BMW

BMWPuff.lv

Ksneps Reģ.: 01.08.2004

Vai tikai kāds gadījumā nav uzlauzis bmw power mājas lapu?

 
1 2 3 4 5
Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt
SteelRat Reģ.: 25.11.2001
0 0 Atbildēt

nja

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

man prieks, ka jūs tik regulāri čekojat bmwpower un, ka tas jums ir svarīgi

Sky_Walker Reģ.: 29.12.2003
0 0 Atbildēt

sūdīgi..šitā neviens nav īsti aizsargāts.....

kam tad Edzulis nodarīja pāri ?

type44 Reģ.: 12.06.2002
0 0 Atbildēt
Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

reaali draudi... i domaajams ka mentene shoreiz ir jaapmeklee...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Edzuli: vecais labais jox par iistajiem viiriem un backupiem ir vietaa

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Bišku sviestains tev edžuli tas komentārs sanācis:

BMWPower.lv noliedz jebkādu saistību ar jebkādām lapu uzlaušanām un šādu bmwlife.lv rīcību uzskata par nespēju cīnīties ar uzbrukumiem, kādus ikdienas saņem arī BMWPower.lv

Tātad bmwlife ir nespējīgi cīnīties ar hakeriem, tādēļ ņem un uzlauž BMWPower - tipa, lazut māk, bet aizsargāties nemāk.

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

backaps ir. Uz menteni būs jāiet jo ož pēc bandītisma, ne tikai no sūda lapeles kas ir iedomājusies, ka es viņu laužu. idiņi

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

Te tev nu bija BMW vienotiiba.

Ja tie tieshaam ir dzheki no bmwlife.lv, tad tas ir beernudaarzs - paaraak maza taa Latvija ir, lai peec shitaadaam izdariibaam nedabuutu rokaa.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

bmwlife kēksi jau arī nav nekādi muļķi

bmwlife.lv/...

intelekta prinči ibio

garuda Reģ.: 07.02.2003
0 0 Atbildēt

...postradajet imuscestvo...

Viens kamikadze jau ielika krutajam M5 sānos... Nākamais būs pakaļā...

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Nu šitā piesmiet bembistus ......

SteelRat Reģ.: 25.11.2001
0 0 Atbildēt

policija noteitki javershas

R99 Reģ.: 09.02.2005
0 0 Atbildēt

SteelRat rakstīja: policija noteitki javershas

tiem jau pašiem pēdējā laikā regulāri lapu uzlauž

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

variet visi kopā (ar poličiem) iet pie saiemas piketēt pret bezpriģelu, kas valda latvijas internetā

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Fantastiska valoda

Tā nu ir iegājies, ka pasaules kataklizmas pirmām kārtām paceļ cenas uz auto degvielu. Ciešam mēs – autoīpašnieki. Doma par to, ka nāksies atteikties no automašīnas, ja tā turpināsies, izsauc neizpratni.

Atvērti logi vai lūka nenozīmīgi ietekmē degvielas patēriņu nelielā ātrumā. Ja vēlaties paskrieties ar vēju, tad ielejiet salonā papildus 0,2 – 0,5 litrus degvielas. Priekšējie lukturi un pretmiglas lukturi paņems sev kādus 300 gramus degvielas, tādēļ bez vajadzības nebūtu vēlams turēt ieslēgtus migliniekus.

Tātad, ja gandrīz 1 eiro par litru 95. benzīna Jums ir nosituši vēlmi nodarboties ar autotūrismu, kaut ko vajag steidzami pasākt. Ko? Jāiemācas iztikt ar mazumiņu: visiem spēkiem un līdzekļiem ekonomēt degvielu. Ticiet, viss nepieciešamais, lai Jūsu degvielas patēriņš samazinātos par trešdaļu (!), Jums jau ir. Neticiet? Lūk, piemērs.

Paskatieties uz kaimiņiem. Abiem vienādas automašīnas. Bet viena kaimiņa auto tērē 11 litrus, bet otra – pietiek ar 8 litriem. Iemesls: pirmais pat vasarā brauc ar ziemas riepām, vairāk grozās pa pilsētu, diennakts tumšajā laikā un īsos attālumos, pie tam bez īpašas vajadzības vadā uz jumta velosipēdu, kaut gan pats vienmēr atpūšas guļamtīklā ar avīzi rokā.

Trīs un vairāk litrus uz katriem simts kilometriem «apēdīs» divi uz jumta novietoti velosipēdi.

Apmēram 0,6 litri degvielas patērēs klimatkontrole pilsētā. Vēl pusi var pievienot, ja spidometra šautra būs pie 130 km/st. Gandrīz litru paņems mantu bokss uz jumta. Pilsētas ciklā gam patēriņa pieaugums nebūs tik liels.

Tādēļ ir 11 noteikumi:

1. Viss, kas traucē aerodinamikai, maksā naudu.

Ražotāja neparedzētas plata profila riepas, dekoratīvie spoileri, «ausis» uz motora pārsega un citi nieki. Degvielas patēriņu palielina arī jumta bagāžas – pat pludlīnijas bagāžas boksi, kaut vai tukši. Nemaz nerunājot par metāla bagāžas jumta fermām.

Cik reāli ir ieekonomēt, ievērojot šo noteikumu? Lūk, piemērs: BMW universālis lido pa šoseju ar 130 km/st. lielu ātrumu. Ja uz tā jumta piestiprināt trīs velosipēdus, automašīna tērēs par 5 litriem benzīna vairāk kā parasti. Pavisam 3 lati uz katriem simts kilometriem. Ceļojums pa maršrutu Rīga-Gdaņska-Rīga (1000 km) izmaksās liekus 30 latus! Lētāk droši vien, ka būs velosipēdus iznomāt uz vietas.

2. Pastāvīgi ieslēgtie elektroenerģijas patērētāji maksā naudu. Morāle – ieslēdziet tos tikai pēc galējas nepieciešamību. Kondicionieris, piemēram, izmaksās liekus 0,8 degvielas litrus uz katriem 100 km. Pārsimts grami degvielas aizies pretmiglas lukturiem, kuri bieži tiek izmantoti skaistuma pēc.

3. Dzinēja sildīšana līdz darba temperatūrai maksā naudu.

Sāciet kustību, tiklīdz tas ir iespējams. Zem slodzes dzinējs uzsist daudz ātrāk, nekā tukšgaitā, pie tam kaimiņiem nebūs vēlēšanās caurdurt Jums riepas par rūcošu auto agrās rīta stundās.

4. Pārgalvīgi starti maksā naudu.

Uzsākot kustību, nespiediet uz gāzes pedāli līdz galam, pārslēdziet ātrumus pēc iespējas agrāk. Centieties braukt ar iespējamāko augstāko pārnesumu – mūsdienīgie motori brīvi ļauj pārslēgties uz ceturto ātrumu jau pie 50 km/st.

5. Dzinējam jāstrādā ar tādiem apgriezieniem, kuri atbilst maksimālajam griezes momentam.

Priekš tā nebūt nevajag meklēt konstruktoru dokumentāciju vai pieprasīt informāciju no ražotāja – pietiek paskatīties automašīnas tehniskos parametrus. Izskatās tas tā: maksimālais griezes moments (*** Nm / **** apgriez./min.).

6. Vienmērīga un savlaicīga kustība ekonomē degvielu.

Izvērtējiet situāciju uz ceļa, izvairieties no liekiem paātrinājumiem un kustības «ar pilnu gāzi», ja redzat luksoforā sarkano, savlaicīgi noņemiet kāju no gāzes pedāļa un pieripojiet pie luksofora, nevis pēdējā brīdī pārtraukt gāzēt un sākt ekstremāli bremzēt.

7. Pareizais spiediens riepās ekonomē degvielu.

Regulāri pārbaudiet spiedienu. Nepietiekams spiediens palielina perpendikulāro pretestību (lasi – degvielas patēriņu) un negatīvi ietekmē automašīnas vadāmību un stabilitāti, kā arī kaitē pašām riepām.

8. Strādājošs dzinējs mašīnai stāvot maksā naudu.

Izslēdziet dzinēju korķos un regulējamos krustojumos, ja redzat, ka priekšā ir kārtīga «aste» un stāvēt nāksies ilgi. Tas pats attiecas uz dzelzceļa pārbrauktuvēm – reizēm pēc viena vilciena aiziešanas nākas gaidīt otru pietiekoši ilgi.

9. «Ekonomiskā režīma» trūkums «automātam» maksā naudu.

Ieslēdziet pārslēdzēju režīmā «ziema». Automātika pārslēgs ātrumus nedaudz ātrāk. Protams, ja ir speciālā «ekonomiskā» programma, tad jāizmanto tieši tā.

10. Eļļa taupa naudu.

Laicīgi nomainītas, mūsdienu augsti kvalitatīvās (sintētiskās un pussintētiskās) energotaupošās dzinēja, ātrumkārbas un citas eļļas palīdz ietaupīt degvielu.

11. Riepas ar mazu perpendikulāro pretestību ekonomē degvielu.

Pēdējā laikā ievēroju, ka pirmais kaimiņš sācis bieži braukt kopā ar otru kaimiņu tā mašīnā. Tas ir vēl ekonomiskāk.

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

bmwlife.lv jau iet "labās" diskusijas par šo tēmu...

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

Cik interesanti, vai ne?

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

izrādās ka gandrīz tonnu smaga piekabe ar diviem sniega močiem ir mazāks kaitejums kā divi velosipeedi uz jumta

Sky_Walker Reģ.: 29.12.2003
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: bmwlife kēksi jau arī nav nekādi muļķi

bmwlife.lv/...

intelekta prinči ibio

wow

Sky_Walker Reģ.: 29.12.2003
0 0 Atbildēt

labie topiki tur viņiem.....

avāriju tops vai tamlīdzīgi kā var fanot par avārijām, kurās acīmredzami gājuši bojā cilvēki ?

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Redaktors rakstīja: bmwlife.lv jau iet "labās" diskusijas par šo tēmu...

A man gan par šo visu ir smaids. Tā poweristu augstprātība...

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

edzuli, atsuti uz iauto meilu iesaistītās IP adreses! Moš kādas sakarības atradīsim.

bembermember Reģ.: 27.11.2001
0 0 Atbildēt

neinteresanti

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti