Rudeni kartigi nomazgaju un ievaskoju.Tagad mazgashu tikai pavasari.
Nav ko dzenat ar augstpiedienu to sali dzilak auto skirbas.
Nomazgaju logus, lukturus un numuru
Rudeni kartigi nomazgaju un ievaskoju.Tagad mazgashu tikai pavasari.
Nav ko dzenat ar augstpiedienu to sali dzilak auto skirbas.
Nomazgaju logus, lukturus un numuru
...parejais tapat pec laicinja pac nobirst...
.. ja godigi maneja lidmasinite ari ka kops decembra sakuma nav mazgata. Bet nu neko - pastrikejamies pret sniega kalniem un atkal laistaas
Shodien aizbraukshu lidz Rojai interese vai tiesham ta Baltijas jura aizsalusi
Šodien īstā SAABu diena - Rīga pustukša, pārējie laikam aizsaluši. Manējā ar žēlu kaucienu, aizsmakusi, bet tomēr pieleca. Uzsila un - visskā parasti!
o jā, ziema nevienam auto nav ķilavmaize... tb, medusmaize tipa
Manam bija aizsalusi pasažiera puses durvju slēdzene tā, ka nedēļu braucu bez tās ekstras - veramām priekšējām labajām durvīm. Pūtu elpu (moš promiļu par daudz bija?), čikājām kņopīti no iekšas, pulti jau biju pārspaidījies. Mans meitietis itin labi sāka justies aizmugurē - kā nekā, var izstiepties!
tad man tas apnika, iegāju shellā, nopirku to shell slēdzeņu "iepūtēju". Neskatoties uz -23, atleca momentā...
..laikam biš reklāma sanāca..
bet tas viss - [addsig]
Kaadas ir tautas atsauksmes par TCS? Cik labi sii uzparikte paliidz braukt pa sniegu/ledu ?
Man ir 91g. 9000 2.3t ar neatsleedzamu TCS, diez cik labi kompis neuzvedaas - tikliizd shis pamana izspoleesanu - taa nomet apgriezienus, dara to paaraaks struji, masiina noraustaas un sabremzeejaas, peec tam apgriezieni uzreiz atkal kaapj un taa vairaakas reizes notiek saads rausteklis.
Pie lielaakas jaudas TCS straadaa daudz korekti, piemeeram 2-jaa robaa pie 4k apgriezieniem shis uzvedaas korekti.
Mans sestdien no rīta negrībēja lekt, nu ļoti negribēja. Pie -30 nekādu problēmu, bet sestdien -20 un nelec. Tikai ar otro piegājienu aizgāja.[addsig]
Nja, neatslēdzams TCS SAABam kotējas zemu.. [addsig]
a, kāpēc SAAB nav atslēdzams ABS, man traucē, jo uz ledus apstāties ir neiespājams[addsig]
Erx
Manir 92.gads r arii neatsleedzmau TCS. ziema juutu ka vinsh man palidz - pa retam jau ir ka tu saki, bet nu tados pasaakumos ka bija Kalnciema trasee es tos savus 200Zs vinja delj vareju viena vietaa iebaazt - gala performance bija kaa no 100Zs agregaata. Domaju par variantu ielikt TCS vadibas bloku no peec 93.gada - tam tas ir ar pogas paliidziibu atsleedzams.
Kam kādas problēmas - es savukārt gribētu, lai man tas TCS būtu ieslēdzams , man tāda nav vispār, visu regulējam ar kāju!
Nu taa kaa Sestdien sanaca pamatigi izmicities pa sniegu varu teikt ka neatsledzams TCS sados gadijumos ir konkrets minus. Nu un vel jau ja ir velme pabraukt ziemas apli forsak kad ritenji spolee uz nebeedu
Līdz šim tā pilnībā neesmu skaidrībā kādi ir TCS trūkumi. Uz lielāka ātruma tas itkā palīdz. Nu vismaz saņem brīdinājumu ka auto iet uz izslīdēšanas robežas. Interesanti efekti ir pie maziem ātrumiem. Vispirms jau ņemot no vietas riteņī iet ar rāvieniem. Vai šis efekts palīdz vai nē grūti saprast. Pie neliela ātruma ieskrienoties mašīna itkā peld jeb raustās. Nekādas problēmas tas arī itkā nerada. Nu vienīgais nevar realizēt tos efektus, ko panāk ar izspolēšanu. TCS uzvedība noteikti ir atšķirīga manuālajam un automātam. Automātam TCS liekas neiedarbojas uz bremzēm. Manuālajam gan uz bremzēm gan uzdroseli. Man ir 92 gada manuālais. Uz paneļa ir poga ar uzrakstu TCS. Neesmu līdis iekšā un neesmu skatījies vai tā kautkam ir pievienota.
Ja jau iesākām runāt par TCS varbūt kāds ir mēģinājis atslēgt neatslēdzamo TCS nospiežot gāzes pedāli līdzgalam. Tad Tcs atvienojas un mašīna strādā ar nelielu jaudu, nu tādu lai var aizvilkties līdz galam. Līdzšim neesmu uzdrošinājies to darīt. Tas ir svarīgi. Ja nobrūk TCS bloks tad mašīna ir nevadāma, un braukt var tikai aprakstītajā veidā to atslēdzot. To vajadzētu prast darīt. Maz kas ceļā atgadās.
Ja man/jums nebuutu TCS nebuutu arii protektoru uz riepaam...
Ar TCS ir druscin jaiemaacaas braukt!
Es esmu shturmeejis pilniigi apledojushu spogulveidiigu kalnu - shaubos vai bez TCS sanaaktu?![addsig]
2 Grecco:
Cik stipri ir tie raavieni ?
Man piemeeram maksimaals vaajpraats noveerojams uz sausa asfalta - 2 aatrumaa pie ~3000 apgriezieniem - atskan spoleejosanas skanja, peec kaa momentaa autins diezgan stipri nodod pa bremzeem, peec kaa peeksni kompis atjeedzas "kaa taa - pedaalis nospiests, bet drosele ciet ?! taisam valjaa!" - atkal spole - atkal bremze. Efekts taads, ka ieteicams piespraadzeetis. Nu kurs ir tas zviedru inzenieris, kas rakstiijis softu kompim ???
TCS var izsleegt iznemot drosinaataaju "electrical throttle"
Autins ieiet "limp" reziimaa, kas normaali nav braucams. Tacu TCS atsleegsana noder, ja servisaa vajag iegriezt priekseejos ritenjus un paklausiities kaa duuc beigtais gultnis
to:erx
tad Tev tas TCS nav kārtībā. Uz asfalta TCS vispār nejūt. Auto peld ja mēģina strauji ieskrieties uz bieza sniega un riteņi praktiski nesasniedz cietu pamatu. Ja tev ir manuālais tad pirmām kārtām pārbaudi bremžu kolodkas. Varbūt tās ir tā nodilušas, ka maldina TCS elektroniku. Varbūt ķīlējas bremžu virzuļi. Un tikai pēc tam elektroniku. Ja bremzes nav kārtībā tad kompis arī rāda visādas TCS un ABS kļūdas.
P.S. Bet vai ABS strādā. Tā ir zināmā mērā kopīga sistēma ar TCS
Tada i ista ziema
to Grecco:
ABS straadaa labi, nav pamata suudziibaam.
Buus vien jaaizbrauc uz Kalngali - varbuut to padariisanu var vienkaarsi nemt un nokalibreet ?
ZIMĀ ir beigusies! man atkusa logu ūdens! ļoti labi![addsig]
2 erx:
Nez vai diagnosticēšana daudz ko līdzēs. Neko nezinu par
SAABa TCS, bet manam auto arī ir baisā raustīšanās, ja ar lielu gāzi mēģina startēt vai arī paātrināties 2. ajā. Pirmajā robā pat vasarā uz asfalta (ar izgrieztiem ratiem) pārāk strauji paātrinoties sākas rāvieni. Pie normālas gaitas un normāli paātrinoties viss notiek vienmērīgi bez kādiem rāvieniem. Un tas ir 6 mēnešus vecam auto (novērojumi jau no paša sākuma). Tāka jāpieņem vien, ka ne ABS ne TCS nekādas brīnumzāles pret pārmērībām nav.
Man pie ziemas patīk tas, ka dažreiz (kad ceļš ir sniegains) aiz mašīnas saceļas sniega mākonis, un pietiek nobraukt 50 kilometrus, lai pakaļpusi sniegs aizmestu ciet tik daudz, ka nav redzama numurzīme. Tad tādu sprukstiņi kā Bumbulic nevar uzrakstīt atmaskojošu rakstu par Tavām izdarībām uz ceļa, norādot konkrētu mašīnas numuru. Bumbulic var tikai uzrakstīt, ka viņam patraucēja kāds SAAB, kura numuru nevarēja salasīt, jo tas viemkārši nebija redzams. [addsig]
Ziema
Nu ko kolēģi ziema sākusies. Manuprāt SAAB kā īstenam ziemeļu autiņam ar jaudīgu apsildes sistēmu tā ir stihija.