Audi īpašnieku Pieredze Ar 2.6l Un 2.8L

axel182 Reģ.: 05.12.2008

Labs vakars visiem! Stiliņā ieliku, atcerējos, ka šeit sen neesmu neko postējis...

Tātad, topiks, kur gribētu, lai izsakās visi Audi ar 2.6 vai 2.8L motoru īpašnieki vai ex. īpašnieki! :cool2:

Ko gribētu uzzināt no jums:

1) pirmais būtu, laikam standarta jautājums,- patēriņš- šose un pilsēta. Zinu, ka arī no mazmotoriem var dabūt ārā n-tos litrus uz simta, taču interesē, cik tad patērē, ja brauc normāli- ne sevi ierobežojot, ne sportojot. Ja kāds lieto gāzi, tad var uzrakstīt, cik gāze iziet, bet primāri interesētu bendža.

2) Eļļas, filtru maiņas izmaksas

3) Noteikti esat mainījuši siksnas un, līdz ar to, rullīšus; cik, kas ir izmaksājis? Interesē tīri detaļu izmaksas, nevis servisu izmaksas.

4) Ar ko potenciālam šāda auto ar šādu motoru pircējam būtu jārēķinas?

5) Kā jau jebkam, arī katram no šiem dzinējiem ir kāda vājā vieta, vai ne? (kas tāds, kas šiem plīst bieži).

6) Ko vēl varat pastāstīt par kādu no šiem dzinējiem- trūkumi un labumi, jūsuprāt?

Būšu pateicīgs par normālām atbildēm! :hi:

P.s Iztiksim bez spamošanas; ja ir kāda pieredze un, ja nav slinkums, ieraksti atbildes uz jautājumiem!

P.p.s Par ceņņikiem prasu tikai aptuveni; respektīvi, nav jāmeklē čeks par kādu no detaļām, bet apmēram, orientējoši! Kā arī negribu dzirdēt tikai apgalvojumus- dārgi vai lēti.. katram ir savādāka izpratne par to, kas ir dārgs un kas- lēts... Vajag kādu pamatojumu, kāpēc liekas, ka dārgs vai lēts.

P.p.p.s Moderi, ja, tavuprāt, neesmu īstajā sadaļā, tad, lūdzams, nedzēs, bet pārvieto pēc saviem ieskatiem tur, kur vajag! :hi:

Labots: piemirsu vēlvienu interesējošu jautājumu: 2.8 un 2.6 motori atšķiras tikai ar tilpumu vai ir vēl kas būtisks?

 
ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

1.Tāds auto man nav bijis, bet ir čomiem un darba biedriem.

Patēriņš - šoseja -zem desmit litriem, Rīga vasara vidēji statistiski - stabili padsmit.

2. Filtri maksā pāris lati gabalā, eļļa 10W40 - sākot no 1,50Ls litrā. Cik maksā eļlas maiņa-sarēķini pats. Bet kā saproti nekas dārgs nav.

3.Pilna siksnu komplekta maiņa šiem V6 dzinējiem, kā Tu saproti maksās protams dārgāk nekā R4 dzinējiem. Procesu sadārdzina arī tas, ka lai nomainītu siknu jāpajauc auto priekša.Hegribu samelot bet pilna zobsiksnas apkope bija virs 200Ls

4.Šiem dzinējiem ir raksturīgi tas, ka laikus nenomainot zobsiksnu, tā plīst. Lokās vārsti (labākajā gadījumā) un tad remonts ir sākot no 300 un uz augšu , un tam visam klāt jāpluso tā pati zobskinsas komplekta maiņa.(vienam paziņam bija tāds joks, ap 500-600Ls sapiķoja par remontu, pie tam kaktu servisā)

5.Paradoskāli, bet neesmu dzirdējis no paziņam par jebkādām dzinēja elektronikas problēmām šiem dzinējiem, atšķirībā no 2,0 un2,3 dzinējiem ar kuriem visi draugi un paziņas ir seksojuši.(esmu no Latgales un liela daļa manu draugu vai paziņu ir braukuši ar Audi - tā laikam ir tāda Latgales lauku tradīcija)

6.Draugs ar Audi B4 Q 2,8 man ir demonstrējis tā auto dimamiku. nav ne vainas protams, taču jaunajam VW Golf 1,4 benzīnniekam pat ar 4 cilvēkiem mašīnā, dinamika ie daudz daudz labāka. Tā kā manuprāt priekš 2,8 dzinēja tā dinamika nav adekvāta, patēriņš arī droši vien.

7.Vēl piet trūkumiem var minēt to kas dzinējs novietots pašā auto purngalā un dzinēja smaguma centrs atrodas priekšā mašīnas priekša asij -respektīvi- ir problēmas ar auto caurgājamību dziļākā sniegā, dubļos, u.t.t. stabilitāti tas arī samazina. Plus tam visam ir tas, ka pie nelielām avārijām, sitienu saņem arī dzinējs, ar visām no tā izrietošām sekām.

Pie tā visa vēl pieplusojot to cik maksā šie B4 un C4 ar šiem dzinējiem, ir vispār jābrīnās, ka kads tos vispār pērk.

Vairāk info vari pajautāt Pirmajam, šim ir B4 2,8 laikam.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: 1.Tāds auto man nav bijis, bet ir čomiem un darba biedriem.

Patēriņš - šoseja -zem desmit litriem, Rīga vasara vidēji statistiski - stabili padsmit.

2. Filtri maksā pāris lati gabalā, eļļa 10W40 - sākot no 1,50Ls litrā. Cik maksā eļlas maiņa-sarēķini pats. Bet kā saproti nekas dārgs nav.

3.Pilna siksnu komplekta maiņa šiem V6 dzinējiem, kā Tu saproti maksās protams dārgāk nekā R4 dzinējiem. Procesu sadārdzina arī tas, ka lai nomainītu siknu jāpajauc auto priekša.Hegribu samelot bet pilna zobsiksnas apkope bija virs 200Ls

4.Šiem dzinējiem ir raksturīgi tas, ka laikus nenomainot zobsiksnu, tā plīst. Lokās vārsti (labākajā gadījumā) un tad remonts ir sākot no 300 un uz augšu , un tam visam klāt jāpluso tā pati zobskinsas komplekta maiņa.(vienam paziņam bija tāds joks, ap 500-600Ls sapiķoja par remontu, pie tam kaktu servisā)

5.Paradoskāli, bet neesmu dzirdējis no paziņam par jebkādām dzinēja elektronikas problēmām šiem dzinējiem, atšķirībā no 2,0 un2,3 dzinējiem ar kuriem visi draugi un paziņas ir seksojuši.(esmu no Latgales un liela daļa manu draugu vai paziņu ir braukuši ar Audi - tā laikam ir tāda Latgales lauku tradīcija)

6.Draugs ar Audi B4 Q 2,8 man ir demonstrējis tā auto dimamiku. nav ne vainas protams, taču jaunajam VW Golf 1,4 benzīnniekam pat ar 4 cilvēkiem mašīnā, dinamika ie daudz daudz labāka. Tā kā manuprāt priekš 2,8 dzinēja tā dinamika nav adekvāta, patēriņš arī droši vien.

7.Vēl piet trūkumiem var minēt to kas dzinējs novietots pašā auto purngalā un dzinēja smaguma centrs atrodas priekšā mašīnas priekša asij -respektīvi- ir problēmas ar auto caurgājamību dziļākā sniegā, dubļos, u.t.t. stabilitāti tas arī samazina. Plus tam visam ir tas, ka pie nelielām avārijām, sitienu saņem arī dzinējs, ar visām no tā izrietošām sekām.

Pie tā visa vēl pieplusojot to cik maksā šie B4 un C4 ar šiem dzinējiem, ir vispār jābrīnās, ka kads tos vispār pērk.

Vairāk info vari pajautāt Pirmajam, šim ir B4 2,8 laikam.

par siksnu maiņas ceņu ir konkrēti sadrists baidos,ka 200lati nesanāk pat pie dīlera....

b4 purns jaucās nost 5 minūtēs. dzesēšanas šķidrums ārā nav jālej. siksnas maiņas procesu pagalma apstākļos nedaudz sadārdzina apstāklis, ka atpakaļ saskrūvējot ir pareizi jāsaliek sadaleņu zobrati..... šim nolūkam ir speciāls instruments, kaut principā var iztikt bez tā riskējot nedaudz nobīdīt aizdedzi...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

šauj analogaas iekaartas ar neapkoptiem svečvadiem- gāze sēž kolektoraa un gaida kad vaarsts paveersies vaļāa lai tiktu iesuukta cilindraa. bet te no sūdīga svečvada notiek bums uz motoru un gaaze aizdegas, saplēšot plastmasas kolektoru...gāzes špricei taadu probleemu it kaa neesot jo gāze tiek padota kolektoraa (zirneklii) tieši iisi pirms iesūkšanas faazes.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

pateeriņš- analogajai iekaartai par 30% vairaak, špricei- +1-2 litri.

normislabs Reģ.: 01.07.2005
0 0 Atbildēt

Ir 2.6 cupis: izvēlējos braukt ar 98 degvielu, lai ar ir dārgāka, tomēr varu paļauties uz jaudu, kā arī ekonomiju; paslaik neesmu dikti rēķinājis, bet ar visām sildīšanām uz aci sanāk ap 10 litriem, vasarā pat man liekas iebraucu arī 7-8 zonā, un nevelkos astē diezgan daudz sanāk braukt vasarā tālos gabalus, vienā virzienā ap 200km, un vidējais ātrums ir stipri virs 80, vienīgais ierobežoto līdzekļu dēļ braucu ar 15" riteņiem, kas varētu ar ietekmēt patēriņu, varbūt šovasar uzvilkšu 16" tad paskatīsimies

Fartuks Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: 2.8 patēriņš ir tāds pats kā 2.6, tikai iet viņš par kādiem procentiem 20 labāk. Tie, kuri brauc ar gāzi saka, ka 2.8 ir labāks ar to, ka tam ir metāla kolektors (2.6 ir plastamasas), kurš pie detonācijas neplīstots. Tikai nevienam tas 2.6 vēl nav detonējis.

Patēriņš atkarīgs no braukšanas stila un motora nojātības pakāpes. Ar labu motoru un mierīgu braukšanu var 11 litros pilsētā ierakstīties, man bija ap 13-14. Trasē pricipā tikpat (atkal braukšanas stils).

Labākais no motoriem uz C4 un T4 Multivan(ja salīdzina neķīlētus motorus). Šitam pat slavenais 2.5TDI R5 netur līdzi.

Kas tev tur kolektorā detonē ?

Kādā trasē var braukt ar to 2,8 ?

2,6 labāks par 2,5 R TDI ?

Par detonēšanu, itkā ja gāze šauj atpakaļ, tad plastmasnieks plīst. Sīkāk nezinu, viena tante teica.

Trase - šoseja.

Apskaties kaut vai neķīlētu 2.8 V6 un 2.5TDI R5 jaudas.

Tante pareizi teica.

Ar lēto gāzes iekārtu, sprāgst prieks kur tu rodies...

A vispābā, tie motori sprāgoņi... nekuja naīt.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Fartuks rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: 2.8 patēriņš ir tāds pats kā 2.6, tikai iet viņš par kādiem procentiem 20 labāk. Tie, kuri brauc ar gāzi saka, ka 2.8 ir labāks ar to, ka tam ir metāla kolektors (2.6 ir plastamasas), kurš pie detonācijas neplīstots. Tikai nevienam tas 2.6 vēl nav detonējis.

Patēriņš atkarīgs no braukšanas stila un motora nojātības pakāpes. Ar labu motoru un mierīgu braukšanu var 11 litros pilsētā ierakstīties, man bija ap 13-14. Trasē pricipā tikpat (atkal braukšanas stils).

Labākais no motoriem uz C4 un T4 Multivan(ja salīdzina neķīlētus motorus). Šitam pat slavenais 2.5TDI R5 netur līdzi.

Kas tev tur kolektorā detonē ?

Kādā trasē var braukt ar to 2,8 ?

2,6 labāks par 2,5 R TDI ?

Par detonēšanu, itkā ja gāze šauj atpakaļ, tad plastmasnieks plīst. Sīkāk nezinu, viena tante teica.

Trase - šoseja.

Apskaties kaut vai neķīlētu 2.8 V6 un 2.5TDI R5 jaudas.

naīt.

....vēl viens latgalietis

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

ja vēl pērk A6 (tjipa baigais audi fans), tad kuda ņi šlo, a B4 ar tādu motoru - manuprāt vājprāc. Kāda velna pēc jāpērk jau 2 paaudzes novecojušu vāģi?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

njaa, čangaļu jūgā mums Laimes neredzeet...

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

axel182 rakstīja: Labs vakars visiem! Stiliņā ieliku, atcerējos, ka šeit sen neesmu neko postējis...

Tātad, topiks, kur gribētu, lai izsakās visi Audi ar 2.6 vai 2.8L motoru īpašnieki vai ex. īpašnieki! :cool2:

Ko gribētu uzzināt no jums:

1) pirmais būtu, laikam standarta jautājums,- patēriņš- šose un pilsēta. Zinu, ka arī no mazmotoriem var dabūt ārā n-tos litrus uz simta, taču interesē, cik tad patērē, ja brauc normāli- ne sevi ierobežojot, ne sportojot. Ja kāds lieto gāzi, tad var uzrakstīt, cik gāze iziet, bet primāri interesētu bendža.

2) Eļļas, filtru maiņas izmaksas

3) Noteikti esat mainījuši siksnas un, līdz ar to, rullīšus; cik, kas ir izmaksājis? Interesē tīri detaļu izmaksas, nevis servisu izmaksas.

4) Ar ko potenciālam šāda auto ar šādu motoru pircējam būtu jārēķinas?

5) Kā jau jebkam, arī katram no šiem dzinējiem ir kāda vājā vieta, vai ne? (kas tāds, kas šiem plīst bieži).

6) Ko vēl varat pastāstīt par kādu no šiem dzinējiem- trūkumi un labumi, jūsuprāt?

Būšu pateicīgs par normālām atbildēm! :hi:

P.s Iztiksim bez spamošanas; ja ir kāda pieredze un, ja nav slinkums, ieraksti atbildes uz jautājumiem!

P.p.s Par ceņņikiem prasu tikai aptuveni; respektīvi, nav jāmeklē čeks par kādu no detaļām, bet apmēram, orientējoši! Kā arī negribu dzirdēt tikai apgalvojumus- dārgi vai lēti.. katram ir savādāka izpratne par to, kas ir dārgs un kas- lēts... Vajag kādu pamatojumu, kāpēc liekas, ka dārgs vai lēts.

P.p.p.s Moderi, ja, tavuprāt, neesmu īstajā sadaļā, tad, lūdzams, nedzēs, bet pārvieto pēc saviem ieskatiem tur, kur vajag! :hi:

Labots: piemirsu vēlvienu interesējošu jautājumu: 2.8 un 2.6 motori atšķiras tikai ar tilpumu vai ir vēl kas būtisks?

Man 2 gadus ir C4 2,6 aut. sedans

Par zobsiksnas maiņas izmaksām - man mainīja pēdējā vasarā sencis. Tika nomainīta zobene, visi ruļļi, termostats, ūdens sūknis un ģeneratora siksna. Par darbu graudā , materiālos samaksāju 110 latus

Par patēriņu uzreiz pasaku, tas galīgi nav adekvāts dinamikai.

Pilsētā tā apm 15 litri, pa šoseju min 8, bet parasti 9, 10 ejot uz 110

Cenas eļļām un filtriem - piečuks par filtru, eļļas kādas tu izvēlies. Es piemēram leju parastu 10W-40, jo iepriekš lēju Castrol 5W-40, bet nezin kāpēc to sintētiku motors ēda. Pussintētiku nikuja neēd

Ja tu prasi par dzinēja vājo vietu, neko citu kā palielo degvielas patēriņu pieminēt nevaru, jo zinot ka apakšā ir V6, dinamika neiepriecina. Bet daļēji tas ir norakstāms uz automātu, jo mehānisko cēliens ir patīkamāks. Un tas attiecas arī uz 2.8 ar automātu, esmu ar tādu nedēļu nobraukājis, iet drusciņ labāk nekā 2.6, bet tāpat liekas pārāk tūļīgs. Viss parējais mani nekā pārsteidzis nav. Plastmasas kolektors "runājis" nav, ziemā lec labi, darbojas līgani. Uz odometra 345 000 un ja krūķīts tad vēl vairāk

Kopumā izņemot dinamiku un patēriņu auto pilnībā apmierina mani, un kur piekasīties nav kur

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

normislabs rakstīja: Ir 2.6 cupis: izvēlējos braukt ar 98 degvielu, lai ar ir dārgāka, tomēr varu paļauties uz jaudu, kā arī ekonomiju; paslaik neesmu dikti rēķinājis, bet ar visām sildīšanām uz aci sanāk ap 10 litriem, vasarā pat man liekas iebraucu arī 7-8 zonā, un nevelkos astē diezgan daudz sanāk braukt vasarā tālos gabalus, vienā virzienā ap 200km, un vidējais ātrums ir stipri virs 80, vienīgais ierobežoto līdzekļu dēļ braucu ar 15" riteņiem, kas varētu ar ietekmēt patēriņu, varbūt šovasar uzvilkšu 16" tad paskatīsimies

man domāt, ka pilnizmēra 16niekiem tur uz b4 nav īsti vietas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

No date provided

Reitings:

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kaksiit, palasi en.wikipedia.org/... , tas ir CITS dzinējs...SPECIĀLIST

Var jau būt ka cits, bet būtību tas nemaina. Golfam tas ir daudz par lielu un smagu.

tev tāpat nekad nebūs tāds golfs

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

normislabs rakstīja: Ir 2.6 cupis: izvēlējos braukt ar 98 degvielu, lai ar ir dārgāka, tomēr varu paļauties uz jaudu, kā arī ekonomiju; paslaik neesmu dikti rēķinājis, bet ar visām sildīšanām uz aci sanāk ap 10 litriem, vasarā pat man liekas iebraucu arī 7-8 zonā, un nevelkos astē diezgan daudz sanāk braukt vasarā tālos gabalus, vienā virzienā ap 200km, un vidējais ātrums ir stipri virs 80, vienīgais ierobežoto līdzekļu dēļ braucu ar 15" riteņiem, kas varētu ar ietekmēt patēriņu, varbūt šovasar uzvilkšu 16" tad paskatīsimies

man domāt, ka pilnizmēra 16niekiem tur uz b4 nav īsti vietas

kas tas tād sir- 'pilnizmēra 16nieks' ??

Droši vien, ka tas ir kaut kas ar 100% augstumu, tipa 225/100/R16...

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Bija man A6q ar 2.8. Autinsh bija labs, erts, bet izmaksas (taas veel bija ``treknajos gados). ...2 reizes mainjiju zobeni (otro reizi pirma servisa delj, kas nenomainiija to ko vajag), kopaa ap 900lvl abas mainjas. Paterinsh , pa pilseetu 15 litri, pa shoseju 9. P.S. Tagad braucu ar arhaistisku USA 4.0 litri motoru un gaazi un ar tadiem gemorojiem vairs nesaskaros.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Bija man A6q ar 2.8. Autinsh bija labs, erts, bet izmaksas (taas veel bija ``treknajos gados). ...2 reizes mainjiju zobeni (otro reizi pirma servisa delj, kas nenomainiija to ko vajag), kopaa ap 900lvl abas mainjas. Paterinsh , pa pilseetu 15 litri, pa shoseju 9. P.S. Tagad braucu ar arhaistisku USA 4.0 litri motoru un gaazi un ar tadiem gemorojiem vairs nesaskaros.

nevajag baidiit ljaudis. 900 maksaas kapitalais remonts. siksna ar loriniem ap 100-120ls ir lietoshanaa A100 ar 2.8 iscili kluss, veiks motors, nekada vaina. 2.8 ir modernaka shprice nekaa 2.6

vieniigi elju eed vinji visi, bet to var pieciest

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Elju eda , jaa , tas tiesa, pa izpuuteeju dumu nebija, bet elja zuda... Peec Audi ``gramatinjas`` skaitiijas normaali 1 eljas litrs uz 1000km... 900lvl sanaca, pa abiem remontiem 400 pa pirmo, 500 lvl pa otro remontu, bet tas bija `` treknajos`` gados, tagad pielauju,ka servisi ir attapushies un piemero normalus cennikus.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

gonzalless rakstīja: Bija man A6q ar 2.8. Autinsh bija labs, erts, bet izmaksas (taas veel bija ``treknajos gados). ...2 reizes mainjiju zobeni (otro reizi pirma servisa delj, kas nenomainiija to ko vajag), kopaa ap 900lvl abas mainjas. Paterinsh , pa pilseetu 15 litri, pa shoseju 9. P.S. Tagad braucu ar arhaistisku USA 4.0 litri motoru un gaazi un ar tadiem gemorojiem vairs nesaskaros.

nevajag baidiit ljaudis. 900 maksaas kapitalais remonts. siksna ar loriniem ap 100-120ls ir lietoshanaa A100 ar 2.8 iscili kluss, veiks motors, nekada vaina. 2.8 ir modernaka shprice nekaa 2.6

vieniigi elju eed vinji visi, bet to var pieciest

neticu, ka b4 2.6 un 2.8 špice ir cita, motors ir "gandrīz" tas pats.... ir cita kloķene... garāks virzuļa gājiens.

bloks ir vienāds, tāpat karteri ir vienādi.... 2 lielas alumīnija detaļas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Elju eda , jaa , tas tiesa, pa izpuuteeju dumu nebija, bet elja zuda... Peec Audi ``gramatinjas`` skaitiijas normaali 1 eljas litrs uz 1000km... 900lvl sanaca, pa abiem remontiem 400 pa pirmo, 500 lvl pa otro remontu, bet tas bija `` treknajos`` gados, tagad pielauju,ka servisi ir attapushies un piemero normalus cennikus.

par eļļas apetīti ir taisnība....

davaj tu varētu atvest man to mizu un es tev to siksnu nomainītu pa štuku

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

gonzalless rakstīja: Bija man A6q ar 2.8. Autinsh bija labs, erts, bet izmaksas (taas veel bija ``treknajos gados). ...2 reizes mainjiju zobeni (otro reizi pirma servisa delj, kas nenomainiija to ko vajag), kopaa ap 900lvl abas mainjas. Paterinsh , pa pilseetu 15 litri, pa shoseju 9. P.S. Tagad braucu ar arhaistisku USA 4.0 litri motoru un gaazi un ar tadiem gemorojiem vairs nesaskaros.

nevajag baidiit ljaudis. 900 maksaas kapitalais remonts. siksna ar loriniem ap 100-120ls ir lietoshanaa A100 ar 2.8 iscili kluss, veiks motors, nekada vaina. 2.8 ir modernaka shprice nekaa 2.6

vieniigi elju eed vinji visi, bet to var pieciest

neticu, ka b4 2.6 un 2.8 špice ir cita, motors ir "gandrīz" tas pats.... ir cita kloķene... garāks virzuļa gājiens.

bloks ir vienāds, tāpat karteri ir vienādi.... 2 lielas alumīnija detaļas

es savam 2.8 pret betona bloku sasitu karteri un liku no 2.6..... pie tam tā kartera detaļa, kas tuvāk motoram man vēl joprojām kautkur mētājās....

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

nu ko var ņemties,uzrādīts MAKSIMĀLAIS eļļas patēriņs,kad jāsāk uztraukties un tas nu ir 1/1000.Pie šī patēriņa NEKĀDAS dūmošanas nebūs un PSRS laikā arī autosi NEDŪMOJA ar šadu patēriņu.

un tas nav NORMĀLAIS patēriņs.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

bet viss labāk te protams zinās tikai pērnais,un neviens izņemot viņu.

programmists tutiņdreijātājs.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja: bet viss labāk te protams zinās tikai pērnais,un neviens izņemot viņu.

programmists tutiņdreijātājs.

tu te nepukšķi, pac biji līdzi to lūzni pirkt

un eļļu jamais ēd.... moš bikuc vairāk, moš mazāk, neesmu mērījis.... man nainteresē....

un vaina visticamāk ir gredzenos....

galvas nost neesmu ņēmis.... tāpēc, ka es ar to mizu ikdienā nebraucu....

vārstu gumiju nomaiņa pielnīgi neko nemainīja

p.n.

katram ir ekskluzīva iespēja nopirkt manu b4 2.8 quattro.... sisnas ir maiņitas.... kādas 10 varbūt 20 štukas ir noripojusi...

pārlasīta piekare, arī amortizatori... mainīti bremžu diski...

lec no pusapgrieziena.... nostāvēja kupenā no pirmā sniega, noraku pirms nedēļas sniegu un ar visām vasarenēm izbraucu no kupenas, nupat uzliku ziemas riepas....

kādas vēl vainas konkrētajam eksemplāram? bikuc gļučī

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

abs

iespējams, ka kautkur kādam datčikam nav kontakta vai kas... tobiš ir tā, ka braucot vienkāºši iedegās abs lampa.... tūlīt pēc iedarbināšanas viņa nedeg nekad.... un nav arī īsti nekādas sakarības kad viņa iedegas....

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ir ir cita shprice. vienam ar gaisa masas meritaju, otram bez. lielos vilcienos jau lidziigi dzineji. bloks un galvas taas pashas, atshkiras tik virzulja gajiens

Lasītākie raksti

Jaunie raksti