VWfans rakstīja: Nu jau Merivas ir nopērkamas par saldu cenu... Ļoti saldu cenu...
www.ss.v/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/befkin.html
vai tikai savulaik favs savos aprēķinos neozmantoja merivas atikušo vērtību 3000 pēc 10 gadu baudīšanas
VWfans rakstīja: Nu jau Merivas ir nopērkamas par saldu cenu... Ļoti saldu cenu...
www.ss.v/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/befkin.html
vai tikai savulaik favs savos aprēķinos neozmantoja merivas atikušo vērtību 3000 pēc 10 gadu baudīšanas
GB12 rakstīja: Šodien manam baudāmajam Passat B6 aprit 2 mēnešu un 8 dienu jubileja. Nobraukums - cienījami 97 844 km. Urrrāāāāā!
Kāpēc ar savu šrotu piespamo cienījamo fana topiku?
Mani dažbrīd tracina 1,3 CDTI motora izplūdes sistēmai pieliktais kvēpu filtrs. Piemēram, vakar... Braucu laukā no Rīgas, minu virsū, bet sajūta tāda, it kā izpūtējā iebāzts kartupelis - kaut kāds smagums, pretestība. Laikam atkal tīrījās kvēpu filtrs. Nobraucu 10 kilometrus tā ātrāk ar 105 km/h, kas ir jau 2900 apgriezieni.
Tad nu mani jautājumi. Ja kvēpu filtru par 200-250 latiem (samērīga cena) izgriež, piemēram, www.chiptuning.lv - vai tad tehnisko apskati var pēc tam iziet? Vai apskatē neteiks, ka šitam šrotam atgāzēm jāatbilst Eiro4 normām, bet te kvēpu filtrs ir izgriezts un atgāzes neatbilst normām?
Kāpēc pasūtot no Ebay kvēpu filtra cena ir 200 lati, bet šeit Latvijā veikalā vai pie dīlera 700-800 lati?
DekstersFF rakstīja:
GB12 rakstīja: Šodien manam baudāmajam Passat B6 aprit 2 mēnešu un 8 dienu jubileja. Nobraukums - cienījami 97 844 km. Urrrāāāāā!
Kāpēc ar savu šrotu piespamo cienījamo fana topiku?
Tāpēc ka viņš piespamo manējo... dāāāāā...
VWfans rakstīja: ... minu virsū, ...
tas nozīmē - paātrinājies no 49 līdz cienījamiem 72 km/h minūtes laikā?
VWfans rakstīja: Mani dažbrīd tracina 1,3 CDTI motora izplūdes sistēmai pieliktais kvēpu filtrs. Piemēram, vakar... Braucu laukā no Rīgas, minu virsū, bet sajūta tāda, it kā izpūtējā iebāzts kartupelis - kaut kāds smagums, pretestība. Laikam atkal tīrījās kvēpu filtrs. Nobraucu 10 kilometrus tā ātrāk ar 105 km/h, kas ir jau 2900 apgriezieni.
Tad nu mani jautājumi. Ja kvēpu filtru par 200-250 latiem (samērīga cena) izgriež, piemēram, www.chiptuning.lv - vai tad tehnisko apskati var pēc tam iziet? Vai apskatē neteiks, ka šitam šrotam atgāzēm jāatbilst Eiro4 normām, bet te kvēpu filtrs ir izgriezts un atgāzes neatbilst normām?
Kāpēc pasūtot no Ebay kvēpu filtra cena ir 200 lati, bet šeit Latvijā veikalā vai pie dīlera 700-800 lati?
varbūt vienkārši bija pretvējš
Pirmais, nē, bija sals mīnus 7 grādi un praktiski bezvējš!
Tak vakar esot bijis austrumu veejsh, droshi vien uz Vidzemes pusi brauci Muusdienaas, cik nu taa sajeedzu - parastaa racionalizaacija iipashi nerulle, labaak pareizi lietot standarta izstraadaajumus, nevis censties tos saviem speekiem uzlabot.
Nākamo auto vairs nepirkšu ar dīzeļmotoru. Kvēpu filtrs nerullē!
VWfans rakstīja: Nākamo auto vairs nepirkšu ar dīzeļmotoru. Kvēpu filtrs nerullē!
ietaupītājs.
VWfans rakstīja: Nākamo auto vairs nepirkšu ar dīzeļmotoru. Kvēpu filtrs nerullē!
vecākiem dīzeļiem tak nau. nu no 90-tajiem gadiem.
VWfans rakstīja: Nākamo auto vairs nepirkšu ar dīzeļmotoru. Kvēpu filtrs nerullē!
Neesi iedomājies, ka varbūt tavs braukšanas stils nerullē?
Dekster, tā gluži nav, ka nekas nebūtu ietaupīts. Uz mazāka degvielas patēriņa rēķina 7 gados esmu ietaupījis 2058 latus. Auto ar dīzeļmotoru jauns maksāja par 843 latiem vairāk. Sanāk 1215 latu varka!
