Vājprāts uz D-pils šosejas!

joop Reģ.: 21.04.2006

Vai cienītie kungi/dāmas ir izjutuši "ērto" un "ātro" šī brīža satiksmi uz Daugavpils šosejas ,posmā no Ogres līdz Rīgai?Jūsuprāt ,piegājiens lietām pareizs?Šorīt braucot sapratu ,ka ir jābūt ļoooti stiprai nervu sistēmai ,lai veiktu šo ceļa posmu...

 
nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:No kalna parasti ielieku neitrālajā un ar NOR nakļeni uz dupša

Nu ja, citādi jau tavs sūdu embē vairāk par 35km/h nevar ieskrieties!

Es ceru, ka tev vismaz biksēs caurums igriezts,.. a to kurš gan redz to tavu stilīgo nakļeni?

Tengizss Reģ.: 25.07.2003
0 0 Atbildēt

R0ze rakstīja:

Eu a kādas figņas taisa uz A2 pie Siguldas... Es domāju ka mok uztaisīs 4 joslas, bet fig tās pašas 2 joslas, bez tam tagad apmales ir tik šauras ka reāli auto nobraukt tur nevar, kas nozīmē ka tiek kam notiek kāda tehniska šaize stāv uz pusceļa..

Un grāvis 2 metri uz leju iet...

To posmu var apbraukt, pie Sēnītes nogriežoties uz Inčukalnu, tad Inčukalna pievārtē pārsimt metrus aiz dzelzceļa nogriežoties pa kreisi, tad pēc 5,5 km vēl pa kreisi uz Stīveriem un Stīveros pa kreisi uz Siguldu. Zaudējums apmēram 10 minūtes, ja pa grants ceļu brauc saudzīgi.

Savukārt garo brīvdienu viducī 4.maijā braucot no Gaujienas un aiz Siguldas laižoties taisni vairākkārt stāvot pirms Lorupes gravas un pēc tam pie luksofora, pakāsu 25 minūtes.

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Rīgas virzienā braucot tur ir legāls apvedceļš visam tam marazmam! "Līkums" labi ja 100 metri un nekādu propku!

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

nafigators rakstīja: a to kurš gan redz to tavu stilīgo nakļeni?

kuru ta ?

Nu to pašu to pašu.....

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

PN bomzi!

Viktos Reģ.: 01.07.2006
0 0 Atbildēt

Kas jauns posmā Rēzekne -- J-pils ???

Šodien jādodas uz J-pili un kur braukt caur preiļiem vai arī jau daudz maz sakarīgi ir pa taisno braukt ???

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

Viktos rakstīja: Kas jauns posmā Rēzekne -- J-pils ???

Šodien jādodas uz J-pili un kur braukt caur preiļiem vai arī jau daudz maz sakarīgi ir pa taisno braukt ???

A kas liedz līdz Aizkrauklei pa otru krastu un, ja kas, arī tā gruntene no Aizkraukles līdz Jēkabpilij īsti nebraucama parasti tikai pavasara atkušņos - toties, kāds miers un Sēlijas ainava

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Viktos rakstīja: Kas jauns posmā Rēzekne -- J-pils ???

Šodien jādodas uz J-pili un kur braukt caur preiļiem vai arī jau daudz maz sakarīgi ir pa taisno braukt ???

Par braukšanu pa taisno aimirsti vēl vismaz līdz nākamā gada beigām.

brauc caur preiļiem- tagad arī no Feimaņiem līdz Preiļu raj robežai uzliets jauns asfalts.

Viktos Reģ.: 01.07.2006
0 0 Atbildēt

Nu tad tā esu atpakaļ...

Turp braucu caur preiļiem ir Ok.

Atpakaļ braucu pa taisno, vispār nav tik traki kā bija - tie ceļi pie luksaforim ir palikuši platāki, bet grunts un var droši pie sarkanā ma.ukt un ja arī kāds pretī brauc var razbraukties...

Un vēl daži foršie gabali kur var labie paskriet pa jauno asfaltu.

laiva Reģ.: 18.03.2004
0 0 Atbildēt

Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Tengizss rakstīja:

R0ze rakstīja:

Eu a kādas figņas taisa uz A2 pie Siguldas... Es domāju ka mok uztaisīs 4 joslas, bet fig tās pašas 2 joslas, bez tam tagad apmales ir tik šauras ka reāli auto nobraukt tur nevar, kas nozīmē ka tiek kam notiek kāda tehniska šaize stāv uz pusceļa..

Un grāvis 2 metri uz leju iet...

To posmu var apbraukt, pie Sēnītes nogriežoties uz Inčukalnu, tad Inčukalna pievārtē pārsimt metrus aiz dzelzceļa nogriežoties pa kreisi, tad pēc 5,5 km vēl pa kreisi uz Stīveriem un Stīveros pa kreisi uz Siguldu. Zaudējums apmēram 10 minūtes, ja pa grants ceļu brauc saudzīgi.

Savukārt garo brīvdienu viducī 4.maijā braucot no Gaujienas un aiz Siguldas laižoties taisni vairākkārt stāvot pirms Lorupes gravas un pēc tam pie luksofora, pakāsu 25 minūtes.

Ko labu Gaujienā darīji?

Tengizss Reģ.: 25.07.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Savukārt garo brīvdienu viducī 4.maijā braucot no Gaujienas un aiz Siguldas laižoties taisni vairākkārt stāvot pirms Lorupes gravas un pēc tam pie luksofora, pakāsu 25 minūtes.

Ko labu Gaujienā darīji?

Bieži braucu uz turieni ar sievu un bērniem pie viņas vecākiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Nav tur nekāda zīme par nogriešanos pa labi. Tur ir ieskrējiena josla no x ielas izbraukušajiem un tālāk autobusa pietura. Tā saliņa principā norāda uz autobusa pieturas beigām.

laiva Reģ.: 18.03.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Nav tur nekāda zīme par nogriešanos pa labi. Tur ir ieskrējiena josla no x ielas izbraukušajiem un tālāk autobusa pietura. Tā saliņa principā norāda uz autobusa pieturas beigām.

Tur ir zīme braukšanas virzieni joslās, vismaz bija tāda pirmdien, un pirmā josla nogriežās pa labi.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Lieka trauksme - Viena daļa no zīmes bija aizklāta ar melno plēvi(tagad karājas norauta)

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

Kas i, nepatīk, ka uz "bāņa" luksofors ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Viens piemērs - liepājā līvas laukums. Veči nones veco laukumu, samēra, a tur pēc projekta nekādi mēri nepas Zvana arhitektam, a arhitekts kaut kādās salās atpūsties aizbraucis, tas saka "veči, taisiet uz aci" Kā arī vēl visādi līdzīgi prikoli. To visu redzot, vairs nebrīnos par to, par ko savulaik viens otrs cepās, kad taisīja liepājas - grobiņas šoseju - par to, ka vecās betona plāksnes nesa nost. Kā kurzemes vārdā "pa drāti" viens pensionārs bija pazvanījis, ka jeņķi taisa uz betona, kādam noteikti tās plāksnes vajagot. Pieredzot visu šito sviestu, skaidrs, ka vienkārši tās plāksnes projektā nebija ierēķinātas un nepasēja augstumi Pašas plāksnes, protams, safistas, vismaz pirms gada bija kopā ar citiem gružiem lielās kaudzēs ceļinieka "laukumā"

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nu gan lohs esi, tu iedomājies, ka būvnieks tā vienkārši ceļu būvē, kur grib un caurtekas liek, kur pagadās???

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nu gan lohs esi, tu iedomājies, ka būvnieks tā vienkārši ceļu būvē, kur grib un caurtekas liek, kur pagadās???

1.nevienu par lohu es neesmu nosaucis, tamdēļ nevajag apsaukāties, kā bērnudārzā.

2.nevis iedomājos, bet esmu to pieredzējis, jo strādāju ar ceļu būvniecību saistītā profesijā.

3.visi būvnieki nav vienādi. tā ka ja esmu aizskāris tavas cēlā un pareizā būvnieka jūtas, ļoti atvainojos.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

opelis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nu gan lohs esi, tu iedomājies, ka būvnieks tā vienkārši ceļu būvē, kur grib un caurtekas liek, kur pagadās???

1.nevienu par lohu es neesmu nosaucis, tamdēļ nevajag apsaukāties, kā bērnudārzā.

2.nevis iedomājos, bet esmu to pieredzējis, jo strādāju ar ceļu būvniecību saistītā profesijā.

3.visi būvnieki nav vienādi. tā ka ja esmu aizskāris tavas cēlā un pareizā būvnieka jūtas, ļoti atvainojos.

Labi, miers. Būvējam, kā protam un kā sanāk, bet jāsanāk labi, vismaz pie tām prasībām un būvuzraudzības, kas ir uz Jēkabpils -Varakļāni ceļa... Visam 100% jāatbilst projektam, tātad, ja ir ass nobīde, tātad tā ir paredzēta projektā... Cits jautājums ir par to ', ka pasūtītājs un projektētājs daudz ko nav saskaņojis ar tiem pašiem pieguļošo zemju īpašniekiem, tāpēc rodas konfliktsituācijas..

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Es tev pilnīgi piekrītu, ka visam jābūt perfekti. Tikai ir vien bet. Tos projektus lielākoties taisa studenti ar visām no tā izrietošām sekām.

Un kādu laiku atpakaļ, kad bija lielais celtniecības bums, arī uz objekta bija visādi tipiņi. Tas, ka tagad ir sākusies cīņa par objektiem, no vienas puses ir labi - pieaugs kvalitāte, jo neviens negribēs sasmērēties.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

laiva rakstīja:

Nortel rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Nav tur nekāda zīme par nogriešanos pa labi. Tur ir ieskrējiena josla no x ielas izbraukušajiem un tālāk autobusa pietura. Tā saliņa principā norāda uz autobusa pieturas beigām.

Tur ir zīme braukšanas virzieni joslās, vismaz bija tāda pirmdien, un pirmā josla nogriežās pa labi.

Tagad palasam noteikumos, cik metrus pirms ir jābūt tai zīmei.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

šodien Rīga-Rēzekne- Rīga

Turpceļā izvēlējos:

Rīga-Bērzkrogs-Madona-Rēzekne 250km-2:40h (no pilsētas robežas līdz pilsētas robežai)

Atpakaļceļā: Rēzekne-Krustpils - Ogre - Rīga 225km-3:15h

Liekas,ka 32 luksofori-pusei uz sarkano braucu.(ne būt nebiju vienīgais ) Rezultātā varakļāni-Krustpils 1:15h

Ja būtu otreiz jābrauc,tomēr brauktu caur Madonu,jo tie tramplīni tajā vājprātā tomēr auto nenāk par labu!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti