iAuto tests – jaunākais Audi A6 sedans (+ FOTO) 23

 

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Viesturs Leitholds, iAuto.lv | 8.septembris 2018 13:45

Audi lielās klases modelis A6 tiek ražots 5. paaudzē, un kopš jūnija sākuma jaunākās paaudzes A6 ir pieejams arī Latvijā.

Dzinēji

  • 55 TFSI – 3 litru V6 benzīna dzinējs ar 340 Zs pie 5000-6000 apgr./min., 500 Nm pie 1370-4500 apgr./min., septiņu pakāpju S tronic automatizētā divsajūgu pārnesumkārba, quattro pilnpiedziņa, CO2: 151-161 g/km;
  • 50 TDI – 3 litru V6 dīzeļdzinējs ar 286 Zs pie 3500-4000 apgr./min., 620 Nm pie 2250-3000 apgr./min., astoņu pakāpju Tiptronic automātiskā pārnesumkārba, quattro pilnpiedziņa, CO2: 142-150 g/km;
  • 45 TDI – 3 litru V6 dīzeļdzinējs ar 231 Zs pie 3250-4750 apg./min., 500 Nm pie 1750-3250 apgr./min., astoņu pakāpju Tiptronic automātiskā pārnesumkārba, quattro pilnpiedziņa, CO2: 146-150 g/km;
  • 40 TDI – 2 litru dīzeļdzinējs ar 204 Zs pie 3750-4200 apgr./min., 400 Nm pie 1750-3000 apgr./min., septiņu pakāpju S tronic automatizēta divsajūgu pārnesumkārba, aizmugures piedziņa, CO2: 112-124 g/km.

Visās versijās automobiļi ir aprīkoti  ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV – Mild Hybrid Electric Vehicle) . Dzinējs papildināts ar ūdens dzeses 48 V ģeneratoru-starteri, kas gan ražo strāvu, kas tiek uzkrāta litija jonu akumulatoros, gan nemanāmi iedarbina motoru Start/Stop funkcijas darbības laikā. Dzinējs joprojām ir aprīkots arī ar tradicionālo vārpstas starteri, kas paredzēts auksta dzinēja iedarbināšanai. Automobilis ātrumā no 55 līdz 160 km/h spēj līdz 40 sekundēm pārvietoties ar pilnībā izslēgtu dzinēju. Tiklīdz nepieciešama jauda un nospiests gāzes pedālis, tā dzinējs uzreiz tiek iedarbināts. Audi sola, ka šāda hibrīda sistēma palīdzēs samazināt degvielas patēriņu par 0,7 l uz 100 km.

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Izmēri

  • Garums: 4939 mm
  • Platums: 1886 mm
  • Augstums: 1457 mm
  • Riteņu bāze: 2925 mm
  • Bagāžnieka izmērs: 530 litri
  • Pašmasa: 1645-1825 kg

Cena no 46 400 EUR ar PVN

TESTA AUTO

Izmēģinātais auto bija Audi A6 Design ar 50 TDI jeb 286 Zs spēcīgo 3 litru dīzeļdzinēju. Sākuma cena šim auto ir 59 400 EUR, taču bagātīga papildaprīkojuma dēļ cena pieaug līdz 81 105 EUR.

Tiesa, jau standartā aprīkojums ir visai bagātīgs: 17” vai 18”(tikai 55 TSI) diski, LED priekšējie un aizmugurējie lukturi, lietus un gaismas sensors, elektriski regulējami un apsildāmi ārējie spoguļi, aptumšojošs salona atpakaļskata spogulis, elektriski atverams bagāžas nodalījuma vāks (elektriski aizverams Avant virsbūves versijā), siltumu aizturoši stikli, multifunkcionāla ādas stūre, automātiskā divu zonu klimata kontrole ar 8,6” skārienjutīgu vadības paneli, 7” vadītāja mērinstrumentu displejs, MMI informācijas un izklaides sistēma ar 8,8” collu vadības paneli, SD karšu lasītāju, 2 USB ligzdām, Bluetooth savienojumu un 8 pasīviem skaļruņiem, Autohold funkcija, braukšanas joslas uzturēšanas brīdinājums, kruīza kontrole, automātiskā sadursmju novēršanas sistēma un noguruma detektors, braukšanas režīmu izvēlne, progresīvā stūres iekārta ar mainīgu griezes momentu. 

