Nortel rakstīja: Lai nu kā, bet gaismas tagad ir noregulētas .
Tad par ko tāda brēka
Tak ietaupīji kārtīgu kāpostu salīdzinot ar dīlera oriģinālo piedāvājumu!
Būtu zinājis, būtu arī ņēmis to dīlera piedāvāto.
stāsti ... stāsti... kuri ņemtu - tie ari uzreiz ņem
ja tu nevarēji uzreiz noregulēt- skrietu pie dīlera... nevis bobīti p**tu...
Varbūt izlasi visu no sākuma?
es jau izlasīju.... nekur neredzēju tekstu ka tu ar pretenziju vērstos veikalā un tie tevi pasūtītu trīs mājās tālāk...
tapāt redzēju
".... te laikam pats vainīgs, ka neiedomājos paprasīt.... " čeku...
redzu bābas vērtu pretenziju par to, kā vīrietis ir vainīgs pie tā, kā nav telepāts un nespēj uzminēt viņas vēlmes, bēdas un pretenzijas... lai atnāktu un pašam visu salabot...
Pie tam skaidri redzu ka tu nepārliecinājies ka detaļa ir tieši tāda kāda tev ir vajadzīga - līdzīga par otmazku nekatit...
Pārlikt līmēto stiklu ir diezgan lielas problēmas.
Lai nu kā, bet gaismas tagad ir noregulētas un mācība nākotnei arī gūta, nepirkt depo lukturus, un neiepirkties apšaubāmos veikalos.
Pasaki kas par auto - tad arī varēs komentēt !!! Bet principā līmēto stiklu nav nemaz tāda problēma pārlikt - svarīgi tikai lai "lākturi" tiešām būtiski neatšķiras pēc formas !!! Ja atšķiras tad var izrādīties vieglāk pārlikt "labo" reflektoru kopa ar visu regulēšanu tajā "sūdīgajā" lampā !!!
Pie sviesca pērku jau vairākus gadus - ākot ar kolodkām un filtriem, beidzot - aķiem un amortizatoriem. Viss vienmēr tip-top, kolorītos kurjerus ieskaitot.
Vaimanudieniņu kas par bēdu Losim. Lampiņš brāķis, varēja mierīgi pakārties un nekādu vairs bēdu ar lampiņiem nebūtu un par cilvēkiem muļķības nevajadzētu rakstīt.
ko var spamot visu dienu par to šaraškinu kantori....
tak visiem jau sen ir skaidrs, ka kautkur ir jabūt kantorim, kas savāc pa visu rīgu brāķa detaļas un tās pārdod pircējiem un lai nebūtu iespēja kautko spirināties nemaz nedod čekus
Nortel rakstīja: Nekas tur neregulējās tam Depo lukturim normāli. Citi varianti netika piedāvāti, tikai ar un bez korektora. Servisā nočakarējās pusotru stundu, kameº izdevās noregulēt. Lika palāksnes zem kronšteiniem. Un joks tāds, ka ja izdevās noregulēt tuvo gaismu, tad tālā bija gaisā un otrādi. Beigās nācās locīt pašas spuldzes pamatni.
Un tas nav vienīgais gadījums ar šīs firmas lukturiem. Kolēģis darba pasātam arī mocījās ar regulēšanu un joprojām stars nav normāls.
nav vieglāk nopirkt oriģinālo b/u šrotā un pašam pārskrūvēt?
Kāda nozīme auto markai? Fakts bija tāds, ka bija izsista luktura stikls, lukturis pilns ar dubļiem. Tika nolemts steidzīgi pirkt jaunu lukturi. Visi apzvanītie veikali, tai skaitā dīleris piedāvāja gaidīt 2 nedēļas. Lietotu Latvijā neatradu. Tad uzrāvos uz SPS auto piedāvājumu - lukturis ir uz vietas, maksā 28 Ls (citos veikalos neDEPO lukturis 50 Ls, pie dīlera ap 100 Ls), pievedīs klāt. Atveda DEPO. Tā kā viss bija jādara diezgan operatīvi, čeks pat netika prasīts.
Lukturis tika nomainīts. No orģinālā pārliktas spuldzes. Ar orģinālo nekad nebija bijušas nekādas problēmas. Rezultātu jau aprakstīju iepriekš.
Ir aizdomas, ka tas DEPO lukturis nebija vienkārši brāķis, bet tehnoloģiski nepareizi ražots. Pirmkārt jau viens no luktura kronšteiniem īsti nepiegulēja savai vietai pie virsbūves, otrkārt, viena no divām regulēšanas skrūvēm neatradās pretim regulēšanas caurumam virsbūvē. Treškārt, tuvās gaismas staru nebija iespējams pacelt līdz vajadzīgajam augstumam (to atrisināja ar paplāksnēm zem apakšējiem kronšteiniem). Ceturtkārt, tālās gaismas stars bija stipri par augstu (lukturim, arī orģinālajam tuvās/tālās gaismas reflektori ir apvienoti vienā blokā un regulējās abi vienlaicīgi), kas liecināja par reflektoru bloka nepareizu izgatavošanu. Tālās gaismas staru izdevās noregulēt tikai salokot tālās gaismas spuldzes pamatni (iepriekš bija mēģināts likt citu spuldzi, rezultāts tāds pats). Piektkārt, konstatēja, ka tālās gaismas spuldzes sēža reflektorā ir nepareizi izvietota.
Bet tagad problēma ir veiksmīgi atrisināta. Un izdarīti vairāki secinājumi:
1.DEPO ir štrunts, var pirkt tikai steidzamai "lāpīšanai".
2.SPSauto tirgo šos štruntus un bez čeka, kas itkā nebūtu būtiski, bet, ja tas lukturis maksātu dārgāk, varētu kasīties un sūdzēties kaut vai PTAC, VIDam un EP.
Tu esi ieciklējies.....tev laikam nepielec ka nekvalitatīvas preces atgriešana pārdevējam jārisina vispirms ar pašu pārdevēju nevis caur PTAC vai iAuto.
Centis_Nuudele rakstīja: Tu esi ieciklējies.....tev laikam nepielec ka nekvalitatīvas preces atgriešana pārdevējam jārisina vispirms ar pašu pārdevēju nevis caur PTAC vai iAuto.
Mans nodoms bija TIKAI INFORMĒT citus potenciālos pircējus par nekvalitatīviem izstrādājumiem un to pārdevējiem. Savu problēmu es atrisināju un mācību mākotnei arī ieguvu.
1.Tev atveda detaļu un Tu nepaņēmi čeku, ( pats. tak tā rakstīji),
vai Kurjērs ir vainīgs ka Tev to neiesprauda kabatā
Ja problēma ir čekā, tad atbrauc kaut šodien ( strādājam no 9.00-19.00 ) un iedosim Tev to čeku, bet cik saprotu no Tavirm tekstiem, Tev nemaz to čeku nevaig.
?
2. Uzstādot lampu, Tu konstatēji ka tā ir brāķis, bet tā vietā lai pazvanitu piegādātājam un pieprasītu to apmainīt, vai paņemt atpakaļ, Tu tur kaut ko pārbūvē tur un cep te topiku, un cik izskatās,tad nemaz nevēlies to lampu samainīt vai atgriezt.
3. Par ko īsti tad Tu gribētu
" sūdzēties kaut vai PTAC, VIDam un EP. ", ja tā lampa maksātu dārgāk
Vari man lūdzu izskaidrot par ko, es tiešām nesaprotu.
Ja tā Lampa Tevi neapmierina, un Tu vienkārši kautrējies mums pazvanīt un par to izstāsīt, bet labāk raksti par to šeit, tad arī šeit varu atbildēt
varam piebraukt jebkurā Tev vēlamajā laikā un vietā Rīgā, paņemt atpakaļ to lampu ( protams ja tai kaut kas nav nolauzts un ir saglabājies iepakojums ), atgriezt naudu un vēll prezentēt Tev no firmas , nu piemēram ziemas loga škidrumu, par tām neērtībām, kuras Tev radās dēļ tā, ka aizvērtajā iepakojumā bija nekvalitatīvs produkts.
SPS AUTO SIA