Pēdējā laikā daudz ir runāts, ka krīze ir klāt vai arī tuvojas. Daudzi to esot pamanījuši visdažādākajās dzīves situācijās, notikumos, procesos, taču mans jautājums Jums ir šāds - ko Jūs esat manījuši, kas garnadžiem šobrīt no auto lietām patīk visvairāk?
.. man dažiem kolēģiem jau ir "aiznesti" parking sensori, kas iestrādāti bamperī uz vienas "lentas".
x_rays rakstīja: Toties UK akcija - Vectras tirgojas no £9995 jaunas. Ta ka gaidiet ari opelim cenas driz bus labas.
Akcijas cenas būs tik ilgi, kamēr iztirgos krājumus par kuriem tirgotājiem jāmaksā %%% bankām. Tiklīdz krājumi tiks iztirgoti, tie tiks uzturēti minimālā apjomā vai arī strādāts tikai uz pasūtijumiem (it īpaši dārgajam galam). Tā kā nākošgad vairs neceriet uz šitām mega akcijām jauniem auto Protams, pieļauju, ka dažu labu auto varētu dabūt par vairāk nekā labu cenu, ja situācija turpinās pasliktināties...
Sretsked rakstīja: Šitais novedīs pie stagnācijas autorūpniecībā...kas pats par sevi nebūs nemaz tik peļami. Apstāsies daudzo apakšmodeļu izstrādes, kuri tāpat nevienam nav vajadzīgi un varbūt atkal beidzot Audi būs Audi un SAABs būs sābs.... Un nebūs uz ielām jāredz tādi kropļi kā SAAB 9-7, Opel Signum un citi...kuri ne pēc kā neizskatās, bet radīti,lai tik kaut kā konkurentam iekabinātu.
Ko tu domā ar "audi būs audi" - izskatu, modeļu klāstu vai izturību?
tieshi otraadi- shitas veel vairaak unificees visus razjojumus- katram pasham savus jaunumus izstraadaat ir nesaliidzinaami daargaak kaa izmantot unificeetus risinaajumus
piemeeri- VAG GM uttt
saaps ar savu 9-7- tas vairaak tirgus nishas aizpildiishanai(jaapiekriit- kroplis un nedzjips) taapat ar saabaru jeb subaarsaabu 9-2
tak shitaadus piemeerus vareetu vairumaa mediit... suzuki-opel
Tev liekas, ka iekš VAG vēl ir kaut kas ko unificēt, izņemot redzamos dzelžus un salonus? Uz C platformas vw neko neražo, jo tam pietiek ar B platformu, bet A [golfu] platforma tiek izmantota ļoti garam modeļu sarakstam
Sretsked rakstīja: 'KRĪZE||...dzīves skola, kas iemācīs daudzus rēķināt un domāt, analizēt un piebremzēt.
saki visi darīs tā: lietos A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk...,tb būs nemērā sadomājušies un sarēķinājušies ???
hz,agraak wiss bija mazaakos apjomos,personiskaaks un uz Cilveeku orienteets.tagad taisa masiinas kas orienteetas uz muusu macinju.man aarkaartiigi simpatizee veco britu darbniicu darinaajumi-caterham,morgan,mg un citi,bet iibanaa ES ir kaa autoimuuna slimiiba kas saeed pati sewi no iekspuses.
Sretsked rakstīja: 'KRĪZE||...dzīves skola, kas iemācīs daudzus rēķināt un domāt, analizēt un piebremzēt.
saki visi darīs tā: lietos A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk...,tb būs nemērā sadomājušies un sarēķinājušies ???
bij kaadu briidi sinhrogolps- i nekaadas vainas... vieniigais pagriezienos un pirms tiem ir jaabuut gatavam uz to-ka tas fwd provees par awd paarveersties
jebshu kaa listee tapa mineets- synchro un citi piesleedzamie pakaljtilti- taa ir neaizmirstama iespeeja vienaa pagriezienaa pielikt bikses triisreiz ....
Aptauja krīzes laikos ...
Pēdējā laikā daudz ir runāts, ka krīze ir klāt vai arī tuvojas. Daudzi to esot pamanījuši visdažādākajās dzīves situācijās, notikumos, procesos, taču mans jautājums Jums ir šāds - ko Jūs esat manījuši, kas garnadžiem šobrīt no auto lietām patīk visvairāk?
.. man dažiem kolēģiem jau ir "aiznesti" parking sensori, kas iestrādāti bamperī uz vienas "lentas".