Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

VW T3 syncro

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007

Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?

Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?

Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....

visa veida spams pat ļoti vēlams

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

WALA rakstīja: Ne nē - Vc un Torsenam nav nekādas "pēkšņas" pieslēgšanās.

Hmm... Piekrītu, ka torsenam nav. Bet VC gan - jo tam pamatā ir tikai 2 stavokļi, nevis iespēja pakāpeniski palielināt griezi.

NU teiksim tā manās rokās nav bijusi neviena mašīna kurai ir VC, un kurai VC nebūtu bijis pastāvīgi sabloķētā stāvoklī ( to kā jau rakstīju panāk ar atšķirīgu asu griežšanās ātrumu, jeb tehniskāk runājot - ir dažādi pārnesuma skaitļi priekšas un aizmugures diferenciāļos.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

NU teiksim tā manās rokās nav bijusi neviena mašīna kurai ir VC, un kurai VC nebūtu bijis pastāvīgi sabloķētā stāvoklī ( to kā jau rakstīju panāk ar atšķirīgu asu griežšanās ātrumu, jeb tehniskāk runājot - ir dažādi pārnesuma skaitļi priekšas un aizmugures diferenciāļos.

Nu tieši to tak arī saku - VC nav vidusceļa. tas ir vai vaļā vai bloķēts.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Nu tieši to tak arī saku - VC nav vidusceļa. tas ir vai vaļā vai bloķēts.

Ē mhm, tas tad OK, bet vai ar šo tu vēlies aºī apgalvot ka Haldexam pretstatā šim ir vel kādas citas "opcijas" izņemot vaļā/ciet ?!?!?

I am puzzled !!!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja: Nu tieši to tak arī saku - VC nav vidusceļa. tas ir vai vaļā vai bloķēts.

Ē mhm, tas tad OK, bet vai ar šo tu vēlies aºī apgalvot ka Haldexam pretstatā šim ir vel kādas citas "opcijas" izņemot vaļā/ciet ?!?!?

I am puzzled !!!

Tieši tā. Haldeksis maina griezes sadalījumu visu laiku. Lūk citāts no apraksta "On the open road, drive torque is continuously varied between the axles by the control of a valve in the TTD, which increases or reduces the pressure on the wet clutch plates."

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Un lūk arī manas domas formulējums vienā teikumā: "Fine balancing of the drive torque between the front and rear axles raises the threshold at which ESP throttle and braking interventions are triggered, providing more scope for closer driver involvement."

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ūūū jopcik - mazāk marketinga bullshit lasīt vajag.

Pie kam no šiem citātiem var rasties nepareizs iespaids, ka Haldexis ir tik varošs ka spēj teiksim pārdzīt visu jaudu no priekšas tilta uz aizmugures vajadzības gadījumā - bet tas nebūt tā nav !!!

Labāk pastāsti aptuvenu darbības principu jamam, kaut vai tā kā to izproti, citāk man slinkums rakties pēc Tech infas tagad.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: ūūū jopcik - mazāk marketinga bullshit lasīt vajag.

Pie kam no šiem citātiem var rasties nepareizs iespaids, ka Haldexis ir tik varošs ka spēj teiksim pārdzīt visu jaudu no priekšas tilta uz aizmugures vajadzības gadījumā - bet tas nebūt tā nav !!!

Labāk pastāsti aptuvenu darbības principu jamam, kaut vai tā kā to izproti, citāk man slinkums rakties pēc Tech infas tagad.

Nu forumos neviens laimīgais īpašnieks nemēģina šo "marketinga bullshitu" apstrīdēt. Tāpat arī čipotāji, kas jau piedāvā sportiskākas programmas vadības blokam, nekā ražotājs. Un principā tā arī ir, ka teorētiski šamējais var visu jaudu nodot pakaļējiem riteņiem - gan tikai gadījumā, ja priekšējam tiltam vispār nav saķeres, jo atslēgt to nevar.

Darbības princips - trīs bloki. Divi eLSD un starpasu sajūgs. Bloķēšanu kontrolē slapjie daudzdisku sajūgi, kas ir vaļēji miera stāvoklī, un tiek saspiesti ar vadības bloka kontrolētu hidrauliku.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

mja - tas tu tagad uzrakstīji par to X kā viņu SAABu, ja pareizi saprotu ?!?!? Kaut gan - vai tad divi eLSD ?!?!? Man šķiet ka tā konstrukcija bija tāda ka eLSD un Haldexis sēž astē. Auto faktiski ir FWD ar "inteliģenti" pieslēdzamu pēcpusi. Tiesa bija tur vēl k-kads brīnums kas sēž aiz/pie kārbas, tik vot nezinu ko īsti jams tur dara ?!?!? Tā sistēma neloiedzami ir intersanta, tik nu tas teikums par 100% jaudas pārnešanu - mazliet smiekli parauj. Lai ko tur darītu ar to auto - labākais ko ar šo sistēmu var izdarīt ir faktiski tas ko klasiski sauc par 50:50 sadalījumu starp asīm. Līdz ar ko tie 100% uz pēcpusi jau ir vistīrākais marketinga "bullshits".

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: mja - tas tu tagad uzrakstīji par to X kā viņu SAABu, ja pareizi saprotu ?!?!? Kaut gan - vai tad divi eLSD ?!?!? Man šķiet ka tā konstrukcija bija tāda ka eLSD un Haldexis sēž astē. Auto faktiski ir FWD ar "inteliģenti" pieslēdzamu pēcpusi. Tiesa bija tur vēl k-kads brīnums kas sēž aiz/pie kārbas, tik vot nezinu ko īsti jams tur dara ?!?!? Tā sistēma neloiedzami ir intersanta, tik nu tas teikums par 100% jaudas pārnešanu - mazliet smiekli parauj. Lai ko tur darītu ar to auto - labākais ko ar šo sistēmu var izdarīt ir faktiski tas ko klasiski sauc par 50:50 sadalījumu starp asīm. Līdz ar ko tie 100% uz pēcpusi jau ir vistīrākais marketinga "bullshits".

Par SAAB XWD un ne tikai - visiem, kam ir haldex gen.4, SAAB bija tikai pirmajiem ekskluzīvas 1 gada izmantošanas tiesības. Par to eLSD trūkst skaidras informācijas - bet nu cik var noprast šamējais ir opcija - gan priekšā, gan pakaļā. Var nebūt arī neviens. Standartā ir tā, kā tu saki. Un taisnība par to, ka TTD sēž astē - ar mērķi pārnest pēc iespējas vairāk svara uz pakaļējo asi.

Un tie 100% vienlaicīgi gan ir, gan nav bullshits. Protams, ka šeit varam runāt par 50:50 sadalījumu klasiskajā bloķēta starpasu diferenciāļa izpratnē. Bet ar to ir gribēts pateikt, ka atšķirībā no torsena, ir iespējams nodot 100% jaudu uz vienu pusi / asi, pat ja otra ir pilnībā zaudējusi saķeri.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu labi, lai jau būtu 100% uz aizmugurējo asi, tikai tie ir tādi paši 100% kā MB CLS ir ar kupejas tipa virsbūvi.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Seene

Nu tieši to tak arī saku - VC nav vidusceļa. tas ir vai vaļā vai bloķēts.

=====================

Taa gan nav - VC esot "aukstam", tas tieshaam ir "valjaa", diskiem saakot griezties ar stipri atshkjiriigiem aatrumiem, shkjidrums (ne-Njuutona "ella") sabiezee, jo temperatuura augstaaka , resp. grieshanaas aatrumu starpiiba lielaaka, jo

VC kljuust "stiivaaka". Galarezultaataa tas shkjidrums var pienjemt apmeeram vaariitas olas baltuma konsistenci Ar shito mees savulaik kjiimikjojaam saistiibaa ar saciikshauto - standarta VC bij par shvaku tai pusei no gandriiz 60 kgm, kopaa ar gjermaanjiem eksperimenteejot ar dazhaadiem shkjidrumiem, tika panaakts veelamais VC darbiibas algoritms. Principaa tas pats ir veerojams auto radiatoru ventilatoru VC - jo taa vairaak sakarst, jo speeciigaak "rauj liidzi" ventilatora laapstas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nu labi, lai jau būtu 100% uz aizmugurējo asi, tikai tie ir tādi paši 100% kā MB CLS ir ar kupejas tipa virsbūvi.

Nu tam gan var pilnībā piekrist

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Par SAAB XWD un ne tikai - visiem, kam ir haldex gen.4, SAAB bija tikai pirmajiem ekskluzīvas 1 gada izmantošanas tiesības. Par to eLSD trūkst skaidras informācijas - bet nu cik var noprast šamējais ir opcija - gan priekšā, gan pakaļā. Var nebūt arī neviens. Standartā ir tā, kā tu saki. Un taisnība par to, ka TTD sēž astē - ar mērķi pārnest pēc iespējas vairāk svara uz pakaļējo asi.

Un tie 100% vienlaicīgi gan ir, gan nav bullshits. Protams, ka šeit varam runāt par 50:50 sadalījumu klasiskajā bloķēta starpasu diferenciāļa izpratnē. Bet ar to ir gribēts pateikt, ka atšķirībā no torsena, ir iespējams nodot 100% jaudu uz vienu pusi / asi, pat ja otra ir pilnībā zaudējusi saķeri.

Protams ka ir iespējams - sābam priekšu paceļ gaisā uz klučiem, piešķiļ, uzgāzē, kompis pieslēdz pakaļu un šajā brīdī 100% tiek pievadīti pakaļai Savādāk nekā, jo ja vēl vienu sajūgu pacenstos iebāzt starp kārbu un priekšējo asi, pirmkārt tas sarežģītu visu sistēmu, otrkārt, tas vairs nebūtu fail safe - vai nu atņirdzoties elektronikai, sābists paliktu ar savu sābu uz vietas, jo abi sajūgi būtu izslēgti, vai arī otrādi - abi būtu ieslēgti un sabloķējušies

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

kvatra rakstīja: Ja pie ieslēgta ESP varētu uzdot gāzi, tad varbūt būtu ok, bet nu savādāk var auzās ieraut, it sevišķi apdzenot pa putru Pie apdzīšanas ziemā jārubī laukā

Nu tādēļ jau es te par Haldeksu fanoju Šamējam var - sistēma paredz kārpīšanos ar visiem 4 riteņiem, nevis motora jaudas nomešanu.

Protams. Jo haldeksis parasti ir savienots ar nemotoriem. Naskuj šujmašīnai, kura attīsta kaut kādus 200 nm, kā parasti ir kaštelēm ["džipiem"], un tos pašus pie augstiem apgriezieniem, viena riteņa spolēšanas gadījumā būtu jānomet apgriezieni ja sabloķējot diferus apgriezieni nokrīt nokrīt paši no sevis? Nevis kā audī ar, teiksim, 2.7 BiT, kur spolēšana radusies haldekša nepilnības dēļ un motoram pietiktu spēka buksējošā riteņa nobremzēšanas gadījumā turpināt buksēšanu ar pakaļas riteņiem + šāda riteņu piebremzēšana, motoram uz to izdodot savu max griezes momentu neatsauktos pozitīvi uz kalotkām un diskiem To tu man, Sēne, neiestāstīsi, ka tā paša XWD sāba ESP hibrīds nenomet tā ļurbo motora apgriezienus Iedomāsimies situāciju, ja tiešām nenomestu - uzbraucam uz ledus, uzgāzējam, ļurbo motoriņš attīstot tos savus 300 vai cik tur lopus, sāk griezt vienu priekšas riteni un iegriežas pats uz kārtīgiem apgriezieniem, haldeksis sabloķē visus diferus un sābs nu jau turpina spolēt ar visiem četriem un visdrīzāk paātrinās, piedevām iešķērsām Tālāk kaut kur iekrašojas un lietotājs sūdz tiesā sābu un haldeksi

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Protams. Jo haldeksis parasti ir savienots ar nemotoriem. Naskuj šujmašīnai, kura attīsta kaut kādus 200 nm, kā parasti ir kaštelēm ["džipiem"], un tos pašus pie augstiem apgriezieniem, viena riteņa spolēšanas gadījumā būtu jānomet apgriezieni ja sabloķējot diferus apgriezieni nokrīt nokrīt paši no sevis? Nevis kā audī ar, teiksim, 2.7 BiT, kur spolēšana radusies haldekša nepilnības dēļ un motoram pietiktu spēka buksējošā riteņa nobremzēšanas gadījumā turpināt buksēšanu ar pakaļas riteņiem + šāda riteņu piebremzēšana, motoram uz to izdodot savu max griezes momentu neatsauktos pozitīvi uz kalotkām un diskiem To tu man, Sēne, neiestāstīsi, ka tā paša XWD sāba ESP hibrīds nenomet tā ļurbo motora apgriezienus Iedomāsimies situāciju, ja tiešām nenomestu - uzbraucam uz ledus, uzgāzējam, ļurbo motoriņš attīstot tos savus 300 vai cik tur lopus, sāk griezt vienu priekšas riteni un iegriežas pats uz kārtīgiem apgriezieniem, haldeksis sabloķē visus diferus un sābs nu jau turpina spolēt ar visiem četriem un visdrīzāk paātrinās, piedevām iešķērsām Tālāk kaut kur iekrašojas un lietotājs sūdz tiesā sābu un haldeksi

Nu par nemotoriem labāk nerunā. Paskaties labāk pats, ar ko komplektējas SAAB 9-3x. Bet es neapgalvoju, ka motora jauda nekad netiek ierobežota - vien to, ka standarta ESP vispār neļauj kārpīties, bet haldeksis šo robežu paceļ augstāk. Jebkurā gadījumā ESP joprojām tiek ražots ATSLĒDZAMS. Un ko tad tavuprāt darīt, ja jau vispār nav iespējams pabraukt bez šāda ierobežojuma? Un jā, pavisam aizmirsu, mašīnām pirms ESP laikmeta tak vispār nekā tamlīdzīga nav... Kā gan vēl visi dzīvi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu tā runā it kā pseidopilnpiedziņas sābi būtu bieža parādība, par bezpiedziņas eksemplāriem nerunājot Pareizāk būtu "atšķirībā no kompleksu nomāktajiem ļautiņiem domātajām kaštelēm, kur haldeksis ir sajūgts ar divi nulle šujmašīnām, cilvēkiem, kam nepieciešams īpašs opelis un pseidopilnpiedziņa domātie sābi tomēr ir aprīkoti ar motoriem "

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

msh - tu kā VAG īstens fans esi savā dzīvē palaidis garām daudz intersanta no tiem auto ko tu pa šujmašīnām dēvē.

Ir tāda Mazda 323 GTX ( ja tagad nekļūdījos ar burtiem) kurai ir AWD sistēma kas dala spēku 30:70 par labu aizmugurei. Ie dažas intersantas šuijmašīnas Subaru, ir aºī intresantas Toyotas ( un mazmotor turbo šujmašīnas bez AWD) kas lielu daļu tavu Audi "ēd" brokastīs!!! Bet tas ir tad kad gribas pamērīties, ikdienā - ļoti OK ekonomiski pilsētas auto

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu tā runā it kā pseidopilnpiedziņas sābi būtu bieža parādība, par bezpiedziņas eksemplāriem nerunājot Pareizāk būtu "atšķirībā no kompleksu nomāktajiem ļautiņiem domātajām kaštelēm, kur haldeksis ir sajūgts ar divi nulle šujmašīnām, cilvēkiem, kam nepieciešams īpašs opelis un pseidopilnpiedziņa domātie sābi tomēr ir aprīkoti ar motoriem "

Tās kašteles ar divi nule šujmašīnām laikam bija domātas tadas kā Audi S3, Audi TT, Volvo XC un Bugatti Veyron. Vai ne tā? Kur tad nu īpašajam opelim ar to mēroties...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iesākumam pārlasiet to manu postu kas bija vēl pirms iepriekšējā un tad sāciet murgot par šujmašīnām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Kurā pusē stūre ir tam GTX mazdulim?

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.N. Kurā pusē stūre ir tam GTX mazdulim?

ir arī pareizajā pusē:

www.sturtevant.com/...

pēc šī modeļa nākamais ar ir dzīvē redzēts ar 4x4, 1.8 16v turbo

tepat, pie mums kādreizējā minirallijā un tagadēja rallijsprinta vairākas tās mazdas braukalējušas

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

tantes pieturā runā, ka šāds Nissan www.rally24.com/... nav nācis eiropastirgum (arī turbo, arī 4x4, par piedziņas dalījumiem nezinu)

viens gab ir noteikti pie mums, ar pārliktu baranku, cik zinu no Japānas konteinerā nācis! netiek lietots autosportā, bet gan braukalē neuzkrītoši pa pilsētas ielām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Diez tam mazdulim nav kaut kas līdzīgs sēņotājam tik ļoti mīļajam haldeksim? Kaut kā negribas ticēt ka mazdulim varētu būt motors garenvirzienā...

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Diez tam mazdulim nav kaut kas līdzīgs sēņotājam tik ļoti mīļajam haldeksim? Kaut kā negribas ticēt ka mazdulim varētu būt motors garenvirzienā...

vispār jau tie, kas paskatās manu 1.o linku redz, ka mators šķērsām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nebiju tik zemu norullējis

1.. 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti