Tādam loham ar beisboleni pa olām!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tādam loham ar beisboleni pa olām!
Gan patrāpīsies vēl viens tāds un pa diviem nobloķēs to urodu un pastāstīs par baravikām un visko citu šim.
Ikdienā pa šo ceļu nesanāk braukt, bet pagājušo sestdien ceļš veda uz Ozolniekiem un es tikai attāli varu iedomāties kādi korķi ap Jaunolaini veidojas darba dienās.
Bet ja pa tēmu - ja jau šis agresors izceļas regulāri, tad topika autors var saorganizēt kādu pasākumu, lai agresoru noliktu pie vietas
Es tik domāju, kāpēc cilvēki nevarētu kārtoties vienā joslā pēc skujiņas principa. Tagad sanāk ,ka viena rinda ir 4 reizes garāka par otru. Un tad tie, kas stāv garajā rindā nelaiž beigās iekšā tos. kas stāv īsaja rindā. Baigais laiks paiet uz gaidīšanu - laidīs vai nelaidīs?
Ja būtu pēc skujas principa, tad tak nebūtu problēma,katrs zina, kad šim kārta braukt. Pāgājušonedēl pabraucu ar māšinu, šonedēl braucu ar vilcienu...
Par skujiņas/rāvējslēdža principu - piekrītu! Bet tomēr ir daži gadījumi, kad solidaritātes pēc pret citiem braucējiem, tomēr nevajadzētu līst priekšā. Ja rindā stāv 5 mašīnas, bet atrodas kāds "gudrāks par visiem", kas nevar iestāties kā sestais rindā, nu piedodiet man, protams, ka šādi priekšā līdēji izraisa negācijas. Tagad no rītiem, kad štoperis starp abiem remontiem sākas jau tikko beidzoties pirmajam, protams, ka pat citas iespējas nav, kā braukt pa 2 joslām un beigās taisīt rāvējslēdzi. No otras puses, izbraukšana jau no tā ātrāka nepaliek, cik nu tas pudeles kakls Jaunolainē laiž ārā - tik viņš laiž... iekšā nāk pa vienu vai pa 2 joslām, ārā jau tāpat visi pa to vienu tiek.
Kā jau teicu - laiks paiet uz to, ka cilvēks piemēram nepamana, ka viņu laiž. Līdz ar to abas rindas stāv... Bet ja viss iet normāli, tad piekrītu, ka kopējais laiks nesamazinās. bet nervi notiekti paliek veselāki
A napik es par skujiņas principu. Tak rāvējslēdža princips, rāvējslēdža...
Ugriks rakstīja: Es tik domāju, kāpēc cilvēki nevarētu kārtoties vienā joslā pēc skujiņas principa. Tagad sanāk ,ka viena rinda ir 4 reizes garāka par otru. Un tad tie, kas stāv garajā rindā nelaiž beigās iekšā tos. kas stāv īsaja rindā. Baigais laiks paiet uz gaidīšanu - laidīs vai nelaidīs?
Ja būtu pēc skujas principa, tad tak nebūtu problēma,katrs zina, kad šim kārta braukt. Pāgājušonedēl pabraucu ar māšinu, šonedēl braucu ar vilcienu...
Rāvējslēdzējs vispār jau attiecas uz negaidītu šķērsli (avārija u.tml.). Nagļaki, kas pa labo joslu, no kuras krustā jāgriež pa labi, aizbrauc līdz luxaforam, un mēģina ar savu 'rāvējslēdzēja principu' ielīst kreisajā, no kuras brauc taisni, tiek ignorēti. Izņēmums- ārzemnieki un nepārprotami ne-rīdzenieki
Rāvējslēdzējs vispār jau attiecas uz negaidītu šķērsli (avārija u.tml.). Nagļaki, kas pa labo joslu, no kuras krustā jāgriež pa labi, aizbrauc līdz luxaforam, un mēģina ar savu 'rāvējslēdzēja principu' ielīst kreisajā, no kuras brauc taisni, tiek ignorēti. Izņēmums- ārzemnieki un nepārprotami ne-rīdzenieki
Šis nav tas gadījums...
visiem ir video telefonos utt.....kādu rītu nofilmējam šā varoņa manevrus un pa Email uz Valsts Policiju, copy piemēram uz šejieni.. vēl šur tur, pēc tam publicē Varoņa vārdu utt...
iedarbosies nemaz rokas vicināt nevajag
P.S. izskatās pēc stučīšaas? jā, bet laikam savādāk ar šo stulbo postkomunisma sindromu mocīto sabiedrību nevar
Nokopēju komentāru no sūdzību sadaļas par šo pašu tēmu:
ARMI: "Veel taada lietinja....taa vadiitaaja, kuru tas murmulis nolamaaja par to, kaa taa vinju redz neplaida rindaa un peec tam veel par to atriebjoties baidija ar strauju bremzeesanu un stumsanu no celja nost, bij tantinja jau gados...un veel interesantak ir tas ka tam murmulim masiina sedeja laikam jau sieva un vainu passa maate vai sievas maate, un tas abas freilenes loti uzjautrinajas par to kaa vinju varonis izriikojas ar vecaka gadajauma sievieteem...
Taa teikt tads tadu atrod un abols no aabeles talu nekriit...)
Tikai mani uzjautrinaja, kaa taa maate aizmuguree strauji spraadzeejas un peeksnji vairs nesmaidiija kad tas murmulis uzraavas uz to veco fordu..."
vai uz 112 un paluudz savienot ar CP...
paaris reizes esmu zvaniijis, kad siikie ar kaut kaadiem šrotiem dzenaajas par pilseetu.Vai dzerstaas un tad maaaauc....
nereti CP arii atbrauc...
Shkoda ir tikai kamuflaazha!!! Isteniibaa tas ir BMW
aha
sievasmāte neuzdāvināja bmw, bet škodu...protams dieviņš arī ar smadzenēm neapveltīja to keksu bet ar urīnu galvā.
ja jau numurs un marka zināmi, tad taču var uzzināt varoņa vārdu
Anansie rakstīja: Remontdarbi uz Jelgavas šosejas cilvēkus patiešām padara trakus.
Škoda Octavia GH-8544 katru rītu ir apskatāma ap plkst 6:45 izceļamies ar agresīvu braukšanu, piemēram, apbraucot rindu, kas gaida kreiso pagriezienu uz Rīgu (no Ozolnieku ceļa pie Cenām aiz dzelzceļa pārbrauktuves).
Man gadījās būt par liecinieku situācijai, kad visā krāšņumā parādījās šī auto vadītāja agresivitāte ne tikai pārkāpjot CSN, bet arī personiskajā attieksmē pret citiem autovadītājiem.
No rīta, virzienā no Jelgavas uz Rīgu, pirmo remontdarbu vieta pie Olaines pagrieziena vēl nebija sastrēgusi un rinda izstāvāma pāris minūtēs. Tomēr Škoda GH-8544 ļoti steidzās un mēģināja uz izbīli paņemt rindā stāvošo vadītāju (turpmāk tekstā "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" un iespraukties starp mašīnām. Taurējot izrādot savu neapmierinātību par to, ka viņu atļāvās nepalaist, Škodas autovadītājs sāka mētāties ar rokām un rādīt nepieklājīgus žestus. Pēc tam, kad Škodas vadītājs tika rindā un nokļuva uz šosejas jau ar vairākām joslām, viņš nolēma pārmācīt "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju ar tiranizēšanu - apdzenot, strauji bremzējot, stumjot ar sānu nost no šosejas. Tas viss turpinājās kādas pāris krietnas minūtes.
Jautrība turpinājās, kad kāds cits vadītājs (turpmāk tekstā "pasaules lāpītājs" acīmredzot novērojis, kas notiek aizmugurē, nepalaida Škodas vadītāju garām pēc tam, kad Škodas vadītājs bija pabeidzis savu drakonisko izrēķināšanos ar "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju.
Kad Škodas vadītājs tika garām arī "pasaules lāpītājs" autovadītājam, tas tādu pat atriebību sarīkoja arī tam. Smieklīgākais, ka brīdī, kad Škoda "pasaules lāpītāju" bija nostūmusi šosejas malā un "pasaules lāpītājs" izkāpa, lai izrunātu neskaidros jautājumus aci pret aci, Škodas vadītājam laikam palika bail (vai arī tas pēkšņi atcerējās, ka ļoooti jāsteidzas) un tas ar kaucošām riepām aizbrauca prom.
Morāle - uzmanieties no pelēkas Škoda Octavia uz Jelgavas šosejas. Ka netrāpieties melnajā sarakstā. Jamais var sabojāt Jūsu dienu un iespējams arī Jūsu auto. Diemžēl parunāties kā vīram ar vīru pienākas - gan nav spējīgs. Tos laikam sauc par lielceļa varoņiem? Nu kaut kā tā...
Kur tad mūsu labā ceļu policija?
Viņi jau šitādus nekad neredz!!!
Zin, tik kā paši taisit avarijas situācijas-apturot tos kuri drusku par ātru brauc...
