Velomens
Ja nebrauc ātrāk par 100 km/h, tad Meriva 1,3 CDTI ir ekonomiska. Man visu laiku vidējais patēriņš ir 5,28 litri uz 100 km.
Velomens
Ja nebrauc ātrāk par 100 km/h, tad Meriva 1,3 CDTI ir ekonomiska. Man visu laiku vidējais patēriņš ir 5,28 litri uz 100 km.
Ja tas ir uz šosejas tad šausmīgi - tas ir trešā golfa ar 2.0 benzīnnieku patēriņš
baigajā pohā braucot ,ievērojot visus CSN un cenšoties būt ''neredzamam'' ,maršrutā Jūrmala-Valmiera-Jūrmala ,ar ''pilnās bākas'' metodi mērot , man sanāca 4,6l/100km
Škoda Fabia, 1.2 ļurbo benzīns, automāts ar ieslēgtu klimatu. Uz 1297 km, vidējais 5,35 l/ 100 km (44 mpg). Un tas ir 50/50 britu highway un bedrainās pilsētas. Plus sastrēgumi 30 km garumā uz šosejas pas vētkiem un sniegs.
Fans ar savas merivas ekonomiju sapisa visu velosipēdu apakšdiskusiju iepriekšejajā lapā
msh
Fans ar savas merivas ekonomiju sapisa visu velosipēdu apakšdiskusiju iepriekšejajā lapā
......
Velomens ir cilvēks ar stingru raksturu un šogad vinš apnēmies 2 reiz mazāk braukt ar velo , tad jau biežāk parādīsies šeit , un varesi diskutēt .
Šodien jubileja - pagājis gads, kopš pārdevu savu Merivu... Zināma nostaļģija māc...
Nu varam paturpināt velo tēmu.
Kopš pēdējās apspriešanas -1, +2 velosipēdi. Viens no tiem saskrūvēts pilnīgi no nulles ar manām līkajām rociņām.
Brompton vēl joprojām ir vislabākais saliekamo velosipēdu klasē. Nekas nav salūzis, pats uztaisīju pilnu apkopi izmaksas tikai eļļa, gultņu lodītes un smēre. Drīz riepas jāmaina.
Ja ar hidrauliskajām disku bremzēz brauc pa trasi ziemā (sniegs, dubļi utt), tad 6 mēnešu laikā var nodeldēt bremžu uzlikas līdz nullītei. Padārgi reizi 6 mēnešos ap 50 eiro bremzēs vien investēt.
Ak jā, apsveru Afline 11 MTB rumbas iegādi un uzlikšanu uz velo.
MERIVĀM PROBLĒMAS AR ĢENERATORU.Iznīkst enkura ass.Un labākais tas ,ka zarjadka iet caur PCM ,bet kuram nav pat nojēgas ,ka jāieslēdz srakanā lampiņa ,kad ģenerators nedod lādēšanu.
Vispār tāds jocīgs auto.Bet cilvēki brauc.D
Manai Merivai deviņu gadu laikā nekādu problēmu ar ģeneratoru nebija.
Ja tev 9.gadu laikā nav bijušas problēma sar ģeneratoru,tad tev tā nav bijusi Meriva.
Loģiski??;) ---Loģiski.
Jaunumi par manu veco Merivu, kuru pārdevu 2015.gada 21.aprīlī ar 213 tūkst.km nobraukumu. Tikko automobilis apskati neizgāja un saņēma četrus divniekus. Būtiskākais un tas, par ko ir vairāk žēl - atgāzu absorbcijas koeficients stipri virs normas un ir 6,21. Nobraukums tagad 238 tūkst.km.
Gan jau ka nomira kāda no sprauslām, kas aizaudzēja DPF un jaunais saimnieks nolēma no tā atbrīvoties, cīnoties jau ar sekām nevis cēloņiem, jo 6,21 ar vietā esošu filtru nav iespējami.
Kamēr tas auto bija mans, tikmēr DPF filtrs funkcionēja. Te apskates protokola izraksts:
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Reģistrācijas statuss: Uzskaitē
Marka, modelis: OPEL MERIVA
Nākošās apskates datums: 22.06.2017
Nobraukums: 238907
Novērtējums: 2 - Ar mēneša laikā labojamiem defektiem
Dūmainības koeficients (m-1): 6.21
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Degvielas patēriņš: 5.0 litri/100 km
- pilsētā 6.2 litri/100 km
- ārpus pilsētas 4.3 litri/100 km
Motora maksimālā jauda (kW): 55
Motora tilpums (cm3): 1248
Pilna masa (kg): 1895
Pašmasa (kg): 1393
Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2015
Detalizētais vērtējums:
Trūkumi vai bojājumi
804 2 Atgāzu absorbcijas koeficients pārsniedz pieļaujamo.
402 2 Nevienmērīga bremžu darbība.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
202 2 Izplūdis tuvās gaismas stara attēls.
Bremžu vērtējums:
1 1.80 1.80 D
2 0.50 1.00 D
2 1.10 0.90 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
Nobraukuma vēsture:
23.05.2017 238907
26.04.2016 223096
23.04.2016 222943
11.04.2015 212312
01.04.2014 198151
14.03.2013 172864
21.03.2012 147815
19.03.2011 121053
20.03.2010 96158
21.03.2009 66106
18.03.2008 40105
09.03.2007 16949
Mans ex ravs dd2022 .cik skatos e cssd Pērn ar pirmo reizi neizgāja , šogad izgāja . Brauc maz 10-15 K km gadā . Intresanti ko viņš ir remontējis .
Atgādinājumam ,es adevu starpniekam ar 220 K uz ODO
Mana bijusī Meriva pēdējā mēneša laikā sakārtota un tagad izgājusi tehnisko apskati kā teicamā stāvoklī esošs auto: dūmainības koeficients samazināts no 6,21 līdz 1,64.
Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude
Marka, modelis: OPEL MERIVA
Reģistrācijas numurs: xxxxxxxx
Nākošās apskates datums: 27.06.2018
Nobraukums: 240659
Novērtējums: 0 - Teicamā tehniskā stāvoklī
Dūmainības koeficients (m-1): 1.64
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Motora maksimālā jauda (kW): 55
Motora tilpums (cm3): 1248
Pilna masa (kg): 1895
Pašmasa (kg): 1393
Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2015
Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
22.06.2017 240659
23.05.2017 238907
26.04.2016 223096
23.04.2016 222943
>dūmainības koeficients samazināts no 6,21 līdz 1,64.
Zinām, jau zinām ar kādiem trikiem tas tiem smirdīgajiem mīzeļauto tiek samazināts.
Nu kā kā, izmazgājot ar kercher izpūtēju, ielejot biodīzeli un šķaudīdams-špļaudīdams 2. robā uz TA prom. Kas vai tad benzīngalvām mīzelisti vēl jāmāca?
Bet vispār dūmainības samazinājums iespējams liecina, ka beidzot ar to auto normāli brauc, jo mazmotoriem nepatīk zāģēšana 6.robā uz 80km/h un bija labi aizaudzis.
Fans tik traki nokāva dzinēju, ka dūmo un kūp....
un tas viss pie 222 000....
Es domāju, ka fabija nojuks vēl ātrāk.
Vienkārši Fan-Tastisks auto.
Tur katram garāmgājējam skaidrs, ja dūmi ir vairāk par kādi 0.50 ka tas ir ceļā uz miskasti.Normālam dīzelim ar funcionējošu Dpf-u būtu jābūt 0.01.Ja tur ir bijis 6, tad neviens Dpfs to nevar turēt.Tas 1,6 nozīmē tikai to,ka tā Dpf-a tur vairs nav.Kas ir noticis pa to laiku, kamēr viņš braukāja ar 6 (un gan jau ilgi- kamēr TA konstateeja;)- no pretspiediena eļļa degvielā,attiecīgi "laba" turbīnas un motora "eļļošana" ar ūdenim līdzīgām samazgām un jauka tālākā "perspektīva".Ok. Labs auto.Un priekš kam maksāt liekus 7sant/l par kkādu tur Prodīzeli,kad var iegāzt bākā samazgas uz pusēm ar atrabotku un tāpat viss darbojas.
650 rakstīja: Vienkārši Fan-Tastisks auto.
Tur katram garāmgājējam skaidrs, ja dūmi ir vairāk par kādi 0.50 ka tas ir ceļā uz miskasti.Normālam dīzelim ar funcionējošu Dpf-u būtu jābūt 0.01.Ja tur ir bijis 6, tad neviens Dpfs to nevar turēt.Tas 1,6 nozīmē tikai to,ka tā Dpf-a tur vairs nav.Kas ir noticis pa to laiku, kamēr viņš braukāja ar 6 (un gan jau ilgi- kamēr TA konstateeja;)- no pretspiediena eļļa degvielā,attiecīgi "laba" turbīnas un motora "eļļošana" ar ūdenim līdzīgām samazgām un jauka tālākā "perspektīva".Ok. Labs auto.Un priekš kam maksāt liekus 7sant/l par kkādu tur Prodīzeli,kad var iegāzt bākā samazgas uz pusēm ar atrabotku un tāpat viss darbojas.
Nu tad, ekspert, izskaidro, ar ko tad tas prodīzelis ir tik labāks par parasto, ja iesaki to lietot. Līdz šim esmu redzējis reklāmas saukli, ka kvēpu filtram labāks, tas arī viss.
P.S. DPF vienmēr negarantē 0,01. Jā, protams, nebūs daudz, ne tuvu pat ne 1,6, bet noteikti ne vienmēr 0,01.
Ai, vecīt, nekasies vel tu, te jau kasās visi šodien.Es neesu epxrts, bet man pat ir 0,00, ko centīgais darbinieks ar pildspalvu pārlaboja uz 0.01.Es nevaru izskaidrot neko citu, kā kapeiksipēju un pundurasu klātbūtni šam te auto- pofig vai tur vairs 6 vai 1,6. Kvēpu filtrs nav atjaunojams resurss, bet viņš nav arī vienā dienā sabojājams.Un viņa "sabojāšanas" process ietver vienlaicīgi sprauslu, sūkņa,turbīnas un paša motora pamatīgu čakarēšanu. Vispirms sajāj sprauslas, tās lej lieku degvielu un tālāk piedriš dpfu, kurš, savkārt, izpūtēja trubā rada korķi ar sekojošu liekās/nesadegušās degvielas nokļūšanu motoreļļā dēļ pretspiediena.Eļļas līmenis ceļas un tā atšķaidās ar degvielu- attiecīgi ar šadu suslu tur itin nekas vairs normāli netiek eļļots.Priekš tam gan ir speciāla eļļa,kura spēj cīņīties ar degvielas klātbūtni, bet arī tā nav visspēcīga.Rēķināt vajag tiem ekonomahinātoriem- vai nu visur liet atejas suslu (dpf-am neparedzētu motoreļļu ieskaitot) un tad čīkstēt par 300e/gab sprauslām, 2k turbīnu 1,5k pdfu un 5k motoru un plus vel pasipto laiku un naudu, vai nu darīt visu iespējamo, lai būtu labāk vai vismaz citādāk.
Ir brīži, kad pārņem nostaļģija, atceroties Savu Merivu...
Šovakar ap plkst.18 lielveikala stāvvietā Purvciemā redzēju savu veco Merivu, kura uzjundīja atmiņā siltas jūtas. Pie stūres sēdēja sieviete. Nobraukums Merivai tagad 251 tūkst.km, bet, kad es to pārdevu 2015.gada aprīlī, tad bija 213 tūkst.km.
Tad jau drīz uz Tolmetu un sirds būs mierīga... Bet nu par Opeli jūsmot tur vajag pamatīgas klapes uz acīm.
Kad tā sieviete aizbrauca, tad dīzeļmotoriņš skanēja dzidri jo dzidri... Nostaļģija...
sieviete noteikti domā:" bljin kam lai iesmērē!"
Skanēja klak...klak...klak kā jau visi dīzeļi. Tik dzidri kā traktors. Vienīgais Opel kas pēc kaut kā izskatās laikam ir vien Opel Speedster.
Skatos avenši vairs netiek tirgoti ar dīzeļ dzinēju .
Kamēr vw vēl nesen 90 % pasātu ar dīzeli . Kā diez šobrīd ?
outlanders pirms diviem gadiem benzīns /dīzelis 50 ; 50
Tāda Meriva kā savulaik manējā, tikai lielāks motors un vēl dažas detaļas atšķiras:
Netīšām uzdūros informācijai par savu bijušo Merivu. Tā ir noņemta no uzskaites, un tai bija atļauts piedalīties ceļu satiksmē līdz 17.03.2018. Tagad tā stāv autoplacī netālu no Rumbulas, un ir atrodama šeit sarakstā:
Laikam saimnieks nebija apmierināts ar manu bijušo Merivu, un pie nobraukuma 257 tūkst.km nolēma no tās šķirties...
Jaunumi par manu bijušo Merivu - šodien auto uzlikts uzskaitē un gājis tehnisko apskati. Nobraukums 259551 km. Apskate nav izieta, jo dūmainības koeficients ir 6,59... Vēl ir aizrādījums (vērtējums ,,2,,) par bremžu diskiem.
Es eBal ... , to jau laikam grēnmatordīleris atpirka, tagd būs ar ko autosalona telpas ekoLoģiski apkurināt
VWfans rakstīja: Netīšām uzdūros informācijai par savu bijušo Merivu. Tā ir noņemta no uzskaites, un tai bija atļauts piedalīties ceļu satiksmē līdz 17.03.2018. Tagad tā stāv autoplacī netālu no Rumbulas, un ir atrodama šeit sarakstā:
Laikam saimnieks nebija apmierināts ar manu bijušo Merivu, un pie nobraukuma 257 tūkst.km nolēma no tās šķirties...
Ak ta "netīšām" gan
Es tradicionāla ieraduma vadīts arī reizi gadā painteresējos par savu ex DD2022 . Tagad dūmainība 3 . Cik no viedajiem portāla forumiešiem sapratu tad tas ir tuvu beigām ? Vai tā ?
Ja kāds skatās e csdd , tad paskatās nobraukumu vēsturi
Man domāt, ka tur vnk kāds kārtējais kapeikdrochieris pašlaik ar viņu jaaj un ka visdrīzāk vnk nav diagnostika izveikta un kāds nestrādājošs komponents nav nekad mainīts.Rādījums nu tiešām nav smuks, bet tāds diezvai būtu dēļ pliki dabiska izdiluma.Tas 240k ar visu atpakaļgaitu un beidzamie knapi 15k gadā norāda to, ka kaut/ko degvielas apritē noteikti būtu laiks nomainīt vai vismaz pārbaudīt.Jo tak visi domā, ka tojotu jau var mocīt kā vien grib, un ka tā visu pacieš, rezultātā hlami pilla iela..Kā arī, ar nevienādi stāvošiem lukturiem sevi cienošs un no auto kko sajēdzošs saimnieks uz TA diez vai brauktu.
650
Jā patiešām kapeikTročeris pašlaik . Auto 2008 gada , bet vecākā riepa 2007 .
nu tak skaidrs, ja viņam 15g veca riepa un visi kreisās puses lukturi šķībi, va ta viņš ies diagnostikai tērēties.Kamēr rūc tamēr brauc, pofig ar nestrādājušiem devējiem, 5g vecu gaisafiltru un caurām vai nokritušām gumijas trubiņām.Vel drošvuien rapša eļļu lej motorā un smird un ēd vidējo čiriku uz 50km
? Opel Meriva īpašniekiem?
Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs![](/images/forum/icons/icon_biggrin.gif)
![](/images/forum/icons/icon_biggrin.gif)
![](/images/forum/icons/icon_biggrin.gif)