Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dacia Jogger tests Nicā (+ FOTO) 57

 

Foto: Raimonds Volonts

Raimonds Volonts speciāli iAuto | 31.janvāris 2022 10:42

Šī auto prezentācija izskatās pēc revolūcijas budžeta klasē. Šādas veiktspējas auto cena sākot no 13820 līdz 17860 eiro ir tiešām patīkama un tas par auto, kas apvieno 7 vietīga unversāla, minivena un SUV īpašības.

Šobrīd Dacia Jogger tiek komplektēta ar diviem dzinējiem - TCe110 benzīna dzinējs 81kw, 200 Nm un 100 LPG benzīns + LPG 74 kw, 170 Nm. Jāpiebilst, ka abu dzinēju tilpums ir 1 litrs un tiem ir 3 cilindri, attiecīgi to patēriņš un CO2 emisija pēc WLTP ir 5,7 l/100km  un 7,8 l/100km, kā arī 129 g/km un 121 g/km LPG , 137 g/km bezīnam. 6 pakāpju manuālā ātrumkārba visās esošajās komplektācijās. 2023. gadā iznāks Dacia Jogger hibrīds ar automātisko transmisiju. Auto netiks ražots pilnpiedziņas versijā.

Kopumā auto atstāja ļoti labu iespaidu, kā arī pietiekošu dinamiku. Testa laikā tika nobraukti virs 200 km - daļēji pa autobāni, bet pārsvarā pa kalnu ceļiem, grafiks bija diezgan saspringts , jo izvēlējos garāko maršrutu, tādēļ auto dabūja trūkties. Jāpiezīmē, ka benzīna dzinēja vidējais  faktiskais patēriņš ar dinamisku braukšanas stilu pēc nobrauktiem 140 km bija 7,7 l/100km , bet LPG patēriņš pēc no brauktiem 90 km 11,5 l/100 km.

Secinājumi testa rezultātā ir šādi - auto dinamika ir pietiekoša, gan autobānim, gan kalnu ceļiem, ritošā daļa strādā labi un nav pārlieku mīksta, bremzes labas, vienīgi jāņem vērā , ka braucu viens pats, interesanti, kā mašīna sevi parādītu, ja tajā būtu aizņemtas visas septiņas vietas. 16 collu  riepu pietiekoši augstais profils  labi jūtas arī uz ne tik gludas ceļu virsmas.

Ergonomika salonā ir laba - sēdekļu rindas ir izkārtotas amfiteātra stilā, kas arī aizmugurē sēdošajiem nodrošina labu redzamību.  Ir pietiekami daudz vietas dažādiem sīkumiem un pudeļu novietošanas vietas arī aizmugurē sēdošajiem, kā arī atlokāmi galdiņi ar glāžu turētājiem 2. sēdekļu rindā. Salona apdares kvalitāte ir laba, bet ne izcila.

Gala secinājums - Dacia Jogger ir cenas, kvalitātes un veiktspējas ļoti labs apvienojums, konkurentiem nebūs viegli.

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

 
Visi komentāri
 
eidis 31.janvāris 2022 11:01
0 0 Atbildēt

Fiatam ar Freemont tēmējums šajā skudrulāču segmentā laikam nebija nekāds veiksmes stāsts. Tas nodevīgais sānu profils tomēr ļoti skaidri paskaidro, ka tas ir minivens, kuram ir jāpiemaksā par Sport!!!! Utility vizualizāciju. Tāds godīgs Galaxy man šķiet labāks risinājums. Un motori jēdzīgāki

anoagask 31.janvāris 2022 11:08
0 0 Atbildēt

Galaxy ir kādas 2.5-3 x dārgāks. Šeit konkurenci sastāda franču kabluki, ar 7 vietām īsti nekas.

msh 31.janvāris 2022 11:26
3 6 Atbildēt

Tas ir pizģec kā gribas pseidodžipus kaut kur aiz ausīm pievilkt klāt Kur te ir tās "suv īpašības", arku plastmasas uzlikas? Tad labāk aprīkots otrais un trešais golfs arī būs "suv"?

