? Opel Meriva īpašniekiem?

Dzēsts lietotājs Reģ.: 13.08.2020

Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

andzins1111 rakstīja: Un neviens nepērk? Kāds vispār atnāca to auto apskatīties?

Pirms pāris mēnešiem atteicos no nodoma Merivu pārdot.

Bet blakus forumā spamo, ka var nopirkt baudāmu merivu plikākajā komplektācijā izcili tizlā krāsā par 4258 eUro.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Auto tirgū ir tāds zelta likums - nepirkt švakākās un pilnākās komplektācijas vai arī švakākos un jaudīgākos dzinējus. Tādiem ar pārdošanu būs problēmas.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Auto tirgū ir tāds zelta likums - nepirkt švakākās un pilnākās komplektācijas vai arī švakākos un jaudīgākos dzinējus. Tādiem ar pārdošanu būs problēmas.

ja pirkt braukšanai - tā uz 8 vai 10 gadiem - tad tavs padoms nebūs svarīgs

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Fanam jau tas variants ir sanācis, par spīti vēlmei pēc patērētāja sapņa A kas vainas pilnākajām komplektācijām un jaudīgākajiem motoriem?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Fanam jau tas variants ir sanācis, par spīti vēlmei pēc patērētāja sapņa A kas vainas pilnākajām komplektācijām un jaudīgākajiem motoriem?

Par komplektāciju - lielāks cenas kritums, jo, teiksim, sešgadīgs-septiņgadīgs puspliks auto maksās tikpat cik pilns.

Par lielākajiem motoriem? Padomā pats, kāpēc lai cilvēks pirktu, piemēram, tavos bērna sapņos loloto C5 četrriņķi ar 2,7 biturbo vai 4.2, nevis lētākos, bet arī pietiekami spriganos 2.4 vai 2.5 TDI...

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Līdzīgi par to fabiju.

Tu vispār ar to Fabia esi braucis? Nu nafig nevajag tam auto lielāku motoru par 1.2. Fan Tu nopirki 1.2 MPI vai TSI? Un ja MPI tad 60 vai 70 zs?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja:

msh rakstīja: Līdzīgi par to fabiju.

Tu vispār ar to Fabia esi braucis? Nu nafig nevajag tam auto lielāku motoru par 1.2. Fan Tu nopirki 1.2 MPI vai TSI? Un ja MPI tad 60 vai 70 zs?

Nopirku 70 zirgspēku variantu. Jāsaka, ka pret kalnu braucot, drusku par īsu ir - trūkst griezes momenta. Šito izjutu brīvdienās Smiltenē. Taču, tā kā parasti esmu līdzenajā Rīgā un Zemgalē, tad to kā trūkumu neizjūtu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja:

Tu vispār ar to Fabia esi braucis? Nu nafig nevajag tam auto lielāku motoru par 1.2. Fan Tu nopirki 1.2 MPI vai TSI? Un ja MPI tad 60 vai 70 zs?

Neesmu, ļoti labprāt uztaisītu vienu liepājas braucienu ar tādu, tb no nīcas līdz liepājai, aplis pa liepāju un atpakaļ - ka beigās nesanāk ka tas 1.2 nemotors patēriņā diži neatpaliek no 27 gadus veca 2.3 kvatrõ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Par komplektāciju - lielāks cenas kritums, jo, teiksim, sešgadīgs-septiņgadīgs puspliks auto maksās tikpat cik pilns.

Par lielākajiem motoriem? Padomā pats, kāpēc lai cilvēks pirktu, piemēram, tavos bērna sapņos loloto C5 četrriņķi ar 2,7 biturbo vai 4.2, nevis lētākos, bet arī pietiekami spriganos 2.4 vai 2.5 TDI...

Ak tu litrāžu domā? Patērētāja - līzētāja - sapņu kastēm parasti adekvātie motori vienā litrāžā vien nāk, tik dažādas jaudas versijās Un te tu kārtējo reizi salīdzināji pirkstu ar krānu - divus pakaļas pārvietojamos motorus ar diviem braucamajiem motoriem. Pieņemot ka ar 2.4 tu domāji 10-15 gadus vecos audī sastopamo V6 motoru, tas ir tāds fana variants pa tēmu "ēd kā 2.8, iet kā 2.4", bonusā pērkot lietotu mašīnu ar to veidojumu zem haubes, zini ka ka aprīkojums arī būs paknaps - ja no 2.5 TDI/2.8 sāksies āda, zemāk tā diez vai būs, un salonā visādi ķiņķēziņi arī var nebūt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

msh

Līdzenajā piejūras reljefā Liepājas tuvumā pilnīgi pietiek ar mazas jaudas motoru!

Patēriņš manai Škodai gluži mazs nav - jauktā ciklā sanāk 6,8 litri benzīna uz 100 km.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

6.8 l uz 100 km gan izklausās ļoti daudz. Tām Fābijām un Polo, ko es īrēju ap 6l pēc bākas metodes sanāca vienmēr. Kondicionieri es nelietoju, jo vienkārši nepatīk auksts un sauss gaiss, un pa pilsētu pie 40 km/h lieku 5. ātrumā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Vizinot savu packaļu pa Rīgas līdzenumu arī mana Yeti degvielas patēriņš ir tālu no grāmatā rakstītā. Bija iespēja aplūkot savu nobraukuma un degvielas patēriņa līkni.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Manas Merivas nobraukums sasniedzis 200 tūkst.km. Mašīnai ir 8 gadi un 2 mēneši.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tur nu gan tu samelojies. 1. reģistrācijas datums nav tas pats kas auto vecums.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Manas Merivas nobraukums sasniedzis 200 tūkst.km. Mašīnai ir 8 gadi un 2 mēneši.

Mans ravs jau ap 211 tukst .km .Manā lietošanā no 28.02.08 . pirms manis jau bij nobraukti kādi 30 km ( to prcizēju Kanibals iespaidā )

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Auto tirgū ir tāds zelta likums - nepirkt švakākās un pilnākās komplektācijas vai arī švakākos un jaudīgākos dzinējus. Tādiem ar pārdošanu būs problēmas.

Pats pirku pilnāko komplektāciju . Un viens no iemesliem bija tieši kā Tu saki , lai labi var pārdod . Jo toreiz domāju braukt gadi 2- 3 . Cik toriz runāju ar gan pircējiem gan pārdevējiem tad visi otreizējā tirgū skatījās uz tikkai uz ' nopakotajiem " Bet nu jau autiņam pilni 6 gadi . Ik pa brīdi uznāk mainīt kāre ..

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

GB12 rakstīja: Auto tirgū ir tāds zelta likums - nepirkt švakākās un pilnākās komplektācijas vai arī švakākos un jaudīgākos dzinējus. Tādiem ar pārdošanu būs problēmas.

Pats pirku pilnāko komplektāciju . Un viens no iemesliem bija tieši kā Tu saki , lai labi var pārdod . Jo toreiz domāju braukt gadi 2- 3 . Cik toriz runāju ar gan pircējiem gan pārdevējiem tad visi otreizējā tirgū skatījās uz tikkai uz ' nopakotajiem " Bet nu jau autiņam pilni 6 gadi . Ik pa brīdi uznāk mainīt kāre ..

2-3 gadīgu auto tirgū tā tas ir, bet, jo mašīna vecāka, jo cena izlīdzinās arvien vairāk - septiņ-astoņgadīga auto tirgus vērtība vidējai un nopakotajai komplektācijai diži neatšķiras. Tobiš, dārgākajām komplektācijām sanāk lielāks cenas kritiens. Nu jā, nopakotāku eksemplāru būs vieglāk pārdot.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Fan, pamēģini šitādu pārdošanas veidu

m.youtube.com/watch?v=JJ0nkStZnWo

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

CRDI

Es Merivu vairs nevēlos pārdot. Tagad ģimenē ir divi auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es gribētu redzēt tāda veida fana uzfilmētu reklāmu par merivu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Braucu ar Merivu jau devīto gadu. Nobraukums 209.098 km. 2014.gadā 13.761 km. Dīzeļdegvielas patēriņš 2014.gadā vidēji 5,33 litri uz 100 km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Tomēr ļoti patīk arī jaunā modeļa Meriva.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Man Meriva ir jau 8 gadus. 2014. gadā gan braucu ļoti maz, tik 10 000km. Ar velo sanāca 2.5x vairāk. Patīk tas, ka degvielas patēriņš pilsētā un uz šosejas ir praktiski identisks (6-6.5 litri)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tātad tas 1.7 CDTI ir pašvaks, ja uz šosejas tam pamostas benzīnnieka apetīte. Man 2.3 kvatra uz šosejas tik ēd

25k gadā ar velosipēdu - 2k mēnesī - 60-70 km dienā - kur tu tik daudz brauc? Ar vienu velosipēdu? Ja jā, cik ilgi vidēji iet dažādi elementi?

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Jā, apetīte uz šosejas mazmotoram ir gana liela, it īpaši, ja tur 115km/h.

Man ir vairāki velo, bet, protams, lauvas tiesa tiek nobraukta ar vienu šosejnieku, kurš ir pateicīgs gariem gabaliem un lielām distancēm, jo detaļas dilst krietni mazāk. Tik tas, ka riepas iet ap 8k.

Ikdienā velo, ceļojumos velo, sacensības, tad jau 67km/day ir viegli savākt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, nu ja pa šoseju ir mūžīgā grūtniece un visu laiku jāpedālē un jāapdzen jo gribas braukt ātrāk par plūsmu, tad jā, tas ir normāli. Savādāk likās jocīgi kā tāds muderns ķīselis var norīt pāris litrus vairāk nekā tāds antīks aparāts kā B4 1.9 TDI - kuram pat ražotājs normālai braukšana uz šosejas izrakstījis bik zem 4 litriem.

Riepas, tas jau vairāk no braukšanas stila atkarīgs. Kā ar rumbām, ķēdēm, zobratiem? Droši vien rumbas ar planetārajiem pārvadiem nelieto?

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Riepas dilst neatkarīgi no braukšanas stila (nerunāsim par bērnību, kad tiek vilktas čūskas) Rumbas vieglas, ar slēgtajiem gultņiem, kalpo vismaz 30k, priekšējā vispār mūžīga. Ķēdi vēlams šosejniekam mainīt ik pēc 4k, bet nereti iet daudz ilgāk.

Bet ja par Merivu, tad jā uz bāņa vispār šausmas, rij nejēgā. Priekšrocības var izjust tikai braucot pa pilsētu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tur pat nevajag bērnību, pietiek braukt ar velosipēdu kam bremze ir pakaļas rumbā - man vienkārši palika aizmugures virsdeķi žēl pēc tam kad viens kārtīgs virsdeķis tika sabremzēts caurs regulāri pie darbavietas vārtiņiem piebraucot krusteniski

Parasta kasešu aizmugurējā rumba, niknākas kvalitātes, iet tik maz? Šitādā laikā kā patlaban turpini braukt?

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Reti kurš indivīds (Velomens ir izņēmums) ar velo nobrauc 30k tā mūžā, es parasti reizi gadā vai divos nopērku jaunu velo (man vienkārši apnīk), un tas sanāk 5-10 k noskrējiens. Nu labi, nesen iegādāto Brompton gan tik drīz nepārdošu. Atsaldeņi, kas ar fiksīšiem braukā, rumbas maina pie 2k. To, ka ceļu locītavas nav maināmas, viņi nesaprot.

Rumbas ar ātrumiem tajās gan tik ilgi neiet. Shimano un Sturmey Archer 3 ātrumu rumbas ir diezgan ilgmūžīgas un vienkāršas uzbūvē. 5,6,7,8 utt tās jau ir regulāri jākopj (eļļa apkopei ap 80 EUR maksā) un bieži tāpat pie 10 k mirst.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Eļļa vai smēre? Vari uzrakstīt smalkāk?

Pats dažus mēnešus atpakaļ Desna 2 uzlabojumos iztērēju nepilnas 500 eiras - izdomāju ka gribu kādus robus aizmugurē, ģeneratorrumbu priekšā un pedāļus kas neļurkājas, un tā tas aizgāja. Vispirms aizmugurē bija Sturmey-Archer AWC[II] trijniece, iemācījos cik fantastiska lieta ir tādas rumbas, un ka trijniece ir par maz, patlaban ir Shimano Nexus Inter 7, ļoti patīk robu izkārtojums, bet pēc SA trijniecītes šitā liekas ļoti trausla, un brīžiem kaitina ka nav vēļ daži robi - patlaban ziemai par godu aizmugurē uzliku lielāko zobratu kas bija manos krājumos, lai var rakties caur sniegu un dubļiem, attiecīgi ideālos apstākļos uzturamais ātrums nokritās pa 5 kmph Šitā ziema jānobrauc, tad būs jāapgādājas ar pareizajām smērēm un jāsadala reizinātājos. Esmu apņēmies turpināt braukt ar velosipēdu arī pēc tam kad mašīna atgriezīsies uz ceļa

P.N. Sheldon Brown lapā ir daudz labas informācijas, bet cik vidēji visādi dzelži iet, gan tur nav.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Eļļa, ja pameklē forumos tad citi tās dārgās Shimano eļļas vietā, lieto automātu transmisijas eļļas.

www.sjscycles.co.uk/shimano-internal-gear-hub-maintenance-oil-dipping-set-prod20064/

Par to cik ērti ir braukt ar ātrumiem rumbā piekrītu, tīrīt velosipēdu arī ir daudz vieglāk. Kaut gan tiešais ķēdes pievads ir energo-efektīvās. Man gan pietiek ar 3 ātrumiem. Brompton, 6 ātrumus iegūst kombinējot 3 ātrumu rumbu kopā ar 2 zobratiem. Tāds dīvains risinājums, bet strādā.

Sheldon Brown lapa ir ļoti laba, bet informācija sāk novecot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, par bromptona transmisiju arī tur bija pieminēts, kā arī kā tādu uztaisīt jebkam - es no sākuma apsvēru tādu domu, bet tad sapratu ka man nederēs, vismaz ne ar parastu spriegotāju, jo man vēl joprojām vienīgā bremze ir rumbā.

Informācija ir paveca, bet tā tiek atjaunināta - cita lieta ka rumbas ar robiem pamatā izmanto visa pasaule, bet ne jeņķi, attiecīgi šiem mazāka motivācija rakstīt par to, kā pie viņiem ir maz. A par efektivitāti - man liekas ka tajā lapā arī bija links uz vienu deviņdesmito gadu beigu testu, kur bija visādas tā laika rumbas samērītas - tā starpība diez ko liela nebija. Mani uzjautrina ka manai rumbiņai lielākie zudumi ir trijos vidējajos robos, bet tas ir pozitīvi - labāk tā, nekā augšējajos

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Ātrumus rumbās lieto pārsvarā tikai tajās valstīs, kur ar velosipēdu pārvietojas katru dienu, neskatoties ne uz kādiem laika apstākļie (Dānija, Nīderlande, Somija, Zviedrija, Vāciju un arī Norvēģija). Otrkārt cik es dzīvojot NL paspēju novērtēt, tad tur cilvēkiem par sava velosipēda tehnisko stāvokli rūpēties nepatīk. Reizi 3-5 gados tiek iegādāts jauns velosipēds ar ātrumiem rumbā (nu studenti un citi īpatņi pērk Omafiets ar vienu ātrumu) un pilno ķēdes sargu. Šādā izpildījumā ar velosipēdi pilnībā bez nekādām apkopēm var mierīgi 3 gadus noripināt. Lielus attālumus nīderlandietis vulgaris nebrauc, dienā kādus 20 km varbūt. Un tāda Gazelle vai Batavus maksā ap 1300 EUR, kas priekš holandiešiem nav pārāk dārgi.

Šī iemesla dēļ arī informācijas par šādu rumbu apkopēm nav daudz un paši velosipēdi nav populāri citās valstīs.

Strazbūrā pavizinājos ar nomas velosipēdu, kuram transmisija bija ar kardānu. Minimāla apkope un nesmērē drēbes.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti