RTU ekobraukšanas sacensību rezultāti

ValdisM Reģ.: 09.11.2005

Tā, 22.maijā notika RTU rīkotās ekobraukšanas+orientēšanās sacensības.

Visus rezultātus Jūs varat apskatīt www.ekoorientesanas.lv, taču vēlos vērst jūsu uzmanību uz dažiem degvielas patēriņa „rekordiem”, kas tika uzstādīti šajās sacensībās:

Dīzeļdzinēji:

Huindai I-30 (86 Zs) – 1.66 l/100km

Opel Astra (74 Zs) – 1.86 l/100km

Peugeot 206 (67 Zs) – 2.62 l /100km

Antirekords: BMW 5er (174 Zs) – 10.34 l/100km

Benzīndzinēji:

Škoda Fabia ( 67 Zs) – 3.39 l/100km

Renault Megane (110 Zs) – 3.45 l/100km

Mazda 323 F (87 Zs ) -3.45l/100km

Antirekords: Infinity ?? (375Zs) – 14.72 l/100km

Viela pārdomām, vai ne?

 
1 2 3 4
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

to, kas zem 3 litri vēl varu saprast, bet kas zem 2 - nu nez, ka nav kāda kļūda/blēdība starpā!

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Viela ne viela, bet normāla izmēra auto zem 10 l nevar

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Neticu, ka ar dīzeļauto iespējams palīst zem 3 litriem uz 100 km. Kad es 2007.gada Lieldienās ar Merivu braucu ekobraucienā uz Igauniju, ieturot ātrumu 70 km/h, tad sasniedzu vidējo patēriņu 3,9 litri uz 100 km.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Neticu, ka ar dīzeļauto iespējams palīst zem 3 litriem uz 100 km. Kad es 2007.gada Lieldienās ar Merivu braucu ekobraucienā uz Igauniju, ieturot ātrumu 70 km/h, tad sasniedzu vidējo patēriņu 3,9 litri uz 100 km.

Pieļauju, ka tur izmanto triku ar ieskriešanos, piemēram, līdz 90 km/h un pēc tam ripošanu neitrālajā, kamēr auto ir sabremzējies līdz kādiem 60 km/h. Un tā nepārtraukti.

Protams, negribētos gadīties uz šosejas aiz tāda ekobraucēja...

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Neticu, ka ar dīzeļauto iespējams palīst zem 3 litriem uz 100 km. Kad es 2007.gada Lieldienās ar Merivu braucu ekobraucienā uz Igauniju, ieturot ātrumu 70 km/h, tad sasniedzu vidējo patēriņu 3,9 litri uz 100 km.

Nevajag aizmirst, ka viņi vairāk ripina un traucē citiem braukt. Tas skaitās izcili labs tonis, pist santīmu un citiem smadzenes.

Ja nemaldos, tad A. Dambis ar žigulīti līdzīgus ciparus benzīna rijējiem ir dabūjis.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Neticu, ka ar dīzeļauto iespējams palīst zem 3 litriem uz 100 km. Kad es 2007.gada Lieldienās ar Merivu braucu ekobraucienā uz Igauniju, ieturot ātrumu 70 km/h, tad sasniedzu vidējo patēriņu 3,9 litri uz 100 km.

Starp citu,gadus pāris atpakaļ Škodas inženieri uzstādīju redordu - ar parastu Octaviu 1.9 tdi šie uztaisīja dienas ekobraucienu pa Čehiju/Slovākiju (brauca pa pilsētām/laukiem, bāņiem/vietējiem ceļiem, pa kalniem/pa līdzenumie) un dabūja patēriņu 3l uz 100km. Un vidējais brauciena ātrums uz visu posmu bija šķiet ap 70km/h(vidējais) vai pat neaudz vairāk. Tas ir apmēram analogs vidējam braukšanas ātrumam ko var sasniegt braucot pēc CSN posmu rīga-jēkabpils.

