VW T3 syncro

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007

Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?

Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?

Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....

visa veida spams pat ļoti vēlams

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Par pirmo jā - tā ir ziemas izklaižu sastāvdaļa un to var izdarīt atbilstoši sagatavots vadītājs. Bet atgriežamies vēlrez pie vidusmēra autovadītāja parastā, kas ir saslīdējis ar ģimenes auto uz koplietošanas trases, nevis rallija auto slēgtā trasē. Tur būs spēkā citi nosacījumi.

Mūsdienās ES prasa ESP (c) Tu

Nu jā. Un?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirms pāris gadiem. Un neviens neģība. Ir doma vēlvienu nosūtīt pa to pašu taku...

Tad ieliec sludekli stiliņā "pārdod B2 A90q ar tādiem un tādiem defektiem, cena, teiksim, 200 el es".

P.N. Pirms pāris gadiem par normāliem prasīja zvērīgu kosmosu, atliek vien iedomāties cik varēja paprasīt par sūdīģiem...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu jā. Un?

Tātad tam tavam nesagatavotajam vadītājam vajag ESP un viss Vienīgi viņu jāsagatavo uz to, ka ESP mašīnu vāc pēc barankas pozīcijas

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu jā. Un?

Tātad tam tavam nesagatavotajam vadītājam vajag ESP un viss Vienīgi viņu jāsagatavo uz to, ka ESP mašīnu vāc pēc barankas pozīcijas

Torsens + ESP nedod nekādu iespēju savlacīgi uzzināt, kad auto "norausies" - t.i. tas vai nu neslīd, vai slīd jau tā, ka savaldīt var tikai profesionālis. Haldeksis slīd ļoti līdzīgi FWD, proporcionāli ātrumam pagriezienā - t.i. neradot mākslīgu ilūziju par ideālu saķeri.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Un pēc tam jāties ar visādiem skatīties gribētājiem, izbraukt gribētājiem, mazturīgajiem u.t.t.? Labāk piezvanīt šrotam lai brauc pakaļ, kārto papīrus un miers. Pašam nekas nav jādara. Vēl šrots naudu par to samaksā.

Uzraksti visus defektus, safočē no visām malām un pie tevis brauks tikai nopietni interesenti. Uzraksti vēl ka motoram kirdiks un wannabegonščegi nebrauks

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Torsens + ESP nedod nekādu iespēju savlacīgi uzzināt, kad auto "norausies" - t.i. tas vai nu neslīd, vai slīd jau tā, ka savaldīt var tikai profesionālis. Haldeksis slīd ļoti līdzīgi FWD, proporcionāli ātrumam pagriezienā - t.i. neradot mākslīgu ilūziju par ideālu saķeri.

Es nevaru saprast, cik atsaldēti ir jābrauc lai iestātos tas, ko tu te apgalvo? Regulāri gadās dzirdēt viena zemā lidotāja ar A8 stāstus [ar A8 vidējais ātrums pa šoseju 1.5-2.0 + pa pilsētu arī ne jau 50], ir bijuši interesanti gadījumi, piemēram, ziemā pilsētā ESP šo vāca simts metru garā distancē, bet kaut kā gan mašīna, gan pats joprojām veseli. Jebšu tu par piemēru mini atsaldeni kas vispār nefiltrē kur brauc un cik ātri brauc bet visu laiku gāze grīdā un bremze tikai tad, kad priekšā šķērslis?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Es nevaru saprast, cik atsaldēti ir jābrauc lai iestātos tas, ko tu te apgalvo?

Laikam nepazīsti nevienu pilsētnieku, kas pirmo reizi mūžā autiņu saslidina uz melnā ledus. Bet tādu ir daudz. Un melnā ledus gadījumā nav nebūt jābrauc "atsaldēti", jo auto tak ir stabils un var braukt tāpat, kā katru dienu... līdz pirmajam straujākajam pagriezienam, jo iepriekšējos ESP ir noturējies perfekti, nedodot iespēju vadītājam aptvert kāds patiesībā ir ceļa segums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Laikam nepazīsti nevienu pilsētnieku, kas pirmo reizi mūžā autiņu saslidina uz melnā ledus. Bet tādu ir daudz. Un melnā ledus gadījumā nav nebūt jābrauc "atsaldēti", jo auto tak ir stabils un var braukt tāpat, kā katru dienu... līdz pirmajam straujākajam pagriezienam, jo iepriekšējos ESP ir noturējies perfekti, nedodot iespēju vadītājam aptvert kāds patiesībā ir ceļa segums.

Audī ESP vadītāju informē par savu darbību, es vienīgi nezinu kā, jo nav ar šādu mašīnu gadījies vēl braukt Sābu ESP neinformē? Tad naskuj tādu mašīnu!

P.N. Uz tā paša melnā ledus ar sezonai atbilstošām riepām nebraucot kā atsaldenim viss būs kārtībā. Lasīt - vaina ir blīvē starp stūri un sēdekli. Tā kā bija viens joks pagājušajā ziemā - no rītiem vedu vienu karakteru uz liepāju, šis vakarā atbrauc ar vienu citu, tas saka "šorīt gan bija slidens ceļš, ātrāk par 60-70 nevarēja pabraukt" "Ja? Mēs gan braucām uz 90-100"

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Audī ESP vadītāju informē par savu darbību, es vienīgi nezinu kā, jo nav ar šādu mašīnu gadījies vēl braukt Sābu ESP neinformē? Tad naskuj tādu mašīnu!

P.N. Uz tā paša melnā ledus ar sezonai atbilstošām riepām nebraucot kā atsaldenim viss būs kārtībā. Lasīt - vaina ir blīvē starp stūri un sēdekli. Tā kā bija viens joks pagājušajā ziemā - no rītiem vedu vienu karakteru uz liepāju, šis vakarā atbrauc ar vienu citu, tas saka "šorīt gan bija slidens ceļš, ātrāk par 60-70 nevarēja pabraukt" "Ja? Mēs gan braucām uz 90-100"

Informē, jau informē. Tak tā lampiņa uz paneļa neko neizsaka. Un tavs piemērs arī visu paskaidro - tos 90-100 var uzskatīt par atsaldētu braukšanu, vai tikpat labi vienkāºši faktu, ka cilvēks pat nav pamanījis, kādi ir braukšanas apstākļi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Informē, jau informē. Tak tā lampiņa uz paneļa neko neizsaka. Un tavs piemērs arī visu paskaidro - tos 90-100 var uzskatīt par atsaldētu braukšanu, vai tikpat labi vienkāºši faktu, ka cilvēks pat nav pamanījis, kādi ir braukšanas apstākļi.

Neko neizsaka? Tad labi, apsitīsies vienu reizi un izteiks.

Mans piemērs drīzāk būs trešais variants - normālāka blīve starp stūri un sēdekli Zb tie žopelisti kas pa ziemu pa šosejām velkas uz 60-70

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Informē, jau informē. Tak tā lampiņa uz paneļa neko neizsaka. Un tavs piemērs arī visu paskaidro - tos 90-100 var uzskatīt par atsaldētu braukšanu, vai tikpat labi vienkāºši faktu, ka cilvēks pat nav pamanījis, kādi ir braukšanas apstākļi.

Neko neizsaka? Tad labi, apsitīsies vienu reizi un izteiks.

Mans piemērs drīzāk būs trešais variants - normālāka blīve starp stūri un sēdekli Zb tie žopelisti kas pa ziemu pa šosejām velkas uz 60-70

Atvaino, bet jebkuram auto ar ko ir nācies braukt ziemā, klasiskais ESP tiek izslēgts uzreiz. Pretējā gadījumā auto uzvedas pilnīgi neciešami un lampiņa mirgo pie katra krustojuma. Rezultātā jēga nekāda, tikai pieradums, ka tā ir kārtējā nekaitīgā, neko neizsakošā gaismiņa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu tad tu esi ļoti agresīvs braucējs vai arī tām mašīnām, ar kurām tu brauc, nopisti datčiki

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu tad tu esi ļoti agresīvs braucējs vai arī tām mašīnām, ar kurām tu brauc, nopisti datčiki

Pēc latvijas standartiem varbūt mani varētu pieskaitīt agresīviem. Rietumeiropas skola - tur neviens nemuļļājas un nenodarbojas ar ekobraukšanu. Iemācoties tur iekļauties satiksmē, šeit sanāk kļūt agresīvam.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pēc latvijas standartiem varbūt mani varētu pieskaitīt agresīviem. Rietumeiropas skola - tur neviens nemuļļājas un nenodarbojas ar ekobraukšanu. Iemācoties tur iekļauties satiksmē, šeit sanāk kļūt agresīvam.

Ak tad redz kāpēc ESP ir obligāta ES prasība - jo vadītāja smadzenes aizvieto CSN un vadītājs pofujā neatkarīgi no reālās mašīnas saķeres ar zemi tik cērt līkumā ar max atļauto ātrumu Ja tu tā brauc, tad droši slēdz laukā ESP, var gan gadīties kādreiz saņurcīt mašīnas priekšu, bet nu tas tak sīkums...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Pēc latvijas standartiem varbūt mani varētu pieskaitīt agresīviem. Rietumeiropas skola - tur neviens nemuļļājas un nenodarbojas ar ekobraukšanu. Iemācoties tur iekļauties satiksmē, šeit sanāk kļūt agresīvam.

Ak tad redz kāpēc ESP ir obligāta ES prasība - jo vadītāja smadzenes aizvieto CSN un vadītājs pofujā neatkarīgi no reālās mašīnas saķeres ar zemi tik cērt līkumā ar max atļauto ātrumu Ja tu tā brauc, tad droši slēdz laukā ESP, var gan gadīties kādreiz saņurcīt mašīnas priekšu, bet nu tas tak sīkums...

Nesatraucies, esmu izbraukājis daudz un dažādus ceļus - pietiekami, lai saprastu, ka mēs šeit uztraucamies par lietām vairāk tādēļ, lai celtu paši savu svarīgumu, nekā jebkādā saistībā ar to būtību. ESP ir ļoti laba lieta gariem gabaliem, kad uzmanība vienmuļu ceļa gabalu dēļ ir atslābusi, jo spēj noreaģēt uz pēkšņām ceļa apstākļu izmaiņām. Braucot intensīvā satiksmē, savukārt tā kļūst traucējoša, jo gan ierobežo manevru iespējas, gan arī izkropļo braukšānas apstākļu uztveri.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kādus manevrus ar sānslīdēm tu braucot intensīvā satiksmē izveic? Sāk likties ka tu par sābu tirs un patiesībā esi bembists

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kādus manevrus ar sānslīdēm tu braucot intensīvā satiksmē izveic? Sāk likties ka tu par sābu tirs un patiesībā esi bembists

Intensīvā satiksmē, protams, nav runa par sānslīdēm, bet ESP neļauj arī normāli izkustēties no vietas uz slidena ceļa, vai izkārpīties no kupenas. Tāpat arī padara praktiski neiespējamu apdzīšanu, ja ceļa vidū ir sniega putras valnītis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, neesmu. Bet no zināmajiem cilvēkiem, kam ir, neesmu dzirdējis ka šie visu laiku to slēgtu ārā

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nē, neesmu. Bet no zināmajiem cilvēkiem, kam ir, neesmu dzirdējis ka šie visu laiku to slēgtu ārā

Arī es zinu cilvēkus, kas par ESP tikai priecājas. Un vari nešaubīties, ka manu braukšanas stilu viņi uzskata par agresīvu, vai vismaz sev nepiemērotu.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Ja pie ieslēgta ESP varētu uzdot gāzi, tad varbūt būtu ok, bet nu savādāk var auzās ieraut, it sevišķi apdzenot pa putru Pie apdzīšanas ziemā jārubī laukā

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Ja pie ieslēgta ESP varētu uzdot gāzi, tad varbūt būtu ok, bet nu savādāk var auzās ieraut, it sevišķi apdzenot pa putru Pie apdzīšanas ziemā jārubī laukā

Nu tādēļ jau es te par Haldeksu fanoju Šamējam var - sistēma paredz kārpīšanos ar visiem 4 riteņiem, nevis motora jaudas nomešanu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nja... pameģini kādreiz, cik prognozējams ir FWD sānslīdē brīvgaitā. Tur jau tā atšķirība starp torsenu un haldeksi ir, ka torsens nespēj korekti sadalīt piedziņu ejot sānslīdē paātrinājumā. Un haldeksis tieši tāpat brīvgaitā strādās kā brīvais diferenciālis un veiks tikai ESP funkcijas.

Nez es protams neesmu sānslīdē gājis ar auto kurš izņemc vispār no ātruma ( tik liels psihopats es neesmu), bet teiksim turot gāzes pedāli tā lai ātrums netiktu pārlieku strauji atmests tad kad ej sānslīdē - neredzu nekādu probzu ar prognozējamību . Parasti tādu joku kā sajūga izspiežšana ( aka "tukšgaita") tiek rekomendēta gadījumos kad auto nav sācis slīdēt, bet teiksim neesi atbilstosi sabremzējies līkumā- lūk šādā situācijā FWD, RWD vai AWD ar Torsenu ir ļoti prognozējami, kamēr teiksim Tā pati Celica GT4 ar VC starpasnieku taisīs ziepes nepieredzējušam vadītājam ( un šim piedziņas veidam ir jāļauj slīdēt pakaļai un IR jāber virsū - tiesa ar izjūtu). Nezinu kā ir pēdējās paaudzes Haldexim, bet "agrās" versijas arī taisīja ziepes līdzīgas kā VC.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Parasti tādu joku kā sajūga izspiežšana ( aka "tukšgaita") tiek rekomendēta gadījumos kad auto nav sācis slīdēt

Nu tur jau arī ir būtiskākā starpība - šī rekomendācija ir vadītājam parastajam, CSDD eksāmenu nolikušajam. Jo drošāk, ja vien zini kā to darīt, ir izslidināt autiņu, un pabeigt manevru kontrolētā sānslīdē, tā vietā lai riskētu ar pēkšņu "noraušanos".

Būtībā jau tieši tas pats, kas ar VC - problēmas rada pēkšņas, neprognozētas izmaiņas (izslīdēšana, tilta pieslēgšanās), nevis tas, kas tiek izdarīts apzināti.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ne nē - Vc un Torsenam nav nekādas "pēkšņas" pieslēgšanās. Jo Torsens jau ir tikai un vienīgi specifiskas formas zobrati, respektīvi vienīgā iespēja "aizkavētai" reakcijai ir zobu nodilums. Un VC parasti tiek ielikts autosiem tā ka pastāvīgi ir neliela atšķirība starp asu griezšanās ātrumiem, līdz ar ko tas faktiski vienmēr ir "kaujas gatavībā". Protams ja nav šīs atšķirības asu griezšanās ātrumā - VC nebloķējas, un tad ir maza "aizture" līdz jamais sabloķējas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Ne nē - Vc un Torsenam nav nekādas "pēkšņas" pieslēgšanās.

Hmm... Piekrītu, ka torsenam nav. Bet VC gan - jo tam pamatā ir tikai 2 stavokļi, nevis iespēja pakāpeniski palielināt griezi.

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti