vinjsh tak vel ir pietiekami svaigs, lai rastos buutiskas brobleemas. pagaidi kaadu gadinju.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vinjsh tak vel ir pietiekami svaigs, lai rastos buutiskas brobleemas. pagaidi kaadu gadinju.
par kuru gadu jautājums?
te par 2005:
consumerguideauto.howstuffworks.com/...
pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....
Yetti rakstīja: te par 2005:
consumerguideauto.howstuffworks.com/...
pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....
Vot tieši par šito es jautāju, jo ir lietas, kam būtu jāpievērš uzmanību pērkot, jo ar šitiem motoriem nepērk lai brauktu svētdienā uz baznīcu . Doma pirkt gadīgu 175ZS vai JCW 194ZS, bet cik saprotu tad motoram būtiskas atšķirības no 163 ZS motora. Vienam manam paziņam ir JCW un šis jau pāri pa 100 k nobraucis un problēmu nav, bet vins nav rādītājs, jo eļļu maina 2X biežāk utt. vopšim pedantiska pieeja .
Jautājums, ko tam kompresoram var nokaut un kā? Cik saprotu tas kompresors coopetram strādā tikai uz maziem apgriezieniem un pēc tam nodod stafeti turbīnai, tātad jāpievērš uzmanība tam kā ietas apkopes utt.
p.s
yetti, paldies par linku.
ar nojātu kompresoru te cīnījās gan Mazdas gan VW īpašnieki...
ja pareizi atceros, tad VW vēl varēja ārstēt, bet Mazdas vareja utilizēt...
jāmaina bija gultņi, "gliemeži" siksnas... it kā vienkārši, bet ja tas nebija darīts, tad dirsa....
lai būtu sqaprašana uz ko paraksties...
kompresors:
turbīna:
Yetti rakstīja: ar nojātu kompresoru te cīnījās gan Mazdas gan VW īpašnieki...
ja pareizi atceros, tad VW vēl varēja ārstēt, bet Mazdas vareja utilizēt...
jāmaina bija gultņi, "gliemeži" siksnas... it kā vienkārši, bet ja tas nebija darīts, tad *******....
Doma ir par auto kam noskrējiens ir līdz 50k. Itkā jau vārāk par siksnu maiņu utt, līdz šitādam noskrējienam nevajadzētu būt. Pats par sevi es varu atbildēt, jo uz apkopēm jau točna nežmiedzos. Parezāk jau šitādus auto pirkt jaunus, bet laikam neesmu gatavs 27k eiro par jaunu atdot.
Šitas saits baigi labs. Par turbo utt ir vairāk vai mazāk skaidrs, bet par kompresoru bija migla
Yetti rakstīja: te par 2005:
consumerguideauto.howstuffworks.com/...
pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....
A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...
msh rakstīja: ... Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...
pamēģini vēlreiz un latviski...
msh, Tev vajadzētu atņemt tiesības komentēt (pozorišsja odnako)...
Yetti rakstīja: msh, Tev vajadzētu atņemt tiesības komentēt (pozorišsja odnako)...
da nu beidz , msha par to ... nu kuru Alekss Isigionis radija , ar karburaatoooru weel tolaik
bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...
Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...
to pashu weco - ...... na stolje ljezjit programma ''srakj ne menjshe kilugramma'' , a kto nasrjot po boljshje pud' , tomu premiju dodut ......
Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...
Pļe, motora kompim [ECU] programma savādāka, kā rezultātā mazāka jauda Bet protams, es par mini uzskatu veco, šitas tik tāds bēmūvē ražojuma golfs vien ir
msh rakstīja:
Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...
Pļe, motora kompim [ECU] programma savādāka, kā rezultātā mazāka jauda Bet protams, es par mini uzskatu veco, šitas tik tāds bēmūvē ražojuma golfs vien ir
pļē, nu izlasi tokš dotās atsauces...
msh rakstīja:
Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...
Pļe, motora kompim [ECU] programma savādāka, kā rezultātā mazāka jauda Bet protams, es par mini uzskatu veco, šitas tik tāds bēmūvē ražojuma golfs vien ir
wai tik tu kaut ko nejauc
tu esi braucis ar mini cooper s JCW? Manuprāt mini JCW salīdzināt ar golfu ir nekorekti.
p.s
pret veco mini protams respekt.
msh rakstīja:...
Pļe, motora kompim [ECU]blablabla...
kompresors tiek darbināts ar siksnu...
JCW cooperim ir 210hp, nessen iegaadaajos vienkarshi Cooper S par problemam nemaceshu teikt, jo ljoooti mazs noskreejiens bija... un ir.. Pees gada pastaastishu ;D
iuzii rakstīja: JCW cooperim ir 210hp, nessen iegaadaajos vienkarshi Cooper S par problemam nemaceshu teikt, jo ljoooti mazs noskreejiens bija... un ir.. Pees gada pastaastishu ;D
cooper S jau nav nemaz tik viekārši Vienkārši ir COOPER ONE
Par tiem Jcw nav īsti skaidrs, bet cik saprotu JCW ir vairākas tuninga pakāpes jo pastāv 192 (194) 200 un pāri pa 200 ZS, laikam jau tiešām lieta ir kaut kādā čipā un viss, jo cenas atšķirība nav tik liela, tātad diezin vai motoram ir radikālas izmaiņas. TOP GEAR savulaik bija sižets, ka Fāterlandes meistari cep arī COOPERUS kam zs tuvojas 300zs.
Yetti rakstīja:
msh rakstīja:...
Pļe, motora kompim [ECU]blablabla...
kompresors tiek darbināts ar siksnu...
Un? Tu domā ka es to nezināju?
staar rakstīja:
msh rakstīja:
Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...
Pļe, motora kompim [ECU] programma savādāka, kā rezultātā mazāka jauda Bet protams, es par mini uzskatu veco, šitas tik tāds bēmūvē ražojuma golfs vien ir
wai tik tu kaut ko nejauc
tu esi braucis ar mini cooper s JCW? Manuprāt mini JCW salīdzināt ar golfu ir nekorekti.
p.s
pret veco mini protams respekt.
Protams, ka neesmu. Bet salīdzini jauno mini ar veco - jaunajā vienīgais, kas ir minisks, ir izskats, bet tas arī viss - tāpēc golfs
staar rakstīja:
iuzii rakstīja: JCW cooperim ir 210hp, nessen iegaadaajos vienkarshi Cooper S par problemam nemaceshu teikt, jo ljoooti mazs noskreejiens bija... un ir.. Pees gada pastaastishu ;D
cooper S jau nav nemaz tik viekārši Vienkārši ir COOPER ONE
Par tiem Jcw nav īsti skaidrs, bet cik saprotu JCW ir vairākas tuninga pakāpes jo pastāv 192 (194) 200 un pāri pa 200 ZS, laikam jau tiešām lieta ir kaut kādā čipā un viss, jo cenas atšķirība nav tik liela, tātad diezin vai motoram ir radikālas izmaiņas. TOP GEAR savulaik bija sižets, ka Fāterlandes meistari cep arī COOPERUS kam zs tuvojas 300zs.
Ai nu pieseejies vaardiem Vienkaarshi cooper S bij domaats ka bez JCW pakas
P.S. Mini One ar savu 1.4 ir normals zveers
msh rakstīja:
staar rakstīja:
msh rakstīja:
Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...
Pļe, motora kompim [ECU] programma savādāka, kā rezultātā mazāka jauda Bet protams, es par mini uzskatu veco, šitas tik tāds bēmūvē ražojuma golfs vien ir
wai tik tu kaut ko nejauc
tu esi braucis ar mini cooper s JCW? Manuprāt mini JCW salīdzināt ar golfu ir nekorekti.
p.s
pret veco mini protams respekt.
Protams, ka neesmu. Bet salīdzini jauno mini ar veco - jaunajā vienīgais, kas ir minisks, ir izskats, bet tas arī viss - tāpēc golfs
daļā piekrītu daļā nē.
tas, ka jaunajam mini ir zināmas līdzības dizainā ar veco ir jau ļoti daudz, jo ir leģendāru auto pārmantotāji, kas pat to ir zaudējuši, piemēram tavs pieminētais GOLFS. Leģendārs bija GOLF 1 GTI, tieši dēļ savām gaitas īpašībām salīdzinājumā ar tā laika autobūves šedevriem, bet jaunajis golfs un golfs + ir aizgājis tik tālu no idejas, ka līdzības jau praktiski nevar saskatīt. Līdzīgi gadījumi ir ar Audi urku, FORD MUSTANGU līdz jaunajam modelim utt.
Vienā auto saitā bija izteikta doma, ka leģendāra auto pārmantotājs sāk zaudēt savu īpašo auru tikko kā fanātisko autoinženieru prāti tiek saindēti ar mārketinga nosacījumiem un prasībām. Leģendārā vecā MINI pārmantotājs, manuprāt, ir tieši žiperīgie mini, ķipa COOPER S vai COOPER S JCW, bet COOPER D ir uzcepts lai piesaistītu plašāku auditoriju un būtu praktiskāks ikdienas lietošanā. Bet bija labs teiciens par COOPER un praktiskumu, proti, ja pērkot mini tu tajā sāc meklēt ko praktisku, tad izsvītro MINI no iespējamo iegādājamo automobīlu saraksta
p.s.
IUZII, man liekas, ka visiem jaunās paaudzes BENZĪNA minī ir 1,6 L motoreļi bez turbīnas un kompresora.
staar rakstīja:
msh rakstīja:
staar rakstīja:
msh rakstīja:
Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...
Pļe, motora kompim [ECU] programma savādāka, kā rezultātā mazāka jauda Bet protams, es par mini uzskatu veco, šitas tik tāds bēmūvē ražojuma golfs vien ir
wai tik tu kaut ko nejauc
tu esi braucis ar mini cooper s JCW? Manuprāt mini JCW salīdzināt ar golfu ir nekorekti.
p.s
pret veco mini protams respekt.
Protams, ka neesmu. Bet salīdzini jauno mini ar veco - jaunajā vienīgais, kas ir minisks, ir izskats, bet tas arī viss - tāpēc golfs
daļā piekrītu daļā nē.
tas, ka jaunajam mini ir zināmas līdzības dizainā ar veco ir jau ļoti daudz, jo ir leģendāru auto pārmantotāji, kas pat to ir zaudējuši, piemēram tavs pieminētais GOLFS. Leģendārs bija GOLF 1 GTI, tieši dēļ savām gaitas īpašībām salīdzinājumā ar tā laika autobūves šedevriem, bet jaunajis golfs un golfs + ir aizgājis tik tālu no idejas, ka līdzības jau praktiski nevar saskatīt. Līdzīgi gadījumi ir ar Audi urku, FORD MUSTANGU līdz jaunajam modelim utt.
Vienā auto saitā bija izteikta doma, ka leģendāra auto pārmantotājs sāk zaudēt savu īpašo auru tikko kā fanātisko autoinženieru prāti tiek saindēti ar mārketinga nosacījumiem un prasībām. Leģendārā vecā MINI pārmantotājs, manuprāt, ir tieši žiperīgie mini, ķipa COOPER S vai COOPER S JCW, bet COOPER D ir uzcepts lai piesaistītu plašāku auditoriju un būtu praktiskāks ikdienas lietošanā. Bet bija labs teiciens par COOPER un praktiskumu, proti, ja pērkot mini tu tajā sāc meklēt ko praktisku, tad izsvītro MINI no iespējamo iegādājamo automobīlu saraksta
p.s.
IUZII, man liekas, ka visiem jaunās paaudzes BENZĪNA minī ir 1,6 L motoreļi bez turbīnas un kompresora.
a tur Tu druags smagi kljuudies Kaa reiz Mini One ir 1.4 (tiiri nesen gan)
Mini cooper S ??
Jautājums znatokiem. Vai kāds ir dzirdējis kaut ko par šitā mazauto motora raksturīgākajām probzām un resursu? Vismaz par 163 ZS motoru.