Līdz ar to, ja ar mazu, jaunu un vieglu auto brauc ar vidējo ātrumu 40km/h (5.robs un 1000apgr/min), piepumpē energy safier riepas līdz 4 atm., izņem no bagāžnieka ārā rezerves riteni un citu hlamu, paši braucēji sver 65kg un pirms brauciena ir labi pasēdējuši WC, un 400m pirms katra sacensību kontrolpunkta (to tur bija daudz) izslēdz dzinēju un ripo, pie tam brauc tikai pa pierīgas līdzenumu... tad patēriņš 1.66l vairs neliekas nemaz tik nereāls

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Līdz ar to, ja ar mazu, jaunu un vieglu auto brauc ar vidējo ātrumu 40km/h (5.robs un 1000apgr/min), piepumpē energy safier riepas līdz 4 atm., izņem no bagāžnieka ārā rezerves riteni un citu hlamu, paši braucēji sver 65kg un pirms brauciena ir labi pasēdējuši WC, un 400m pirms katra sacensību kontrolpunkta (to tur bija daudz) izslēdz dzinēju un ripo, pie tam brauc tikai pa pierīgas līdzenumu... tad patēriņš 1.66l vairs neliekas nemaz tik nereāls

Tad man tas nav sasniedzams, jo sveru 71 kg...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Bet, ja nopietni, tad pa Tallinas šoseju braukt ar 40 km/h nav prātīgi. Tur ceļš tik labs, ka uz saprātīgu ekonomiju orientētam braucējam vajadzētu turēt 85-87 km/h.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Braucējs sver 65kg

Tad man ar saviem 80+ dzīvsvarā un auto 1400+ pašmasā neko tādu nesasniegt. Un nevajag ar.

Atceros savulaik TopGear uz starteriem mauca, vispār degvielu netērē.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Atceros - reiz studiju gados braucu uz Rīgu ar autobusu. Ikaruss tas laikam bija. Un šoferis bija ekobraukšanas piekritējs - viņs pa šoseju ieskrienas līdz 80-90 km/h, tad izņem no ātruma, ripinās, līdz ātrums nokrītas līdz apmēram 60 km/h. Un tā visu ceļu...Kaitinoši tas bija....

Saprotu, ka ripinās, ja tuvojas pietura vai kāds cits apstāklis, kādēļ jāsamazina ātrums, bet šitāda raustīšanās...

Bet nezinu gan, vai tur sanāca kāda ekonomija, jo uzņemot ātrumu tāču degvielu patērē vairāk nekā rimti braucot neraustoties.

smoke Reģ.: 08.11.2007
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

smoke rakstīja: Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas

nifiga, bumeriem tur ir tikai antirekordi - patēriņi lielākoties no 7.5 līdz 11 litriem, pat dīzeļiem.

Tā kā Pirmajam tiasnība- ar bumeru nevar panākt ekorekordus

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

smoke rakstīja: Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas

P.S. Un nav Pirmajam nekādu 10. štuku...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

smoke rakstīja: Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas

nifiga, bumeriem tur ir tikai antirekordi - patēriņi lielākoties no 7.5 līdz 11 litriem, pat dīzeļiem.

Tā kā Pirmajam tiasnība- ar bumeru nevar panākt ekorekordus

Šeit raksts, ka arī ar BMW var šādus rekordus stādīt:

www.bmwpower.lv/...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

ValdisM rakstīja:

smoke rakstīja: Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas

nifiga, bumeriem tur ir tikai antirekordi - patēriņi lielākoties no 7.5 līdz 11 litriem, pat dīzeļiem.

Tā kā Pirmajam tiasnība- ar bumeru nevar panākt ekorekordus

Šeit raksts, ka arī ar BMW var šādus rekordus stādīt:

www.bmwpower.lv/...

Tā jau viss skaisti, tikai viena nianse:

"Latvijā „BMW 320d Efficient Dynamics” modifikācijas sedans maksā 35 tūkstošus eiro."

Šajā sakarā 2 apsvērumi:

1. Par ekonomiju - iegādājoties šī auto vietā lietotu dīzeļauto par 3,5 kEUR atliek naudas 30000 litru degvielai, kas ar patēriņu 6 l/100km pietiek 500000 km (pusmiljonam km)!

2. Par ekoloģiju - iztērējot 35 kEUR šāda auto iegādei vajadzētu apsvērt, ar kādām pūlēm šī nauda ir iegūta un vai ieguves procesa rezultātā daba necieta vairāk nekā sastrādājot 10x mazāk, turklāt, uz katru jauno auto jāskaita vēl klāt viena veca auto pārstrādes vajadzība.

Savādāk, protams, jauns ir jauns, tikai nevar teikt, ka tas būtu baigais "eko" panākums.

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Ta kā jūs nesaprot. Bumers ar infinity tos pārējos striķī vilka.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

375 Zs pret 67

Vienam viens cilindrs otram astoņi

Es ar ķerru vēl mazāk tērēju degvielu

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Antirekords – šitas visvairāk izsauc smieklus…

Tak varēja ņemt Krievu autobūves šedevru KaMAZ un salīdzināt patēriņu – antirekords būtu lielāks…

Nu vai vismaz patreizējo troleju ar dīzeli un maukt bez stīgām ar diseli vien … Nebūtu tā jānopūlas ar antirekordiem un zinātniskais darbs būtu godam padarīts…

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Tā jau viss skaisti, tikai viena nianse:

"Latvijā „BMW 320d Efficient Dynamics” modifikācijas sedans maksā 35 tūkstošus eiro."

Šajā sakarā 2 apsvērumi:

1. Par ekonomiju - iegādājoties šī auto vietā lietotu dīzeļauto par 3,5 kEUR atliek naudas 30000 litru degvielai, kas ar patēriņu 6 l/100km pietiek 500000 km (pusmiljonam km)!

2. Par ekoloģiju - iztērējot 35 kEUR šāda auto iegādei vajadzētu apsvērt, ar kādām pūlēm šī nauda ir iegūta un vai ieguves procesa rezultātā daba necieta vairāk nekā sastrādājot 10x mazāk, turklāt, uz katru jauno auto jāskaita vēl klāt viena veca auto pārstrādes vajadzība.

Savādāk, protams, jauns ir jauns, tikai nevar teikt, ka tas būtu baigais "eko" panākums.

Nu tu jau ar nesaprast - ekoloģija rodas no tā ka par to pašu "piķi" tu gribi, negribi būsi spiests nobraukt mazāk, jo pārējais piķis aiziet jaunam bumeram.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Škoda Fabia ar Infinity salīdzināt…

HuiDai I-30 salīdzina ar BMW 5 (pie kam nīkuli, kuram patēriņš ir lielākais savā grupā)…

Ideja nākamam ekotestam – salīdzināt TEP-60 dīzeļlokomotīves degvielas patēriņu ar Priusa degvielas patēriņu no Rīgas līdz Zilupei…

Drīkst 15 reizes minēt kuram būs antirekords degvielas patēriņā, bet kuram antirekords lietderībā (litri uz kg) …

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Ideja nākamam ekotestam – salīdzināt TEP-60 dīzeļlokomotīves degvielas patēriņu ar Priusa degvielas patēriņu no Rīgas līdz Zilupei…

Drīkst 15 reizes minēt kuram būs antirekords degvielas patēriņā, bet kuram antirekords lietderībā (litri uz kg) …

domāju ka abi minētie antirekordi būs vienam un tam pašam agregātam - lokomotīvei !!!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Neikšāna krosa auto kādreiz patērēja 2 litrus benzīna minūtē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Neikšāna krosa auto kādreiz patērēja 2 litrus benzīna minūtē.

NU normāls sporta auto arī ēd sacīkšu režīmā 100 litri un vairāk uz 100 km !!! Pie kam krosa aut tāda specifika, bremzēt/gāzēt un gandrīz pastāvīgi izbuksēt. Pilnīgi pretēja ideoloģija ekobraukšanai !!!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Tie RTU speci laikam neko citu nemāk, kā tikai ekonomēt. Jau n-tos gadus maļ vienu un to pašu. Būtu labāk strādājuši pie lietderīgās kravas/degvielas patēriņa attiecības uzlabošanas. Vai kā no 2.0 dzinēja izspiest pēc iespējas vairāk jaudas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bet trolejbus ta skaitās ķipa sabiedrībai derīgs agregāts un devīze jau šamajam arī ir ka ekoloģisks (hi hi hi ar savu megapatēriņu )

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti