Ir doma iegādāties auto Honda Odyssey 2000.g. Apnicis ka lai iegādātos labu ģimenes auto jāpērk Voyageri jo cita alternatīva nepastāv. Varbūt ir kāds cilvēks kam ir bijusi saskarsme ar šo auto un var pastāstīt savu pieredzi, salīdzināt šo ar džeri.
Kad biju ciemos tur,kārtīgi ievērtēju Toyota Sienna(2003.g.),kādas 1500 jūdzes nobraucām-3.0 motors,6(2+2+2) pilnvērtīgas vietas(ar 190cm augumu pat pēdējā rindā normāli,visur elkoņu balsti utt.).
Tātad varam secināt,ka Honda ir vēl labāka(man vismaz vizuāli ļoti patīk).Protams,ka uzturēšanā var būt lielākas grūtības,nekā ar Voyageriem(lietotu detaļu jūra),bet,ja patīk Honda Odyssey(jaunais modelis vispār super),ņem ciet.
Ir doma iegādāties auto Honda Odyssey 2000.g. Apnicis ka lai iegādātos labu ģimenes auto jāpērk Voyageri jo cita alternatīva nepastāv. Varbūt ir kāds cilvēks kam ir bijusi saskarsme ar šo auto un var pastāstīt savu pieredzi, salīdzināt šo ar džeri.
TDIOTS rakstīja: Marchik , negribi manai 'mazspeejiigai' Hondai trubu paostiit specsss iibliigais , ne teu voyagers ir bijis ne honda , besdi tik pa tuksho .
1. Ja nu kaadam ir nemotors , tad tas ir 3,3(par mazaakiem pat runaat nau veerc) chruslera 180zs 'us typ bubinaatoors' savienojumaa ra meeslomaatu Ir protams 3,8 ar 211zs ,bet nu meeslomaats tas pats
2.Odisejs ir voyagerfaksotaajs usaa , taada ir vinja misija viss vinjam ir kaartiibaa gan ar apdares kvalitaati , gan ar 3,5diibeli un tomaatu
Abzaveries ACURA.COM -ko tur piedaavaa un ko oiroopai
man ir bijushi 4voyageri
un 3(tagad 2)Hondas
un cik teu Marchik , ka tu tik gudrszz ieksh CV un Hondaam ??
Nevajag jau sevi tā apkaunot, ja nevari pavilkt normālu vojādžeru, tad tā arī pasaki.
aa , ja ir veel krutaaki par tiem , kaadi bija man , tad , aciim redzot , buushu bijis kaut ko garaam bet , anjiiwejs , esmu 'paeedis' TCnemotooru un nau nekad veeleeshanaas veelreiz tur buut + kopsh DaimlerChrysler perversaas apvienoshanas , ar kvalitaati ir pilniiga TIRZA , tjip kaa ar VAZiem savulaik - var paveikties a var arii ieberzties izklaat 40keur un ieguut seu pishcju nau manas dziives lielaakaa laime
Manaa pieredzee ir konstateets ka Honda ir 'peedeejais mohikaanis' sttieciibaa -cena/kvalitaate/ziimola pieklaajiigums/diileris . varbuut korejieshi ar vairs nau taadi dranjkji kaa pirms 10gadiem , bet nu nepirkshu sev ne x(censored)daj , ne IAKIAMAMMAMIA .
Esmu nedaudz pabraukājis ar šo auto varu padalīties ar pirmajiem iespaidiem. Sākšu ar degvielas patēriņu. Biju aizbraucis līdz Slovākiju un pabraukājis pa kalniem. Kopumā nobraucot 3300 km. Nevaru precīzi izdalīt cik patērē pa šoseju un cik pa pilsētu, bet ņemot vērā, ka Polija ir viena liela pilsēta kur ātri nepabrauksi vidējais patēriņš sanāca 8.3L/100km. Pa kalniem sanāca 10.7L/100km. Kopā visa brauciena vidējais sanāca 8.8L/100km. Atsevišķi varu izcelt patēriņu velkot treileri, tas ir 12.5L/100km. Domāju, ka braucot pa Rīgu var iekļauties 10L/100km. Šāds patēriņš 3.5l motoram man liekas ir pietiekami normāls.
Ļoti laba ir motora dinamika. Kaut arī tas ir zemapgriezienu motors un braucot ar 100km/h apgriezieni ir ap 1600apgr/min, tas nepieciešamības gadījumā ātrumu uzņem strauji. Salīdzinot ar džera 3.3 šis motors ir daudz straujāks, kā nekā 240 zirgi. Pat braucot pa kalniem retu reizi motors pārsniedza 2000apgr/min.
Ļoti labi darbojas klimatkontrole, salonā visu laiku ir uzstādītā temperatūra. Sakarsušu salonu atdzesē ļoti ātri. Braucot naktī kad aizmugurē bērni guļ tiem uzregulē siltāku, sev priekšā vēsāku un visiem labi.
Par vadītāja vietu. Pirmo reizi praktiski neapstājoties ( Marijampolē uzpildīju degvielu un 100km pirms Krakovas tankštellē ieēdu zupu) nobraucu 1000km. Nekādu nogurumu mugurā, kājās vai dibenā nejutu, vienīgi pēc 12h brauciena acis sāka krist ciet. Arī bērni un blakussēdētāja nesūdzējās par neērtu sēdēšanu. Varu teikt, ka vadītāja vieta un paša auto vadīšana ir labi sakārtota.
Pietrūkst tāda lieta kā kompis kādz ir džeriem, lai var sekot līdzi degvielas patēriņam, nobrauktajam laikam, attālumam un virzienam. Vienīgie palīgi ir spidometrs, un protams labais ceļvedis TomTom.
Auto brauciena laikā nepievīla ne mirkli. Pirms brauciena biju nomainījis eļļu un filtru motoram un eļļu kārbai. Pārējais kāds no ASV atnāca tāds arī bija. Brauciena laikā auto smadzenes sāka brīdināt ka jādodas uz apkopi. Tad nu mājās nomainīju visas siksnas ( pēc grāmatas tās jāmaina pēc 60t jūdzēm). Apskatot siksnas vissadilušākā bija ģeneratora-kondiškas siksna. Motora zobsiksna un ruļļi bija vēl braucami. Liekas ka būs jāmaina aizmugures amīši, jo pa lāpītu asfaltu un nelīdzenu grantētu ceļu aizmugure grib staigāt un tā arī šūpojas.
Visas rezerves daļas pagaidām pērku Rockauto. Ātri (1 nedēļa) piegādā un cena pieņemama. Katrā gadījumā nomaksājot ceļu un muitu sanāk lētāk nekā jebkurā veikalā. Kas attiecas uz veičiem tad visatsaucīgākie ir Atlas, kas piegādās visu. Pārējie veiči izdzirdot auto marku kratās nost vai ierubī nereālus termiņus un cenas.
Kopumā ņemot ar auto esmu apmierināts. Visiem kuri vēlas iegādāties džeri noteikti iesaku apskatūs Odyssey. Šis auto noteikti nav sliktāk, es pat teiktu labāks.
Auto ir 2003gada. EXL komplektācija. Tas ir ādas beņķi, dalītā klimatkontrole, kruīze, elektriski logi, spoguļi, priekšējie beņķi, apsildāmi priekšējie beņķi, elektriski bīdāmas sānu durvis. Nobraukts bija 120000 jūdzes.
Ar sertifikāciju nebija nekādu problēmu. Nekādas lampas nevajadzēja mainīt, tikai pārtaisīt priekšējos dzeltenos gabarītus par baltajiem un pielikt aizmugurē papildus miglas lukturi.
nornunds rakstīja: Nav nekādu problēmu atvest no ASV. Pats esmu visam izgājis cauri.
Pastāsti īsumā- kā izvēlēties transportu no ASV, cik ilgi jāgaida, kādas izmaksas.
un arī par nodokļiem- jāmaksā tikai PVN, vai arī kautkas vēl.
sertifikācija bija jākārto tāpēc, ka neviens šāds auto nebij iekš LV, vai arī tā nebij sertifikācija bet tikai jāpielāgo lampas.
Pierēķini US cenai apm.30% un tev sanāks reālais gala cipars pēc nodokļu samaksām šeit. Sertifikācija jākārto da jebkuram US auto, kas jaunāks par 2000g modeli - tb 2001 un jaunākiem. Hondai labi, ka aizmugurē jau ir dzeltenais pagriezienu rādītājs un tas atvieglo pārējo...
nornunds rakstīja: Nav nekādu problēmu atvest no ASV. Pats esmu visam izgājis cauri.
Pastāsti īsumā- kā izvēlēties transportu no ASV, cik ilgi jāgaida, kādas izmaksas.
un arī par nodokļiem- jāmaksā tikai PVN, vai arī kautkas vēl.
sertifikācija bija jākārto tāpēc, ka neviens šāds auto nebij iekš LV, vai arī tā nebij sertifikācija bet tikai jāpielāgo lampas.
Pierēķini US cenai apm.30% un tev sanāks reālais gala cipars pēc nodokļu samaksām šeit. Sertifikācija jākārto da jebkuram US auto, kas jaunāks par 2000g modeli - tb 2001 un jaunākiem. Hondai labi, ka aizmugurē jau ir dzeltenais pagriezienu rādītājs un tas atvieglo pārējo...
Par tiem 30% piekrītu, bet tas attiecas tikai uz auto cenu. Lai varētu ar auto braukt ir vēl daudz situ izdevumu.
Manā gadījumā transporta (kuģu kompānijas izvēle) vairāk bija auto piegādātāja izvēle, jau bija agrāk iestrādāta sadarbība. Man veda ar Krievijas kompāniju Unitrans PRA. Cena bija 2100$, šajā summā ietilpa auto piegāde līdz ostai, uzkrāmēšana un atvešana līdz Rīgas ostai. Par izkrāmēšanu, starošanu (lai neievazātu kādus baciļus) un novietošanu muitas placī jāmaksā atsevišķi. Pats biju interesējies LASL (Latvian American Shipping Line) kompānijā. Izmaksas bija līdzīgas. Cik sapratu cenas atšķiras, vai ved ar konteineru kur var ielikt vienu auto vai divus auto. Auto piegāde bija 1 mēnesis. Piegāde gan var staigāt no 3-6 nedēļām. Tas saistīts ar uzkrāmēšanu uz kuģa, jo neved jau vienu auto, bet nokomplektē pilnu kuģa kravu. Tad kuģim ir kaut kāds maršruts un pa ceļam tiek piestāts citās ostās kur izkrāmē un uzņem kravu. Un protams, laika apstākļi.
Tā nodokļi. Nodokļus aprēķina no auto cenas (Invoice) un transportēšanas izmaksām. Šīs summas saskaita kopā un aprēķina ievedmuitu (10%). Tad šos 10% pieskaita auto un transportēšanas summai un no visa kopā aprēķina PVN (18%). Tad papildus jāmaksā par deklarācijas sagatavošanu. Nekad nevar precīzi pateikt cik tad būs jāmaksā nodokļos. Ja muitā liekas, ka auto ir nopirkts tajā galā baigi lēti viņiem ir tiesības apstrīdēt šo summu un auto vērtību aprēķināt pēc kataloga.
Pēc tam kad atmuitota sākās auto piereģistrēšanas process. No ostas auto ir jādabū CSDD lai izņemtu tranzīta numuru (20ls), jo ar auto būs jābraukā lai nokārtotu sertifikāciju. Kad numuri saņemti jāsazinās ar firmu kas veic sertifikācijas un jākonsultējas kādi darbi jāveic lai to varētu iziet un tiek nozīmēta diena kad notiks sertifikācija. Manā gadījumā bija tikai priekšējie gabarīti no dzelteniem jāpārtaisa par baltiem un aizmugurē jāpieliek miglas lukturis. Tas man izmaksāja 70ls. Sertifikācija tikta veikta nopietni, bija speciāls vīriņš no Vācijas kas auto pārbaudīja gandrīz kā tehniskajā apskatē. Sertifikācija ir jāveic visiem auto no 2001g un jaunākiem, kas nav bijuši reģistrēti ES. Ja līdzīgs auto jau ir reģistrēts Latvijā tad, sanāk lētāk. Ja ar auto viss kārtībā tad pēc divām nedēļām atnāk papīri un var iet likt uzskaitē. Man sertifikācija izmaksāja 1100 eiro. Liekot uzskaitē jāmaksā par tehnisko pasi un numuru, ceļa nodoklis, ekoloģijas nodoklis, tā kā pirmreizējā reģistrācija tad nodoklis par dzinēja kubatūru (manā gadījumā par 3.5L dzinēju 375Ls) un tehniskā apskate. Kopā sanāca 480Ls.
Piemērs: Auto cena 5000$ (izdomāta cena)
Piegāde 2100$
----------
7100$ * 10% = 710$ (ievedmuita)
7100 + 710 = 7810 * 18% = 1406$ (PVN)
Papildus: - izkraušana, starošana, glabāšana, deklarācijas sagatavošana utt. ~180Ls
nornunds rakstīja: Nav nekādu problēmu atvest no ASV. Pats esmu visam izgājis cauri.
Pastāsti īsumā- kā izvēlēties transportu no ASV, cik ilgi jāgaida, kādas izmaksas.
un arī par nodokļiem- jāmaksā tikai PVN, vai arī kautkas vēl.
sertifikācija bija jākārto tāpēc, ka neviens šāds auto nebij iekš LV, vai arī tā nebij sertifikācija bet tikai jāpielāgo lampas.
Pierēķini US cenai apm.30% un tev sanāks reālais gala cipars pēc nodokļu samaksām šeit. Sertifikācija jākārto da jebkuram US auto, kas jaunāks par 2000g modeli - tb 2001 un jaunākiem. Hondai labi, ka aizmugurē jau ir dzeltenais pagriezienu rādītājs un tas atvieglo pārējo...
Par tiem 30% piekrītu, bet tas attiecas tikai uz auto cenu. Lai varētu ar auto braukt ir vēl daudz situ izdevumu.
Manā gadījumā transporta (kuģu kompānijas izvēle) vairāk bija auto piegādātāja izvēle, jau bija agrāk iestrādāta sadarbība. Man veda ar Krievijas kompāniju Unitrans PRA. Cena bija 2100$, šajā summā ietilpa auto piegāde līdz ostai, uzkrāmēšana un atvešana līdz Rīgas ostai. Par izkrāmēšanu, starošanu (lai neievazātu kādus baciļus) un novietošanu muitas placī jāmaksā atsevišķi. Pats biju interesējies LASL (Latvian American Shipping Line) kompānijā. Izmaksas bija līdzīgas. Cik sapratu cenas atšķiras, vai ved ar konteineru kur var ielikt vienu auto vai divus auto. Auto piegāde bija 1 mēnesis. Piegāde gan var staigāt no 3-6 nedēļām. Tas saistīts ar uzkrāmēšanu uz kuģa, jo neved jau vienu auto, bet nokomplektē pilnu kuģa kravu. Tad kuģim ir kaut kāds maršruts un pa ceļam tiek piestāts citās ostās kur izkrāmē un uzņem kravu. Un protams, laika apstākļi.
Tā nodokļi. Nodokļus aprēķina no auto cenas (Invoice) un transportēšanas izmaksām. Šīs summas saskaita kopā un aprēķina ievedmuitu (10%). Tad šos 10% pieskaita auto un transportēšanas summai un no visa kopā aprēķina PVN (18%). Tad papildus jāmaksā par deklarācijas sagatavošanu. Nekad nevar precīzi pateikt cik tad būs jāmaksā nodokļos. Ja muitā liekas, ka auto ir nopirkts tajā galā baigi lēti viņiem ir tiesības apstrīdēt šo summu un auto vērtību aprēķināt pēc kataloga.
Pēc tam kad atmuitota sākās auto piereģistrēšanas process. No ostas auto ir jādabū CSDD lai izņemtu tranzīta numuru (20ls), jo ar auto būs jābraukā lai nokārtotu sertifikāciju. Kad numuri saņemti jāsazinās ar firmu kas veic sertifikācijas un jākonsultējas kādi darbi jāveic lai to varētu iziet un tiek nozīmēta diena kad notiks sertifikācija. Manā gadījumā bija tikai priekšējie gabarīti no dzelteniem jāpārtaisa par baltiem un aizmugurē jāpieliek miglas lukturis. Tas man izmaksāja 70ls. Sertifikācija tikta veikta nopietni, bija speciāls vīriņš no Vācijas kas auto pārbaudīja gandrīz kā tehniskajā apskatē. Sertifikācija ir jāveic visiem auto no 2001g un jaunākiem, kas nav bijuši reģistrēti ES. Ja līdzīgs auto jau ir reģistrēts Latvijā tad, sanāk lētāk. Ja ar auto viss kārtībā tad pēc divām nedēļām atnāk papīri un var iet likt uzskaitē. Man sertifikācija izmaksāja 1100 eiro. Liekot uzskaitē jāmaksā par tehnisko pasi un numuru, ceļa nodoklis, ekoloģijas nodoklis, tā kā pirmreizējā reģistrācija tad nodoklis par dzinēja kubatūru (manā gadījumā par 3.5L dzinēju 375Ls) un tehniskā apskate. Kopā sanāca 480Ls.
Piemērs: Auto cena 5000$ (izdomāta cena)
Piegāde 2100$
----------
7100$ * 10% = 710$ (ievedmuita)
7100 + 710 = 7810 * 18% = 1406$ (PVN)
Papildus: - izkraušana, starošana, glabāšana, deklarācijas sagatavošana utt. ~180Ls
- tranzīta numurs 20Ls
- gaismu pārtaisīšana 70Ls
- sertifikācija 1100 Eur
- reģistrācija 480 Ls
Kopā: - auto + atvešana 7100$
- muitošana 2116$ + 180Ls
- sertifikācija 1100Eur + 90 Ls
- reģistrācija 480Ls
Pec aprakstītā veicu aprēķinus un minētos 30% var sasniegt tikai ja auto cena ir lielāka par 800 000$
jaaanis, Tu neesi sapratis. Pieliekot 30% jau nedabū galīgo summu. Raksta sākumā teicu, ka pieliekot 30% pie (auot+piegāde) dabū tikai paša auto cenu ar atmuitošanu ( auto+piegāde+muitošana). Lai varētu braukt vēl nāk klāt sertifikācija un reģistrācija.
Tāpēc jau tik smalki rakstīju, jo daudzi auto piegādātāji stāsta par tiem 30%, bet piemirst pateikt par pārējiem papildus izdevumiem. Es to nosauktu par maldināšanu, jo netiek izstāstīts viss līdz galam. Beigās cilvēks tiek nostādīts muļķa lomā, auto ir bet braukt nevar. Tad nu kā var sagrabina pārējo nepieciešamo naudu lai varētu pabeigt reģistrāciju vai arī pārdod.
Honda Odyssey
Sveiki.
Ir doma iegādāties auto Honda Odyssey 2000.g. Apnicis ka lai iegādātos labu ģimenes auto jāpērk Voyageri jo cita alternatīva nepastāv. Varbūt ir kāds cilvēks kam ir bijusi saskarsme ar šo auto un var pastāstīt savu pieredzi, salīdzināt šo ar džeri.