Marchiks_ rakstīja: Nupat iemetu acis dīleru remontu tāmēs. Honda ir dārgāka par subary (akords pret legacy), savukārt subaru ir dārgāks par audi (outbecks pret allroad). Vot tā.
Kur dabūji Audi servisa izmaksas?
Marchiks_ rakstīja: Nupat iemetu acis dīleru remontu tāmēs. Honda ir dārgāka par subary (akords pret legacy), savukārt subaru ir dārgāks par audi (outbecks pret allroad). Vot tā.
Kur dabūji Audi servisa izmaksas?
Marchiks_ rakstīja:
Uggga rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Nupat iemetu acis dīleru remontu tāmēs. Honda ir dārgāka par subary (akords pret legacy), savukārt subaru ir dārgāks par audi (outbecks pret allroad). Vot tā.
Kur dabūji Audi servisa izmaksas?
Tas ir no kantora remonta tāmēm. No hondām savulaik atteicās par labu subary tieši remonta izmaksu un bensona attieksmes dēļ.
Nezinu gan, vai Partner attieksme ir labāka par Bensonu, kuru es uzskatu par labāko autorizēto servisu, kur esmu bijis Arī par Subaru salīdzinošo lētumu arī neticās.
ibio rakstīja:
Kamikadze rakstīja: labaak jaunu ziguli i miers www.lada.lv/...
moš pārdot accordu un paņemt max aprīkojuma Ladu
Dēls,nedzer darba laikā .Kad esi ierāvis tu brīžiem sāc runāt muļķīgi.
Uggga rakstīja:
Marchiks_ rakstīja:
Uggga rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Nupat iemetu acis dīleru remontu tāmēs. Honda ir dārgāka par subary (akords pret legacy), savukārt subaru ir dārgāks par audi (outbecks pret allroad). Vot tā.
Kur dabūji Audi servisa izmaksas?
Tas ir no kantora remonta tāmēm. No hondām savulaik atteicās par labu subary tieši remonta izmaksu un bensona attieksmes dēļ.
Nezinu gan, vai Partner attieksme ir labāka par Bensonu, kuru es uzskatu par labāko autorizēto servisu, kur esmu bijis Arī par Subaru salīdzinošo lētumu arī neticās.
marchiks akkall i aizfljuutiijies pilniigaa sviestaa
marchik ko tu tik garshiigu lieto ? man a tiiri waj saak gribeeties
A4 ir baigi forsaa masiina, jau sen lietoju, man gan ir iepriekseejais modelis.
No jaunaa modelja ganjau vispaar taada ekstaaze saaktos, ka nevareetu araa izkaapt
Nesen AutoBilda bija aprakstits - laba masina un jo ipasi ar mehanisko karbu un 1,9 TDI (130 ZS).
Jauns ieteikums - 1.8iTurbo + gāze? Ko teiksiet? =)
Braucu ar 2003.gada A4 1,9 TDI, mehāniskā kārba. Nopirku pagājuša gada rudenī. Braucu daudz. Pirms tam bija VW benzīnnieks. Varu salīdzināt.
Ko varu teikt par savu A4? Izcils auto! Ļoti ekonomisks! (šoseja vidēji 4,3 litri. Pilnīgi nopietni - pats biju ļoti pārsteigts, bet tas ir fakts. Ja brauc ap 100 - 110 km/h - tad vēl mazāk. Pilsēta - braucu pa Rīgu, - līdz 7 litri. Jaunā modeļa motors ir un paliek jaunā modeļa motors. Ar vienu bāku (65 l) vidēji var nobraukt 1200 - 1500 km. Praksē pārbaudīts.
Manevrīgs! Mani pilnībā apmierinošs uzrāviens. Apdzīšana bez problēmām un saspringumiem.
Protams, ka ir skaļāks par benzīnnieku, bet - Audi A4 tomēr ir limuzīns un kā tādam, arī dīzelim motora skaņa netraucē ne sarunām, ne radio. Salons ir kluss.
Ir testēts arī pa dubļiem un grants ceļiem - velk labi un uz ceļa turās droši. Bet A4 tāpat kā A6 - tie tomēr ir šosejnieki.
Vēlu veiksmes! Ja ir iespēja nopirkt A4 pēc 2000.gada 2.puses modeli - ņem! Iesaku gan 1,9 TDI motoru - profesionāļi saka, ka nenobraucams motors!
A4 nav bijis nekad limuzins, tad kas ir A6 un A8? Lidmasina vai uberkulzuma kalngals?
Mariss, tu neko nesaproti:
A4 ir mazais limuzīns,
A6 un A8 lielie limuzīni
AAA, nu tad cita runakjipa mazins limuzinins ar mazam extrinam
Jā ,LADA brīnumauto kādreiz mums darbā 8tniekus sapirka 99 gadā tā jau jauki,viss lēti viss labi,plīsa ar vislaik,bet pa sīkumiem,ar laiku pieredzze radās kādas detaļas līdzi jāvadā motors 1,5 grizās nejēgā ,bet sapuva tā ,ka jau 05 gadā metinātāji vairs negribēja ķerties tam klāt.
Lietošanā ir 03' 1,9 TDI 131Zs S-line A4, brauc gan sieva, bet pa retam arī es izlaižu... Vienīgās problēmas ir ar kārbu - 6 pak. Multitronic, vadības bloks gļuko un Auto rīga īsti nespēj palīdzēt, nodzēš kļūdas ok, bet pēc 5 km tas pats
Par limuzīnu viņu nosaukt grūti (Otrs auto ir A8, tapēc ir iespēja salīdzināt ar tiešām limuzīnam līdzīgu auto)
Patēriņš tiešām ir 5L robežās uz šosejas (ar 235 riepām) un ap 8-9L pilsētā. (Rīga ar visiem korķiem). Patīk kā vadāms (S-line ir biš zemāks), bet piemērots tikai asfaltam - tas toč!
Tātad laikam palikšu pie dīzeļa. Problēma tikai tajā ka tie dīzeļi nav sastopami.
Interesē 2002. un uz augšu ar visām ekstrām 1.9 vai 2.5 turbo dīzelis.
Archijs2 rakstīja: Tātad laikam palikšu pie dīzeļa. Problēma tikai tajā ka tie dīzeļi nav sastopami.
Interesē 2002. un uz augšu ar visām ekstrām 1.9 vai 2.5 turbo dīzelis.
Un automāts.
nu šitos dīzeļus vēl fricis nav līdz pusmiljonam aizjājis, tāpēc arī nav pārdošanā.
Vari mēģināt runāt/ pasūtīt Eizenšteina ielas Audi centrā, lai piemeklē Vācijā vai vēl labāk Beļģijā. Zinu, ka tādus pakalpojumus ar viņiem var sarunāt.
Par savējo A4 vēl varu piebilst, ka šīs ziemas lielajos mīnusos man nebija nekādu problēmu ar auto pielaišanu un braukšanu. Tā kā biju saklausījies visādus bēdu stāstus, tad biju diezgan satraucies, bet autiņš mani patīkami pārsteidza šajā ziņā.
Arī ar salona apsildi vai logu svīšanu - man nebija pilnīgi nekādu problēmu. /Man ir klimatkontrole, un tā darbojās tā kā vajag/.
Nu, ko? pastāstīsi, ko izdevās atrast un kā sokas pierašana pie A4.
Veiksmīgi!
Pirmais rakstīja: jau jau negribi ņemt JAUNU mašīnu, bet vienkārši CITU, tad man ir pārdošanā 2003 gada audī a4 tumši zaļā krāsā 2.0 (benzīns, kam tas neliekas pašsaprotami). automāts (6pakāpju, kam tas nav zināms) ar to fīču, ka var slēgt ātrumus arī ar roku (nu, kas nezina). uz tāfeles ir 125k. tumšais ādas salons, klimatkontrole un elektriskie logi (kam tas neliekas pašsaptotams)
ceņņiks 15k eiriki....
Kaut kā intuīcija man saka, ka šis Audi ir baudāms...
Ir nācies pabraukāties ar pilnīgi jaunu A4. Pat ļoooooooti nepatika un neko labu nevaru pateikt! Nu tāda pokemoniska...
Man arii priekspedejais modelis labaak patiik par pedeejo, taads pamatiigaaks ar kvalitatiivaakiem materiaaliem liekas.
Vienam kolegim ir pedejais modelis, kaukaadu pus gadu vecss, gan pasaa vienkaarsaakajaa komplektaacijaa ar 1.6 motoru, bet nu taapat no Audi taadu leetuma piesitienu nebiju gaidiijis - saakot ar stuuri, tocna kaa no plastmasas gan peec izskata, gan taustot, panelis arii izskataas plastmasiigs un kad uzsit arii taada tuksa skanja, ne taa kaa liidz sim.....visur daudz, daudz leetas plastmasas. (nezinu varbuut labaak apriikotie modelji atskiras, tos neesmu taustiijis)
Vobsem peerc priekspedeejo modeli.
Archijs2 rakstīja: Tātad laikam palikšu pie dīzeļa. Problēma tikai tajā ka tie dīzeļi nav sastopami.
Interesē 2002. un uz augšu ar visām ekstrām 1.9 vai 2.5 turbo dīzelis.
Tā nu gan nav , es tagad nopirku 2002 g. uneversāli TDI ar gana labu komplektāciju .Patestēšu , redzēs kā būs.
Nobraukti ar A4 Avant 1.8 T Quattro 2002.g. ap 6000 km(spid. raadiijums 147000 km),dabuuju mainiit spidometru- 500 Ls (kaads bija ložņaajis gar to, un bija plaisa,plus veel kompi nevareeja piesleegt,piekodeet rezerves atsleegu u.c.),zobsiksnu +rulliishi 300 Ls,eļļas 80 LS.Veel nobeidzies lukturu skalojamais suuknis,cik maksaa -veel nezinu.Braucot ,kameer nav uzsilis motors, suudiigi iesleegt otrajaa aatrumaa,kad nopirku bija auksts laiks(sals),domaaju taapeec taa pagruutaak paarsleegties,varbuut kaada kaarbas padushka beigta...Pirmie iespaidi -lielu uzticiibu taa mashiina man pagaidaam neviesh(laikam ieprieksheejaa dziivee nav iipashi saudzeeta).Pirms tam braucu ar Vectra 2.0 1996 g.-ieskreejiens,jauda,benziina pateeriņš(ap vid. 9 l) aptuveni vienaadi,ja neskaita,ka ar Audi pirmais robs taads baigi iiss.Cenas ziņaa 5-reiz daargaaks par Opeli ,bet vai 5-reiz labaaks?, izskata ziņaa jaa ,bet taa izdaudzinaataa Audi kvalitaate,izturiiba...nu nezinu gan ,saliidzinot ar savu ieprieksheejo Opeli,izturiigaaki izskataas tikai bleķi-tie ir cinkoti
gtg2004 rakstīja: Nobraukti ar A4 Avant 1.8 T Quattro 2002.g. ap 6000 km(spid. raadiijums 147000 km),dabuuju mainiit spidometru- 500 Ls (kaads bija ložņaajis gar to, un bija plaisa,plus veel kompi nevareeja piesleegt,piekodeet rezerves atsleegu u.c.),zobsiksnu +rulliishi 300 Ls,eļļas 80 LS.Veel nobeidzies lukturu skalojamais suuknis,cik maksaa -veel nezinu.Braucot ,kameer nav uzsilis motors, suudiigi iesleegt otrajaa aatrumaa,kad nopirku bija auksts laiks(sals),domaaju taapeec taa pagruutaak paarsleegties,varbuut kaada kaarbas padushka beigta...Pirmie iespaidi -lielu uzticiibu taa mashiina man pagaidaam neviesh(laikam ieprieksheejaa dziivee nav iipashi saudzeeta).Pirms tam braucu ar Vectra 2.0 1996 g.-ieskreejiens,jauda,benziina pateeriņš(ap vid. 9 l) aptuveni vienaadi,ja neskaita,ka ar Audi pirmais robs taads baigi iiss.Cenas ziņaa 5-reiz daargaaks par Opeli ,bet vai 5-reiz labaaks?, izskata ziņaa jaa ,bet taa izdaudzinaataa Audi kvalitaate,izturiiba...nu nezinu gan ,saliidzinot ar savu ieprieksheejo Opeli,izturiigaaki izskataas tikai bleķi-tie ir cinkoti
vai Tu kadreiz esi braucis ar 147 000 km iebrauktu mašīnu ?????
pats jau atbildēji - spidometrs bija sabojāts !!
reizini ar 3 to ko redzi ,ja tādi defekti ,jeb nu dikti sista !!!
UncleSEM rakstīja:
gtg2004 rakstīja: Nobraukti ar A4 Avant 1.8 T Quattro 2002.g. ap 6000 km(spid. raadiijums 147000 km),dabuuju mainiit spidometru- 500 Ls (kaads bija ložņaajis gar to, un bija plaisa,plus veel kompi nevareeja piesleegt,piekodeet rezerves atsleegu u.c.),zobsiksnu +rulliishi 300 Ls,eļļas 80 LS.Veel nobeidzies lukturu skalojamais suuknis,cik maksaa -veel nezinu.Braucot ,kameer nav uzsilis motors, suudiigi iesleegt otrajaa aatrumaa,kad nopirku bija auksts laiks(sals),domaaju taapeec taa pagruutaak paarsleegties,varbuut kaada kaarbas padushka beigta...Pirmie iespaidi -lielu uzticiibu taa mashiina man pagaidaam neviesh(laikam ieprieksheejaa dziivee nav iipashi saudzeeta).Pirms tam braucu ar Vectra 2.0 1996 g.-ieskreejiens,jauda,benziina pateeriņš(ap vid. 9 l) aptuveni vienaadi,ja neskaita,ka ar Audi pirmais robs taads baigi iiss.Cenas ziņaa 5-reiz daargaaks par Opeli ,bet vai 5-reiz labaaks?, izskata ziņaa jaa ,bet taa izdaudzinaataa Audi kvalitaate,izturiiba...nu nezinu gan ,saliidzinot ar savu ieprieksheejo Opeli,izturiigaaki izskataas tikai bleķi-tie ir cinkoti
vai Tu kadreiz esi braucis ar 147 000 km iebrauktu mašīnu ?????
pats jau atbildēji - spidometrs bija sabojāts !!
reizini ar 3 to ko redzi ,ja tādi defekti ,jeb nu dikti sista !!!
Es rakstiiju SPIDOMETRA RAADIIJUMS,nevis reaalais noskreejiens...,varbuut uzķeeros uz to ,ka salons autiņaa ,kaa jauns...un no aarpuses taa nekas...un izbraucot nekas hadenee negrab ,iet taisni, un vispaar iekshaa jau neieliidiisi...var jau buut ,ka velns nav nemaz tik melns...laiks raadiis
UncleSEM rakstīja:
gtg2004 rakstīja: Nobraukti ar A4 Avant 1.8 T Quattro 2002.g. ap 6000 km(spid. raadiijums 147000 km),dabuuju mainiit spidometru- 500 Ls (kaads bija ložņaajis gar to, un bija plaisa,plus veel kompi nevareeja piesleegt,piekodeet rezerves atsleegu u.c.),zobsiksnu +rulliishi 300 Ls,eļļas 80 LS.Veel nobeidzies lukturu skalojamais suuknis,cik maksaa -veel nezinu.Braucot ,kameer nav uzsilis motors, suudiigi iesleegt otrajaa aatrumaa,kad nopirku bija auksts laiks(sals),domaaju taapeec taa pagruutaak paarsleegties,varbuut kaada kaarbas padushka beigta...Pirmie iespaidi -lielu uzticiibu taa mashiina man pagaidaam neviesh(laikam ieprieksheejaa dziivee nav iipashi saudzeeta).Pirms tam braucu ar Vectra 2.0 1996 g.-ieskreejiens,jauda,benziina pateeriņš(ap vid. 9 l) aptuveni vienaadi,ja neskaita,ka ar Audi pirmais robs taads baigi iiss.Cenas ziņaa 5-reiz daargaaks par Opeli ,bet vai 5-reiz labaaks?, izskata ziņaa jaa ,bet taa izdaudzinaataa Audi kvalitaate,izturiiba...nu nezinu gan ,saliidzinot ar savu ieprieksheejo Opeli,izturiigaaki izskataas tikai bleķi-tie ir cinkoti
vai Tu kadreiz esi braucis ar 147 000 km iebrauktu mašīnu ?????
pats jau atbildēji - spidometrs bija sabojāts !!
reizini ar 3 to ko redzi ,ja tādi defekti ,jeb nu dikti sista !!!
Vismaz ar 2 buutu pieklaajiibas peec licis pareizinaat!
Jauna Audi A4 pirkšana!?
Pakāpeniski gatavojos auto nomaiņai. Gribēju paklausīties ko teiks AS foruma iedzīvotāji, bet tur praktiski neviens neko daudz neteica - lielākoties tur apspriež remontus un citas nebūšanas.
Auto tiks ņemts 2003./2004. gads. Pašlaik zinu, ka neņemšu 1.6, bet gan 1.8 vai 2.0. BET ir tāda lieta, ka apsveru domu arī iegādāties dīzeli nevis benzīnu! Tas ir tas, par ko es gribētu dzirdēt citu braucēju pieredzi. Cik zinu, tad dīzeļi ir ļoti ekonomiski, bet skaļi. Ir vēl kādas neērtības, ar kurām varētu sastapties?
Tāpat laikam atteikšos no automāta un kā īsts vīrs ņemšu manuālo kārbu! =)))
Vai ir vēl kādi +/-, kurus man vajadzētu vairāk apdomāt pirms pērku Audi A4 - ekstru izvēle, motors u.c.? Padalieties lūdzu ar pieredzi!
Paldies jau iepriekš!