ja nav noslēpums, kāpēc kas tāds ir jādara???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ja nav noslēpums, kāpēc kas tāds ir jādara???
kas man par to bus ja izstastishu ka tas darams? ilgi jaraksta. man ir slinkums.
cap rakstīja: ja nav noslēpums, kāpēc kas tāds ir jādara???
Šis jautājums tevi iegāza.....
nekas speciāls nav jādara. var uz pašteci - attasii pa vienam ritemiv vaļā un no katra nolaid kādus 100 gramus. Uzpasējot lai bačoks pilns.
Vislabāk protams to darīt ar sistēmu, kura uztur bačoķā spiedienu. Tādā veidā visefektīvāk arī atgaisot. Tādus sistēmu var uztasiīt pats.
Centis_Nuudele rakstīja:
cap rakstīja: ja nav noslēpums, kāpēc kas tāds ir jādara???
Šis jautājums tevi iegāza.....
kur?
cap rakstīja: ja nav noslēpums, kāpēc kas tāds ir jādara???
Ar laiku bremžu šķidrumā sarodas ūdens un bremzes vairs nav kā naži. Ražotājs iesaka mainīt ik pa diviem gadiem.
haynes manuāļi arī iesaka kaut ko paskrūvēt katru dienu, kā arī pirms un pēc 50km brauciena pārbaudīt spiedienu riepās utt utt.
Šitais pēc autoperedastijas ož bet nu - každij dročit kak on hočit.
cap rakstīja: haynes manuāļi arī iesaka kaut ko paskrūvēt katru dienu, kā arī pirms un pēc 50km brauciena pārbaudīt spiedienu riepās utt utt.
Šitais pēc autoperedastijas ož bet nu - každij dročit kak on hočit.
Katrs jau var pederastēt kā grib.
Var regulāri mainīt bremžu šķidrumu.
var nemainīt, bet jāties ar sarūsējušām trubām un cilindriem.
Opā. Es ari pirmo reizi par šitādu brīnumu dzirdu...
pinguin rakstīja: nekas speciāls nav jādara. var uz pašteci - attasii pa vienam ritemiv vaļā un no katra nolaid kādus 100 gramus. Uzpasējot lai bačoks pilns.
Vislabāk protams to darīt ar sistēmu, kura uztur bačoķā spiedienu. Tādā veidā visefektīvāk arī atgaisot. Tādus sistēmu var uztasiīt pats.
Esmu kaut kur redzējis uzparikti, kas sastāv no trubiņas un vāciņa. Trubiņu piestiprina pie riteņa ventiļa, vāciņu uzskrūvē bačokam, attiecīgi gaisa spiediens visu paveic.
Tik vot to sistēmu kaut kā nesaprotu, kurā brīdī bremzēs sarodās gaiss. Aidalabi, uzjautāšu sencim, viņš noteikti to ir darījis.
Es takš netraucēju jums to suslu mainīt, da kaut katru dienu - lūdzu
un par sarūsējušām trubām - jamas tādas vai nu ir, vai nu nav. Nez, vai ir jēga sapuvušajā trubā liet jaunu zupu (truba jau no tā neuzlabosies), un jaunai trubai tā zupas maiņa sniegs ko? Truba kalpos uberlabi arī nākāmiem 15 auto īpašniekiem?
Master_D rakstīja:
Esmu kaut kur redzējis uzparikti, kas sastāv no trubiņas un vāciņa. Trubiņu piestiprina pie riteņa ventiļa, vāciņu uzskrūvē bačokam, attiecīgi gaisa spiediens visu paveic.
Tik vot to sistēmu kaut kā nesaprotu, kurā brīdī bremzēs sarodās gaiss. Aidalabi, uzjautāšu sencim, viņš noteikti to ir darījis.
Gaiss sarodas tad ja bačokā ir "nedoljivs", vai arī ja esi atravis vaļā kādu cilindrīti vai atgaisošanas ventili pie rata.
Un cita starpā gaisa daļiņas ir atrodamas jebkurā šķidrumā, tā ka temperatūras svārstību rezultātā ar var visādi bºinumi rasties.
cap... Bremžu šķidrums "vārās" pie ~ 300-400 grādiem (atkarībā no markas), ūdens, kā zināms - pie 100 grādiem. Bremžu eļļa ir higroskopiska, tas nozīmē, piesaista ūdeni. Bremzējot rodas (izdalās) siltums, kurš tiek pārnests uz suportiem. Uzmini nu! Kas uzvārīsies pirmais? Un tvaiki jau ir gāzveida viela - tātad tos var saspiest. Attīecīgi bremžu efektivitātei - čau! Ja dzīvotu kalnos, droši vien nediskutētu, ka poff, bet mainītu 2x gadā . Un trubām un cilindrīšiem arī ūdens klātbūtne nav tā labākā. Bet tad ja jau viss ir sarūsējis - par vēlu vectēv minerālūdeni dzert, kad nieres krīt nost Tad remonts n-tās reizes pārsniedz bremžu šķidruma nomainīšanas izmaksas.
Master-D... Var arī divatā to izveikt bez palīgierīcēm. Viens kačā pedāli, otrs secīgi skrūvē vaļā atgaisošanas ventīļus. Ar litru ~ pietiek, ja izdzen cauri.
cap rakstīja: Es takš netraucēju jums to suslu mainīt, da kaut katru dienu - lūdzu
un par sarūsējušām trubām - jamas tādas vai nu ir, vai nu nav. Nez, vai ir jēga sapuvušajā trubā liet jaunu zupu (truba jau no tā neuzlabosies), un jaunai trubai tā zupas maiņa sniegs ko? Truba kalpos uberlabi arī nākāmiem 15 auto īpašniekiem?
Dļa osoba tupih povtorjaju! Jūtamākais šķidruma maiņas ieguvums bremžu efektivitātes uzlabošanās. Ūdens sistēmā taisa padlu. Autosam ir 5 gadi, un visticamāk šķidrums pēdējo reizi mainīts labākajā gadījumā pirms trim.
Vispirms gan izpēti kādā secībā to darīt. Vopšem parasti sāka ar tuvāko riteni no bačoka. Viens lēnām kačā pedāli (Obligāti jāvēro līmenis bačokā!!! jāpapildina), bet otrs atlaiž/pievelk vaļā atgaisotāju (ne jau pavisam - bikuci). Jāstrādā saskaņoti!!!! Veco bremžu šķidrumu ar šļauciņu ieteicams ielaist kādā traukā - ne zemē. Kā sāk nākt ārā svaigais šķ. taisa ciet un pāriet pie nākošā riteņa, un tā kamēr tiek līdz rezerves ritenim. Tam nevajag
Īsumā tā.
cap rakstīja: haynes manuāļi arī iesaka kaut ko paskrūvēt katru dienu, kā arī pirms un pēc 50km brauciena pārbaudīt spiedienu riepās utt utt.
Šitais pēc autoperedastijas ož bet nu - každij dročit kak on hočit.
Tu laikam nekad neesi izjutis, kā tas ir kad bremžu šķidrums ir uzvarījies un no bremzēm paliek tikai nosaukums.
Mainās elementāri.
Kā jau te teica... skrūvē pa vienam kanālam vaļā (es sāku ar tuvāko no bačoka, kaut gan liela šķirba nav) un paštecē lej nost uzpasējot bačoku lejot klāt svaigo. Uz atgaisošanas ventīļa uzmauc trubiņu,vēlams caurspīdīgu, lai redz, kas lācītim vēderā.
Tecina tik ilgi, kamēr sāk tecēt svaigais. Ja tormazuha ir riktīgi veca, tad atšķirību var redzēt gaužām labi.
Arnijs rakstīja: cap... Bremžu šķidrums "vārās" pie ~ 300-400 grādiem (atkarībā no markas), ūdens, kā zināms - pie 100 grādiem. Bremžu eļļa ir higroskopiska, tas nozīmē, piesaista ūdeni. Bremzējot rodas (izdalās) siltums, kurš tiek pārnests uz suportiem. Uzmini nu! Kas uzvārīsies pirmais? Un tvaiki jau ir gāzveida viela - tātad tos var saspiest. Attīecīgi bremžu efektivitātei - čau! Ja dzīvotu kalnos, droši vien nediskutētu, ka poff, bet mainītu 2x gadā . Un trubām un cilindrīšiem arī ūdens klātbūtne nav tā labākā. Bet tad ja jau viss ir sarūsējis - par vēlu vectēv minerālūdeni dzert, kad nieres krīt nost Tad remonts n-tās reizes pārsniedz bremžu šķidruma nomainīšanas izmaksas.
Master-D... Var arī divatā to izveikt bez palīgierīcēm. Viens kačā pedāli, otrs secīgi skrūvē vaļā atgaisošanas ventīļus. Ar litru ~ pietiek, ja izdzen cauri.
Piem. F1 bremžu darba temp. ir ~800 C ... tur var uzvārīties ne tikai bremžu šķidrums
Master_D rakstīja:
cap rakstīja: Es takš netraucēju jums to suslu mainīt, da kaut katru dienu - lūdzu
un par sarūsējušām trubām - jamas tādas vai nu ir, vai nu nav. Nez, vai ir jēga sapuvušajā trubā liet jaunu zupu (truba jau no tā neuzlabosies), un jaunai trubai tā zupas maiņa sniegs ko? Truba kalpos uberlabi arī nākāmiem 15 auto īpašniekiem?
Dļa osoba tupih povtorjaju! Jūtamākais šķidruma maiņas ieguvums bremžu efektivitātes uzlabošanās. Ūdens sistēmā taisa padlu. Autosam ir 5 gadi, un visticamāk šķidrums pēdējo reizi mainīts labākajā gadījumā pirms trim.
Neesi optimists? Domāju, ka lielai daļai auto ir tāds bremžu šķidrums, kādu ielēja rūpnīcā...
drags
27.03.2009 15:13
Vispirms gan izpēti kādā secībā to darīt. Vopšem parasti sāka ar tuvāko riteni no bačoka.
-------------------------------------------
Vispaar ir jaasaak ar taalaako no bachoka - taa raksta visaas instrukcijaas
Ja dzīvotu kalnos, droši vien nediskutētu, ka poff, bet mainītu 2x gadā .
-----------------------------------
Njaa, tie, kuri tur dziivo, taa arii dara. Piemeeram tai pashaa nabaga Shveicee Un pie bachoka vienmeer ir birka, kad peedeejoreiz bremzhu shkjidrums mainiits.
Piem. F1 bremžu darba temp. ir ~800 C ... tur var uzvārīties ne tikai bremžu šķidrums
----------------------------------------
Ne jau tikai F1 izceljas ar augstaam bremzhu temperatuuraam. Vai VAZni, kuram naktii rallija dopa finishaa bremzhu diski spiid spozhaa gaishi sarkanaa kraasaa , esi redzeejis?
Sretsked rakstīja: cap, te nu Tu toč esi nolohojies, te nu nav autoperedastija gan. Protams, neuzskatu par obligātu pasākumu mainīt, bet ja grib, lieki tas nav.
Močiem vispār ieteicams mainīt katru sezonu-mazs apjoms, izstrādājas ātrāk.
Tiesji ta prieksejam paris dienas atpakal nomaiju.
Aimurejam nu taa. Var cap stila.
Vai Jūs domājat, ka man vasarā pie nākamās apkopes derētu Merivai nomainīt bremžu šķidrumu, kurš nekad nav mainīts? Nobraukums trīs gados 66 tūkstoši km.
VWfans rakstīja: Vai Jūs domājat, ka man vasarā pie nākamās apkopes derētu Merivai nomainīt bremžu šķidrumu, kurš nekad nav mainīts? Nobraukums trīs gados 66 tūkstoši km.
nu tas uz izjūtām - ja trešoreiz liekot 'pa nažiem' no 200km/h , jūti ka dieskas nau , tad labak nomaini
TDIOTS rakstīja:
VWfans rakstīja: Vai Jūs domājat, ka man vasarā pie nākamās apkopes derētu Merivai nomainīt bremžu šķidrumu, kurš nekad nav mainīts? Nobraukums trīs gados 66 tūkstoši km.
nu tas uz izjūtām - ja trešoreiz liekot 'pa nažiem' no 200km/h , jūti ka dieskas nau , tad labak nomaini
Manējais 1,25 litru ,,nemotors,, tik ātri to 1,4 tonnas smago auto nespēj iekustināt...
Bremžu šķidruma maiņa, kā to darīt soli pa solim
Čau!
Vai kāds var pastāstīt, kā soli pa solim nomainīt bremžu šķidrumu? Ar visu atgaisošanu... nekad nav nācies to darīt, un ja rīt būs labs laiks, esmu sev izgudrojis šādu izklaidi.
Un kādu šķidrumu labāk izvēlēties?
Auto iraid ar ABS.