TDIOTS rakstīja: tik tas 2polšu motõrīc bik šķiet 'nejaļo', būtu 1,2litrīgais tad gan 'bazara ņietu'
Bet tu katru rītu ieņem kortelīti ribās, sēdies un brauc!
I būs tev kāreiz 1,2 litri.
TDIOTS rakstīja: tik tas 2polšu motõrīc bik šķiet 'nejaļo', būtu 1,2litrīgais tad gan 'bazara ņietu'
Bet tu katru rītu ieņem kortelīti ribās, sēdies un brauc!
I būs tev kāreiz 1,2 litri.
Centis_Nuudele rakstīja:
TDIOTS rakstīja: tik tas 2polšu motõrīc bik šķiet 'nejaļo', būtu 1,2litrīgais tad gan 'bazara ņietu'
Bet tu katru rītu ieņem kortelīti ribās, sēdies un brauc!
I būs tev kāreiz 1,2 litri.
lapss ,wot šitais man nebij ienācis prātā
aha un ja null ziiben- tad arii uz dragiem var puceet
SPAMOFF: ir smieklīga deksterveidīgo apsēstība ar latviešu izlepušajai pakaļai (un trulajai galvai) piemērotiem MEGAVĀGENIEM. milzīgs komplekss par savu latvietisko (un vīrietisko) pārākumu, pašvērtību, panisko apliecināšanās vēlmi utt utjp uc... pie tam tā 50 gadus vecā maskēšanās aiz tipa \"ģimenes glābēja maskas\" - sak, es savējos tādā nesēdināšu.. iesākumam var nočekot šo video
pats 3 gadus pārvietojos ar focus/mazda 3/golf klases auto, problēmu nekādu - un, atmetot kretiniskos pakaļas tauku izlepumus (vai smadzeņu izgulējumus), savā autosā jūtos stabilāk, kontrolētāk un tiešāk, nekā vairumā lielākas klases auto, ar kuriem braukts. Otrai pusītei nupat iehavojām 2005. gada clio ar 1.4 ķipa nemotoru - bet pat bez mocīšanas pa pilsētu viš ir vairāk nekā pietiekošs, pie smieklīga patēriņa. uz šosejas pie sotaka met ceturtajā, un apdzen tīri sakarīgi. stabils, neļurkājas un nelēkā.
nesen izkāpu no mučiņas kolta, pienāk čoms, kuram tai laikā bija džags s-type, ķipa - ko es tādā autosā, kurā ikviens šoferis pēc vecenes izskatās... atbildēju, ka nav man par laimi mazvērtības un krāna garumu neapliecinu ar autosu. vot i vsjo, un tie krievu vai vēl kādā ietekmē augušie pacani, kuriem tas ir dzīvības nāves jautājums, var iet staigāties
bet par konkrēto MICRU - noteikti lēts, ērts un braukšanai derīgs autiņš - un cena IR salda.
kaksi, nejauc pirkstu ar orgānu. ne jau braukšana uz alpiem vai visas ģimenes iestūķēšana ir šo autiņu sūtība.
Kaksis rakstīja:
elektro rakstīja: kaksi, nejauc pirkstu ar orgānu. ne jau braukšana uz alpiem vai visas ģimenes iestūķēšana ir šo autiņu sūtība.
Kāda tad? Vienas *******s pārvietošana pilsētas apstākļos? Tam ir daudz labāki, ātrāki un ekonomiskāki līdzekļi.
Piemēram, domāts aukstajos gadalaikos?
1-2cilvēkiem tie mazauto ir ok. un arī 4-5 no , piem. , Pārdaugavas līdz Juglai nenpbeigsies uz alpiem gan būtu Ir , ar GII , trijatā braukc uz DE un ar nebij ne vainas tolaik tas bij varen kruc autõõ ( ~93aja gadā )
un šitais :www.youtube.com/...
ar liek aizdomāties
Ķaroč dalos sīkākā infor par šo konkrēto auto. Biju to vakar aplūkot - it kā bes otra auto var iztikt, bet ja par tādu cenu, tad apsvēru iespēju nopirkt priekš sievas, lai vizina sīkos uz dārziņu tepat pa Olaini.
Konkrētais auto ir tādā krāsā, kā bildē, v/n ir FV-3112, tas tiem, kam ir vēlēšanās noskaidrotot sīkāku info pie dīlera.
Lietas, kas man nepatika, kāpēc arī šo auto "uz sitiena" nepaņēmu:
1) 3,5 gadu laikā Micra nobraukusi 149 000 km - priekš auto ar divpolšu dzinēju tas šķiet ievērojams nobraukums, lai izdarītu secinājumus par atlikušo motora resursu;
2) virsbūvei ir vairāki sīki defekti - nolupsi krāsa uz abiem bamperiem (japārkrāsāo), ir nelielas (tiešām nelielas) buktes uz vadītāja durvīm, priekšējā kreisā spārna un šķiet, ka arī labajām priekšējām durvīm, kustas kreisas priekšējais lukturis (tas dēļ nelielā sitiena pa krieso priekšējo spārnu). Lukturis arī ir vienīgais iemesls, kāpēc netika izieta TA;
3) nav A/C (par klimatu nemaz nerunājot);
4) nav radio, nav arī vadu instalācijas, bet durvīs ir skandas;
5) ĻOTI, ĻOTI nekopts salons - netīrs, noputējis, pleķains, piedrazots. Tas rada ne to labāko iespaidu par auto saimnieku/lietotāju.
Karoč, parēķināju, ka vajag vismaz 500 LVL, lai šo auto savestu līdz "tovarnij vid", vēl kādi LVL 150, lai ieliktu vidēju mūziku, gumijas paklājiņus, nomainītu logu slotiņas, u.c. sīkumi.
Motoriņš rūca smuki, dzidri un vienmērīgi, riepas ir ziemas ar parastajiem diskiem, oriģinālajiem "kalpakiem", 14" izmērā.
Ja sevstu šo auto kaºtībā, tad konkrētjam mērķim domāju, ka būtu lielisks auto, bet nav man laika ņemties ar sauto savešanu kārtībā. Turklāt, nezinot precīzās izmaksas, var sanākt, ka beigās pa riktīgi lēto nekas nesanāks
Veiksmīgu dienu, kungi!
p.s. Informācijai - pārdevējs nav šo auto lietojis, bet gan saņēmis naudas parāda vietā no debitora.
labāk būtu ņēmis no debitora saņurcītu piečuku.....
vēlreiz saku - visā visumā pilnīgi neslikts auto.
Ja tas būtu bijis tādā stāvoklī, ka nebūtu jāuzskaita manis nosauktie trūkumi, neminstinoties būtu gatavs noskaitīt 2 500 LVL un braukt uz Bauskas ielu.
Moš kādam vēl ir kādi "krīzes" piedāvājumi?
Viss, izņemot nobraukumu, ko rakstīja nomiks par šo auto ir bez ievērības atstājams, tam nav nozīmes
Ja ar šo ir braukts pietiekoši strauji un vilkts diezgan tad motora resurss, drīz vien varētu beigties Ir gadījies līdzīgā situācijā.
Un kā jau bija domājams tā cena parastā gadījumā būtu 4000eur, tātad nemaz tik daudz lētāk viss nav.
Ja pameklē var atrast arī citus, labākus auto. Piemēram, Colt vai Getz.
Tiem diviem citiem variantiem būtu gan "normāls" motors, gan lielāks salons/bagāžas nodalījums, gan arī pavisam cits aprīkojums. Cena gan arī nedaudz lielāka..
TDIOTS rakstīja: 1-2cilvēkiem tie mazauto ir ok. un arī 4-5 no , piem. , Pārdaugavas līdz Juglai nenpbeigsies uz alpiem gan būtu Ir , ar GII , trijatā braukc uz DE un ar nebij ne vainas tolaik tas bij varen kruc autõõ ( ~93aja gadā )
un šitais :www.youtube.com/...
ar liek aizdomāties
par ko? par to ka paliksi dzīvs - bet smadzenes gan varētu slikti šansēt? Vai varbūt uzskati ka bremzēšana bez lieka pusmetra deformācijas neatstāj iespaidu uz cilvēku?
Tas Volvo nav ideāls.... bet nez kāpēc nekur nav dati no manekeniem.... kādas slodzes/pārslodzes... tikai vizuālais populisms.....
ja jau tirdziņš panesies...
neliela sitiena gadiijumaa volvo ir viegli atjaunojams un taalaakbraucams, bet taada mikra buutu pa taisno uz tolmetu bez apzheelošanas iespeejaam. japaanjiem jau gadus 15 ir filozofija, ka mašīna peec avaarijas ir iespeejami aatraak jaapaarkausee naakamajaa...tas viss ir OK, bet šodien tas nu jau lielaakajai daļai LV iedziivotaaju diez vai buus saistoši
Šitie testi kaut kā jocīgi,,mašīnu sadursmēs sadurās savā starpā tikai ar vienu pusi, un betona klucis ir šķibi pāri ceļam, kā rezultātā tas autiņš tiek samests sānis un tam ir mazāk bojājumu.
tam betona bluķim ir jābūt taisni uz ceļa pēc noteikumiem?
kā jau Nomiks ir raxtijis -konkretais exemplārs ira īsta ' fubla ' , nepietiek ka A/C nau !!!??? , višš vēl ir bezgala pietirsc un izjāc
turpināt nau verc...........
testi....zvaigznes....
deformācijas normatīvi ja nekļudos , vai nebija pie V=50 km/h
Palabojiet, ja nepareizi.
Man liekas, ka neviens kantoris netestē ķerras un nepiešķir zvaigznes pie normāla sadzīves ātruma - 100 km/h, 2 auto purnu purnā . Tādā situācijā mazajam pirdakam pret lielāka gabarīta auto nav nekādu izredžu, un tās zvaigznītes var uzkrāsot uz kapa krusta.
Sretsked rakstīja: Manam cāram pašmasa 1800 kg, tajā jūtos drošāk. Ir bijušas sadursmes gan ar mnaziem,gan lieliem auto... un mani neviens neiespiedīs braukt iekš šitādām fubļām. Un manai sievietei ar nebūs miza...Astra,ar ko viņba brauc pašlaik, ir pats pats minimums...
Katram savs. Mans ceļš pie mazauto sanāca ļoti vienkāršs - ņemot vērā manu ikdienas nobraukumu un nevēlēšanos čakarēties ar remontiem, mans meistars ieteica 3-5 gadus vecu auto. Pārrēķinot naudā - par līzi maksāju apmēram to pašu summu, ko iepriekš par sava lielauto ikmēneša remontiem
Iepriekšējais auto bija "lielais" Mazda 626, kuru pēc "vagoniņu" spēles uz Brīvības ielas es vienkārši pārdevu izjaukšanai - autiņam pakaļgals eksistēja, bet ģeometrija bija pilnīgā tūtē. Nemaz neesmu tik pārliecināts par lielo autiņu drošību.
masda 626 jau nu nemaz nav "lielais" es taadam spaarnu netiišaam ielociiju lai amartinju patesteetu
masda ir videejais taapat kaa volvo, audii 100/A6, bumbieris 5er un vairums mersēdesu.
lielais ir buut ar pilnu masu virs 2 tonnas.
Kaksis rakstīja: Japāņiem tie bleķi ir galīgi mīksti. Pārsvarā gadījumu, tur ir vienkārši plastmasa. Drošība nav japāņu trumpis.
a vot te gan maldies...
miiksti blekji labaak slaapee triecienu nekaa čuguna klucis, un ja Tu sadursies ar miikstu masiinu, arii Tev buus mazaaka skaade
Ja sanāk konfrontācija ar kardan kamaza, tad ir pilnīgi vienalga vai sēdi pustonnīgā, vai divtonnīgā autosā. Nozīme sāks izpausties, ja uz masu būs jāpaķer kāds lielāks suns, gājējs, riteņbraucējs, motociklists vai cits vieglais automobilis. Taču man šķiet, ka mūsdienās drošumu vai nedrošumu nosaka ne tik daudz bleķu biezība un centneru skaits, cik vadītāja atsaldētības pakāpe.
mani vienmeer ir fascineejusi taa doma, ka varu braukt cik praatiigi vien gribu, bet vienmeer pastaav procents, ka kaads sagribees ienaakt manii.
taapeec drošaak juutos savaa volvo kantainajaa cietoksnii...
atgriežoties pie micras-
gan jau ka dienesta autoss, firmaa savu pamatliidzeklja veertiibu atstraadaajis, jaac un kauc uz nebeedu.
140 kkm jau nav visam beigas, bet taadam mazulim pie šāda nobraukuma var iznaakt diezgan daudz viskautko mainiit...
Jaunaa Nissan Micra, par kriizes cenu!