Un 13 mēnesis arī turklāt.....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un 13 mēnesis arī turklāt.....
nēenēe.. mēnesis pirmais..
Vot tebe 13.ais piektdiena! Laikapstākļu dēļ jāpārceļ ledusgonka. Un turpmāk planēta sasils vēl vairāk
Sievietes no saviem vīriem pārņem sliktākās autovadīšanas īpašības TVNET
Diezgan labi zināms ir teiciens "vīrs un sieva sadzīvo kā cimds ar roku". Un patiešām, ģimenēs, kurās attiecības ir visumā labvēlīgas, laulātie draugi bieži ar laiku pārņem visus iespējamos ieradumus. Izraēliešu pētnieki noskaidrojuši, ka daudzos gadījumos tas attiecas arī uz autovadīšanas stilu, vēsta "utro.ru".
Zinātnieki analizēja vairāk nekā 800 pāru (vecumā no 19 līdz 68 gadiem) uzvedību pie auto stūres un īpašu uzmanību pievērsa vīra un sievas autovadīšanas salīdzinošajai analīzei. Tā rezultātā izdevās noskaidrot virkni dažādu sakarību.
Tai skaitā tika noskaidrots, ka sievietes no saviem vīriem visbiežāk pārņem negatīvākās, turpretim vīrieši no savām otrajām pusītēm lielākoties pozitīvās īpašības. Piemēram, ģimenēs, kur vīram raksturīgs agresīvs autovadīšanas stils, arī sieva ar laiku auto vadīs tāpat, nerēķinoties ar citiem satiksmes dalībniekiem.
Un otrādi. Ģimenēs, kur sieviete automobili vada ļoti kārtīgi un prātīgi un šādu stilu uzskata par vienīgo iespējamo, arī vīrietis (ar nosacījumu, ka viņš uz ceļa ir agresīvs) savu mīļo auto sāk vadīt mierīgāk. Saprotams, ka konkrētie autovadīšanas stila pārņemšanas principi darbojas tikai tajos gadījumos, kad vīrs un sieva regulāri pārvietojas vienā automobilī.
Vēl vairāk, zinātnieki norāda, ka atkarībā no tā, kā pie ģimenes automobiļa stūres uzvedas vecāki, veidojas arī bērna autovadīšanas stils. Turklāt bērni noskatās tieši sliktākos ieradumus.
Mandomāt šis diezgan trāpīgs "zinātnieku novērojums" iraid
Yukki rakstīja: Šis jautājums vairāk šajā topikā piederīgs
Nekad neesmu varējis saprast tās šaurās līmlentes uz kapota nepieciešamību kā šajā bildē: foto.inbox.lv/...
Saprotu, ka domāta, lai aizsargātu vāku no akmentiņiem, bet kāda jēga aizsargāt tikai tik mazu josliņu, ja visa auto priekša tāpat bojājas? Un kāda jēga nākotnes skaistuma vārdā saglabāt tieši šo josliņu, ja tagadnē tas čakarē auto izskatu? Amerikāņiem šajā jautājumā vispār labā pieeja ar to plastmasas stikla "spoileri" priekšā un visas priekšas "apģērbšanu" ar drēbes pufaiciņu!
Šamējam protams izskatās vidēji, jo parasti līmē caurspīdīgu. Funkcija vienkārša - tajā vieā kur ir haubes noliekums parasti ir akmenu un metāla frontāla sadursme kas rada ievērojamu lakas vai pat krāsas bojājumu, kas pēc apmēram 2 - 3 gadu ekspluatēšanas valstīs kur ceļu kaisa ar salcinātu granītu rada korozijas draudus. A amīšiem mētelīši un plastmas domāta kukaiņiem, jo atsevišķās vietās tur to sū pilla d.. Pēc katra brauciena ar ķīmiju jāpūlas atmazgāt līķus, bet ķīmija skādē atkal krāsai. Plastmas spoilerīts uz bufera (pareizā izmēra) arī Latvijā palīdz izvairīties no lielākās daļas stiklā nākošo mazo pašnāvnieku. Tas tā ja gribējās logisku pamatojumu
Yukki rakstīja: Sievietes no saviem vīriem pārņem sliktākās autovadīšanas īpašības TVNET
. Turklāt bērni noskatās tieši sliktākos ieradumus.
Mandomāt šis diezgan trāpīgs "zinātnieku novērojums" iraid
Na čo namekaješ!
Na to, ka jāvaldās un jaunajiem jārāda pozitīva priekšzīme! Mums ģimenē kā folklora bija iegājies izteiciens "nu bet, ja ļoti vajag" (noparkoties, kautkur paspēt, apgriezties, iegriezties utt), pēc kāda laika no tā visa būs jāatsakās, lai augtu lietaskoks.
iedomājos, kā Yukki lēnām dudina aiz kādas mazas mašīnītes - eg dzeltena 99 ar līdzsvarotu smaidu sejā
Nezinite rakstīja: iedomājos, kā Yukki lēnām dudina aiz kādas mazas mašīnītes - eg dzeltena 99 ar līdzsvarotu smaidu sejā
PS un dzeltenajam pie stūres blondīne
Atbildiet, kas to saka? Kura no jūsu ģimenes blondajām dubultpersonībām tur tagad izrunājas? Lai iegūtu līdzsvarotu smaidu sejā, nav obligāti jābrauc lēnām un kādam aizmugurē. Galvenais uz ielas netraucēt citiem, tāpēc nākas braukt pa priekšu
Yukki rakstīja: Atbildiet, kas to saka? Kura no jūsu ģimenes blondajām dubultpersonībām tur tagad izrunājas? Lai iegūtu līdzsvarotu smaidu sejā, nav obligāti jābrauc lēnām un kādam aizmugurē. Galvenais uz ielas netraucēt citiem, tāpēc nākas braukt pa priekšu
nez to saka, nez
nu bet ja Tev blakus sēdēs mantinieks vai kāda sieviešu kārtas būtne.. tad tak Tu neapdzīsi un pakārtosi savu nebeidzamo steigu blondīnes viedajam ritmam
Nezinite rakstīja:
Yukki rakstīja: Atbildiet, kas to saka? Kura no jūsu ģimenes blondajām dubultpersonībām tur tagad izrunājas? Lai iegūtu līdzsvarotu smaidu sejā, nav obligāti jābrauc lēnām un kādam aizmugurē. Galvenais uz ielas netraucēt citiem, tāpēc nākas braukt pa priekšu
nez to saka, nez
nu bet ja Tev blakus sēdēs mantinieks vai kāda sieviešu kārtas būtne.. tad tak Tu neapdzīsi un pakārtosi savu nebeidzamo steigu blondīnes viedajam ritmam
Nu... jā, būs jāmācās apdzīt vēl ātrāk, bet laidenāk, lai nepamana
ja vien sanāks apdzīt..
turbopiile rakstīja: ja vien sanāks apdzīt..
Vispār jau esam traģikomiska tauta: kad līst, kad snieg, kad ir tumšs vai jebkuras citas nedienas, kā piemēram šorīt AUKSTS, uz ielām iestājas LĒNUMS. Man šorīt nekur nebija jāsteidzas, es braucu mierīgi, bet nu kāpēc pārējie iedomājās, ka ir jāvelkas, korķi bija visos krustos! Sviests!
Vienīgais prieciņš pa ceļam bija smieklīgā situācija, ka kamēr es pārslēdzos no 4->3 ātrumu, vecauto pamanījās noslāpt un lielas bija manas acis, kad es to pamanīju, jo tajā brīdī bija jādod virsū Pēc tam protams gaitā pieleca un vairāk tādus jociņus neizspēlēja, bet smieklīgi tikuntā
Šodien no rīta atcerējos Skandināvu auto priekšrocības. Cik gan ātri 900 OG uzsila salons....
un logi ar aatri atkuust, es parasti liku lai puus vienlaiciigi uz kaajaam un logu un ir OK.. pat aatraak nekaa volvo diizelim ar 2.4 dzineeju..
Ja jūs zinātu, kas šodien servisos darās. Kolēģim aķīti vajadzēja, visi gāž servisus otrādi. Rindas rindu galā.
nu laabi.. vismaz uz ziemu ir stimuls sakaartot autinjus..
Interesanti, ka uz Mukusalas ielas vakara nabaga policists ar shalli ap muti un roka turot radaru kjeera aatrumparkaapeejus. Es jau domaaju, ka pie - 20 vinji uz ielas neraadiisies.
gr rakstīja: Interesanti, ka uz Mukusalas ielas vakara nabaga policists ar shalli ap muti un roka turot radaru kjeera aatrumparkaapeejus. Es jau domaaju, ka pie - 20 vinji uz ielas neraadiisies.
BTW es laiku pa laikam aizdomājos, kur TIE paliek, kad līst, snieg un ir sals - normāli tad viņu nekur nav. Bet kautkur taču viņi ir , nevar būt, ka visu dienu sēž Lido, ne? Tā vieta ir jāatrod, domāju, ka tā ir silta, zem jumta un tur būtu jaukas bildes, kā šie slēpjoties no aukstuma, slapjuma un priekšniecības TUR sēž un spriež par savu grūto dzīvi
Mixer, comment pls par tām eļļām! Vai tiešām mēs visi gāžam iekšā šim salam neatbilstošu eļļu (es 5W40)? Man 9-5 patiešām salā "vilka" uz priekšu kādas pāris sekundes. Kārba cieta kā krams bija, bet tā ir Autoaprūpē mainīta eļļa. 9000ajam kārbai vispār nekādu problēmu nejutu, pieļauju, ka tur nekad nekas nav mainīts, savigā 5W40 motoreļļa gan arī "jutās".
======
Tvnet:
Eksperti norāda, ka, automobili lietojot ļoti stiprā salā, vissvarīgākais ir pareizi izvēlēties motoreļļu. "Tādā salā, kāds mūs piemeklējis šobrīd, 90% motoreļļu neder. Reti kurš zina, ka var izmantot eļļas, kuru indeksam priekšā ir nulle," ziņo RIA Novosti. Runa ir par sintētiskajām eļļām 0W40 un 0W50.
Tiem, kas šādā salā nevēlas atteikties no sava auto, nekavējoties jāpārliecinās, ka tiek lietota kāda no minētā tipa eļļām. Pretējā gadījumā automobiļa īpašnieks var tikt uzskatīts par potenciālu dzinēja slepkavu.
Kā ziņu aģentūrais "RIA Novosti" pastāstījis eksperts, dzinēja iedarbināšanas brīdī salā, kas pārsniedz -17 grādus, kustīgo detaļu nolietojums ir aptuveni tikpat liels kā pēc vairākus kilometrus gara brauciena. Savukārt vidējais statistiskais brauciens līdz darbam un atpakaļ faktiski ir zaudēti vairāki simti kilometru dzinēja resursa. Šā iemesla dēļ auto īpašniekiem ieteicams atturēties no personīgā transporta līdzekļa lietošanas.
Auto īpašniekiem, kam ir pieejama silta garāža vai arī auto ir dzinējs ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu, braucot ļoti aukstā laikā, ieteicams degvielas tvertni turēt maksimāli pilnu - jo vairāk gaisa tajā, jo vairāk ir arī ūdens tvaika. Tas salā kristalizējas, un degvielā uzkrājas nosēdumi, kas bojā gan degvielas sūkni, gan visu degvielas padeves sistēmu kopumā.
Tāpat neatkarīgi no automobiļa markas un tipa ieteicams pirms dzinēja iedarbināšanas uz dažām minūtēm ieslēgt kādu no elektroierīcēm, lai tādā veidā "sapurinātu" akumulatoru.
Pēc cik neveiksmīgiem mēģinājumiem iedarbināt dzinēju būtu jāsamierinās ar domu, ka šodien auto paliks, kur stāvējis? Eksperts saka, ka tādu standartu nav, turklāt arī akumulators neļaus sevi mocīt bezgalīgi. Eksperts gan norāda, ka starteri vienā reizē nevajadzētu griezt ilgāk kā desmit sekundes, pretējā gadījumā tam draud pārkaršana.
Lai būtu pārliecība, ka automobilis no rīta jūs nepievils, varat mēģināt piecelties nakts vidū un dzinēju nedaudz pasildīt, bet vēl labāk - pēc auto novietošanas naktsmieram izņemt akumulatoru un ienest siltās telpās, lai no rīta tas strādātu ar maksimālu jaudu.
Nav ieteicams automobili, kurš salā nostāvējis vairākas dienas, mēģināt iedarbināt ievelkot. Vislabāk šajā gadījumā ir kārtīgi uzsildīt akumulatoru, piemēram, spainī ar karstu ūdeni.
Eksperti arīdzan iesaka šajās aukstajās dienās atturēties no automobiļa mazgāšanas, lai cik netīrs tas būtu.
Starp citu, E&S lej 0W/40 cauru gadu. Pieņemu, ka tas varētu būt tas labākais variants turbomotoriem.
Ja paludz, tad ielej ari 5W40.
SAAB stelpe 2006
Laimīgu Jano 2006.gadu un sākam no jauna šeit .