Noskatīts ļoti laba stāvokļa 525iX, bet tas X ir vienīgais kas atbaida, jo tautā dzirdēts, ka ir grūtības ar detaļu atrašanu plus vēl tās, kā jau retums, ir ļoti dārgas. Nepārzinu arī BMW pilnpiedziņas sarbības principu, tādēļ domāju: vai to priekšu nevar vienkārši anulēt (ja nu kas)?
Moška anulē pakaļu, ziemā ar priekšpiedziņu vieglāk
pinguin rakstīja: Noskatīts ļoti laba stāvokļa 525iX, bet tas X ir vienīgais kas atbaida, jo tautā dzirdēts, ka ir grūtības ar detaļu atrašanu plus vēl tās, kā jau retums, ir ļoti dārgas. Nepārzinu arī BMW pilnpiedziņas sarbības principu, tādēļ domāju: vai to priekšu nevar vienkārši anulēt (ja nu kas)?
Glupais rakstīja: Man šķiet priekša pieslēdzas tikai tad, kad izspolē aizmugure.. Nu var jau to atslēgt, bet jēga?
X ir pastaaviigaa pilnpiedzinja un ja nekljuudos 60% griezes tiek novadiiti uz pakaljeejiem ritenjiem taa X neko daudz nezaudee arii nop RWD braukshanas priekiem...
Kindzulis rakstīja: X ir pastaaviigaa pilnpiedzinja un ja nekljuudos 60% griezes tiek novadiiti uz pakaljeejiem ritenjiem taa X neko daudz nezaudee arii nop RWD braukshanas priekiem...
Oglracis rakstīja: Labi dzeki pietiks par sudiem spriest subars rulz bmw sux ar bmw brauc brilaini pedini kam patik no gravjiem vilkties araa vnk. losi
Oglracis rakstīja: Labi dzeki pietiks par sudiem spriest subars rulz bmw sux ar bmw brauc brilaini pedini kam patik no gravjiem vilkties araa vnk. losi
Šitāds,tikai bik senāka gada,manam bračkam ira.Lai ned..š tie,kas nezin.Ja tas dzelzis ir kārtībā,tad:1.ar E320 knapi varu dragā nokost.;2.pat ar palisām riepām grūti šķērsām dabūt,vienalga slapjš vai pa sniegu.Vienu ziemu šis aiz skopuma nobrauca ar vasarenēm-nekādu problēmu.:3.detaļas stipri atšķirīgas no parasta E36,īpaši priekšas piekare.Cenas mazliet kož.
Kas nepatīk ? Manuālā kārba,neizprotami kreņķi ar ūdenssūkni-2 gab. gada laikā.Ja ņemsi,tad skaties pak. amortiņu hidropiedziņas šļūtenes,tas pats stūres past. sūknis-reika.ASK bloks (priekšā,labajā pusē taisnstūra kaštele-vai nesulo ),atbild arī par klīrensu pak. tiltam pie dažādām slodzēm.
BMW pilnpiedziņa
Noskatīts ļoti laba stāvokļa 525iX, bet tas X ir vienīgais kas atbaida, jo tautā dzirdēts, ka ir grūtības ar detaļu atrašanu plus vēl tās, kā jau retums, ir ļoti dārgas. Nepārzinu arī BMW pilnpiedziņas sarbības principu, tādēļ domāju: vai to priekšu nevar vienkārši anulēt (ja nu kas)?
Any ideas?