu ap 6.6 l/100 km nebūs viegli sasniegt. Ķieģeļa formas aerodinamika uz šosejas neļauj iekļauties zem 7l/100 km, pat braucot prātīgi atļautā ātruma robežās. Testā vidējais patēriņš bija 7.1-7.2 l/100 km.

Multivan būtu ļoti laba alternatīva ģimenes universāliem un miniveniem

Interesanti, ka Latvijas Auto Asociācijas klasifikatorā Volkswagen Transporter/Caravelle/Multivan ir ievietots vienā klasē ar mazākajiem Ford S-Max, Volkswagen Sharan, Seat Alhambra u.t.t. Tas tādēļ, ka arī šie automobiļi pēc sava garuma atbilst Md – vidējai daudzfunkciju klasei. Bet ne vien atrašanās vienā kategorijā, bet arī Multivan praktiskās īpašības un aizraujošā vadāmība ļauj tam būt par lielisku un komfortablu alternatīvu ierastākajiem ģimenes auto. Pircējus gan varētu nobaidīt salīdzinoši augstā cena.  

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

PLUSI UN MĪNUSI

+ Aizraujoša vadāmība

+ Patīkama dzinēja un pārnesumkārbas darbība

+ Ērti sēdekļi

+/- Bagātīgs aprīkojums, par kuru gan krietni jāsamaksā

+/- Augsts komforta līmenis ar norunu, ja brauc pa laba seguma ceļiem

- Vairāki nepārdomāti risinājumi salonā

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Ja aizmugurējais dīvāns tiek aizbīdīts, paveras plaša bagāžas telpa, taču pasažieriem vietas vairs nepietiek. Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

Volkswagen Multivan Executive Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
ezis71 9.jūnijs 2018 10:04
13 7 Atbildēt

Viss vienā lētā plastmasā kā manā citronā,tikai mans nav Executive.

Maris 9.jūnijs 2018 10:35
3 0 Atbildēt

Lūk, kā Tu to vari pateikt neiekāpjot auto?

ezis71 9.jūnijs 2018 10:52
0 3 Atbildēt

Man ar ačiem viss štokos,brilles vel nevajag.

Maris 9.jūnijs 2018 13:06
4 3 Atbildēt

Tad varu pateikt, ka plastmasa šajā auto un komplektācijā ir augstākas kvalitātes par C3 Aircross vai C4 Cactus

viencexperc 9.jūnijs 2018 21:10
2 7 Atbildēt

Nedomāju, ka šis VW būs izņēmums. Visiem iepriekšējiem bija sliktāka, šim vai tad labāka?

ipasnieks 2.janvāris 2023 19:35
0 0 Atbildēt

...nu riktīgs DĪVĀNEXPERTS!

msh 10.jūnijs 2018 13:27
4 0 Atbildēt

Tu varētu sapņot ja tavā eglē būtu tik lēta plastmasa kā šitentajā busā, nevis pavisam lēts sūds. Ir sanācis apčamdīt tavas elges vecuma egles salonu - līdz jaunam fofāgenam tur ir kā cūkai līdz mēnesim...

nomiks 9.jūnijs 2018 10:33
5 2 Atbildēt

Nu jau kādu laiku lietoju T6, bet Long versijā.

Extra 40 cm dod daudz - bagažniekā ielieku ratus nesaliktā veidā un salonā vietas atliku likām.

Nešaubīgi šis auto radīts gariem braucieniem.

Arī mans ir ar visiem sarkanajiem TDI jeb 204 ZS. Jaudas pietiek. Patēriņš sanāk vidēji 11 litri, ja sanāk braukt arī pa pilsētu. Ja tikai pa šoseju, tad 8 litros var iekļauties.

Ar Multivan pat negribas īpaši pārsniegt ātrumu - uzlieku kruīzā 105 km/h un izbaudu braucienu.

Galdiņš ikdienā ir izņemts, jo tas vairāk traucē kā palīdz.

Pa bruģi arī jūt graboņu. Bet nav tik traki.

Manuprāt, dikti neērta navigācija, ja jāievada adrese. Hondām tā štelle daudz vienkāršāka un ērtāka.

Arī manam nav adaptīvās gaismas, bet ir LED. IZCILAS!

Bet kopumā man ļoti patīk. Braukt ar to patīk labāk kā ar jebkuru no maniem iepriekšējiem auto.

Motorolers 9.jūnijs 2018 11:50
2 2 Atbildēt

Man ir bijis iepriekšējās paaudzes T5 Multivan un skatoties uz šo, neko vairāk par faceliftu Es neredzu! Tā ir tā pati mašīna!

Braukt ērti, bet nokomplektēta eksemplāra cena atbaida. Neesmu braucis ar 204Zs versiju, bet 150Zs versijai jaudas trūkums ir jūtams, it sevišķi uz šosejas apdzenot.

nomiks 9.jūnijs 2018 12:26
4 0 Atbildēt

+54 ZS tomēr liela nozīme.

Jaudas šim pietiek pilnībā. Apdzīšana nekādas problēmas nesagādā.

Jā, labi nopakots maksā kosmosu. Manējais jauns maksāja 58 kEUR. Pirku divgadīgu. Tātds vidmaz paceļams.

msh 10.jūnijs 2018 13:31
2 1 Atbildēt

Sūds par tiem 54 zirguspēkiem - rolleris vienkārši ir pieradis pie trīslitrīga ķīseļa vai kaut kā tamlīdzīga, un tāpēc ir pretenzijas. Ja šis to busu salīdzinātu nevis ar A6, bet gan kādu T4 2.4D, šis būtu sajūsmā

rudens68 9.jūnijs 2018 17:51
1 0 Atbildēt

nomiks

Ja nav noslēpums . Kās bija nobraukums un kāda cena Tev ?

nomiks 9.jūnijs 2018 19:04
0 0 Atbildēt

36 900 EUR. Nobraukums bija ap 58 000 km

kasinsh79 9.jūnijs 2018 19:29
6 4 Atbildēt

Pat vecie Multivan priecēja saimniekus, kur nu vēl jaunais modelis Kolosāla tehnika.

msh 10.jūnijs 2018 13:34
2 5 Atbildēt

Kolosāla tehnika ir vecie, T4 multivani - T5 un uz augšu priecē saimniekus, jā, ar lielām remontu izmaksām - šitam vēl pilnai laimei, kad tas būs palicis tik vecs, ka vidējais latvietis to spēs nopirkt, protams, ar bankas palīdzību, būs jāmainai izšķīdušais DSG pret mešalku...

viencexperc 9.jūnijs 2018 21:09
13 17 Atbildēt

Tranportieris, kas transportieris. Nu kolhozniekiem patiks. Ar sūdainiem zābakiem domātsa parastā karavelle, šim sūdainos zābakus pirms iekāpšanas, vajadzēs noslaucīt pret zāli.

Jebkuram renim, pižikam vai ladai salona apdare izskatīsis labāka. Bet ko var gribēt no VW.

kasinsh79 9.jūnijs 2018 21:52
6 1 Atbildēt

Iauto mīļais NEJĒGA Teiksim tā, piemēram, pēc Peugeot - VW ir klasi pārāka salona apdare, par Renault u.c. nemaz nerunāsim. Starp citu, VW > USA auto salona apdares kvalitāte (izpildījums)

ipasnieks 2.janvāris 2023 19:34
0 0 Atbildēt

...žel ka Tev nav bijusi iespēja ar tādu pat izbraukt...

nomiks 9.jūnijs 2018 21:23
11 4 Atbildēt

Uzskatu, ģimenei ar 4 bērniem Multivan ir ļoti laba izvēle

viencexperc 10.jūnijs 2018 9:52
7 11 Atbildēt

Pašam patiktu sēdēt atmuguriski?

Multivans ir debīlākais buss pasaulē, kurš domāts maksimums priekš 4 cilvēkiem, kuriem patīk ēst un dzert mašīnā, nevis normālās ēstuvēs. Vai vairākiem mazohistiem, kuriem pie iepriekšējā jāpieskaita vemšana auto, braucot atmuguriski. Tad patiešām, labāk nopirkt transportieri un ielikt tur taburetes. Pat ērtāk būs.

Maris 10.jūnijs 2018 11:08
2 0 Atbildēt

Kaut kā neesmu manījis baigi pievemtos vilcinus, vai pasažierus, kuri rīstītos.

nomiks 10.jūnijs 2018 11:23
4 0 Atbildēt

Kāpēc jāsēž atmuguriski? Var taču 2.rindu likt kā ierasts. Arī tad vietas pietiek atliku likām.

ipasnieks 2.janvāris 2023 19:40
0 0 Atbildēt

experts taču nevar to zināt, ka krēslus var transformēt!

nomiks 10.jūnijs 2018 11:27
2 1 Atbildēt

Starp citu apmēram līdz gada vecumam visi mazuļi jāpārvadā ar skatu pretēji braukšanas virzienam. Un vai tad vemšana ir neatņemama ceļojumu sastāvdaļa?

msh 10.jūnijs 2018 13:37
1 0 Atbildēt

Raksta autors nezina ko nozīmē "ķieģeļa forma". Ķieģeļa forma, ir, piemēram, ja salīdzina mk2 un mk3 golfus, divas vienas platformas mašīnas, no kurām viena ir uztaisīta jūtami noapaļotāka nekā otra. Kamēr te virsbūve ir uztaisīta tik noapaļota, cik vien var, neizejot uz kaut kādiem šībrīža modei neatbilstošiem un nepraktiskiem apaļumiem - tas ka priekša ir stāva un aizmugure vertikāla, ir praktiski apsvērumi, lai tas buss nesanāktu dahuja garāks... Ja gribas redzēt transportieri ar ķieģeļa formu - jāskatās uz T3.

usaexperc 10.jūnijs 2018 19:17
0 4 Atbildēt

Pucē viņu kā gribi, strādnieka sajūta to stūrējot nepazūd. Rokas smird pēc dīzeļa, truba kūp, motors tarkšķ. Gribēju iepriekšējo modeli iepirkt projektam, bet tā kā abi porša motori aizgāja, tad labi ka nenopirku. Ar šito neatmaksājās pat reizi mēnesī aizbraukt uz EST pēc paikas, izmaksas kosmiskas. Pat divi M5 ekspluatācijā ir lētāki.

TDIOTS 10.jūnijs 2018 23:29
0 0 Atbildēt

Lieliskais BiTdi ar kolosālo DSG ....... pilns nets ar sajūsmināto lietotāju vaidiem

Letiņš 11.jūnijs 2018 7:19
3 0 Atbildēt

Tikai ģimene ar 4 bērniem tādu nekad nevarēs atļauties....

kasinsh79 11.jūnijs 2018 15:20
0 0 Atbildēt

Kas tās par muļķībām? Redzi, kur Nomiks atļaujas gan, un viņam laikam ir 4 atvases?

nomiks 5.jūlijs 2018 23:22
0 0 Atbildēt

Pareizi te saka. Ir man 4 bērni un braucu ar Multivan T6. Līzingā iegādātu.

Tā kā nevajag vispārināt.

Multivan 11.jūnijs 2018 12:32
0 0 Atbildēt

Ar dažādiem Multivan modeļiem esmu nobraucis 1mlj km, teikšu atklāti vislabākais bija T4 ar R5 2,5 tdi 150zs Generation izpildijumā, T5 kaut arī ar dažādiem uzlabojumiem , bet ļoti dārgu apkopi un ļoti daudz trūkumiem, tālāk jau T6 ar dsg kurš ne visai izturīgs , motors ar divām turbīnām pēc 200 tkm bēdu ieleja, kopumā ir ļoti laba ģimenes , ceļojumu mašina , bet tehnika paliek arvien neizturīgāka un dārgāk apkopjama,

LV ļoti pietrūkst laba servisa ar ziņošiem speciālistiem.

IPASNIEKS 2.janvāris 2023 19:44
0 0 Atbildēt

Nezinātājiem - par motoru taisnība pēc 100k tas jau beidzas, bet tiem kas nezin, rūpnīca bez maksas dod jaunu motoru!

Man tagad ir 120k un jauns motors.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti