Sveiki dīzeļu lietotāji. Jautājums ir vienkāršs - piedevas dīzeļdegvielai - lejat vai nē? Un ja lejat - kādi uzlabojumi subjektīvi novēroti (tur jauda lielāka vai kas). Kura piedeva būtu ieteicama pret DD kristalizesanos zemās temperatūrās (ja man bākā būtu palikusi vasaras degiela)
Šorīt no rīta uz darbu braucot vienā posmā pat -33 satiku, arī pie palaišanas kādi -28 bija - nekādu problēmu. Bākā ir tīrs statika dīzelis, vismaz gadus divus citā tankā nav būts un ķīmija arī nav vajadzīga.
Neko klāt dīzelim neleju un dzinējs pielec brīnišķīgi (no pirmās reizes) da jebkādā salā Būtiski ir tikai labs akumulators un kvēlsveces. Nu jā, tāda lieta kā jauns un tīrs degvielas filtrs arī.
Tagad jau visos normālos tankos pildām tikai ziemas dīzeli.
vispaar piedevas nevajag, jo, ja nem normala tanka, viss jau ir pievienots... bet man onkulis atved, tad jaauzmanaas... saku no pieredzes...
ak, jaa, pagalma stav man vairaki paraugi dizeldegvielai, kas visa ir defineeta ka ziemas -30 un pat -32 C ( neste), visi salieti mangalu pudeles katra pa puslitram... sorit bija loti interesanti paverot, kuraam reklamam var ticet un kuraam nee... piebildishu tikai, ka statiks dfortis plus, kas manam auto patreiz baakaa, ari jau druskin bija kristalizejies, bet vel normals skidrums, turpreti no viena leta krievu tanka bija jau zeleja un pasha pudeles leja bija izspiests parafins... ja tads suuc ir baka, tad filtrs un srauslas aiziet ciet uzreiz kaa tikko startee...
captain rakstīja: vispaar piedevas nevajag, jo, ja nem normala tanka, viss jau ir pievienots... bet man onkulis atved, tad jaauzmanaas... saku no pieredzes...
ak, jaa, pagalma stav man vairaki paraugi dizeldegvielai, kas visa ir defineeta ka ziemas -30 un pat -32 C ( neste), visi salieti mangalu pudeles katra pa puslitram... sorit bija loti interesanti paverot, kuraam reklamam var ticet un kuraam nee... piebildishu tikai, ka statiks dfortis plus, kas manam auto patreiz baakaa, ari jau druskin bija kristalizejies, bet vel normals skidrums, turpreti no viena leta krievu tanka bija jau zeleja un pasha pudeles leja bija izspiests parafins... ja tads suuc ir baka, tad filtrs un srauslas aiziet ciet uzreiz kaa tikko startee...
agrāk pildījos nestē.... tas kopš laikiem, kad man bija atmosfēriskais 85g 1.6 opeldīzelis... tieši ar nestes degvielu jamais gāja vislabāk (visātrāk uttt)
aizpagājušajā ziemā braucu uz projām uz 2 nedēļām... no viļņas....
izbraucot bija vēl "silts", bet visos NESTE tankos bija sadrukāts -32 -32 -32
praktiski pavisam tukšā bākā... no rīta iedegās lampa un es nobraucu ~80km pielēju pilnu bāku nestes brīnumdegvielas. atstāju mašīnu pie viļņas lidostas
kakraz pa to laiku uznāca ritīgie aukstumi, kad atlidoju bija pāri par -20...
renaulc ķipa pieleca normāli, bet sākot braukt slodzē slāpa nost.... es plānajā jaciņā pie -20 vazājos pa veikalie un bencīntankiem... statoilā iepirku kautkādu trisburtu brīnumlīdzekli, iegāzu bākā.... kautkādas pāris stundas pačunčināju praktiski tukšgaitā un ķipa "atnāca vaļā"
kopš tā laika pārgāju uz statoilu... šorīt bija -31 (termometrs stāsta, ka naktī bija 32.7)
renaulc pieleca normāli un normāli arī varēja pabraukt
Tas nenozīmē, ka NESTE degviela ir slikta, tu nezini,kāds bija tas tavs reno filtrs un kas bija bākā un cik tu pēc uzpildes nobrauci un kas bija visā sistēmā palicis.
Šorīt uzņēmuma lielais buss ģība nost. Pieleca, strādāja, bet slodzi negrib turēt. Bākā bija Statoil domātais līdz -32. Šoferis kamēr kust aizbrauca pieliet pilnu bāku ar svaigu Statoilu, lai pa ceļam (70 km pa štrāsi tomēr jābrauc) nenoģībst.
Man tādam pat dīzelim filtrs ir 3 gadus vecs, pielekšanu neietekmē. Iepriekš, kad mainīju (arī ~3 gadu vecu), nopētīju - vismaz vizuāli baigi netīrs nelikās. Leju tikai Nestes degvielu, domāju, ka, lejot kvalitatīvu dīzeli, tas filtrs arī 10 gadus nokalpotu bez problēmām.
GB12 rakstīja: Mans dīzelis vakar no rīta nepieleca, pēcpusdienā, nedaudz žagojoties, pats pieleca.
Šorīt arī žagojās, bet pieleca. Ko vēl varētu skatīties? Aķis grieza normāli, kvēlsveces OK, degvielas filtrs 3 dienas vecs, degviela no Statoil.
Varētu būt samazinājusies startera jauda, izdilušas bukses ,piemēram. Kāda eļļa dzinējā? Pietrūkst jaudas elektropiedziņai,lai iegrieztu to sasalušo kluci.
Man tādam pat dīzelim filtrs ir 3 gadus vecs, pielekšanu neietekmē. Iepriekš, kad mainīju (arī ~3 gadu vecu), nopētīju - vismaz vizuāli baigi netīrs nelikās. Leju tikai Nestes degvielu, domāju, ka, lejot kvalitatīvu dīzeli, tas filtrs arī 10 gadus nokalpotu bez problēmām.
Filtrus maina tāpēc,lai nečakarētu sūkni, nevis tad, kad tas vairs neko nelaiž cauri.
GB12 rakstīja: Mans dīzelis vakar no rīta nepieleca, pēcpusdienā, nedaudz žagojoties, pats pieleca.
Šorīt arī žagojās, bet pieleca. Ko vēl varētu skatīties? Aķis grieza normāli, kvēlsveces OK, degvielas filtrs 3 dienas vecs, degviela no Statoil.
Varētu būt samazinājusies startera jauda, izdilušas bukses ,piemēram. Kāda eļļa dzinējā? Pietrūkst jaudas elektropiedziņai,lai iegrieztu to sasalušo kluci.
GB12 rakstīja: Mans dīzelis vakar no rīta nepieleca, pēcpusdienā, nedaudz žagojoties, pats pieleca.
Šorīt arī žagojās, bet pieleca. Ko vēl varētu skatīties? Aķis grieza normāli, kvēlsveces OK, degvielas filtrs 3 dienas vecs, degviela no Statoil.
palādē papildus aķi, ja dikti vajag maini eļļu pret šķidrāku - tb augstākiem viskozitātes rādītājiem... ja vecāks dzinējs, tad pēc nedēļas divām paliks siltāks, mainīsi vēlreiz
Dīzelis un piedevas
Sveiki dīzeļu lietotāji. Jautājums ir vienkāršs - piedevas dīzeļdegvielai - lejat vai nē? Un ja lejat - kādi uzlabojumi subjektīvi novēroti (tur jauda lielāka vai kas). Kura piedeva būtu ieteicama pret DD kristalizesanos zemās temperatūrās (ja man bākā būtu palikusi vasaras degiela)