Anansie rakstīja: Remontdarbi uz Jelgavas šosejas cilvēkus patiešām padara trakus.
Škoda Octavia GH-8544 katru rītu ir apskatāma ap plkst 6:45 izceļamies ar agresīvu braukšanu, piemēram, apbraucot rindu, kas gaida kreiso pagriezienu uz Rīgu (no Ozolnieku ceļa pie Cenām aiz dzelzceļa pārbrauktuves).
Man gadījās būt par liecinieku situācijai, kad visā krāšņumā parādījās šī auto vadītāja agresivitāte ne tikai pārkāpjot CSN, bet arī personiskajā attieksmē pret citiem autovadītājiem.
No rīta, virzienā no Jelgavas uz Rīgu, pirmo remontdarbu vieta pie Olaines pagrieziena vēl nebija sastrēgusi un rinda izstāvāma pāris minūtēs. Tomēr Škoda GH-8544 ļoti steidzās un mēģināja uz izbīli paņemt rindā stāvošo vadītāju (turpmāk tekstā "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" un iespraukties starp mašīnām. Taurējot izrādot savu neapmierinātību par to, ka viņu atļāvās nepalaist, Škodas autovadītājs sāka mētāties ar rokām un rādīt nepieklājīgus žestus. Pēc tam, kad Škodas vadītājs tika rindā un nokļuva uz šosejas jau ar vairākām joslām, viņš nolēma pārmācīt "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju ar tiranizēšanu - apdzenot, strauji bremzējot, stumjot ar sānu nost no šosejas. Tas viss turpinājās kādas pāris krietnas minūtes.
Jautrība turpinājās, kad kāds cits vadītājs (turpmāk tekstā "pasaules lāpītājs" acīmredzot novērojis, kas notiek aizmugurē, nepalaida Škodas vadītāju garām pēc tam, kad Škodas vadītājs bija pabeidzis savu drakonisko izrēķināšanos ar "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju.
Kad Škodas vadītājs tika garām arī "pasaules lāpītājs" autovadītājam, tas tādu pat atriebību sarīkoja arī tam. Smieklīgākais, ka brīdī, kad Škoda "pasaules lāpītāju" bija nostūmusi šosejas malā un "pasaules lāpītājs" izkāpa, lai izrunātu neskaidros jautājumus aci pret aci, Škodas vadītājam laikam palika bail (vai arī tas pēkšņi atcerējās, ka ļoooti jāsteidzas) un tas ar kaucošām riepām aizbrauca prom.
Morāle - uzmanieties no pelēkas Škoda Octavia uz Jelgavas šosejas. Ka netrāpieties melnajā sarakstā. Jamais var sabojāt Jūsu dienu un iespējams arī Jūsu auto. Diemžēl parunāties kā vīram ar vīru pienākas - gan nav spējīgs. Tos laikam sauc par lielceļa varoņiem? Nu kaut kā tā...
Diemzheel tur uz celja peec tam ir 2 joslas pa kuraam atljauts braukt un veelaak taas, kaa ziimes raada, paariet vienaa joslaa pirms otraa cleja remonta. Taa ka buutu jaaljauj vien raaveejsleedzeeja veidaa sakartoties, bet nu tas neatrisina shii te kraana likvideeshanas probleemu.
esmu jau te staastiijis- man vienreiz shitaads lielcelja striids beidzaas ar to ka uz mani shaava. laikam nebija kaujas patronas
besī ārā šitie "varoņi". pats stulbākais jau ir tas, ka tu jau vari domāt, ka braucot mazliet ātrāk un visus apbraucot kaut ko beigās iegūsi? bet cik un ko? 5min?!?!??! tad jau labāk nokavēt "dārgās" minūtes, nekā dēļ tām smuki gulēt kapos
var jau katram gadiities steigties, bet shitais eksemplaars katru riitu laikam steidzas
Kaapeec, piemeeram, Vaacijaa sastreegumaa uz baanja starp mashiinaam ir kaa minimums 2m attaalums? Riigaa un taas rajonaa ir paaraak daudz cilveeki, kas ir nedaudz gudraaki par citiem, kas staav sastreegumos un ieveero visus noteikumus. Turpretii atrodaas gudrinieki, kas var apbraukt visus un ieliisties, kam nepaartrauktaa liinija neko nenoziimee un taa taalaak! Sastreegumu veicinaataaji esat juus, agresiivie brauceeji! Padomaajiet, vai automarka palielina arii juusu statusu sabiedriibaa!
phenom rakstīja: Shkoda ir tikai kamuflaazha!!! Isteniibaa tas ir BMW
btw personīgie novērojami pēdējā laika liecina, ka lielākie brīnumdari pārvietojas nevis ar BMW, Audi vai subarčikiem, bet kā reizi ar Skoda Octavia.
Un, protams, ūbersporta Oktāvijām (zila krāsa, spoileris 'n' stuff)..
Kaut kā gan neesmu manījis bmw, audi vai subaru agresoru īpatsvara samazināšanos, drīzāk gan mazinās to talantu skaits, kas ar getziem taisa brīnumus, laikam pa servisiem ganās vai nošrotojuši savus ēzeļrumakus līdzīgi, kā izdevās E. Gulbja laboratorijas šumaheram Pierīgā.
Bzzz rakstīja:
phenom rakstīja: Shkoda ir tikai kamuflaazha!!! Isteniibaa tas ir BMW
btw personīgie novērojami pēdējā laika liecina, ka lielākie brīnumdari pārvietojas nevis ar BMW, Audi vai subarčikiem, bet kā reizi ar Skoda Octavia.
laikām tāda parādība kā "žaba dušit" tomēr atklāj īsto būtību..... Škodas cena un ekonomiskums.... dara savu.... re pat Kaspersky nomainīja savu BMW pret Škodu... un lai vel pasāk ka "žabas dušīšanas" nebija par galveno iemeslu....
PS. Pašam arī jau ir interese uz Octavia pusi.... bet kāmēr lats turās ( ja nu šodien lats, pretēji ko daži labi pareģo .. ) - es labāk pabraukāšu ar savo klasisko Volvo.... jo kāmēr pa šoseju - škoda vinnē.. tad pilsētas apstākļos starpība nav tik jūtama.... pie tam Volvo ir viennozīmīgi komfortablāks...
Lielceļa varoņi
Remontdarbi uz Jelgavas šosejas cilvēkus patiešām padara trakus.
Škoda Octavia GH-8544 katru rītu ir apskatāma ap plkst 6:45 izceļamies ar agresīvu braukšanu, piemēram, apbraucot rindu, kas gaida kreiso pagriezienu uz Rīgu (no Ozolnieku ceļa pie Cenām aiz dzelzceļa pārbrauktuves).
Man gadījās būt par liecinieku situācijai, kad visā krāšņumā parādījās šī auto vadītāja agresivitāte ne tikai pārkāpjot CSN, bet arī personiskajā attieksmē pret citiem autovadītājiem.
No rīta, virzienā no Jelgavas uz Rīgu, pirmo remontdarbu vieta pie Olaines pagrieziena vēl nebija sastrēgusi un rinda izstāvāma pāris minūtēs. Tomēr Škoda GH-8544 ļoti steidzās un mēģināja uz izbīli paņemt rindā stāvošo vadītāju (turpmāk tekstā "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" un iespraukties starp mašīnām. Taurējot izrādot savu neapmierinātību par to, ka viņu atļāvās nepalaist, Škodas autovadītājs sāka mētāties ar rokām un rādīt nepieklājīgus žestus. Pēc tam, kad Škodas vadītājs tika rindā un nokļuva uz šosejas jau ar vairākām joslām, viņš nolēma pārmācīt "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju ar tiranizēšanu - apdzenot, strauji bremzējot, stumjot ar sānu nost no šosejas. Tas viss turpinājās kādas pāris krietnas minūtes.
Jautrība turpinājās, kad kāds cits vadītājs (turpmāk tekstā "pasaules lāpītājs" acīmredzot novērojis, kas notiek aizmugurē, nepalaida Škodas vadītāju garām pēc tam, kad Škodas vadītājs bija pabeidzis savu drakonisko izrēķināšanos ar "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju.
Kad Škodas vadītājs tika garām arī "pasaules lāpītājs" autovadītājam, tas tādu pat atriebību sarīkoja arī tam. Smieklīgākais, ka brīdī, kad Škoda "pasaules lāpītāju" bija nostūmusi šosejas malā un "pasaules lāpītājs" izkāpa, lai izrunātu neskaidros jautājumus aci pret aci, Škodas vadītājam laikam palika bail (vai arī tas pēkšņi atcerējās, ka ļoooti jāsteidzas) un tas ar kaucošām riepām aizbrauca prom.
Morāle - uzmanieties no pelēkas Škoda Octavia uz Jelgavas šosejas. Ka netrāpieties melnajā sarakstā. Jamais var sabojāt Jūsu dienu un iespējams arī Jūsu auto. Diemžēl parunāties kā vīram ar vīru pienākas - gan nav spējīgs. Tos laikam sauc par lielceļa varoņiem? Nu kaut kā tā...