Nu man rados viens 2002 gada rudeni paķera pliku dizeļmegani pa skaidro , pirmo ziemu nebrauca jo riepām nauda žel , garantijas laikā tik vienreiz bij uz apkopi . Tad dabuja darba auto , vispar cilvis ar biku īpatnibam , neskatoties uz to ka nauda ir .
Tad uz 2007 janvāri šim bij 32 000 , un ja kas es pat brīnījos ka tik daudz
Un tadi autosi sastopas , bet ja nonāk puliskā palaci ,tāpat tev neviens netic ,ka mazs nobraukms ir reāls
rudens68 rakstīja: Nu man rados viens 2002 gada rudeni paķera pliku dizeļmegani pa skaidro , pirmo ziemu nebrauca jo riepām nauda žel , garantijas laikā tik vienreiz bij uz apkopi . Tad dabuja darba auto , vispar cilvis ar biku īpatnibam , neskatoties uz to ka nauda ir .
Tad uz 2007 janvāri šim bij 32 000 , un ja kas es pat brīnījos ka tik daudz
Šāds auto nav baudāms, jo, ja jau pliks, tad bez kondicioniera...
rudens68 rakstīja: Nu man rados viens 2002 gada rudeni paķera pliku dizeļmegani pa skaidro , pirmo ziemu nebrauca jo riepām nauda žel , garantijas laikā tik vienreiz bij uz apkopi . Tad dabuja darba auto , vispar cilvis ar biku īpatnibam , neskatoties uz to ka nauda ir .
Tad uz 2007 janvāri šim bij 32 000 , un ja kas es pat brīnījos ka tik daudz
Šāds auto nav baudāms, jo, ja jau pliks, tad bez kondicioniera...
jaa nav tur kondicionieris.
Man 2007 bij sharan 10 gadigs , kā reiz noplisa kondicionieris pirms karpatu apceļosanas , nu neko ,karstums netruceja ne mirkli ,laikam sausais gais pie vainas.
Šodien pirmo reizi redzēju jauno Opel-Insignia. Tas bija Jelgavā. Sadomāju apskatīties, cik ātri atmaksājas Opel-Insignia ar dīzeļmotoru iegāde. Salīdzināsim universālus ar otriem vājākajiem motoriem - 1,8 litru 140 zirgspēku benzīnnieku un 2,0 CDTI ar 130 zirgspēkiem. Dīzeļauto ir par 3025 eiro jeb 2126 latiem dargāks:
Ja degvielas cenas saglabājas tādas kā tagad, tad 1000 kilometriem ar benzīna auto degvielas izmaksas ir 79 x 0,597 lati = Ls 47,16. 1000 kilometriem ar 2,0 CDTI degvielas izmaksas ir 60 x 0,637 = Ls 38,22. Starpība Ls 8,94 uz 1000 km par labu dīzeļauto. Atmaksāšanās būs pēc 238 tūkstošiem kilometru. Ja ņem vērā diskonta likmi, tad vēl ilgāk...
Ja benzīna cena pacelsies līdz 63,7 santīmiem un būs vienāda ar dīzeļdegvielas cenu, tad atmaksāšanās būs, nobraucot 176 tūkstošus km. Ja ņem vērā diskonta likmi, tad vēl ilgāk...
VWfans rakstīja: Ja benzīna cena pacelsies līdz 63,7 santīmiem un būs vienāda ar dīzeļdegvielas cenu, tad atmaksāšanās būs, nobraucot 176 tūkstošus km. Ja ņem vērā diskonta likmi, tad vēl ilgāk...
VWfans rakstīja: Ja benzīna cena pacelsies līdz 63,7 santīmiem un būs vienāda ar dīzeļdegvielas cenu, tad atmaksāšanās būs, nobraucot 176 tūkstošus km. Ja ņem vērā diskonta likmi, tad vēl ilgāk...
un tie radi tavi arii taadi pashi dunduki?
Šito gan Tu lieki....
Pēc kā spried par VWfana un viņa radiem?
Dakteris vai tiesnesis esi??? Diagnožu un spriedumu taisītājs atradies
Ja katrs no mums mācētu ilgtermiņā rēķināt, (diemžēl arī es ) ,tad s**du bedre,kurā tagad visi esam ,būtu daudz seklāka
VWfans rakstīja: Ja benzīna cena pacelsies līdz 63,7 santīmiem un būs vienāda ar dīzeļdegvielas cenu, tad atmaksāšanās būs, nobraucot 176 tūkstošus km. Ja ņem vērā diskonta likmi, tad vēl ilgāk...
un tie radi tavi arii taadi pashi dunduki?
Šito gan Tu lieki....
Pēc kā spried par VWfana un viņa radiem?
Dakteris vai tiesnesis esi??? Diagnožu un spriedumu taisītājs atradies
Ja katrs no mums mācētu ilgtermiņā rēķināt, (diemžēl arī es ) ,tad s**du bedre,kurā tagad visi esam ,būtu daudz seklāka
un peec kaa tu spried ka citiem arii ir suudu bedre tu liizinga vergs? man viekarshi neatliek laiks taadaam muljkiibaam tur reekinaat kaut ko
VWfans rakstīja: Šodien pirmo reizi redzēju jauno Opel-Insignia. Tas bija Jelgavā. Sadomāju apskatīties, cik ātri atmaksājas Opel-Insignia ar dīzeļmotoru iegāde. Salīdzināsim universālus ar otriem vājākajiem motoriem - 1,8 litru 140 zirgspēku benzīnnieku un 2,0 CDTI ar 130 zirgspēkiem. Dīzeļauto ir par 3025 eiro jeb 2126 latiem dargāks:
opel.adamauto.lv/...
Ja degvielas cenas saglabājas tādas kā tagad, tad 1000 kilometriem ar benzīna auto degvielas izmaksas ir 79 x 0,597 lati = Ls 47,16. 1000 kilometriem ar 2,0 CDTI degvielas izmaksas ir 60 x 0,637 = Ls 38,22. Starpība Ls 8,94 uz 1000 km par labu dīzeļauto. Atmaksāšanās būs pēc 238 tūkstošiem kilometru. Ja ņem vērā diskonta likmi, tad vēl ilgāk...
VWfan paskaidro LŪDZU kas ir diskonta likme , es jau n to reizi te prasu , ...pirmais atsakās atbildēt , varbut Tu vari . Protams ,ka esmu google apskatijies , bett....
pirkts jauns auto NEKAD neatmaksaajas.... vismaz ne pirmajos 25-30 gados brauc kaut 100 000 km gadaa
auto - grozies kaa gribi, ir un paliek teerinji jautaajums - kursh no tiek teerinjiem guust lielaaku baudu, droshiibu un relatiivi mazaakus robus gimenes budzhetaa vot kur jebkura auto pirkshanas saals.
VWfan paskaidro LŪDZU kas ir diskonta likme , es jau n to reizi te prasu , ...pirmais atsakās atbildēt , varbut Tu vari . Protams ,ka esmu google apskatijies , bett....
Tas apmēram nozīmē to, ka viena un tā pati naudas summa šogad ir vairāk vērtīga nekā pēc kāda laika, piemēram, pieciem gadiem. Ja kāds tagad nopērk auto ar dīzeļmotoru, iztērējot 2 tūkstošus latu vairāk, tad viņš atsakās no iespējas to naudu noguldīt un pēc pieciem gadiem saņemt jau lielāku summu, teiksim, 2500-2700 latus. Lai dīzeļauto atmaksātos, tēriņiem par degvielu jabūt mazākiem nevis par 2 tūkstošiem latu, bet 2500-2700 latu. Tas tā aptuveni...
Atsevišķi personāži, šķiet, te uzskata, ka nevar tirgū atrast auto ar patiesu, noskrējienu. Nupat kā pats sev meklāju auto, vismaz šā gadsimta ar A/C, Lai tas būtu BAUDĀMS arī vasarā un līdz 3k Ls. Jāsaka, ka biju pārsteikgts, ka vienā placī atradu auto, ar reāliem 68 000 km no DE, ko apliecināja ne tikai dokumentācija, uzlīmes, zīmogu utt, bet arī pats auto šķita kā jauns- neatradu nevienu vietu kur piesieties, izņemot, ka pārdevējs nenolaida tos pāris simtus latus par 2000.gada auto.
Turklāt šajā cenu kategorijā ir piedāvājumi no 120 -150k km par 3-7 gadus veciem iekš LV pirktiem auto.
Atradu 5,5 gadus vecu auto ar pilnīgi drošiem 123 000 km noskrējušu auto, kura nobraukums ir pierādāms.
Paziņa uz priekš sevis paņēma jaunu 307SW Pežoooo, tā kā nobraukums bija paredzams liels paņēma dīzeli, bet situācija mainījās un vairs daudz nevajadzēja braukāt. Tā nu viņam sanāca 3 gados nepilni 60k, kas dīzelim liekas neticami, bet tā nu tas ir. Auto gan netiek tirgots, jo pēc oplīzes beigām tika izpirkts un tiek lietots joprojām līdzīgā režīmā.
rudens68 rakstīja: Nu man rados viens 2002 gada rudeni paķera pliku dizeļmegani pa skaidro , pirmo ziemu nebrauca jo riepām nauda žel , garantijas laikā tik vienreiz bij uz apkopi . Tad dabuja darba auto , vispar cilvis ar biku īpatnibam , neskatoties uz to ka nauda ir .
Tad uz 2007 janvāri šim bij 32 000 , un ja kas es pat brīnījos ka tik daudz
Šāds auto nav baudāms, jo, ja jau pliks, tad bez kondicioniera...
Eu, vai tad baudāmajai merivai tāds ir? Tas nemotoriņš tak nespēj pagriezt kompresoru un tik lielu ģeņģeri, kāds nepieciešams kondišam
Pārdod Honda Civic 4D 1.8 Exe AT
Pārdod Honda Civic 4D 1.8 Exe AT