Kaut kā sabiedrībā ieviesies viedoklis,ka vistrakākie esot BMW vadītāji. Es varētu apgalvot,ka SAAB vadītāji sevišķi neatpaliek. Samērā bieži iznāk novērot SAAB markas autovadītāju atsaldētas rīcības pazīmes uz autoceiem. Neadekvātas apdzīšanas,mētāšanās pa joslām,agresīva braukšana.
Šorīt atkal viens izcēlās,braucot uz lidostu,pēdējais lielais krustojums ar luksoforiem. Iedegās sarkanais, šis 2. vidusjoslā stājās,apstājās aiz baltās līnijas. Tad (dega tikai sarkanais,nekādas papildbultas) no vidusjoslas pāri visām līnijām aizrāva pa labi. Pie sarkanā,protams.
Pagājšnedēļ Krasta ielā,ātrums visai plūsmai tā ap 100-110,kā jau vienmēr. Braucu pa kreiso joslu,distance kādi 10 metri. Viens īblis ar sābu,protams, izdomāja,ka 10 metri ir viņam atstāti un ņem un ielien tajā šķirbā,man jābremzē.
Un tādu gadījumu un tamlīdzīgu nav mazums.
Tātad, ne jau auto markā ir vaina, ja arī ir, tad sanāk, ka sābi ar pievelk atsaldētus indivīdus un tas šai auto markai godu nedara.
Toreiz tam sābistam uz krasta ielas paveicās,ka es braucu ar darba kabluku,kurš ātrāk par 120 neiet. Būtu Pontiaks bijis, būtu šis man padancojis par priekšā braukšanu un ,iespējams,būtu pavizinājies pa sadalošo zaļo zonu Kā pret citiem,tā pret viņu pašu,citādi tie gavņuki nesaprot.
Baisulis rakstīja: būtu šis man padancojis par priekšā braukšanu un ,iespējams,būtu pavizinājies pa sadalošo zaļo zonu Kā pret citiem,tā pret viņu pašu,citādi tie gavņuki nesaprot.
Vot kāreiz te ir arī visa šaize.. Viens izpildās un protams tipisks letiņu gājiens ir pavilkt pasākumam līdzi izdarot kaut ko vēl "pareizāku" ..
Bjin biju trešās pasaules valstī aka Āfrikā (kurortzonā gan) un pat tur visi visus palaiž pamidžina un īpaši neiespringst ja kādam vajag kaut kur izgriezties vai joslu pamainīt.. Pat man kā jevropas braucējam pāris reizes nokļūdoties ar pretējām pusēm un pagriezienu veikšanu neviens nemēģināja iekantēt kaut kur zaļajās zonās..
Manuprāt tomēr problēma ir tajā,ka jaunāko modeļu Saabiem naf tās īpašās ,no citām automarkām atšķirīgās Auras. GM paspārnē Saabs ir širpotrebojies,kļuvis nearko īpaši neatšķirīgs no citām auto markām. Un ja agrākos Saab modeļus izvēlējās savādāk domājoši Cilvēki,mākslinieki un tamlīdzīgi nestandarta Inteliģenti,kas kopumā radīja mītu par to,ka ar Saabiem brauc pedanti gan apkopē,gan uz ceļa. Tad tagad Saabu var izvēlēties jebkurš,pat tiko no koka nokāpis indivīds,kuram pietiekoši nauda līzim un gribās modernu auto ar jaudu un aprīkojumu virs vidējā līmeņa. Un izejot no augstāk minētā,naf brīnums ka visādi nedanēsātie sāk stūrēt pa ielām arī Saab markas automašīnas.
Baisulis rakstīja: būtu šis man padancojis par priekšā braukšanu un ,iespējams,būtu pavizinājies pa sadalošo zaļo zonu Kā pret citiem,tā pret viņu pašu,citādi tie gavņuki nesaprot.
Vot kāreiz te ir arī visa šaize.. Viens izpildās un protams tipisks letiņu gājiens ir pavilkt pasākumam līdzi izdarot kaut ko vēl "pareizāku" ..
Bjin biju trešās pasaules valstī aka Āfrikā (kurortzonā gan) un pat tur visi visus palaiž pamidžina un īpaši neiespringst ja kādam vajag kaut kur izgriezties vai joslu pamainīt.. Pat man kā jevropas braucējam pāris reizes nokļūdoties ar pretējām pusēm un pagriezienu veikšanu neviens nemēģināja iekantēt kaut kur zaļajās zonās..
Viņam nekur nebija jānogriežas!!!! Viņš aizmauca nagļakā man priekšā un tā ar turpināja braukt,pie tam bez pagrieziena rādīšanas. Un ja tāds īblis pabrauks pa zālīti ,nākamreiz mož padomās. Ja policija nevar izķert,pašiem jārīkojas.
Sviestc rakstīja: Tad tagad Saabu var izvēlēties jebkurš,pat tiko no koka nokāpis indivīds
tas ir attiecināms uz visu....
bet nekas, būs "smagā piezemēšanās" - attiecīgas korekcijas un tad tirgū parādīsies daudz jo daudz banku noņemto auto....
Leiputrija mūžīgi nevar būt
Ko nozīmē attiecīgās korekcijas? Bankām piķis ir jāgroza un katram lēmumizvirzīt/pieņemt spējīgam politiķim,kas kaut ko sver,šajās iestādēs ir savas intereses ,īstenībā brīnos pat par to,ka hipokredītus piegrieza,bet laikam pat bankām ar tiem čakars bij pārāk liels,totos hipokredītu vakumu tagad cenšas aizvietot ar autolīzingu un patēriņa kredītiem,par kuru esamību tiekam informēti vidēji ik pēc 20 minūtēm pa visiem Tv kanāliem un kur tik vēl ne. Bet reti debīla jau ir tā situācija autotirgū pašlaik,es kā autodetaļu tirgotājs arī labi redzu pārmaiņas,ja agrāk,noklausoties auto datus un vecumu,man jautājumi neradās par to,kādas kvalitātes un brendu rez.daļas piedāvāt klientam,tad tagad,jau kādus trejus gadus aptuveni,ļoti bieži ir gadījumi,kad n-to k vērtam zolīdam auto,tā saimenieks-pajolīts grib sagrūst daļas virsū pa kapeikām,izmisīgi pa reklāmām zvanoties,tiem pašiem pajauniem Saabiem un MB...Kabatā 3 rubļi a izlekt tautiņās gribas uz visiem 100,a ko gribi no tādiem uz ceļa,kas savas vecās askonas un 78 gada bembjus pret praktiski jauniem un jaudīgiem spēkratiem nomainījuši?
Termins atsaldētie lietojas ar konkrētu nozīmi, vēsturiski fizioloģisku. Dotajā (BaisuĻa aprakstītajā gad.) iet runa par pieklājības trūkumu un necieņas izrādīšanu kas sakņojas lumpenproletariata vidē... nu... varbuut RR utt. lietotāju vidē nebūs huligānu..., un piedevām lai akmeņus met nevainīgie, a kurš ta no mums nekad nav grēkojis?????
es ple shoriit taa riktiigi agresiivi nolaidu ar savu 96, gar mentiem uz 100 pa riigu un pokuj! jaapaspeej bij uz darbu. pa tramvaja sliedeem ar nomaucu, pie dzeltenaa, uz briiviibenes celju iiblim ar nemashiinu nogriezu, koro4, atbilstu.
aapsis rakstīja: es ple shoriit taa riktiigi agresiivi nolaidu ar savu 96, gar mentiem uz 100 pa riigu un pokuj! jaapaspeej bij uz darbu. pa tramvaja sliedeem ar nomaucu, pie dzeltenaa, uz briiviibenes celju iiblim ar nemashiinu nogriezu, koro4, atbilstu.
a tev tas 96 taada kaku kraasaa un ar diviem lieliem papildlaakturiem priekshaa ? tad skaidrs tu pat sugas braaljus necieni, kur nu veel paareejos satiksmes daliibniekus
\'\'Atsaldētie\'\' sābisti.
Kaut kā sabiedrībā ieviesies viedoklis,ka vistrakākie esot BMW vadītāji. Es varētu apgalvot,ka SAAB vadītāji sevišķi neatpaliek. Samērā bieži iznāk novērot SAAB markas autovadītāju atsaldētas rīcības pazīmes uz autoceiem. Neadekvātas apdzīšanas,mētāšanās pa joslām,agresīva braukšana.
Šorīt atkal viens izcēlās,braucot uz lidostu,pēdējais lielais krustojums ar luksoforiem. Iedegās sarkanais, šis 2. vidusjoslā stājās,apstājās aiz baltās līnijas. Tad (dega tikai sarkanais,nekādas papildbultas) no vidusjoslas pāri visām līnijām aizrāva pa labi. Pie sarkanā,protams.
Pagājšnedēļ Krasta ielā,ātrums visai plūsmai tā ap 100-110,kā jau vienmēr. Braucu pa kreiso joslu,distance kādi 10 metri. Viens īblis ar sābu,protams, izdomāja,ka 10 metri ir viņam atstāti un ņem un ielien tajā šķirbā,man jābremzē.
Un tādu gadījumu un tamlīdzīgu nav mazums.
Tātad, ne jau auto markā ir vaina, ja arī ir, tad sanāk, ka sābi ar pievelk atsaldētus indivīdus un tas šai auto markai godu nedara.