Nu wo,viagris taisa sew virtuàlo harikiri,jo iauto lielàkie santìmsipèji uz kondàm pàrmetusies ko nu darìs,kà bùs?Bensonam nevari atdoties,lai tik nezaudètu saikni?
Atgriežoties pie tēmas... Apskatot ceturtajā bildē šeit pārdodamās Honda-CR-V servisa grāmatiņu, var secināt, ka Honda ir makten stipri baudīta 2005.gada nogalē un 2006.gadā. Ja 2005.gada 20.oktobrī nobraukums bija 15556 km, bet 2006.gada 28.decembrī - 79985 km, tad šajā laika posmā sanāk, ka ir braukts vidēji 4518 km mēnesī.
Savukārt 2007.gada sākumā pārdodamā Honda baudīta mazāk, jo 2007.gada 4.augustā nobraukums sasniedza 98075 km. Laika posmā no 28.12.2006 līdz 04.08.2007 vidējais mēneša nobraukums sanāk 2502 km.
Tengizss rakstīja: Savukārt 2007.gada sākumā pārdodamā Honda baudīta mazāk, jo 2007.gada 4.augustā nobraukums sasniedza 98075 km. Laika posmā no 28.12.2006 līdz 04.08.2007 vidējais mēneša nobraukums sanāk 2502 km.
Par tik smalku analizi, tev noteikti pienakas cenas atlaide!
Gaidām atsauksmes par pirmajiem pāris simtiem km ( gan jau brivdienās kārtīgi izbaudiji)
Atsauksmes būs, bet visticamāk ne par pirmajām dienām. Objektīvas atsauksmes var dot tikai pēc ilgstošas lietošanas, kad ir pārgājusi eiforija par jauno auto un kad ir veikta vismaz pirmā tehniskā apkope pie 20 000 km.
Atsauksmes būs pieejamas Lasītāju pieredzes sadaļā.
Gaidām atsauksmes par pirmajiem pāris simtiem km ( gan jau brivdienās kārtīgi izbaudiji)
Atsauksmes būs, bet visticamāk ne par pirmajām dienām. Objektīvas atsauksmes var dot tikai pēc ilgstošas lietošanas, kad ir pārgājusi eiforija par jauno auto un kad ir veikta vismaz pirmā tehniskā apkope pie 20 000 km.
Atsauksmes būs pieejamas Lasītāju pieredzes sadaļā.
pirmaa ,rekomendeeta ,apkope(elljas mainja) ira pie 5kkm , bet ja jau ilgaak par 3gadiem braukt netaisaas..........
Gaidām atsauksmes par pirmajiem pāris simtiem km ( gan jau brivdienās kārtīgi izbaudiji)
Atsauksmes būs, bet visticamāk ne par pirmajām dienām. Objektīvas atsauksmes var dot tikai pēc ilgstošas lietošanas, kad ir pārgājusi eiforija par jauno auto un kad ir veikta vismaz pirmā tehniskā apkope pie 20 000 km.
Atsauksmes būs pieejamas Lasītāju pieredzes sadaļā.
Neslinko uzraksti ātrāk , savādāk tik pēc gada dabūsim no tevis info ,ja vien nebūsi nomainījis auto
Jau teicu, ka pieredzē dalīšos, bet tikai pēc ilgākas lietošanas, lai saprastu visus plusus un mīnusus.
Paredzu, ka 20 000 km varētu tikt sasniegti pēc kādiem 10 mēnešiem.
Pirmās sajūtas - braukšanas sajūtas un gabarīti līzīgi kā FR-V. Motors šķiet kūtrāks CR-V (bet tas varētu būt dēļ pagaidām saudzīgās braukšanas). Degvielas patēriņš visnotaļ līdzīgs FR-V (vidēji 8,4 l/100 km), cik nu objektīvi var spriest pēc 200 km nobraukuma tādā lēnīgā režīmā.
FR-V nebija MP3, bet CR-V - ir. Arī mašīnas aprīkojums CR-V ir labāks - stikla jumts, biksenona gaismas, miglas lukturi, lietie diski. Nu tā apmēram īsumā.
2007.gada janvārī es ar jauno Honda-CR-V izbraucu testa braucienu. Izvēlējos izbraukt ar benzīnnieku, kam ir automātiskā ātrumkārba. Mašīnai bija 380 km nobraukums. Nesen bija uzpildīta bāka, un pirms manis bija braukuši daži cilvēki. Borta kompjūters rādīja vidējo benzīna patēriņu 11,1 litru uz 100 km un to, ka vēl ar bākā esošo degvielu var nobraukt 508 km. Bākas lielums 58 litri. Es braucu gar Spices aizmuguri laukā uz Jūrmalas šoseju, tad pagriezos uz lidostu, pirms lidostas griezos atpakaļ, tad atkal laukā uz Jūrmalas šoseju, tad pa kreisi gar Spici līdz Ventspils ielai, tad pa labi pa Ventspils ielu gar ,,Hanzas maiznīcām,, , pa labi pa Krūzes ielu līdz Liepājas ielai, tad laukā uz Jūrmalas šoseju un atpakaļ līdz Hondas veikalam. Mana brauciena laikā kompja uzrādītais benzīna patēriņš saglabājās 11,1 litrs uz 100 km - tik, cik līdz tam bija izrēķinājis. Tehniskie dati saka, ka patēriņam pilsētā jābūt 10,9 litriem. Tā kā auto vēl pavisam jauns, neiebraukts, tad jāsecina, ka patēriņš atbilst vēlamajam un nemaz nav liels priekš palielas, komfortablas mašīnas ar pilno masu 2,1 tonna. Nogriežoties uz lidostu, kur beidzās pilsēta, ieskrējos līdz 100 km/h, iztaisot kikdaunu. Uzrāviens tāds viduvējs - strauji braucēji noteikti apgalvotu, ka vājš. Visumā mašīna tādējādi ir laba nesteidzīgai, mierīgai, komfortablai braukšanai, jo skaņas izolācija man likās ļoti laba. Mašīna gaitā bija nedaudz pacieta, toties ļoti stabila līkumos un uz laba ceļa seguma.
Es arī braucu testa braucienu pa gandrīz to pašu ceļu. Jā, patika tas, ka salons diezgan labi nostrādāts, nekas negrab. Samērā daudz vietas visiem citiem, tikai ne vadītājam. Ar 190 cm tur nav ko darīt, ja atvelk beņķi līdz galam, stūre ir par tālu ar visu izvilkšanu, bet ceļgali principā atspiežas pret paneļa malu. Tas 2l 150zs motors ceļ viduvēji. Pēc tam brīvdabas pasākumā paskatījos no malas, ka ar 4 cilvēkiem salonā un dažām somām šim it kā augstajam auto klīrenss palika ja ne nu gluži kā sēdinātam ieliniekam, tad kā parastam ieliniekam. Pēc šiem visiem iespaidiem sapratu, ka šis auto domāts ne man.
ak rakstīja: Es arī braucu testa braucienu pa gandrīz to pašu ceļu. Jā, patika tas, ka salons diezgan labi nostrādāts, nekas negrab.
Atradis ar maršrutu, kur testēt salona grabuļus... Pa jūrmaleni...
sorry...
Ja gribas pamatīgāk notestēt Hondu-CR-V pirms iegādes, tad par 45 latiem diennaktī plus benzīna izmaksām var to noīrēt un izbraukt kaut vai pa jauko Kabiles - Kuldīgas grants ceļu:
Īpaši ir vērts pieminēt vadīāja sēdekļa elektronisko regulāciju. Uz mata tāda pati regulācija, pat pogas tādas pašas kā vecajam, 93. gada Accordam. Ārkārtīgi piestrādāts pie regulācijas
Pardodu Honda CRV 2005.g. 2.0
Pardodu Honda CRV 2005.g. 2.0