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

VAG grupas automobiļi tiek diezgan bieži kritizēti par ļoti minimālu bāzes komplektāciju, tāpēc no vienas puses ir pārsteidzoši redzēt šādu standarta aprīkojuma sarakstu. Bet no otras puses, ir jāatceras, ka šis 50 TDI maksā sākot no teju 60 000 EUR, līdz ar to mazāk aprīkots tas vairs nebūtu saprotams.

Viegli sajaukt ar A8

Jaunais A6 C8 paaudzē pirmajā brīdī ir itin viegli sajaucams ar aktuālo A8 modeli. Var šķist, ka A6 gatavots ar mērķi nomierināt tos pircējus, kas ļoti gribētu A8, bet sanāk tikai A6, kurš gan arī nav lēts prieks.  Protams, savstarpējas atšķirības ir, piemēram, daudzstūraināka priekšējo lukturu forma, asāki stūri aizmugurējo lukturu blokos un tie nav savstarpēji savienoti, kā arī slaidāka jumta līnija. A6 ir visai garš, tāpēc abu automobiļu garuma atšķirības izteikti redzamas vien tad, kad abi modeļi atrodas blakus. A6 rada elegantu iespaidu, un arī cilvēki ļoti bieži atskatās.  

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Ja agrāk lētākos un mazāku klašu modeļos izteikta parādība bija dažādas liekas imitācijas no lielākiem vai sportiskākiem modeļiem, piemēram, bremžu dzesēšanas atveru imitācijas buferos, izpūtēju uzgaļu imitācijas u.t.t., tad šī slimība nu jau ir inficējusi arī dārgo galu, tostarp A6 un iepriekš apskatīto Q8. Piemēram, testētā A6 aizmugurējā bufera apakšmalu rotā divi hromēti caurumi – šķietami izpūtēji, kas šim auto ļoti labi piestāvētu. Tomēr šie caurumi ir aizdarīti ar plastmasu un patiesais izpūtēja gals atrodas zem automašīnas un ir parastām caurulēm.

Vai salona apdares kvalitāte ir kritusies?

Līdzība ar A8 (un arī A7 un Q8)  turpinās automobiļa salonā, kur paneļu arhitektūra starp šiem modeļiem ir teju identiska. Atšķiras vien ventilācijas atveru risinājumi. Gan virsmas, gan formas, gan risinājumi ir mats matā. No vienas puses pat rodas doma, kāpēc gan vairs izvēlēties A8, ja A6 izskatās līdzīgi, aprīkots ar līdzvērtīgām tehnoloģijām un arī var piedāvāt augstu komfortu par zemāku cenu. Taču drīz vien arī atbilde ir rokā – lētāki apdares materiāli. Agrāk VAG grupā Audi bija priekšzīmīgais etalons par montāžas kvalitāti un apdares materiāliem, kam Volkswagen modeļi skrēja nopakaļus, tad šobrīd sliekšos apgalvot, ka līdzvērtīgi aprīkota Passat automobiļa salona apdare atstāj augstvērtīgāku iespaidu. Nepārprotiet, šajā Audi modelī ar montāžas kvalitāti arī ir viss kārtībā, taču pārsteidz izvēlētie materiāli. Piemēram, priekšējā paneļa virspuse ir apvilkta ar mākslīgo ādu, bet zem tās ir plastmasas panelis, pa kuru pieklauvējot, skan viss panelis. Citos šādas klases (un arī mazākos) modeļos šie paneļi ir polsterēti. Arī fiksatori glāžu turētājos šķiet veidoti no pašas lētākās plastmasas. Tāpat arī virzienrādītāju un logu tīrītāju sviras, kas varbūt vēl iederas Q2 krosoverā, A6 izskatās prasti un lec ārā no elegantā tēla. Starp citu, šādas pašas sviras ir arī dārgajā Q8 modelī.

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Ekrāns klimata kontroles vadībai

Ja 2016. gadā auto ražotāji masveidā uzsāka klasiskos mērinstrumentus aizstāt ar multifunkcionāliem digitāliem displejiem, tad digitalizācijas kārta pienākusi klimata kontroles panelim. Jā, vairākos dažādu ražotāju modeļos klimata kontroles vadība jau ir padarīta digitāla, to iekļaujot centrālajos izklaides un informācijas sistēmu ekrānos. Bet VAG savos jaunākajos modeļos izmanto atsevišķu ekrānu tieši klimata kontrolei. Rīkošanās ar šādu klimata kontroles displeju tomēr nenovērš pārāk daudz uzmanības, kā varbūt sākumā likās, un funkciju uzstādīšana ir viegli saprotama. Un ņemot vērā to, ka automātiskais klimata kontroles režīms ļoti labi spēj uzturēt komfortablu klimatu, šis ekrāns droši vien pārāk bieži nebūs jāizmanto.

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Lielās skārienjutīgo ekrānu virsmas un tendenciozā melnas spīdīgās plastmasas izmantošana paneļos gribot negribot būs regulāri pirkstu nospiedumu uzkrājēji. Ja pie mikrošķiedras lupatiņām kā viedtālruņu aksesuāriem jau esam pieraduši, tad nu kārta automobiļiem. Jā, arī Audi A6 ir atrodama īpaša lupatiņa šo virsmu tīrīšanai.

Sēdekļiem naudu nežēlojiet

Atrast šķietami ērtu sēdpozīciju jebkurā A6 nenākas grūti. Slēdžu un displeju izvietojums ir ļoti ergonomisks – šķiet, kā uzvilkt speciāli piegrieztu uzvalku. Tomēr pēc apmēram 130 km mērošanas jāsāk knosīties un rodas vēlme izkāpt un izstaipīties. Elektriski regulējamajiem ādas sēdekļiem ar atmiņas funkciju, par kuriem jāšķiras no 1 099 EUR (standarta aprīkojumā izpaliek elektropiedziņas), pietrūkst atbalsta kājām un sāniem, tādēļ ar laiku gribas sēdpozīciju pamainīt. Domājams, ka situācija būtu krietni labāka ar papildaprīkojumā pieejamajiem komforta sēdekļiem (2 111 EUR) vai sporta sēdekļos (1 585 līdz 2 661 EUR atkarībā no apdares). Aizmugurē ir gandrīz limuzīna cienīgi plašumi – vietas atliku likām ir gan kājām, gan galvai, gan arī tam, lai blakus sasēstos 3 cilvēki.

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Iebūvētās navigācijas karte ir trijās dimensijās pārveidots satelīta attēls, kas izskatās efektīvi un ir parocīgi arī lietošanā, jo labi redzami dabā esoši objekti. Navigācijas karti iespējams attēlot gan centrālajā informācijas displejā, gan mērinstrumentu panelī. Multimediju sistēmas saskarnes vadība nu ir tikai skārienjutīga – vidus konsolē vairs nav nedz grozāmu slēdžu, nedz citu vadības paneļu, kā iepriekšējos modeļos. Bet sistēmas vadība ir intuitīva un ērti lietojama. Izvēlni iespējams pielāgot individuāli, atkarībā no biežāk lietotajām funkcijām, gaumes vai citiem parametriem. Pievilcīgs akcents ir salona kontūru apgaismojuma paka, kur dažādās kombinācijās iespējams regulēt salona nokrāsas. Atsevišķi regulējamas gan kontūru līniju krāsas paneļos, gan arī paneļu virsmu krāsainais apgaismojums. Līdzīgi kā ar sēdekļiem, arī laba audiosistēma maksā prāvu summu. Šajā gadījumā Bang & Olufsen 16 skaļruņu sistēma izmaksās 1 303 EUR, kas nodrošina augstvērtīgu un dziļu skanējumu. Un pavisam noteikti ir vērts apsvērt Matrix LED adaptīvo gaismu iekļaušanu A6 aprīkojumā (1 756 EUR). Gaismas teicami izgaismo ceļu priekšā un ātri reaģē uz apstākļu izmaiņām.

A6 ir aprīkots ar 360 grādu kameru sistēmu. Attēls tiek veidots ar četrām kamerām, un ekrānā ir pieejams klasiskais skats uz aizmuguri, skats no augšas, kā arī trīsdimensiju projekcija, kad automašīnas attēlu iespējams pagriezt jebkādā leņķī. Pēdējā funkcija gan liekas lēnīga un ikdienā retāk izmantojama. Kameru izšķirtspēja šajā klasē ir diezgan viduvēja, taču tas netraucē droši novietot automobili stāvvietā.

Pavisam nemanot ātrums jau krietni virs atļautā

Trīs litru dīzelis automobili līdz simtam paātrina 5.5 sekundēs, bet paātrinājums šķiet nevis brutāli sportisks, bet līgans, tā sakot vēsā mierā. Tāpēc ātri vien jāprotas, lai neattaptos braucot tādā ātrumā, par kuru uz laiku var palikt bez tiesībām. Tiptronic 8 pakāpju automātiskā pārnesumkārba pārslēdzas ātri – ne tik nemanāmi, kā divsajūgu pārnesumkārbas, bet ļoti tuvu tam. Ir neliela pauzīte pēc akseleratora nospiešanas, bet tas atkarīgs no braukšanas režīmu iestatījumiem. Audi tie ir vairāki – komforta, sporta, automātiskais, kad automašīna pielāgojas vadītājam, ekonomiskais un arī individuālais. Testētajā A6, mainot šos iestatījumus, mainījās stūres, dzinēja un ātrumkārbas reakcijas, taču, ja auto aprīkots ar regulējamiem amortizatoriem, tad tiek ietekmēta arī balstiekārtas stingrība. Standarta balstiekārta ļoti labi tika galā arī ar nelīdzenākiem, ielāpu klātiem Latvijas ceļu posmiem. Progresīvā stūres iekārta ar mainīgu griezes momentu garo A6 padara viegli manevrējamu gan šaurās pilsētu ieliņās gan arī uz šosejas. A6 ir iespējams aprīkot arī ar visu riteņu stūrēšanu, tā samazinot apgriešanās rādiusu par 1.1 metru. Jaudīgais 3 litru dīzeļdzinējs pilsētā patērē apmēram 7,5-8 l/100 km, uz šosejas 6-6.5 l/100 km atkarībā no braukšanas stila.

PLUSI UN MĪNUSI

+ Gaitas īpašības un komforts

+ Standartaprīkojums

+ Tehnoloģiju klāsts

- Apdares materiālu izvēle salonā

- Priekšējie krēsli neērti garākiem braucieniem

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Portāla iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš:

Man A6 izskatās lielāks un platāks par priekšgājēju, it īpaši aizmugurējā daļa, aizmugurējās durvis. Tas tiešām ir limuzīns, kā rakstīts tehniskajā pasē. Bet vizuāli tas tomēr asociējas ar iepriekšējās paaudzes feisliftu, jo būtiski jauninājumi nav uzkrītoši. A6 izskatās uzlabots un palielināts, bet neredzu vai nesaprotu jauno Audi vizuālo identitāti. Audi A6 bagāžnieks ir ļoti dziļš un krietni ietilpīgāks, nekā lielākajai daļai apvidus automobiļu. Iesēžoties salonā, uzreiz var redzēt daudzos displejus, ir ļoti labi nostrādāts panelis, un man patika no koka veidotais izvirzījums. Tomēr jau iepriekšējos Audi modeļos man nepatika sadrumstalotais mērinstrumentu paneļa noformējums – ļoti raibi un piesātināts ar informāciju. Patīkams akcents ir navigācijas sistēmā integrētais satelīta attēls, kā arī skārienjutīgais ekrāns klimata kontrolei. Te var jautāt, vai tas ir vajadzīgs, bet strādāja labi. Atpakaļskata kamerai šajā klasē prasās augstāka izšķirtspēja, bet patika, kā ir sadalīti leņķi, parādītas līnijas un arī skats no augšas ir saprotams, tādējādi parkoties ir daudz vieglāk. Pārsēžoties no cita līdzīgas klases automobiļa, uzreiz acīs iekrita lētās plastmasas virzienrādītāju un logu tīrītāju sviras. Sajūta, ka tie šajā automobilī būtu no citas operas. Ir ļoti ērti un patīkami iesēsties aizmugurē, pateicoties lielai ailei un plašam durvju atvērumam.

Ļoti patika gaitas īpašības – auto labi un līgani uzņem ātrumu. Varbūt BMW cienītājiem pietrūks zibenīgās pārnesumkārbas reakcijas, jo A6, uzsākot braukt, ir neliela aizture, kas nav būtiska, bet pamanāma. Tomēr pēc tam gaitā pārslēgšanās notiek ātri, ļoti liels paātrinājums. Auto uzvedās stabili un komfortabli arī lielākā ātrumā. Atsevišķi vēlos izcelt joslas ieturēšanas palīgsistēmu. Ja Q5 sistēma reaģēja diezgan tuvu līnijai, pat uzbraucot uz tās, tad šajā A6 varēja manīt, ka sistēma cenšas noturēt automobili starp joslām, ievērojot intervālu no līnijas. Taču tas var radīt arī zināmas problēmas, piemēram, ja braukšanas josla pēkšņi maina virzienu, kā uz Jelgavas šosejas pie Dalbes, auto to uztvēra kā bīstamu situāciju un veica diezgan strauju manevru uz labo pusi, kur tobrīd blakus atradās cita automašīna. Šajā gadījumā paglāba tas, ka rokas bija uz stūres un šo manevru bija iespējams izlabot.

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

 

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

Jaunais Audi A6 Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
VWfans 8.septembris 2018 14:39
13 6 Atbildēt

Nez vai vērts maksāt 46 K, ja par 23 K var nopirkt Škoda-Superb universālu?

650 8.septembris 2018 17:10
3 0 Atbildēt

Ja ir pie rokas vismaz 46k, ir grūti izdomāt to pareizo darbību Secību.Turpretim,visVienkāršāk ir, kad gribās grauzt nagus un vienlaikus ar to pašu roku drusciņ parubināt gan degunu, gan Dibena Vidusdaļu.Tur tad vairs nav tik principiāli, baudījumu sniegs jebkura secība/kombinācija.

Otto 9.septembris 2018 10:38
2 3 Atbildēt

Nojūdzies? Kā var Audi salīdzināt ar kkādu mēslu škodu?

he 10.septembris 2018 9:26
2 1 Atbildēt

normāli aprīkots Superbs tāpat savus 35 000-40 000 Eur maksās.

Un atšķirības apdares materiālos un skaņas izolācijā noteikti ir jūtami... Protams, Škodai arī nav pieejamu šādu tādu ekstru, kas ir jaunajam a6, arī motori ir krietni švakāki (ja atskaita 280zs benzīnnieku, kas tāpat ir švakāks apr audi benzīna dzinēju).

Pēc tam jau tikai jautājums, vai tas viss, protams, arī prestižš un izskats, ir tās cenas vērts.

viensexperc 8.septembris 2018 15:29
1 51 Atbildēt

Kāds tam visam sakars ar universālu?

Wictors 8.septembris 2018 16:21
4 2 Atbildēt

Kāpēc neraksti savā dzimtajā - krievu valodā? Tu jau tā pat kā krievi, nevari pats neko izdomāt, pat niku nokopēji.

650 8.septembris 2018 17:21
2 0 Atbildēt

gadījumā ja šoferis brauciena laikā norauj Zobu, universāla pasažiēriem ir ōpcija pārkāpt pa taisno bagāžniekā

viencexperc 8.septembris 2018 16:00
11 101 Atbildēt

Es teiktu pretēji - viegli sajaukt ar a4. Brīnums, ka vairs nav vizuāli līdzīgs audi 80. Bet Latvijas un citu trešo valstu strādnieki tik un tā sapņo.

Ne velti a4/80 ir populārāks Latvijā pat par golfu. Audi - 51 000, golfs 43 000.

Bet a6/100 ir 33 000. ( passats 42 000)

...

( ciparus pieliku, lai atkal nesāktu pļurkstēt, ka - nopērc, tie taču dārgi, utt.tas taču kruts prēmiums...

bumeris 8.septembris 2018 16:07
15 5 Atbildēt

Ar autistiem mums vienmēr iznak Battls. Nē, nevis uz ceļa, jo tie sūdi mūs izkož. Battls sanāk ārpus ceļa, piemēram interneta forumos un komentāros. Audi-BMW karš ir tāds pats, kā Nikon-Canon lietotājiem. Tikai ja tie fotoidiņi savu komentāru var pateikt dzīvē - viens otram acīs, tad mēs, būmeristi tikai forumos, jo to autistu ir stipri vairāk. Un pieredze liecina, ka viņi ir stiprāki.

Tāpēc tagad arī rakstu, ka sūds tas a6.

Šumba 8.septembris 2018 21:10
7 0 Atbildēt

Ieliku tev +, bet beha arī ir sūds!!!

Sidriks 9.septembris 2018 9:04
4 11 Atbildēt

Ir jābūt pilnīgi čau, lai tagad pa 50k pirktu dīzeli.

650 9.septembris 2018 14:45
1 1 Atbildēt

Kas vainas "tagad"-ējiem dīzeļiem? Ja nepatīk prasts pa 50k, var taču ņemt šo testēto pa 81k.Kas tur ir, tās 5,5sek lidz simtam ir pazemojoši vai 6,5l ārpuses patēriņš pie kosmiska vidējā ātruma,vai vēl kas cits? Varbūt ka smird? Dažādu to p/dardemagogu ofensīva uziedarbojas, vai ko? Būvēsim par visas sabiedrības kopējiem līdzekļiem el.uzlādes staciju tīklu priekš dažādiem "ipaši gudrajiem", bet ar otru roku atļausim oficiāli iziet TA ar dažādiem izvaroti/apgraizītiem un atejā pārmodificētiem hlamiem, kuru izplūde neatbilst ne to ka e6 vai pat eu2, bet vispār nekam cilvēcīgam viņa neatbilst? Zinātniski "pamatosim" gāzes smirdoņu sastrēgumos, sadegušas eļļas kūpēšanu un izgraizītu izpūtēju dūmošanu?

Apraksts tīri normāls.Nevar pierast pie tāda auto, nobraucot pārsimt km.Pēc 130km izkāpt arī ir normāli.Falšie izpūtēja caurumi gan nav labi, tas cieņu nerada.Tas ādas salons arī nav nekāds labais,jo pēc būtības un konstrukcijas viņš ir acīmredzami prasts un laikam ka jāmaksā ir tikai par to ādas ideju. Ilgai sēdēšanai būtu labāk vai nu alkantara va nu drēbe.Vai arī visdārgākā āda ar ventilāciju.Un ilga sēdēšana būtu tad, kad maukt pa 5-6 simt bez izkāpšanas izstaipīties. Tie displeji itin visām citām markām un modeļiem būs tāpat taukaini un nospeķoti, trāpīt/saprast/atrast varbūt pēc pāris mēnešiem iemācīsies.Un pilnīgākai bildei vajadzēja viņu notestēt ātrumos "aiz" 140.Jo pilsētā tas skaidrs, ka bez zināmas piešaušanās viņš momentā neleks gaisā,tapc ka ar atļauto ātrumu komforta režīmā braucot, tam ir praktiski knapi ap 1150rpm tukšgaitas apgriezieni.Tāpat vēl noderētu sīkāks driveselect-a režīmu apraksts, kur tomēr pastāv iespēja to "uzvedību" pakoriģēt.Tā joslu turēšanas sistēmas lietošana pie LV līniju "kvalitātes" manuprāt var būt bezjēdzīga un bieži vien pat klaji bīstama, jo tas tomēr nav autopilots.Vēl varētu palabot tur vienu drukaskļūdu pie 40tdi apraksta.

kasinsh79 9.septembris 2018 15:17
3 2 Atbildēt

Mani personīgi jaunie Audi īpaši neuzrunā. Agrāk (tagad - jau veci) - gan. Patlaban jauni BMW uzrunā pat ļoti. Agrāk (tagad - veci) - pilnīgi neinteresē.

Tātad, agrāk Audi>BMW, bet tagad BMW>Audi

Motorolers 9.septembris 2018 15:48
4 0 Atbildēt

Cenas jauniem abiem ir atbaidošas, plus zog. Mūsu nodokļu politika šo marku auto iegādei ir kļuvusi ļoooti nedraudzīga! Ir ļoooti jāgrib jauns A6 vai 5xx, lai viņu pirktu, izmaksas ir kosmiskas!

GB12 9.septembris 2018 20:02
3 0 Atbildēt

Nemaz tā nezog... dārgās mašīnas vispār salīdzinoši maz zog, jo apdrošinātāji tām prasa sherlogus, kuriem ir gandrīz 100% atrastas mašīnas.

Motorolers 9.septembris 2018 20:31
0 0 Atbildēt

Zinu vienu gadījumu, kad X5 M50 aizgāja ar visu Sherlog, un parastam A6 diez vai prasis, kaut gan visādi var būt, summa liela!

kasinsh79 10.septembris 2018 6:37
0 0 Atbildēt

Lai jau zog, Sherlog garantē auto atrašanu ar savu naudu. Tadēļ kasko apdrošinātājiem tas tik ļoti patīk.

Motorolers 9.septembris 2018 15:44
0 1 Atbildēt

Standarta sēdekļi arī iepriekšējam modelim bija "lēti", man nav saprotama šādu sēdekļu iekļaušana 3.0L versijās, 2L dīzelim, nu ok, bet ne jau auto par 80K!

Arī panelis kkā neuzrunā! Drīz jābriest auto maiņai, bet sliecos, ka varētu izvēlēties kko citu, ne Audi! (Ja pirkšu jaunu)

650 9.septembris 2018 16:24
1 1 Atbildēt

Tas ir jau sen iegājies.Pamēģini tagad pāris g lietotam atrodi labu komplektāciju.Pat tiem, kas jauni nāca pa 90k.Jo ir mode ņemt max lētu un bezpersonisku iekšā ,vnk lai no ārpuses redz ka tev jauns.Dilemma ir arī tur, ka datorā izvēlēties "varētu", bet kad aizej patausti tad redzi ka vai nu labs bet bezjēgā dārgs kā piem volvo, vai arī totāls suuds.Turklāt, nav arī skaidrs kas tagad tulinj ar benzīnnieku jauno EU izmešu standartu notiks- skaties ka neiznāk vel cimperlīgāks par dīzeli pat ar visu viņa to ēzeļ-uriīna tehnoloģiju..Reku piem šis "kolhoznieku a4" nākamgad būs , varbūt drusku jāpagaida, kamēr to varēs pa puscenu dabūt.

user 10.septembris 2018 17:10
2 0 Atbildēt

pzc cena kosmoss! Labs auto, bet ja kadreiz vel A6 iepr mod vareja lidz 50tk panem loti pilnu, tad te ir "cau", sakas no 60tk un ir papliks...

Motorolers 11.septembris 2018 17:16
1 0 Atbildēt

Speciāli papētīju 2015.g. A6 3.0L Dcenas, reālā tirgus cena šādai mašīnai grozās ap 30-35t.Eur. Tātad nopērkot šādu labi (bet ne perfekti) aprīkotu, kas maksā ap 80K, 3 gados būs zaudēti 50K eur, jeb ap 1400Eur mēnesī, ņemot vērā, ka pa šādu auto būtu jāmaksā vēl papildus reprezentatīva auto nodoklis (ja pirktu uz uzņēmuma, bet tā ir šā auto mērķauditorija) un padārga kasko polise, tad cipars būtu vēl iespaidīgāks!

Kkas ar to cenu politiku nav pareizi! Ne velti braucot pa Eiropu, redzi daudzus jaunus Skoda, Huyndai, utt. Paredzu, ka ar drīz kritīsies pieprasījums pēc šādas cenas auto, jo izdevumi ir astronomiski!

Ho 12.septembris 2018 22:16
0 1 Atbildēt

Par ko Tu sapņo ,pajoliņ? Par savu Hyundai vai Daciu?

nordic 24.novembris 2018 14:36
0 0 Atbildēt

Tās 80 plus cenas jau tik pašā sākumā priekš tiem, kam vajag pazīmēties, pēc gada būs. 60 uz modeļu maiņas pusi jau būs 40. Kad pāris gadus atpakaļ skatījos jaunu auto, visi prēmiumi bmw,audi,roveri pirms jaunā modeļa iznākšanas maksāja 40t, lētāk nekā biju nokomplektējis tiguanu. Protams tam bija jāpiemet vēl 5000, lai bagāžnieks ar roku nav jātaisa, sēdekļi visi būtu elektriski un citi sīkumi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 4

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti