2,7 biturbo

curmis Reģ.: 29.03.2004

Kādam ir? Padalies, vai ir vērts tādu ņemt? Izmaksas?

 
shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

gan jau ka ir izmaksas, kur nu bez taam...

wvfans Reģ.: 24.08.2004
0 0 Atbildēt

Ir ir ... man tagad 2.7T Q ir - katra detaļa sākas no 100,- gabalā ...

wvfans Reģ.: 24.08.2004
0 0 Atbildēt

Un patēriņš lai cik tas ar dīvaini nebūtu ir tikai 15.3 litri jauktā režīmā ...

wvfans Reģ.: 24.08.2004
0 0 Atbildēt

p.s ... man ir 6-robu mehānika ...

Muļķutroniks +2 litri ...

Polarlacis Reģ.: 15.10.2006
0 0 Atbildēt

Izbrauc ar vienu nenojatu RS4 2.7 avantu,nemaz neprasisi vairs tadus jautajumus seit................... !

sintris Reģ.: 09.10.2003
0 0 Atbildēt

wvfans rakstīja: Ir ir ... man tagad 2.7T Q ir - katra detaļa sākas no 100,- gabalā ...

sintris Reģ.: 09.10.2003
0 0 Atbildēt

wvfans rakstīja: Ir ir ... man tagad 2.7T Q ir - katra detaļa sākas no 100,- gabalā ...

Vo vellos!!!!

Tev pēdējā negaisa laikā ar zibeni pa dibenu???

Nes godīgo iauto tautu cauri vai tiešām Merivu samainīji?????

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

ir nepārbaudīta informācija no autorīgas, ka jauns biturbo ir ahūns izstrādājums, bet lietotu nedrīkstot ņemt, jo kaut kas iet šreijā tieši ar šīm divām turbīnām. ķipa viena ir padilusi vairāk otra mazāk un neesot iespējams pēc tam neko saregulēt.

vairāk neko nezinu, neesmu specs šajā ziņā

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

starp citu siguldas autoīle vienu drausmīga paskata nojātu 2.7 biturbo tirgo par ārprāta naudu...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

sintris rakstīja:

wvfans rakstīja: Ir ir ... man tagad 2.7T Q ir - katra detaļa sākas no 100,- gabalā ...

Vo vellos!!!!

Tev pēdējā negaisa laikā ar zibeni pa dibenu???

Nes godīgo iauto tautu cauri vai tiešām Merivu samainīji?????

nejauc wv fanu ar vw fanu.

sintris Reģ.: 09.10.2003
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

sintris rakstīja:

nejauc wv fanu ar vw fanu.

opā! Vainīgs...

Atvainojos visiem faniem

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

wvfans rakstīja: Ir ir ... man tagad 2.7T Q ir - katra detaļa sākas no 100,- gabalā ...

Kādi ir tie lielākie ieguldījumi ko esi veicis, cik tev sen tas aparāts ir?

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Draugam ir 2.7 BiTurbo S4

Noplīsa viena turbīna - remonta izmaksas kaut kur no 500-1000 Ls autofavorītā. Tajā skaitā tika nopikta lietota turbīna.

Skaties, lai interkūleri būtu labā stāvoklī un nelaistu garām gaisu. Jauns kūleris (viens gab.) ap 150 Ls. Vajag divus. Esošo kūleru remonts (lāpīšana) ap 100-200 Ls. Nedaudz jājauc nost priekša.

Citi remonti kā parasti.

endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

Marchik- nejauc pats, Audi markjeejums 2.7Tquattro vai 2.7T ir V6biturbo. Nav taada 2.7 ar vienu turbiinu.

2.7biT motori naaca uz: S4, RS4, A6 un A6allroad. jaudas varieeja no 230 liidz 300+ HP. Attieciiga mazjaudiigaakie bija uz A6 un jaudiigaakais uz RS4.

Man ir bijusi iespeeja braukt ar 3 dazhaadiem A6 biT un vienu S4..

Ja Tu vari atljauties vinju saliet un gribi sedanu vai unversaali ar kaartiigu jaudu un manuaalo kaarbu - SUPER! ja gribi automaatu- njem 2.8 vai 3.0..

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Tātad remontos viss kā parastam V6 + 2turbīnas, vai ari ritošā dārgāka?

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka S4 ritošā ir izturīgāka, kaut arī cietāka un nepiemērotāka mūsu labajiem ceļiem.

Turpinot par turbīnām - mjā, tā apmēram sanāk, ka turbīna jūk ap 150 tkm. Vēl jāuzmanās no tā, ka čipotam tirbomotoram var rasties papildus pretspiediens un čakarēt turbīnu. Tas arī takā jāņem vērā (ja nekļūdos).

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Motori viņiem ir izturīgi, vai tāpat kā turbīnas?

exif Reģ.: 28.09.2006
0 0 Atbildēt

Ko tu cepies par taam turbiinaam? Ja speesi to 2.7BiT pabarot, tad arii turbiinas nomainiit/restaureet nebuus probleemu Ja neiegraabsies nojaataa eksemplaaraa, tad viss buus kedaas!

endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

viss tur ir izturiigs un normaalaas cenaas. ja panjem ar jaunaam turbiinaam tad izmaksas tikpat cik visiem a6 + bendziins (pilseetaa 15l stiepjot).

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Paldies! Ir jau paņemts tik interese ar ko jārēķinās.

endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

Melns, priekshpiedzinjas, ar maluaalo kaarbu?

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

endr4 rakstīja: Melns, priekshpiedzinjas, ar maluaalo kaarbu?

jaa, a kas?

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

curmis rakstīja:

endr4 rakstīja: Melns, priekshpiedzinjas, ar maluaalo kaarbu?

jaa, a kas?

Izskatās, ka tūlīt uzzināsi, no cik daļām Tavs auto sametināts

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

exif rakstīja: Ko tu cepies par taam turbiinaam? Ja speesi to 2.7BiT pabarot, tad arii turbiinas nomainiit/restaureet nebuus probleemu Ja neiegraabsies nojaataa eksemplaaraa, tad viss buus kedaas!

Tu pareizi teici - ja spēsi pabarot. Ar draugu rēķinājām, ka lētāk būtu paņemt līzingā malzitrāžas auto ar kuru braukt ikdienā. Degvielas izdevumi uz 2.7biT ir vairāk! l S4 atstāt tikai brīvdienām un pēc nepieciešamības.

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Nav runa par degvielas patēriņu, bet gan par brauktprieku. Negribas tik, lai būtu pārāk nobraukts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti