Ir doma iegādāties auto Honda Odyssey 2000.g. Apnicis ka lai iegādātos labu ģimenes auto jāpērk Voyageri jo cita alternatīva nepastāv. Varbūt ir kāds cilvēks kam ir bijusi saskarsme ar šo auto un var pastāstīt savu pieredzi, salīdzināt šo ar džeri.
NJu par konkreeto auto nevareshu pastaastiit, bet ir jau arii citas alternatiivas piem. TOYO Previa, VW Sharan un taa braalji, no Seat un Ford. Veel jau arii Franchi "sho to" razjo shajaa laucinjaa.
Par šiem uzskaitītajiem auto esmu informēts. Manām prasībām nedaudz varētu atbilst Toyota Previa. Pārējie ir auto kuros iebāzta trešā rinda sēdekļu un komforta nekāda. Ne jau par velti paskatoties uz mūsu ielām voyageri salīdzinot ar uzskaitītajiem auto ir nomācošā pārsvarā. Vienkārši negribu džeri, bet šo hondu kas komforta, aprīkojuma un funkcionālā ziņā ir līdzvērtīga džerim.
nornunds rakstīja: Par šiem uzskaitītajiem auto esmu informēts. Manām prasībām nedaudz varētu atbilst Toyota Previa. Pārējie ir auto kuros iebāzta trešā rinda sēdekļu un komforta nekāda. Ne jau par velti paskatoties uz mūsu ielām voyageri salīdzinot ar uzskaitītajiem auto ir nomācošā pārsvarā. Vienkārši negribu džeri, bet šo hondu kas komforta, aprīkojuma un funkcionālā ziņā ir līdzvērtīga džerim.
Zini par tavs rakstiitais varbuut ir attiecinaams uz Sharan un brachkaam, bet tas nau attiecinaams uz Pegiju 806, Renault Espace. NJu tikai tas ka tie ir Franchi ar savaam iipatniibaam. Un Previa arii ir vismaz 2 versijas, vien komfortabla, otra vienkaasrhi piestuukjeeta maksimaalai ietilpiibai. Veel ljooooti simpaatisks verkjis ir VW Transporteris, IMO neko labaaku ietilpiibas un eertiibu zinjaa nevar veleeties. Itkaa TOYO Hice razjo ko lidziigu, bet tas arii izstaas taa itkkaa buutu vienkaarshi iegruudushi maksimaalo benkju skaitu un viss. Japaanas Hiace versija gan ir simpaatiska, arii Mazdas Bongo ( tam pasham JAP tirgum), bet taadas tikai veel liidz UK nonaak.
Hiace jau vairs nav minivens, bet buss. Iekšā ir pilnas 8 sēdvietas (ieskaitot šoferi) un vēl bagažnieks. Šefs tādu iepirka pēc 4 bērna piedzimšānas, jo nevienu no tā saucamajiem 7vietīgajiem neatzina par pilnvērtīgu ietilpības ziņā (CV negribēja). Ārējais dizains manā skatījumā nekāds, iekšā - kā jau busā. Vēl arī sēdekļu transformācijas iespējas varēja būt plašākas.
Par Odyssey neko nezinu, bet izskatās ļoti līdzīgs Mazda MPV (kuru pārdevēji uzskata par CV kopiju japāņu izpildījumā)
USAs AAA(tjip ADAC DE ) peetijumi liecina ka odisejs izkabina chrysleru vienos vaartos - tehniskaa uzticamiiba 1kaart un paareejais arii ir liimenii . Tur gan staav 3,5diibelis kuram zs pietiek , ne 2litru njerga kaa oiroopas striimam . Pacheko Bensonaa kaa ir ar rez daljaam , tur ir atsauciigi un pacietiigi servisa manageri , labpraat ljauj 'pabirsteet' .
Ja man atkal sagribeetos vannu , iespeejams njemtu odiseju
taisnība, taču viņi sapratuši savu "mazspēju" pamazām slēdz līgumus arī ar citiem servisiem.. brčka firmai nopircis jaunu Sprinteri un apkopes drīkst veikt kaut kādos pāris servisos kas nesaucas domeniks..
TDIOTS rakstīja: USAs AAA(tjip ADAC DE ) peetijumi liecina ka odisejs izkabina chrysleru vienos vaartos - tehniskaa uzticamiiba 1kaart un paareejais arii ir liimenii . Tur gan staav 3,5diibelis kuram zs pietiek , ne 2litru njerga kaa oiroopas striimam . Pacheko Bensonaa kaa ir ar rez daljaam , tur ir atsauciigi un pacietiigi servisa manageri , labpraat ljauj 'pabirsteet' .
Ja man atkal sagribeetos vannu , iespeejams njemtu odiseju
Es jau interesējos vairākās vietās par daļām. Dabūt nebija problēmu, piegāde līdz 10 dienām. Cenas nav pašas lētākās, bet arī nav nenormālas. Visdārgākie tomēr bija Bensons.
Arzemju rakstus esmu palasījies, par to ka štatos šis ir minivens Nr1. Vairāk tomēr gribējās dzurdēt lietotāja pieredzi, kā ritošā uzvedās uz mūsu 'superīgajiem' ceļiem, kā ar siltumu ziemā, kādas šaizes ir bijušas utt.
Marchiks_ rakstīja: Kautgan, džerim būs izturīgāks motors un ar lielāku resursu. Ķēdes maiņas intervāls 500 000 km.
Man tagad ir džeris 95.g. Galvu dabūju mainīt pie 220000km. Un vispār visaādas šaizītes ir nepārtraukti. Ritošais ir diezgan grabošs. Komforts gan labs.
Varbūt izturīgi, bet neelastīgi pēc velna. Lai brauktu jāgriež bezmaz līdz galam. Slikts cēliens pie maziem apgriezieniem.
visi mazmotori lai kusteetos ir jaagriezj liidz galam un nevienam 4cilindru motoram nebuus normaals ceeliens pie maziem apgriezieniem jebshu esi braucis ar kaadu lielmotora hondu?
Marchiks_ rakstīja: Un aprīkojums džerim būs kudiš labāks.
Palasoties neatradu neko tādu kas džerim būtu un Odyssejam nē. Un neesmu dzirdējis ka kādam džerim līdz 2004.g būtu uzstādīta rūpnīcas navigācijas iekārta. Kaut gan pieļauju, ka eiropā tā var nedarboties.
Varbūt izturīgi, bet neelastīgi pēc velna. Lai brauktu jāgriež bezmaz līdz galam. Slikts cēliens pie maziem apgriezieniem.
Nu nedomāju, ka 3.5L , 6stobru motors varētu būt nelastīgs un bez cēliena.
Esmu braucis ar iepriekšējās paaudzes Legend kupeju ar 3.2L motoru. Par cēlienu absolūti nevar sūdzēties. Elastība - pie ātruma ap 50km/h, pasažierism neskatoties uz kloķi, nemaz uzreiz nevar pateikt, kurā ātrumā ir - 3. vai 5. - ceļ tāpat lieliski bez mocīšanās.
Marchik , negribi manai 'mazspeejiigai' Hondai trubu paostiit specsss iibliigais , ne teu voyagers ir bijis ne honda , besdi tik pa tuksho .
1. Ja nu kaadam ir nemotors , tad tas ir 3,3(par mazaakiem pat runaat nau veerc) chruslera 180zs 'us typ bubinaatoors' savienojumaa ra meeslomaatu Ir protams 3,8 ar 211zs ,bet nu meeslomaats tas pats
2.Odisejs ir voyagerfaksotaajs usaa , taada ir vinja misija viss vinjam ir kaartiibaa gan ar apdares kvalitaati , gan ar 3,5diibeli un tomaatu
Abzaveries ACURA.COM -ko tur piedaavaa un ko oiroopai
man ir bijushi 4voyageri
un 3(tagad 2)Hondas
un cik teu Marchik , ka tu tik gudrszz ieksh CV un Hondaam ??
Honda Odyssey
Sveiki.
Ir doma iegādāties auto Honda Odyssey 2000.g. Apnicis ka lai iegādātos labu ģimenes auto jāpērk Voyageri jo cita alternatīva nepastāv. Varbūt ir kāds cilvēks kam ir bijusi saskarsme ar šo auto un var pastāstīt savu pieredzi, salīdzināt šo ar džeri.