Gandrīz 31.janvāris 2022 12:17
6 2 Atbildēt

8 litri uz 100km ! OMG. Bet vēl nesen varējām baudīt dīzeļdzinējus ar patēriņu zem 5 litri. Un pie tam vēl lielākiem auto. Nez kas ir zaļāk- sadedzināt 8l benzīna vai gandrīz divreiz mazāk dīzeļa?

aigi 31.janvāris 2022 12:20
1 1 Atbildēt

Ja gaisā nonāk 2x vairāk sūdu, tad labāk dedzināt 8l benzīna.

martinslusis 31.janvāris 2022 14:05
1 1 Atbildēt

Tas jau nav oficiālais patēriņš, bet reālais patēriņš, braucot tajā skaitā arī pa kalnu ceļiem. Ja brauc augšā pa kalnu, tad patēriņš ātri var kosmosā aiziet.

Turklāt, kad tu testē demo auto, tad tas braukšanas stils parasti diezgan atšķiras no ikdienas.

anoagask 31.janvāris 2022 22:15
2 1 Atbildēt

normālos kalnos arī dīzelim var dabūt patēriņu tik lielu, cik gribās, jo pārvietojoties kilometru uz augšu, ir jāsaražo noteikts daudzums enerģijas, vienalga vai 1.0 vai 2.0, vai dīzeļdzinējā.

Braucot vienmērīgi mērenos ātrumos līdzenumā, patēriņš būs tuvāk WLTP oficiālajam patēriņam

Protams 1.februāris 2022 12:06
1 1 Atbildēt

Daudz braukts pa kalniem. Atceries- ja uzbrauc kalnā- tad brauc arī lejā un tad patēriņš savukārt ir ļoti mazs. Tā ka- ne gluži tik mazs kā pa līdzenu,bet tomēr izlīdzinās.

anoagask 1.februāris 2022 13:46
2 1 Atbildēt

Uz gaiziņkalnu varbūt esi braucis, bet ne pa kalniem - potenciālā enerģija lejup braucot pārveidojas motora pretestībā bremzējot ar dzinēju + siltumā bremzēs.

Uzbraucot alpu pārejā kilometru uz augšu, mierīgi dabūsi 20-30l/100km patēriņu, ātrumā noripinot atpakaļ ielejā dabūsi 0l/100km + smirdošas bremzes. Kopā 10-15l, ja augšā un lejā ātrums ir vienāds

Braucot pa pauguriem un lejup ripojot neitrālajā - jā tur patēriņš nemainīsies

Nu 20-30l 1.februāris 2022 15:11
0 0 Atbildēt

būs grūti dabūt. Ja nu vienīgi pa Alpu bezceļu pāreju.

anoagask 1.februāris 2022 19:19
0 0 Atbildēt

Mazmotors braucot augšā pārejā ilgstoši strādās ar 80-100% no max jaudas. Parādi, kurš motors tērēs mazāk - mopēds Rīga neskaitās

Lai 31.janvāris 2022 14:13
2 0 Atbildēt

sadedzinatu divreiz vairāk degvielas, tā degviela ir 1. kādam 2x vairāk jasaražo. 2. kādam divreiz vairāk tā ir jānopērk un jāsamaksā. Lai varētu 2x vairāk nopirkt, tam kādam arī ir jasaražo kaut vai kaut kādu üdu 2x vairāk. Respektīvi 2x vairāk tiek patērēti ntie resursi. Kas tur labāk?

Laaciz 31.janvāris 2022 14:42
1 1 Atbildēt

1.0 dzinējs 7 vietīgā autiņā, kad tas sakāps pilns, manuprāt, būs baigi par īsu. Tās dažas reizes, kad man bijuši 5 cilvēki mašīnā un piekrauts grabažnieks, tad nu jūtami gurdenāks tas 1.0 paliek. Protams, kamēr esmu viens vai braucam divatā, pilnīgi normāli kust uz priekšu.

msh 31.janvāris 2022 15:13
1 1 Atbildēt

Par īsu priekš kā?

Laaciz 31.janvāris 2022 16:22
2 1 Atbildēt

Kas neskaidrs?

msh 31.janvāris 2022 17:49
1 1 Atbildēt

Nē, kas tev neskaidrs? Tu saki - esot par īsu, tad nu es gribu noskaidrot - par īsu priekš kā? Mana mācītāja lokanajai dacītei zem haubes ir 1.6 8v, kurš ir strēķīti vājāks par šito 1.0 turbo, un garākos gabalos uz jumta ir uzlikts grabažnieks lai kompensētu to ka pie 7 pasažieriem bagāžai vietas salonā nav - neko, brauc jau 14 gadus un cik noprotu, diezgan daudz brauc. Neesmu arī aizmirsis sešus gadus senu pagātni un braucienus piecatā ar manu golfu, ar 1.3 zem haubes - arī sevišķi nevarēja sūdzēties, lai arī tur noteikti bija bik labāka svara/jaudas attiecība. Ko tad tu īsti gribi ar to 1.0 turbiķi izveikt, kam tas būs par īsu? Reāli tas 1.0 turbiķis ir esošo motoru "samazinājums", kādus 15 gadus ilgi ražotu mašīnu ar 1.6 8v vai 16v zem haubes vietā šitas.

Laaciz 31.janvāris 2022 20:44
5 1 Atbildēt

Ko Tu man piesējies?

Kāpēc Tev liekas, ka man ir kaut kas neskaidrs? Pats izdomāji, lai būtu par ko komentāru uzskribilēt?

Vai tad es saku, ka nevar pabraukt? Protams, ka var, bet jārēķinās ar jūtami gausāku braukšanu, kad piekāps pilns. Nestāti ne man ne sev pasakas, ka ar 1.3 un 5 purniem nebija par ko sūdzēties. Nu neiet viņs labi ne tukš ne pilns.

msh 31.janvāris 2022 21:24
1 1 Atbildēt

Ir par ko sūdzēties tad ja prasības ir kosmosā un gribas lai ar pieciem cilvēkiem mašīnā līmē ķebļos un ko tik vēl tur ne ;) Padomā labāk cik zirguspēku bija mašīnām ar kurām brauca tavi vecāki un vecvecāki, kā diez viņiem nebija par īsu?

Laaciz 31.janvāris 2022 23:32
2 1 Atbildēt

Kur tāda prasība kā "līmē ķebļos" tiek nosaukta?

Nē nu... Sūdzēties jau nav par, ko, ja latiņa ir tik ļoti zema, ka pietiktu ar zirga pajūgu, lai to pārkāptu.

A kāda starpība ar kādām jaudām brauca pirms 30, 40 un vairāk gadiem? Bet varbūt nebija par īsu, jo īsti nekā cita nebija ar ko salīdzināt?

anoagask 31.janvāris 2022 22:29
1 0 Atbildēt

nevis 1.0 bet 100 vai 110 zs dzinējs 1.3t vieglā bundžā.

110zs ar 200Nm baudījums būs salīdzināms ar golfu ar 1.6tdi - t.i. 0 braukšanas prieka, bet bez pamatotām pretenzijām, ka vispār neiet.

Piekrāmējot salonu pilnu ar cilvēkiem, būs jūtams jebkurā auto, jo vieglāks, jo lielāks efekts. Tad vajag rolls-royce vai sedlu vilcēju, lai nejustu

Laaciz 31.janvāris 2022 23:40
1 1 Atbildēt

Tik traki, ka vajag RR vai seglu vilcēju, jau nu nav. Iepriekšējā auto, kas man bija, 2.3 benzīnus labi tika galā ar pilnu mašīnu.

Šajā konkrētajā gadījumā runa ir par to cik adekvāts ir šis 100 vai 110 Zs 7 vietīgam auto, ja to lieto kā paredzēts t.i. regulāri pilnu. Kamēr tukšs jā nekādu problēmu, brauks labi. Cik daudz ir 7 vietīgi auto ar tādu parametru motoriem?

anoagask 1.februāris 2022 0:27
1 0 Atbildēt

2.3 benzīns visticamāk būs smagākā bundžā nekā 1.0

+500kg pie 1.5t pašmasas ir +33%

+500kg pie 1t pašmasas ir +50%

papildus svaru vieglāka auto dinamikā jutīs daudz izteiktāk.

Vai arī 2.3 maksimālo jaudu ikdienā nelietoji, tikai braucot ar lielo kravu - tāpēc arī mazāk juti.

2 tonnīgā busiņā 5 cilvēkus jūt krietni mazāk nekā vieglajā auto

Laaciz 1.februāris 2022 8:56
0 0 Atbildēt

Starp manu pašreizējo (1280 kg) un iepriekšējo (1415 kg) auto starpība pašmasā ir 135 kg. Jā, protams, smagāks bija, bet nu starpība nav tik liela. +500 kg attiecīgi būtu 39 un 35 %. Tikai 4 % starpība, bet dinamika jūtami labāka ar visu to, ka jau no sākuma ir papildus 135 kg.

Nu Red line ar to 2.3 (166 Zs) nebraucu, bet ar sēņošanu ikdienā arī nenodarbojos.

Vispār jau man nav iebildumu pret 1.0 turbo motoriem. Kā jau minēju runa ir par to cik adekvātks septiņvietīgam(!) auto ir 1.0 ar 100/110 Zs.

anoagask 1.februāris 2022 19:22
0 0 Atbildēt

Acīmredzot 2.3 braucot vienītī nespaidi akseleratoru līdz galam, tāpēc braucot 5atā akseleratoram ir rezerve, kur iespiest un ar ko kompensēt palielināto masu.

ledzep 1.februāris 2022 9:38
2 0 Atbildēt

Nav adekvāts, bet ciešams. Dacia potenciālajam pircējam pietiks. Maksimālā grieze tam motoram ir ap 2000 apgriezieniem. Duster, starp citu, vēl var dabūt ar 1.3 turbo motoru un dīzeli.

Bet ir jāsaprot, ka Dacia nekad neizpildīs visas prasības, jo tas ir lētākais auto Eiropā un vienmēr būs kaut kādi ierobežojumi motori izvēlē, lai nekonkurētu ar Renault.

anoagask 1.februāris 2022 20:10
1 0 Atbildēt

Konkurence ar renault + ražošanas izmaksu samazināšana, samazinot projektēšanas un ražošanas izmaksas - viens motors dažās jaudas pakāpēs ietaupa miļjōnus

Tims 31.janvāris 2022 14:52
9 1 Atbildēt

Izskatās ļoti labi. Protams, tie kam naudas kā spaļi uz šādu neskatīsies, bet ja varu pa 17eiro dabūt pilnizmēra auto ar jēdzīgu aprīkojumu, tad jaudas trūkumu varu arī pieciest. Tagad pat bāzes Qashkai maksā 24,4eiro kàdreizējo 18vietā..

feciic 31.janvāris 2022 14:58
4 0 Atbildēt

Tāds gauži knaps testa reports priekš brauciena uz Nicu

Glaunais 31.janvāris 2022 15:01
3 0 Atbildēt

Joberis Nīcā

Joberis 31.janvāris 2022 20:23
0 0 Atbildēt

Mana dāča Nīcā

People 31.janvāris 2022 20:30
0 0 Atbildēt

Tā nav dāča, tas ir joggers.

People 31.janvāris 2022 20:54
0 0 Atbildēt

Savukārt dāča bija lēts, nepārmudrīts, tāpēc izturīgs priekšpiedziņas auto ar mono iesmidzi kolektorā. Tādēļ, robotus, multimēdijas un picolo kubatūru, viņa ieguva tikai lai, Jums cienīnītie ,,Progresa '' dzinēji, -izpatiktu.

anoagask 1.februāris 2022 23:05
0 0 Atbildēt

downsizing motoru ieguva, lai iekļautos eiropas ekonormās, citādi turētos pie mūžsenā 1.6, kurš laikam ir diezgan nenokaujams

650 31.janvāris 2022 15:12
3 9 Atbildēt

Nukātad, priekš zemākakās kasstas pretendentiem vispār 1litrs ir par daudz.Pārāk liela vilkme,ko un kur viņi diez vilks ar tādu.Pietiktu ar 0,7 ,ja ne pat ar puslitru.No 33šā gada varētu noteikt 0,33. Jā.

Aizmugures okupantiem glāžu/pudeļu turētājs- tas taču ir buržuāziskās patērētāju sabiedrības atrauga, ko visdrīzākakajājā laikā vajadzētu likvidēt kā šķiru.Brauciena laikā nav Jādzer.Un labi, ka vispār (pagaidām) ir atļauts Sēdēt.Šo izšķērdīgo izklaides elementu vietā varētu starp rindām ievilkt suņu sietu no neapstrādāta ffp2 auduma, lai mazinātu (starpdzimumu) kontaktus un/vai novērstu jebkādu trans-missiju.Jā..

anoagask 31.janvāris 2022 17:11
6 1 Atbildēt

no sākuma izlasīju, ka Nīcā, pie msh

insekc 31.janvāris 2022 18:20
2 4 Atbildēt

Bezpiedziņas manuālis ar zemu klīrensu un 1 litra motoru, kuram patēriņš gan benzīna, gan LPG režīmā lielāks par SUBARU Outback pilnpiedziņas automātu ar normālu klīrensu un normālu 2.5 motoru! Jauna auto meklējumos pat neapsvēršu tādā iekāpt.

ledzep 31.janvāris 2022 19:46
2 1 Atbildēt

Skaņas izolācija un apdares kvalitāte Daciai toties ir Subaru līmenī.

topinamburs 1.februāris 2022 7:06
1 0 Atbildēt

Nu kā tad. Pasaciņas par degvielas patēriņu. Tava mīļākā mašīnīte iet uz svaigu gaisu, bet cita-noteikti tērē 2x vairāk

Ha 1.februāris 2022 9:36
2 0 Atbildēt

Subaru outback tērē par trešdaļu vairāk. Nevajag tukši di..st.

ledzep 1.februāris 2022 12:09
1 0 Atbildēt

laikam nav skaidrs, ko nozīmē braukt pa kalnu ceļiem

anoagask 1.februāris 2022 20:11
1 0 Atbildēt

braucot no kalna, subijs gāzi sašķidrina un spiež atpakaļ balonā

insekc 31.janvāris 2022 19:54
0 4 Atbildēt

Viens mehs teica, ka pēc motora tilpuma var noteikt tā mūža ilgumu. 1l = 100 000 km, 2l = 200 000 km, u.t.t.

ledzep 31.janvāris 2022 20:18
3 1 Atbildēt

Jā, šī ir pilnīga taisnība par VAZ un GAZ motoriem.. Kur var tādas muļķības izdomāt..

Tiem kas čīkst par 1.0 nemotoru. Tas tagad ir standarta motors mazās un vidējās klases auto, kas aizstāj 1.4/1.6 motorus. Arī Golf 8 bāzes motors ir 1.0 TSI. Diemžēl tādos laikos dzīvojam.

Ja nepatīk, var piemaksāt vismaz tikai 10 k EUR pie Jogger cenas un paņemt Caddy..

650 31.janvāris 2022 21:04
1 3 Atbildēt

Jājā, mēs nedzīvojam, mēs vnk krītam gar zemi kā mušas.Tas ir standarts,Mēs visi par (saviem) tiem 22 un/vai 36-41k esam gatavi nopirkt pilnīgi jebkādu suuudu.Piemaksāt 15-26k un ieņemt Kaddiju.Jā.Vajag tik tālāk bīdīt demagoģiju.Lohi (labprātīgi) atdos beidzamās bikses,kopā ar visu zem tām esošo.

ledzep 31.janvāris 2022 21:59
1 0 Atbildēt

A ko tad darīt lohiem?

msh 31.janvāris 2022 22:22
1 0 Atbildēt

Vai viņš arī skrūvē tavus subārus?

Kk 31.janvāris 2022 23:58
1 0 Atbildēt

Skaist, vienkārš, drošs, ergonomisks.... Tik salons kā škodai.

ZZZZ 1.februāris 2022 8:21
2 0 Atbildēt

Spriežot pēc komentu daudzuma, auto piesaista, pat lielāku nekā uzmanību nekā te apliktie žiguļī Tas jau ir sasniegums

Bet no personīgās pieredzes ir pabraukts pāris tūkstoši km gan pa kalniem, gan bāņiem, gan pilsētām ar Stepwey 1,0 un ir labs. Gan patēriņš ap 6 gan dinamika pietiekoša un ietilpība. Nav jau tur vācu trijnieks, bet nav arī stresa kad jāpabrauc kur pa pļavu vai bedrēm. Vai jāatstāj tumšākā vārtu rūmē... Konstrukcija tāda vienkārša un tātad arī iespējams, mazāk apkopju prasoša.

Nez kā šis Jogger dabā izskatītos, bet bildēs ir ok. Salīdzinoši ar iepriekšējo, kur dizains bija otrajā plānā pamests, šis ir man jau pieņemams. Es brauktu. Tāds lētais volvo un uzliekot priekšējiem ripuļiem trosītes vai ķēdes, iespējams pateicoties pašmasai, tas auto tālu tiks arī sliktākos ceļos...

anoagask 1.februāris 2022 19:24
0 0 Atbildēt

netiks - pārāk garš un gara bāze, kas efektīvi nivelē 200mm klīrensu. Džipošanai labāk sandero vai duster

RaimondsVolonts 2.februāris 2022 9:54
1 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, arī klīrenss ir ļoti labs, varēs brīvi noparkoties mūsu netīrītajos Rīgas trotuāros vai ceļa malā. Galvenais šim auto, manuprāt ir cenas un kvalitātes samērība. Par dizainu, rūpnīcas pārstāvji teica, ka esot jauns dizaineris, tas manuprāt labi redzams.

anoagask 2.februāris 2022 11:37
0 0 Atbildēt

Jā, dizains vairs nav pretīgs, kā iepriekš, bet vienkārši lēts un funkcionāls

Pp 1.februāris 2022 13:17
1 0 Atbildēt

Paldies par rakstu. Jāgaida hibrīds ar automātisko pārnesumu kārbu, pagaidām izskatās tiešām labākais price / performance 7 seateris.

insekc 1.februāris 2022 19:45
0 0 Atbildēt

Hibrīds ar automātu būs vismaz 2x dārgāks. Paskaties RAV4 cenas ar un bez hibrīda.

anoagask 1.februāris 2022 20:06
1 0 Atbildēt

dāčai būs nedahibrīds, bet kādi 4-5k klāt būs

anoagask 1.februāris 2022 20:07
0 0 Atbildēt

Kad jogger būs apskatāms dzīvē, nevis Nicā, bet Nīcā, vai vismaz dīleru zalōnos?

RaimondsVolonts 2.februāris 2022 9:57
2 0 Atbildēt

Runā, ka aprīlī, ja nebūs problēmas ar piegādēm, kā tas šobrīd novērojams visās nozarēs.

anoagask 2.februāris 2022 11:35
0 0 Atbildēt

paldies

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen uz leju, Škoda un Seat uz augšu

Volkswagen grupas lietas pēdējā laikā diezgan strauji iet uz leju, taču to nekādā ziņā nevar attiecināt uz visiem uzņēmuma zīmoliem. Lasīt vairāk

 

Eksperti paredz, ka neatkarīgi no tās veida transporta enerģija kļūs dārgāka 6

Transporta enerģija nākotnē kļūs arvien dārgāka, turklāt neatkarīgi no tās veida, piektdien mediju pasākumā "Kura degviela būs lētāka un kā kompensēsim cenu pieaugumu?" sacīja eksperti. Lasīt vairāk

 

1 km/h cena – Austrijā ātrumpārkāpējs zaudē 30 000 vērtu BMW 56

Austrijā kāds autovadītājs zaudējis savu BMW, jo tika pieķerts traucoties 50 km/h zonā ievērojami pārsniedzot ātrumu. Sāpīgākais pārkāpējam ir tas, ka tikai 1 km/h izšķīra vai tiks piemērots pants, kas paredz transportlīdzekļa konfiskāciju. Lasīt vairāk

 

VOLKSWAGEN GOLF auto tests 8 paaudzes face-lift! 1.5L, 150 Zs, patēriņš 5.4L, no 0-100 km/h 8.4 sek (+ VIDEO) 10

iAutolv apskata Volkswagen Golf 8 modernizēto versiju, ko vācu ražotājs laida klajā šogad. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti