Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi 80 1.6TD IC Karterii duumi

larry014 Reģ.: 26.06.2009

Varbuut kaads ir saskaaries ar shaadu prbleemu,

Ir iegaadaats Audi dizelis, bet neliela probleema ar eljas pateeriju,

1l uz 1000km, siltam dzineejam atverot ellas vaaku naak araa duumi, karterii tas pats, bet zili duumi dzineejam nav noveeroti, vieniigi pie gaugstiem apgriezieniem paraadaas pamatiigs melnu duumu mutulis,

Esmu dzirdeejis, ka ja izdilusu dzineeju, bez kveelsveceem nevar palaist, bet mans td ar gruutiibaam pielec, vai var buut arii kaada cita vaina?

 
1 2 3
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

staar rakstīja: blablabla

Iekš T3 1.6 TD?

1.9D vismaz lopu skaits ir identisks 1.6D. Grieze gan varētu būt mazliet vairāk. Bet 1.9 TD lopu skaits atkal ir identisks ar 1.6TD, kā jau TD, abi ar mehāniskajiem sūkņiem.

Kapēc tu brīnies par 1,6 td iekš t3???????? Manuprāt 1,6d un 1,6td bija vispopulārākie. Tu nejauc ar t4?

Cik ātrum ātrumā izdevās atrast, tad, piemēram, WV passatam 1,9d (ar kādu tika operēts) ir 68zs, bet VW 1,6 td ir 69zs. Vecajam 1,9 td ja nemaldos bija kādi 75zs, bet parastajam 1,6d vispār ap 50zs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

Kapēc tu brīnies par 1,6 td iekš t3???????? Manuprāt 1,6d un 1,6td bija vispopulārākie. Tu nejauc ar t4?

Cik ātrum ātrumā izdevās atrast, tad, piemēram, WV passatam 1,9d (ar kādu tika operēts) ir 68zs, bet VW 1,6 td ir 69zs. Vecajam 1,9 td ja nemaldos bija kādi 75zs, bet parastajam 1,6d vispār ap 50zs.

Nekad neesmu redzējis T3 ar 1.6 TD

Jaukt arī neko nejaucu, T4 vārgākais motorelis, šajā gadījumā nemotorelis bija 1.9D.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Tikai *******, gena, ja ? A4 NEBIJA tāds pats dzinējs kā B4.

Skaties, Vasja

1Z 66 90 1.9 1991-09 - 1994-10 AUDI 80 T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1993-10 - 1996-07 GOLF, VENTO T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1993-10 - 1996-07 PASSAT T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1994-07 - 1996-07 AUDI A6 T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-01 - 1996-07 AUDI A4 T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-03 - 1996-07 GOLF CABRIO T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-09 - 1996-07 SHARAN T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-03 - 1996-07 GOLF SYNCRO T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-08 - 1996-07 AUDI CABRIO. T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-11 - 1996-07 POLO CLASSIC T-DIESEL

Ja vēlies, drīksti apgalvot ka etkas dati ir kaut kāds fufelis.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Ludzuuuu! izkopēts no WIKI par t3

Diesel engines

In contrast to the standard flat-4 gasoline engines, all diesel options were of an inline configuration.

* 1.6 L (1588cc) (48bhp) Naturally aspirated Diesel inline 4, available in the US on 1982 models only.

* 1.6 L (1588cc) (70bhp) Turbocharged inline 4.

* 1.7 L (1700cc) (54bhp) Natural aspirated inline 4.

un kā izskatās citu dīzeļmotoru kā 1,6 d un 1,6 td vispār nav.

A tu saki T4 1,9 ir nemotors nemotors ir 1,6d iekš t3 ar īso kārbu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

T4 ir smagāks un T3 eiropā ar lielāku cilindru skaitu kā 4 nebija, līdz ar to ir pierasts, ka T3 nefiga neiet

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nezinu par kodiem, bet TDI dzinējs iekš B4 un A 4 atšķiras ar dažām niansēm.

Tu droši vien domā 110 lopu AFN, kurš no 1Z atšķiras ar dažiem grabuļiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

nekaa. tagad musu godajamie shtoru turetaji pamazaam atgriezhas realitatee. un tdi var dabuut ap 200ls normalu. vel pa 200 salasaas visaadi lorinji kaa turba, kompis pravodka un tt. protams pasha darbs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vēl jau vismaz sotaks salec tie grabuļi, ko pie viena vēlams nomainīt, ja motors laukā - blīvslēgi, sūknis, zobsiksna...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

nekaa. tagad musu godajamie shtoru turetaji pamazaam atgriezhas realitatee. un tdi var dabuut ap 200ls normalu. vel pa 200 salasaas visaadi lorinji kaa turba, kompis pravodka un tt. protams pasha darbs.

jā.... un to, ka dzinējs ir normāls, tev zvērēs tas pats šrota darbinieks, kurš to mizu savā mūžā pat iedarbinajis nav

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

nekaa. tagad musu godajamie shtoru turetaji pamazaam atgriezhas realitatee. un tdi var dabuut ap 200ls normalu. vel pa 200 salasaas visaadi lorinji kaa turba, kompis pravodka un tt. protams pasha darbs.

jā.... un to, ka dzinējs ir normāls, tev zvērēs tas pats šrota darbinieks, kurš to mizu savā mūžā pat iedarbinajis nav

marupee savulaik pirku dzineju. pielika uz vietas karbu uz divaam skruveem, starteri, un ljava nomeriit kompresiju. tas dzinejs vel ilgi gaaja godam.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

nekaa. tagad musu godajamie shtoru turetaji pamazaam atgriezhas realitatee. un tdi var dabuut ap 200ls normalu. vel pa 200 salasaas visaadi lorinji kaa turba, kompis pravodka un tt. protams pasha darbs.

200+200+paša darbs, par to naudu var paņemt divus ejošus audi un trešo detaļām.

nevajag jau tik lietishki. dazhi cilveeki tomeer vel piekjeras saviem auto. un labu vecu ir arkartiigi gruti atrast. savejais vienmeer tuvaaks un iepaziits. ir cilveki kas ar vienu nebrauc ilgaak par 2 gadi, bet dazhi ripina liidz galam, un liidzekljus iegulda butiskakaas lietaas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

200+200+paša darbs, par to naudu var paņemt divus ejošus audi un trešo detaļām.

Divas plikas un/vai līdz kliņķim nofistas mizas un trešo tādu pašu, tikai sistu vai novākotu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Tieši ripinot līdz galam tie līdzekļi paliek tajā auto. Ja auto maina katru gadu un prognozē iespējamās problēmas (laicīgi notirgo), tad izdevumi ir minimāli. Ja nogrūž strahovščikiem vai kādam lauku vecim, tad pat sanāk peļņa.

Šajā brīdī sākas sūdi, ja gribas braukt ar ērtībām, nevis no visa spēka grozīt stūri, airēt logus, mīt pedāli, uz kuru nekāda īpaša reakcija nav, šlāgerputeņa kasetes pavadībā

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

29.06.2009 23:15

staar rakstīja:

Kapēc tu brīnies par 1,6 td iekš t3???????? Manuprāt 1,6d un 1,6td bija vispopulārākie. Tu nejauc ar t4?

Cik ātrum ātrumā izdevās atrast, tad, piemēram, WV passatam 1,9d (ar kādu tika operēts) ir 68zs, bet VW 1,6 td ir 69zs. Vecajam 1,9 td ja nemaldos bija kādi 75zs, bet parastajam 1,6d vispār ap 50zs.

Nekad neesmu redzējis T3 ar 1.6 TD

========================

Bija , bija taadi, veel 1980-o gadu viduu "Latvijas Beerzam" taads bija, turklaat "syncro" (4x4) un ar lepno uzrakstu "Caravelle", taatad luksologjiskais )) Vispaar smuks bija, ar visiem lietajiem diskiem un kaadaam tik veel ne cackaam, tumshi zils taads ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja atmiņa neviļ, T4 ar 1.9D tehniskajā pasē bija rakstīti 60 lopi. Vismaz iet nefiga negāja, pat salīdzinot ar nokautiem 2.4D

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Atver acis Par 200 Ls jau iet bezpiedziņas B4 ar 2.8, kožu, klimu, u.t.t.

Davai, piemēru studijā. Esesā kaut kā uzpeld nojātas mucas, sākot ar diviem sotiem un B4 ar pasmagākiem defektiem, sākot ar kādiem pieciem sotiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

ss ir kautkāds etalons?

Dod etalonu. autpļus leišu aparāti neskaitās

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Tai pašā Liepājā ir vairāki komisijas un ieķīlāto auto plači, kur var atrast auto par 1/3 no ss "vērtības".

Pa 80-100 ls nesistu eksemplāru prosta atdotu šrotā nevis gaidītu, kad kāds nopērk

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

nekaa. tagad musu godajamie shtoru turetaji pamazaam atgriezhas realitatee. un tdi var dabuut ap 200ls normalu. vel pa 200 salasaas visaadi lorinji kaa turba, kompis pravodka un tt. protams pasha darbs.

jā.... un to, ka dzinējs ir normāls, tev zvērēs tas pats šrota darbinieks, kurš to mizu savā mūžā pat iedarbinajis nav

marupee savulaik pirku dzineju. pielika uz vietas karbu uz divaam skruveem, starteri, un ljava nomeriit kompresiju. tas dzinejs vel ilgi gaaja godam.

iepriekšējā dienā ielej bišķi kautkādu zapti pa sveces caurumiem un tad mēri kompresiju cik gribi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sūc ar visu kompresiju, manam motoriņam viens virzuli maiņas punktos klapējas, bet par cik darbojas visi četri katli, značit kompresija ir

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Vismaz tam piekrita, ka ir ķirbjagalva

Nesalieli kaksi tagad.:Ķirbis nav tik stulbs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Bet diemžēl, arī pašai cietākajai *******i atradīsies ******* ar vītni...

runā, ka kalvītim esot pinpis ar vītni

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Labs bija tas 1,9 tdi, kurš iekš A4 tika likts un pasātos no 94 gada. Pirms tam bija klaburkastes, 1,6 bij labāks.

vot shito es veel kaut kur lasiiju ka 1.9tdi tikai pec 94. gada var njemt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Sretsked rakstīja: Labs bija tas 1,9 tdi, kurš iekš A4 tika likts un pasātos no 94 gada. Pirms tam bija klaburkastes, 1,6 bij labāks.

vot shito es veel kaut kur lasiiju ka 1.9tdi tikai pec 94. gada var njemt

Pēc 1994. gada varētu nākt klāt EGR, no kā izceļas pastiprinās motora izdilums

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti