Audi 80 1.6TD IC Karterii duumi

larry014 Reģ.: 26.06.2009

Varbuut kaads ir saskaaries ar shaadu prbleemu,

Ir iegaadaats Audi dizelis, bet neliela probleema ar eljas pateeriju,

1l uz 1000km, siltam dzineejam atverot ellas vaaku naak araa duumi, karterii tas pats, bet zili duumi dzineejam nav noveeroti, vieniigi pie gaugstiem apgriezieniem paraadaas pamatiigs melnu duumu mutulis,

Esmu dzirdeejis, ka ja izdilusu dzineeju, bez kveelsveceem nevar palaist, bet mans td ar gruutiibaam pielec, vai var buut arii kaada cita vaina?

 
1 2 3
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ja pastiprinatas kartera gazes, izdilusha cilidru gruppa. tomeer simts gadu tam dzinejam

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Ja zilu dūmu nav, bet eļļu patērē, izskatās, ka vienīgais, ko vari darīt ir liet biezāku eļļu iekšā- tagad vasarā piemēram 20W-50 , ziemā 15W-50

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

tur var būt pilla tirza ar jautrību

motors noteikti jau ir krietni padilis , biezāka eļļa ( 15-20W40-50 kas der TD dīzelim) var to lietu bik atvieglot , tāpat par nāvi nebūtu kādu MOLILAT 3M iegāzt ( sliktāk jau nebūs) utt.

prasās saņemties un iebraukt kada dīzeļservisā , piem Graudu ielā onkas labi jēdz un skarbus $$$ nejautā . kautkā tā .

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ja ja. ar to kasti uz servi... tur tak vis ar cirvi labijams. primitivism galigais.

larry014 Reģ.: 26.06.2009
0 0 Atbildēt

Ja es to virzulu grupu nomainu, (ceru ka ar gredzeniem un saaleem pietiks), vai nepiecieshams sliipeet galvu, kad liek to atpakalj, doma ir pasham ar to diizeli panjemties, nekas sarezgiits jau tur nav!

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Nevajag slīpēt.

Ja dzinējs ir sadilis, ar gredzenu maiņu praktiski nekas nebūs līdzēts, vajag visu grupu mainīt, ja tur nekas iepriekš nav darīts, vārstu vadīklas būs izdilušas, turbīna noteikti savu artavu eļļas patēriņā dod, manas domas, brauc un nesarežģī sev dzīvi, jaunu dzinēju būvēt ir dārgi un pie tam viņš nebūs jauns.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

gredzenus majniit nav jegas. jo cilindri jau ovali, buus tikai sliktaak. bet var izjakt, un paluuret vai vecie gredzeni nav iegulushies virzulii un pielipushi no sodreiem. ja ir, istiriit, un likt atpakalj kaa bija, jo vinji ir piedilushi tieshi taj formai.. jaunas varstu vadiklas un to bliivslegi noteikti samazinaas eljas apetiiti. tie maksaa kapeikas. diemzheel shim motoram ir neisturiiga galva, un nonjemot var gadiities ierauzdziit daudz plaisu tajaa. tad nu buus jadomaa ko dariit. ja par katru cenu veeas to dzineju un auto patureet, tad ir jaciinaas. nopietns remonts ar slipeshanu un remonta virzuliem buus diezgan padargs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tak naskuj to viens seši turbod irsu Pakrāj naudiņu un nopērc B4 1.9 TDI 1Z motoriņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nelieli "duumi" no kartera, tas ir normaali, tas saucas kartera atgaazes. ja vins normali iet un lec, tad meklee vainu turbiinaa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

Protams ka labākajā gadījumā tikai tik. Kāpēc jāgraiza izpūtējs? Motora stiprinājumi kā jau R4 VAG, kaut gan četru katlu blokiem ir bijuši trīs veidu stiprinājumi, tas nekas, ka bloki ārēji identiski

larry014 Reģ.: 26.06.2009
0 0 Atbildēt

Turbiina tur toc nav pie vainas, taa restaureeta, zeej jau taa auda, koplektaacija un degvielas paeerish apmierina jau, 1.6d parasto vareetu uztaisiit par turbo? vai tur kkas nepas?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja: Tak naskuj to viens seši turbod irsu Pakrāj naudiņu un nopērc B4 1.9 TDI 1Z motoriņu.

beškas tdi ir mēsls, labāks noteikti ir tas pats 1,6 TD. Remonts neko nemaksā, lai sataisa un brauc tālāk.

Kāpēc mēsls - jo no normāla standarta bloka var izdabūt 200 lopus un 400+ nm?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

larry014 rakstīja: Turbiina tur toc nav pie vainas, taa restaureeta, zeej jau taa auda, koplektaacija un degvielas paeerish apmierina jau, 1.6d parasto vareetu uztaisiit par turbo? vai tur kkas nepas?

Bloks, manuprāt, tāds pats vien būs... Aizej salīdzini @ www.elcats.ru detaļu numurus.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

larry014 rakstīja: Turbiina tur toc nav pie vainas, taa restaureeta, zeej jau taa auda, koplektaacija un degvielas paeerish apmierina jau, 1.6d parasto vareetu uztaisiit par turbo? vai tur kkas nepas?

Bloks, manuprāt, tāds pats vien būs... Aizej salīdzini @ www.elcats.ru detaļu numurus.

