vmaxer rakstīja: Domāju, ka šī sadaļa būs īstā, kur uzdot jautājumu par tēmu: kas notiek tad, kad zobsiksna plīst!?
pateicos par konstruktīvu un pareizu atbildi!
jaa un lai saulains laiks visiem, kas to ir pelnījuš!
Sanāk liels ieberziens....
vmaxer rakstīja: Domāju, ka šī sadaļa būs īstā, kur uzdot jautājumu par tēmu: kas notiek tad, kad zobsiksna plīst!?
pateicos par konstruktīvu un pareizu atbildi!
jaa un lai saulains laiks visiem, kas to ir pelnījuš!
Sanāk liels ieberziens....
Paarsvaraa vaarsti nokar galvu Bet ir gana dzirdeets par mazlitraazhniecinjiem kam nikaa traka nenotiek.
Atkarīgs arī no dzinēja.
Vairaak jau gan ir dzirdets, ka lielakiem litrazhaas motoriem nekas nenotiek. Viss atkarigs no motora uzbuuves, varstu skaita un apgriezienu skaita trukshanas bridi.
vaarsti satiek virzuljus, saliecas, un ja nepaveicas, atpakaljceljaa parauj galvu.....
daomaaju, ka pats bloks paliek neskarts...par paareejo veel var diskuteet...
P.N Arsmens-
ne tikai mazlitraazniekiem-volvo " sarkanaa bloka" b230 dzineejiem parasti nesatiekas.....bet tas laikam bija no degkameraam atkariigs....
piedziivota siksnas pliishana uz folksha 1.1, 1.8, kaa arii honda accord 2.0 12v matoriishiem rezultaats: vnk chakars autosu aizvilkt liidz vietai kur var siksnu nomainiit
p.s. un visas reizes siksna nopliisa tad kad jau saaku paardomaat par teemu: vai nav taa kaa laiks siksnu mainiit ...un izleemu ka veel jau paaris dienas var pagaidiit
nu jaa.. konstruktiivaa un pareizaa atbilde: nepraato kas var notikt bet tuulinj stum auto uz servi i mani nost to siksnu lai nesanaak kaa Ozz mineeja
Sen atpakaļ uz vectras 1.6 plīsa zobene. Nomainīja zobeni un brauc tālāk.
Cik saprotu, vairumam motoru, plīstot zobenei lokās vārsti, bet dažiem tomēr ne.
opelim kadetam zobeni varēja jaunu uzlikt turpat ceļmalā un braukt tālāk
vismaz viens vārsts saliecas noteikti (ja vien tas nav "non interference engine"), jo sadalene nevar apstāties tādā stāvoklī kad visi vārsti ir ciet. Tālāk ir atkarīgs no tā cik mm tas virzulis to vārstu gribēs stumt, un kā ir izvietoti vārsti - ja slīpi, tad mierīgāk, ja taisni, tad sūdīgāk, jo spēku uz augšu loģiski ka pārnes lielāku, un pat tiem motoriem, kam kompensatori ir izveidoti tā lai salūztu un uztvertu sitienu tāpat gadās ka sit nost sadalenes utt.
respektīvi var gadīties visādi...
kā likums augstas kompresijas pakāpes dzinēji ir "interference" dzinēji, jeb tādi kam tiekas virz. un vārsts
Ja nemaldos, tad 8 vārstīgajiem un līdzīgiem motoriem, (tiem kam 2v uz cilindru), nekas slikts nenotiek, laikam lielā šaize ir 16V utt. motoriem.
HADENE rakstīja: Ja nemaldos, tad 8 vārstīgajiem un līdzīgiem motoriem, (tiem kam 2v uz cilindru), nekas slikts nenotiek, laikam lielā šaize ir 16V utt. motoriem.
tā nav!
pinguin rakstīja:
HADENE rakstīja: Ja nemaldos, tad 8 vārstīgajiem un līdzīgiem motoriem, (tiem kam 2v uz cilindru), nekas slikts nenotiek, laikam lielā šaize ir 16V utt. motoriem.
tā nav!
Labi, piekrītu, tie bija tikai mani spriedelējumi par tēmu.
pagooglējot var atrast par sev interesējošo dzinēju, vai tas ir interference vai non interference...
Yonas rakstīja: 10) uzstādam galvu atpakaļ vietā un turpinam ceļu.
Derīgs padoms - it sevišķi blondīnei augstpapēžu kurpēs ar vakarkletu mugurā.
autors grib mainīt siksnu sievietei
motoriem kuriem ir zvaigznīte * vārsti lokās...
atvainojos - nepareizs links....
pinguin rakstīja: atvainojos - nepareizs links....
www.familycar.com/...
Nevar atvērt
Buutu ideaali ja kaads vareetu ielikt kaadu WWW linku kur viss tas ir uzfilmeets un paskaidrots kaa maaciibu graamtaa lai redz un saprot tos procesus arii visi tie 95% kas pashi motorus nav ardijushi un motora uzbuuvi nav necik nopietni studeejushi !
Yonas rakstīja:
kuka rakstīja: Buutu ideaali ja kaads vareetu ielikt kaadu WWW linku kur viss tas ir uzfilmeets un paskaidrots kaa maaciibu graamtaa lai redz un saprot tos procesus arii visi tie 95% kas pashi motorus nav ardijushi un motora uzbuuvi nav necik nopietni studeejushi !
www.ventspils.lv/...
Šite ir pastāstīts un vēl 2 video ko paskatīties.
Tur jau nav par zobsiksnām, bet par ECU, tb smadzenēm.
Vēl jau ir tā, ka ne tikai zobsiksnas plīsums spēj nest briesmīgus defektus dzinējam. Diezgan līdzīgu efektu var panākt arī tad, ja zobsiksna, kā tautā saka, "pārlec" par dažiem (vai vairāk zobiem) -- tad vārsti sanāk izbīdījušies tādā pozīcijā kādā tiem nevajadzētu būt un, tā kā vietas cilindrā maz, satiek virzuli. Locīšanās ir mazākā problēma šādā situācijā -- sisti virzuļi un galvas, nemaz nerunājot par visādiem bīdītājiem un citām figņām, kas var saplīst šādā kolīzijā.
Lai siksna lektu, tur nevajag daudz -- nav pietiekami labi un pareizi nospriegota vai, ja turpat netaalu ir citas siksnas, tad taam pliistot vai arii lecot viss kas var notikt.
Staastu to tik paarliecinoshi taadeelj, ka nu jau 2 vai 3 meenesi laboju Fiat Coupe '95 2.0 turbo leekushu siksnu un lociitus izpluudes vaarstus. Neviena siksna man nepliisa, vnk uudenssuknja (laikam) siksna bija nepareizi uzlikta un laikam "palecās", trāpot pa turpat netālu esošo zobeni. Tā, jauna, nesaplīsa, bet pārlēca gan... Līdz ar to, atcerieties, ka dažiem auto (jo sevišķi Fiat Coupe!) jāmaina visas siksnas, jo var gadiities, ka ar jaunu zobeni tik un taa tiek pie motora remonta:/.
A dziivee tas notiek elementaari -- brauc, brauc pa celju, ne iipashi kokso, ne ko, un peekshnji bac! izshauj izpuuteejs (nesadegushaas gaazes) un noslaapst motors. Peec tam, stiepies kaa gribi atkal vairs neiedarbinaasi Un, protams, nav kompresijas cilindros. Smagaakos gadiijumos troksnis ir lielaaks, ir dzirdeets par lidojoshiem virzuljiem un galu galaa reaali ir ka peec tam viss tur nokjiileets un nekas negriezhas.
Svariigi atcereeties, ka pat taada klusa noslaapshana var noziimeet lociitus vaarstus -- man pagaaja krietns laiks liidz tam noticeeju un tad tikai kjeeraamies pie galvas jaukshanas, visu laiku meegjinot elektriibu labot vai pareizi uzlikt zobeni. Neticeejaas, ka vaarsti pagalam -- siksna vesela, nekaads troksnis nav bijis...
Karoche, mainiet zobeni biezhaak nekaa vajag. mainit arii paareejaas siksnas, kas turpat netaalu. Un ofic mainiet, ja peerkat mashiinu -- pat ja jauna zobene, var gadiities, ka paareejaas nav jaunas -- man tieshi taa bija.
tad jautaajums-vai tas gjenerators Tev vispaar laadeeja
Un vai ta zobenei nebija speciaals plastmasas aizsargs no nelebveeliigajiem apkaarteejaas vides faktoriem
Ford transit 2.0benzīnieks braucot noslāpa - ilgi griezu starteri lidz sāku saprast par zobsiksnu , nomainija izmērija kompresiju viss ok !!!
Mitsubishi Galant 2.3L krustojumā noslāpa ,nevarēju pielaist ,aizvedu uz dagnostiku - tur mainija visādas elektro lietas kamer saprata ka siksna kidrik - tas bija paliels visiem zināms autoserviss kurš nodarbojas ar Mitsubishi !!!!
labi ka arī bez sekām !!!!
ja saplīst zobsiksna
Domāju, ka šī sadaļa būs īstā, kur uzdot jautājumu par tēmu: kas notiek tad, kad zobsiksna plīst!?
pateicos par konstruktīvu un pareizu atbildi!
jaa un lai saulains laiks visiem, kas to ir pelnījuš!