GB12, ko Tu mūždien par to braukšanas stilu piesienies? Jau teicu, ka vakar, jūtot, ka laikam tīrās kvēpu filtrs, uzminu uz 100-110 km/h. Bet tie ir 2600-2900 apgriezieni. Citam auto ar lielāku dīzeļmotoru pe tādiem apgriezieniem būtu 120-140 km/h!
Tak vakar esot bijis austrumu veejsh, droshi vien uz Vidzemes pusi brauci Muusdienaas, cik nu taa sajeedzu - parastaa racionalizaacija iipashi nerulle, labaak pareizi lietot standarta izstraadaajumus, nevis censties tos saviem speekiem uzlabot.
VWfans rakstīja: Dekster, tā gluži nav, ka nekas nebūtu ietaupīts. Uz mazāka degvielas patēriņa rēķina 7 gados esmu ietaupījis 2058 latus. Auto ar dīzeļmotoru jauns maksāja par 843 latiem vairāk. Sanāk 1215 latu varka!
Varkai tas nestāv ne tuvu. Ja tu kurpes nopirksiMaximā, nevis Clark veikalā, tad arī teiksi,ka tev ir varka 80 lati?
VWfans rakstīja: GB12, ko Tu mūždien par to braukšanas stilu piesienies? Jau teicu, ka vakar, jūtot, ka laikam tīrās kvēpu filtrs, uzminu uz 100-110 km/h. Bet tie ir 2600-2900 apgriezieni. Citam auto ar lielāku dīzeļmotoru pe tādiem apgriezieniem būtu 120-140 km/h!
Visu laiku jābrauc tā, lai dzinējs elpo, nevis jārausta gals un jāblenž uz tantēm braucot.
Dzinējam ikdienā jāgriežas līdz max apgriezieniem. Tam tas domāts.
Par tiem apgriezieniem... Vienreiz mani pazīstams cilvēks veda ar manu auto, jo biju dzēris. Novēroju, ka viņš uztur pavisam zemus apgriezienus - pie 10 km/h liek otrajā, pie 25 km/h trešajā, pie 40 - ceturtajā, pie 55 - piektajā. Un, ja tādam iedod modernu turbodīzeli - kas tad ar to auto būs?
VWfans rakstīja: Dekster, tā gluži nav, ka nekas nebūtu ietaupīts. Uz mazāka degvielas patēriņa rēķina 7 gados esmu ietaupījis 2058 latus. Auto ar dīzeļmotoru jauns maksāja par 843 latiem vairāk. Sanāk 1215 latu varka!
7 gados tikai 1215 latu varka?
Es kā 2012.gada 27.martā savam CR-V uzstādīju gāzes iekārtu, tā uz šodienu (nobraukti 24 070 km ar gāzi)varka jau ir Ls 409,22, tas pie nosacījuma, ka jau ir atmaksājusies gāzes iekārta (Ls 630,00) un viena veiktā apkope pēc 20 000 km nobraukuma (Ls 32,00). Principā, otrajā gāzes iekārtas lietošanas gadā tīrā varka attiecībā pret benzīnu man būs aptuveni Ls 1 100 jeb nepilni Ls 100/mēnesī.
Reāls piemērs tam, ka visekonomiskāk ir lietot gāzes iekārtu nevis dīzeļauto. Nu vismaz auto ar nobraukumu aptuveni 25 -30 tūkst.km/gadā.
Varka, varka... varka ir tad, kad kārtīgi strādā.
VWfans rakstīja: GB12, ko Tu mūždien par to braukšanas stilu piesienies? Jau teicu, ka vakar, jūtot, ka laikam tīrās kvēpu filtrs, uzminu uz 100-110 km/h. Bet tie ir 2600-2900 apgriezieni. Citam auto ar lielāku dīzeļmotoru pe tādiem apgriezieniem būtu 120-140 km/h!
renaultam uz 120km/h ir apmēram 2000 apgriezienu
farruhs rakstīja: Varka, varka... varka ir tad, kad kārtīgi strādā.
ko cūkas jēdz no strādāšanas?
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja: GB12, ko Tu mūždien par to braukšanas stilu piesienies? Jau teicu, ka vakar, jūtot, ka laikam tīrās kvēpu filtrs, uzminu uz 100-110 km/h. Bet tie ir 2600-2900 apgriezieni. Citam auto ar lielāku dīzeļmotoru pe tādiem apgriezieniem būtu 120-140 km/h!
renaultam uz 120km/h ir apmēram 2000 apgriezienu
ja izdodas piešķilt ...
anonimikis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja: GB12, ko Tu mūždien par to braukšanas stilu piesienies? Jau teicu, ka vakar, jūtot, ka laikam tīrās kvēpu filtrs, uzminu uz 100-110 km/h. Bet tie ir 2600-2900 apgriezieni. Citam auto ar lielāku dīzeļmotoru pe tādiem apgriezieniem būtu 120-140 km/h!
renaultam uz 120km/h ir apmēram 2000 apgriezienu
ja izdodas piešķilt ...
vot šīs problēmas risināšanai es domāju nopirkt kādus piecus sābus - tad jau kādu no tiem sābiem varēs iedarbināt un tad ievilkt renaultu
? Opel Meriva īpašniekiem?
Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs