Varbut kads zin kam domata poga Econom klimata kontrole?
Un kada atskiriba no Auto ?
Varbut kads zin kam domata poga Econom klimata kontrole?
Un kada atskiriba no Auto ?
to SantaFe: labojums. 900 nemet ciet numuru pat krutaakajaa sniegaputenii. Luuk taa.
Atkal atļaušos atbildēt, neko nezinot par SAAB.
Manam auto ir iespējams kondiškai turēt 3 režīmus - izslēgts, eco un normālais. Klimatkontrole pati gan izvēlas sev vēlamāko, bet pēc tam šai var iestāstīt, kuru labāk ņemt. Ja nav aplamais karstums un svīdiens, tad ar eco režīmu pietiek pat normālā vasaras dienā, lai dabūtu patīkamu vēsumu. Toties mazāk enerģijas tiek tērēts un attiecīgi kaut nedaudz bet patēriņš arī mazāks.
mix: tav taisnība! ja ar 900 nebrauc - aizmet ciet ne tikai numuru...
avotu ielas sākumā kāds nelietis tā nebrauc ka tikai pazinējs var pateikt kas tur apakšā. ?kam te bija zilgani violets un aprūsējis?[addsig]
To Snow:
Tā poga neļauj ieslēgt kompresoru (kondic.) . Vasarā tas nozīmē, ka atdzesēties nesanāks , ziemā - iespējams , ka iesvīdīs logi , jo AUTO režīmā tiek regulēts arī gaisa mitrums salonā .Temp. arī EKON režīmā regulējas automātiski. Benzīna patēriņš arī par 0,xx l samazināsies . Neesmu baigais "zinītis" - ja kas , palabojiet .
Sveiki.
Arī man jautājums par climat contrl: ja, piemēram, kaut kādā momentā (līst lietus) logi sāk svīst ciet pie AUTO režīma, un ar roku tiek palielināts pūšanas stiprums, tad AUTO atslēdzas. Tieši kas vairs netiek automātiski kontrolēt...? (kas notiek ar temperatūru...?, temperatūra paliek tāda, kāda bija uz AUTO atslēgšanās bºidi, vai arī tiek uzturēt norādītā?)
Un cik pūšans stipruma pozīcijas vispār eksistē - tikai divas (cik lampiņas pie pogas, vai arī vairākkārtīgi spiežot uz pogu, stiprums arī attiecīgi mainās?
sorry par muļķīgiem jautājumie, bet par cik nesen ir iegādāts auto, tad beidzot arī līdz tik mazsvarīgām (varbūt tomēr svrīgām) lietām esmu nonācis...
Sveiks Tullamor. Auto atsledzot klimatkontrole pati neregules vedinashanas funkcijas, cik stipri push. Kondishka stradas tev pasham jaregule kur push un cik stipri. Ventilatoram ir vairaki atrumi un attiecigi vairakas reizes spiezot tev puutiis stipraak vai vaajaak.
Sodien braucot iesledzu econ un uzreiz aizsvida logi ta jau kaukas tak mainas ne tikai tas ka atsledzas kondishka?
Mixeri, Aizsvīduši logi nav nekāds jox. Tikko kad nopirku savējo un ziemā vedu vienu austriešu profesoru - nemācēju ventilāciju pareizi iestādīt - logi aizsvīduši un braucu "uz aklo". Viņš visu ceļu kliedza kā traks: "You should do something! You should find out what to do!!" Pēc tam pats arī SAAB nopirka
Vakar man bija veel labaak! Mashiina visu riitu nostaaveeja pie skolas un aaraa smidzinaaja lietus un uzreiz piesala. Kad beidzaas lekcijas bija kaadi 3 mm, bet taa kaa man bija aatri jaasteidzas uz darbu tad es izkasiiju prieksheejam stiklam savu pusi un saanu spoguljiem tikai taa lai redz. It kaa viss pec CSDD noteikumiem, bet sajuuta diezgan stulba, liidziigi kaa uz Kjempeeniem.
Paldies par info...
Par pūšanām ta kā ir skaidrs, bet jautājums par temperatūru paliek atvērts - kā kontrolējas/regulējas NEAUTO režīmā temperatūra?... jā un cik tad īsti ātrumu ir ventilatoram? ... ja skan salonā mūzika, neko daudz jau nevar dzirdēt (jo arī redzēt nevar), vai pūšanas troksnis palielinās, vai ne...
Manuālī speciāli norādīts, ka ziemā nedrīkst slēgt iekšā gaisa recirkulāciju. Vienreiz iznāca nejauši pārbaudīt, jo vajadzēja braukt uz aklo. Tikai pēc tam sapratu kas par lietu.
Tullamor,
Manējai (9K 8 ir trīs ātrumi un trešais ir diezgan paskaļš pūtiens.
Ups!
Gribēju 88, iznāca - feiss ar brillēm!?!?!?
Tullamor!
AUTO reziimaa logiem sviist nevajadzeetu arii lietus laikaa . Ja nesen iegaadaajies , der nomainiit salona filtru .Tas gan nav no leetajiem , bet esot jaamaina regulaari.Par taam pogaam:
AUTO - tiek autmaatiski uztureeta iestaadiitaa TEMP. un gaisa MITRUMS , resp. klimats -no taa arii nosaukums-ACC (automatic climate control ) . Ventilaatora grieshanaas aatrums liidz ar to arii reguleejas aut.
ECON - tiek uztureeta TIKAI uzstaadiitaa temp.
Nozpiezot jebkuru citu no pogaam ( NEAUTO reziims ) , tiek puusts gaiss ,kura temp.= displejaa redzamo ciparu, t.i. sasniedzot salonaa uzst. temp. ventilaators vienalga tik puush un puush un... .
Kautkaa baigi sarezhgiiti sanaaca , bet nu taa apmeeram . Aaaa ,veel laikam NEAUTO reziimaa , ja nav nospiests ECON , kondic. arii tiek darbinaats .Nu koroche es daru taa - sausaa un veesaa laikaa - ECON , bet vasaraa un mitraa laikaa -AUTO( peec alus vai Tullamor - pakaljeejaa benkjii ) .
Man pie koka majas pupoli jau shkilas.
Ziema identiska pērnajai. No sākuma uzvālē decembrī nenormālais sniegs un sals, pēc tam Janvārī čuš no tā visa
Globālā sasilšana[addsig]
Lai nu shajaa viikendaa Betmenam iznaaktu miikstaaka piezemeeshanas, izluudzos no Peetera kaadu drusku sniega un temperatuuru miinusos
redz kaa nostraadaaja[addsig]
Esi tik mīļš - par nākamo svētdienu arī aizliec kādu vārdu! Tev labi sanāk - laikam neesi grēkojis kā nākas
PS gan jau Tev savtīgi nolūki (nu tas Gaiziņš) arī bija prātā, tikai Pēteris nepamanīja.
pavaicaaju, Peeteris teica, viss buushot ookee, ja es visu nakti notupeeshu uz zirnjiem kaktaa, to tachu juus man nenodariisiet????[addsig]
Kas tur ar to sniegu, ledu un aukstumu? Ja var sarunāt ar Pēteri, tad svētdien pēdas niez, slēpot jābrauc!
Izskataas ka dalja naacijas chubinaas sleepot svetdien uz Valmieru
Ziema
Nu ko kolēģi ziema sākusies. Manuprāt SAAB kā īstenam ziemeļu autiņam ar jaudīgu apsildes sistēmu tā ir stihija.