D no TD atshkiras ar virzulju eljas dzesi, un ne jau bez iemesla. un tas 1.6td ir sen atdziits par neveiksmi, jo bija taisiits uz atro, uz benziina dzineja baazes, nav neviena galva bez plaisaam. un savukaart tieshi 1.9tdi ir Vag vissveiksmigaakais diizelis. visadaas reinkarnacijaas razhoja 17gadus. un ir iespeeja dabuut vel dziivu, labi chipojas.

larry014 Reģ.: 26.06.2009
0 0 Atbildēt

Un golfina2 1.6 td bloks un gava der?

Vinji atskiras gan peec zirgiem un turbiina golfam naak kkk bez tosola dzeses, bet moz bloki vienaadi?

larry014 Reģ.: 26.06.2009
0 0 Atbildēt

Runaajot par elju, tam brrnumam peec elkas elja momentaa kraasu mainiija uz pikja melnu, (Vecaa elja arii bija melna), un eljas lampinja nodziest 3sep peec dzineeja iedarbinaashanas, varbuu tam arii ir kaada noziime?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja:

larry014 rakstīja: Turbiina tur toc nav pie vainas, taa restaureeta, zeej jau taa auda, koplektaacija un degvielas paeerish apmierina jau, 1.6d parasto vareetu uztaisiit par turbo? vai tur kkas nepas?

Bloks, manuprāt, tāds pats vien būs... Aizej salīdzini @ www.elcats.ru detaļu numurus.

D no TD atshkiras ar virzulju eljas dzesi, un ne jau bez iemesla. un tas 1.6td ir sen atdziits par neveiksmi, jo bija taisiits uz atro, uz benziina dzineja baazes, nav neviena galva bez plaisaam. un savukaart tieshi 1.9tdi ir Vag vissveiksmigaakais diizelis. visadaas reinkarnacijaas razhoja 17gadus. un ir iespeeja dabuut vel dziivu, labi chipojas.

Nevis ražoja bet ražo, vismaz vēl nesen paralēli 2.0 TDI bija pieejams arī 1.9 TDI.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

larry014 rakstīja: Un golfina2 1.6 td bloks un gava der?

Vinji atskiras gan peec zirgiem un turbiina golfam naak kkk bez tosola dzeses, bet moz bloki vienaadi?

Gan jau ka tur viss motors vienāds, atskaitot kolektorus un pāris niekus.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

larry014 rakstīja: Runaajot par elju, tam brrnumam peec elkas elja momentaa kraasu mainiija uz pikja melnu, (Vecaa elja arii bija melna), un eljas lampinja nodziest 3sep peec dzineeja iedarbinaashanas, varbuu tam arii ir kaada noziime?

eljas lampaj vajag nodzist jau starteri griezhot, nevar buut nekaada runa par 3 sek peec starta. tas ir beigts elljas suknis un shales.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Man savulaik bija darīšana ar vecā transportiera 1,6 td. eļļu ēda nejēgā utt. Turbīna arī tika atjaunota cerībā, ka kaut kas mainīsies, bet beigās sanāca velti izmesta nauda, jo tam 1,6 td noteikti bija jau 500k un vairāk noskrējiens un rezultāta tām pūlēm nebija. Mēs tolaik iečekojām parametrus 1,9 parastajam dīzelim un ja nemaldos tad pēc papīriem tie rādītāji bija ļoti tuvu.

Beigās ielikām tanī busā 1,9d un viennozīmīgi tas bija pareizs solis, jo gāja labāk un eļļas patēriņš vairs nebija problēma. Cik atceros tas 1,9 d ielīda bez problēmām un liekiem tēriņiem, pārlikām karteri no vecā motora un kaut kāds štrunts bija jāpērk (LS 10) .

Tā patiesība ir tāda, ka tam 1,6 td dzīve nav viegla un pie tava patiesā auto noskrējiena tas motors ir kapitāli izdilis un stipri ticams ka tie rādītāji ir zem 1,9 dīzeļa parametriem.

Protams labāk būtu ieporķīt tanī auto 1,9 tdi, bet cik saprotu autora budžets, kas paredzēts ieguldīt auto ir ierobežots un varbūt arī nav vērts grūzt tanī auto vairākus simtus, 1,9 motora pārlikšana izmaksās tik cik pats motors un vēl daži sīkumi.

Vienīgais varbūt var ielikt arī kaut kādu 1,9 td, jo tas motors jau arī ir pilnīga vēsture un baigai elektronikai tur nevajadzētu būt.

Atrodi kādu 1,9 d un notestē, tad arī izlem vai vērts tanī 1,6 td naudu grūzt. Manuprāt nodzīts TD motors ir finansu kapsēta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man tevi nāksies apbēdināt, 1Z motoriņš nāca gan A80 B4, gan trešajiem golfiem, gan ceturtajiem passātiem, gan šarāniem, gan superseksīgai C4 A6 komplektācijai [saņa seksīgai, protams], gan A4 un pat kabriķim.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas deksim, protams.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

staar rakstīja: blablabla

Iekš T3 1.6 TD?

1.9D vismaz lopu skaits ir identisks 1.6D. Grieze gan varētu būt mazliet vairāk. Bet 1.9 TD lopu skaits atkal ir identisks ar 1.6TD, kā jau TD, abi ar mehāniskajiem sūkņiem.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti