Volvo C70

Lady Reģ.: 09.06.2004

Labdien cien., volvisti!

Jautājums ir par šo modeli.

Izšķirstiju visu diskusiju sarakstu, bet par šo modelīti nekas nav minēts.

Konkrētāk gribētu zināt par iespējamajām problēmām eksplutācijā. Vai nav raksturīgi automāta defekti? Kā kalpo turbīna? Cik dārga varētu būt eksplutācija, jo skaidrs, ka šim auto lietotas detaļas, laikam jau nevar dabūt.

Konkrētais objekts varētu būt šis: auto.delfi.lv/placis.php?op=show&sid=23180

Varbūt Jūsu (volvistu) aprindās ir kautkas zināms par šo konkrēto auto?

Jau iepriekš pateicos par atbildēm!

 
1 2 3
Raser Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

aizdomiigi zema cena prieksh taadas versijas...

Lady Reģ.: 09.06.2004
0 0 Atbildēt

Paldies, Gnom!

Tāds žurnālistu apraksts ir šeit www.gazeta.ru/2001/10/20/auto_pervaapatile.shtml

bet šoreiz vairāk interesētu praktisks padoms par ar ekspluatāciju saistītām iespējamajām nelaimēm

Protams tava infa (par auto atrašanos žogmalē) tika ņemta vērā

Tagad tiek izskatīts šis variants www.alfamotors.lv/?id=2&cid=326&limit=40

tt Reģ.: 02.01.2003
0 0 Atbildēt

nē, to sarkano neņem, ņem T5, jaudīgķs, bet ekonomiskāks, un vispilnīgākā komforta un audiopakete. nezinu tikai par vēsturi, - vai nav sista, pats nesen ievērtēju C70, un viennozīmīgi jāņem 2.3 T5.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

No piekares, dzineeja un transmisijas viedokļa C70 ir identis S/V70 modelim atshkjiras tikaivirsbuuve un viss. liidz ar to praktiski viss kas attiecinaams uz parastajiem 70 modeljiem attiecaas uz C70

tt Reģ.: 02.01.2003
0 0 Atbildēt

principā C70 T5 verdikts - klusa, ātra, bet nesportiska mašīna ar labu aprīkojumu

nesportiska tāpēc, ka smaga, lēnu bremzē, izspolē pie lielākiem apgriezieniem, un ja nav tcs, stūrei nepietiekama pagriežamība salīdzinot ar sorta auto, jāpārliek roka.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

tt rakstījarincipā C70 T5 verdikts - klusa, ātra, bet nesportiska mašīna ar labu aprīkojumu

nesportiska tāpēc, ka smaga, lēnu bremzē, izspolē pie lielākiem apgriezieniem, un ja nav tcs, stūrei nepietiekama pagriežamība salīdzinot ar sorta auto, jāpārliek roka.

Par spoleshanu nepiekriitu, jo izspole TIKAI uz neadekvaata celja seguma. Ja darbojas TRACK un ir normalas riepas, tad viss kartiiba. Par bremzeem ar nevar sudzeeties.

Bet par pagriezamiibu - jaa, tur piekriitu, taa arii ir.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet lielaam kupejaam vienmeer taa ir probleema. Bremzes ir ok standartaa, bet ja nomaina diskus uz sporta tad bremzeeshanas perfomance krietni uzlabojas.

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

tt rakstījarincipā C70 T5 verdikts - klusa, ātra, bet nesportiska mašīna ar labu aprīkojumu

nesportiska tāpēc, ka smaga, lēnu bremzē, izspolē pie lielākiem apgriezieniem, un ja nav tcs, stūrei nepietiekama pagriežamība salīdzinot ar sorta auto, jāpārliek roka.

klausies,tu pats zini ko gribi?

Paskaties ko rakstiji vakar!

tt Reģ.: 02.01.2003
0 0 Atbildēt

mans points ir: ja jāizvēlas starp dažādiem lieliem 2durvju auto, piemēram, Volvo c70 modeļiem, tad jāņem t5, ar to varēs ātri ieskrieties un braukt pa šoseju, bet ja grib pa īstam sportisku auto, tad tomēr jāņem cita marka.

a par to pagriežamību, neērti kaut vai krustojumā ieiet, ja ir vairāk stūre jāgriež, un jāpārliek roka. man patīk asāk, tādēļ arī nepirku c70. nu benzīna patēºiņš arī ir svarīgs, pilsētā, maigi braucot, būs 10l, bet uzspiežot tā biežāk, sanāks ap 15l/100, ja pārsvarā pa pilsētu jābrauc

tt Reģ.: 02.01.2003
0 0 Atbildēt

...

tt Reģ.: 02.01.2003
0 0 Atbildēt

norāvās beigas -

ja pa pilsētu bieži jābrauc mazāk kā 5 km, tad arī nav patīkami.

izskats - klasiski smuka kupeja, bet novecojis dizains no '99, piemērots vairāk zolīdiem cilvēkiem pāri 30, kā jau visi VOLVO - 'par šito lūdzu nesitiet, Volvomīļi

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

A ko tad tu gribi, pāri pa 200 lopiem un patēriņu zem 10L, domā ko runā

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

Nu nez, izspolēt iespējams arī ar visu TRACS, un tam pat nevajag T5, pilnīgi pietiek ar atmosfērisko 2.5 20V motorīti, kuram ir nieka 165 zs Tas tā, no manas pieredzes Bet nu, principā, spolē visi daudzmaz jaudīgi auto, tas nav nekāds arguments

AutoNets rakstīja:

Par spoleshanu nepiekriitu, jo izspole TIKAI uz neadekvaata celja seguma. Ja darbojas TRACK un ir normalas riepas, tad viss kartiiba. Par bremzeem ar nevar sudzeeties.

Bet par pagriezamiibu - jaa, tur piekriitu, taa arii ir.

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

Patiesībā tavs minētais patēriņš tik smagam auto ar tik jaudīgu dzinēju ir pat ļoti labs.

tt rakstīja:

a par to pagriežamību, neērti kaut vai krustojumā ieiet, ja ir vairāk stūre jāgriež, un jāpārliek roka. man patīk asāk, tādēļ arī nepirku c70. nu benzīna patēºiņš arī ir svarīgs, pilsētā, maigi braucot, būs 10l, bet uzspiežot tā biežāk, sanāks ap 15l/100, ja pārsvarā pa pilsētu jābrauc

tt Reģ.: 02.01.2003
0 0 Atbildēt

nu bet ja ar 1.8 un divreiz mazāku patēriņu var izdarīt to pašu, pie tam, bez spolēšanas, tad priekš kam ņemt liela motora auto?

Krancis Reģ.: 23.07.2004
0 0 Atbildēt

Par ekspluatācijas lietām, vienīgā zināmā šaise kas ir dzirdēta ir durvju stikli.

Par cik durvīm nav auģšējā apmales un stikli turās uz apakšējo durvju daļu, tad ar laiku varot izstaigāt un rasties hermētiska rakstura problēmas - tādēļ durvis vēlams vērt ciet tā maigāk

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

tt rakstīja: nu bet ja ar 1.8 un divreiz mazāku patēriņu var izdarīt to pašu, pie tam, bez spolēšanas, tad priekš kam ņemt liela motora auto?

Acīmredzot, tu runā par kādas citas klases auto ar citu pašmasu - baidos, ka šādas klases un izmēra automašīnas ar līdzīgu masu un komforta līmeni parasti vis neaprīko ar 1.8 motorīšiem Bez tam, ir daudzi lietotāji (piemēram es ), kuriem ir pilnīgi pie kājas, cik sekundēs automašīna ieskrienas līdz 100 km/h - galvenais lai ar to būtu patīkami un komfortabli braukt.

tt Reģ.: 02.01.2003
0 0 Atbildēt

Gunar, pilnīgi Tev piekrītu. Bet es runāju vairāk par tēmu - sportisks vs. nesportisks. Un man ilgi ilgi bija jāpārliecina sevi par to, lai es neņemtu c70, jo ļooooti patīk tas auto

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

Gunars_V rakstīja:Nu nez, izspolēt iespējams arī ar visu TRACS, un tam pat nevajag T5, pilnīgi pietiek ar atmosfērisko 2.5 20V motorīti, kuram ir nieka 165 zs Tas tā, no manas pieredzes Bet nu, principā, spolē visi daudzmaz jaudīgi auto, tas nav nekāds arguments

AutoNets rakstīja:

Par spoleshanu nepiekriitu, jo izspole TIKAI uz neadekvaata celja seguma. Ja darbojas TRACK un ir normalas riepas, tad viss kartiiba. Par bremzeem ar nevar sudzeeties.

Bet par pagriezamiibu - jaa, tur piekriitu, taa arii ir.

2.5 20v ir 170zs,a 2.0 163 zs,nu ja kas

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

tt rakstīja:nu bet ja ar 1.8 un divreiz mazāku patēriņu var izdarīt to pašu, pie tam, bez spolēšanas, tad priekš kam ņemt liela motora auto?

T-5 pateerinjsh normaali braucot iipashi nebremzeejot uz shtraases ir ap 7-9L pilseetaa 10-12 L. Noturiiba liikumos labojaas ljoti vienkaarshi - cietaaki amiishi un atsperes. Un paraadi man kaut vienu priekshpiedzinju kuram nav nepietiekamas pagriezhamiibas?

Itsevishkji taapeec ka likt uz prieksheejo asi vairaak par 200lopiem tomeer bishk nepraatiigi...

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

Uz S70 2.5 motorīšiem tie zirdziņi ir mazliet apšņakāti un ir vairs tikai 165.

protams rakstīja:

2.5 20v ir 170zs,a 2.0 163 zs,nu ja kas

tt Reģ.: 02.01.2003
0 0 Atbildēt

japāņu sportiniekiem nav nepietiekama pagriežamība

ivka Reģ.: 10.07.2002
0 0 Atbildēt

Gunars_V rakstīja:Nu nez, izspolēt iespējams arī ar visu TRACS

Paskaidrojiet man nesapratējam - točno var izspolēt ar TRACS? Kam tad šis ir domāts ja ne pret-izspolēšanai? Vienk. gribu zināt vai man strādā TRACS vai nē - no smiltīm kārpoties ārā šķiet ka nespolē (tiesa gan bērt grīdā smilšu kastē neesmu provējis), a konkrēti grīdā uz slapja asfalta spolē kā maziņais....

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

Cik atminos lasījis - tas ir atkarīgs no automašīnas izlaiduma gada un TRACS izpildījuma. Atceros lasījis, ka agrīnais TRACS priekšpiedziņas vāģiem kontrolēja tikai abu priekšējo riteņu griešanās ātrumus. Savukārt vēlāk tika aptverti visi četri riteņi.

Nu un, tas nozīmē, ka sākotnējā izpildījumā TRACS vienkārši izlīdzina riteņu griešanās ātrumu, un, līdz ar to, ja ir pietiekami irdens/slidens ceļa klājums, tad var spolēt uz nebēdu - bet ar vienādā ātrumā spolējošiem riteņiem Ja TRACS kontrolē visus četrus riteņus, tad cita lieta.

Manā gadījumā TRACS ir uzstādīts tikai uz priekšējiem riteņiem, un, straujāk uzdodot gāzi, vāģis spolē uz nebēdu, gan uz slapja asfalta vai betona, gan smiltīs. Bet vispār jau TRACS darbību var dzirdēt - ir tāds specifisks tirkšķis - tieši pēc tā arī var dzirdēt, ka "UPS, laikam izspolējās!".

ivka rakstīja:

Paskaidrojiet man nesapratējam - točno var izspolēt ar TRACS? Kam tad šis ir domāts ja ne pret-izspolēšanai? Vienk. gribu zināt vai man strādā TRACS vai nē - no smiltīm kārpoties ārā šķiet ka nespolē (tiesa gan bērt grīdā smilšu kastē neesmu provējis), a konkrēti grīdā uz slapja asfalta spolē kā maziņais....

ivka Reģ.: 10.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu ja, man tas tirkšķis ir teiksim kad paātrinās un trāpa kādā bedrē ar priekšējiem ratiem. Tāds pats kad trāpa bedrē bremzējot - cik saprotu TRACS ar ABS tur roku rokā strādā. Toties nospolēt uz līdzenas virsmas mierīgi bez nekādiem tirkšķiem...

OK, pienāks ziema - taps skaidrība.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti