Dekster piedod, bet tu esi idiots. tjipa tagad tadelj nedosi ar savu 4000 eiro veerto luuzni TA inspektoram bremzus parbaudit, un 2 metrus lidz pacelajam aizbraukt? vot lohi kur tadi rodas es nesaprotu
Kāds sakars ar lohiem - jautājums jau ir pēc būtības, kurš segs zaudējumus, kaut gan principiāli ņemot to darīs CSDD - viņu atbildība tiklīdz nodod viņiem auto rokās.
Vienīgi man nav pārliecības ka CSDD un Co es uzticētu savu 3000 EUR vērto auto labot !!!
P.S. ir pofig ka kāds manu auto uzskata par šrotu, tikpat labi auto var būt vecs bet ļoti rets, vai teiksim ne tik vecs bet tajā ir diezgan nopietni tūninga elementi kas vērtībā vismaz 5 x pārsniedz paša auto vērtību. Cilvēkiem ir dažādi un katram ir savi niķi un hobiji !!!
sakars ir tads, ka shads jautajums pec butibas ir stulbs un tikai losis var uzdot jautajumu, kaa riikoties. varbutiba ka tajos 2 metros ko pabrauks inspektors kautkas notiks ir paaraak nieciiga.
ps. a ja nu ejot pa ielu peksni kjiegjelis uz galvas uzkriit?... dekters varetu hujarit pec batona uz veikalu ar kjiveri galvaa man liekas deksteram atkal ir iestajies klimakss, tapec japiekasaas pat sunjasuudam par izmeeriem
jautājums par to pašu tēmu - ko darīt ja līkrokains inspektoriņš ir nolēmis nojāt dīzeli. Neviens nenoliedz, ka katra reize, kad tas tiek palaists brīvajā paātrinājumā, nebūt nenākpar labu dzinējam. Ko tad teikt p*&%, kas nejēdz savu apgriezienu mērītāju piespraust un rezultātā jāj motoru daudzas reizes, nevis vienu paredzēto un nepieciešamo?
Nogāzīs no estakādes Tavu braucamrīku, varēsi prasīt CSDD zaudējumus.
Tāpēc turpmāk iesaku filmēt TA veikšanas procesu, lai vajadzības gadījumā to varētu pierādīt un laicīgi pieaicināt vismaz 3 lieciniekus, kuru personības iepriekš pārbaudījis notārs
KASKO atteiks pamatojoties uz tā punkta pārkāpmu. Tiesa savukārt šo punktu izstrīpos un izskatīs lietu pēc būtības un piespiedīs KASKO maxāt. Tālāk tev jānoskaidro vai apdirsinātāji vērsīsies pret SIA Auteko vai nē. Vai tikai ierubīs tev lielāku cenu nākamajā gadā.
Ja nu tomēr KASKO atsaka tad vēl vienā variantā vari vērsties pret SIA Auteko par zaudējumu atlīdzināšanu, kur tu tos dabūsi ar visu PVN pēc servisa izrakstītās remonttāmes + vari piedzīt morālo par grūto dzīvi braukājot ar autobusiem kamēr auto servisā – neaizmirsti iegādāties biļetes un reāli pāris reizes pabraukt ar to kasti…
Sretsked rakstīja: Es viņam prasīju,kāpēc es pats nedrīkstu uzbraukt uz estekādes?? Nedrīkstot,tikai viņš jo viņš nezinot,ko es tur varot sadarīt
Bļin, es viņam saku- varbūt ka es 10x labāk vadu auto par jums,varbūt pamēģinam veiklības braucienu Šis izbolīja acis un neko atbildēt tā arī neiespēja. Viņiem esot iekšējās kārtības noteikumi... bet man arī ir,saku- nedrīkst kaut kāds mehāniķis ar drēbēm,kurās lien zem visām mašīnām un uz kurām pil ņetīrs ūdens, sēsties uz maniem tīºajiem sēdekļu pārvalkiem un apgrābstīt stūri.
Pat normālos servisos uzliek stūres apvalku un sēdekļus pārsedz.
a kur problēma, uz skati uzliec plēvi beņķim un stūrei. nav jau jārej uz cilvēku, kurš tikai savu darbu dara.
Ar tādu auto TA iziet nevar! Ražotājs naav atļāvis plēvi likt uz stūres
KSI rakstīja: Pa lielam arguments par salona tīrību izklausās sakarīgāks, nekā piekasīšanas par OCTA, kaut arī (pēc likuma burta) OCTA nianse arī ir interesanta.
Ir šad tad dzirdēts par kāzusiem, kad šamējiem iekš TA kas noiet greizi
Tu domā taranēt pilnā gāzē boksa vārtus?
Normāla prakse – kā gan savādāk lai pārbauda auto texnisko stāvokli??
Sretsked rakstīja: Es viņam prasīju,kāpēc es pats nedrīkstu uzbraukt uz estekādes?? Nedrīkstot,tikai viņš jo viņš nezinot,ko es tur varot sadarīt
Bļin, es viņam saku- varbūt ka es 10x labāk vadu auto par jums,varbūt pamēģinam veiklības braucienu Šis izbolīja acis un neko atbildēt tā arī neiespēja. Viņiem esot iekšējās kārtības noteikumi... bet man arī ir,saku- nedrīkst kaut kāds mehāniķis ar drēbēm,kurās lien zem visām mašīnām un uz kurām pil ņetīrs ūdens, sēsties uz maniem tīºajiem sēdekļu pārvalkiem un apgrābstīt stūri.
Pat normālos servisos uzliek stūres apvalku un sēdekļus pārsedz.
a kur problēma, uz skati uzliec plēvi beņķim un stūrei. nav jau jārej uz cilvēku, kurš tikai savu darbu dara.
Sretsked rakstīja: Es viņam prasīju,kāpēc es pats nedrīkstu uzbraukt uz estekādes?? Nedrīkstot,tikai viņš jo viņš nezinot,ko es tur varot sadarīt
Bļin, es viņam saku- varbūt ka es 10x labāk vadu auto par jums,varbūt pamēģinam veiklības braucienu Šis izbolīja acis un neko atbildēt tā arī neiespēja. Viņiem esot iekšējās kārtības noteikumi... bet man arī ir,saku- nedrīkst kaut kāds mehāniķis ar drēbēm,kurās lien zem visām mašīnām un uz kurām pil ņetīrs ūdens, sēsties uz maniem tīºajiem sēdekļu pārvalkiem un apgrābstīt stūri.
Pat normālos servisos uzliek stūres apvalku un sēdekļus pārsedz.
a kur problēma, uz skati uzliec plēvi beņķim un stūrei. nav jau jārej uz cilvēku, kurš tikai savu darbu dara.
Visas pretenzijas un lūgumus pirms tam. Resp., tai meitenei, kura Tevi nosūtīja pie atbilstošā meistara
Par pārvalkiem gan varētu piekrist. Ka tādus vajag. Lai gan es labāk ļauju sēdēt tādās drēbēs, kādas ir, lai iegūtu 5 minūšu bonusu kopējā skates iešanas laikā
Sretsked rakstīja: Auto ar kasko polisi,kurā minēts,ka auto drīkst vadīt persona ne jaunāka par 35 gadiem.
Aizbraucu uz CSDD veikt apskati. Inspektoriņš grib kāpt un braukt kaut kur...es neļauju, jo,kas atbildēs,ja viņš sataisīs sūdus un ietesīs kādam pakaļā vai nojāsies no tās estekādes ??
Tātad,ko daram?
Vienkārši, iezīmējam šo tekstu spiežam Ctrl+C rakstam e vēstuli savam apdrošinātājam spiežam CTRl+V, vienkārši vai ar atgādinājumiem sagaidam atbildi. Nu būtu jauki painformēt te interesentu,s kam radies līdzīgs jautājiens. Viss
Šajā gadījumā TA no savas puses varētu iedod "slimības" par to, ka auto nav sagatavots dalībai ceļu satiksmē (ar to nevar braukt inspektors). Un dot tik ilgi to lapu, kamēr trāpās inspektors nepieciešamajā vecumā.
A ko darīt gadījumā ja dotais auto ir jānovāc no ceļa pēc negadījuma, bet VUGD pārstavim nav to nepieciešamo gadu?
Nortel rakstīja: Šajā gadījumā TA no savas puses varētu iedod "slimības" par to, ka auto nav sagatavots dalībai ceļu satiksmē (ar to nevar braukt inspektors). Un dot tik ilgi to lapu, kamēr trāpās inspektors nepieciešamajā vecumā.
+1
idiotus vajag vai nu nosist jau bērnībā vai arī ārstēt ar viņiem pašiem saprotamām metodēm
No sākuma man šķita ka šis topiks ir raksīts lai kādam nepaliktu garlaicī, BET Sretskeds ir izteicis vērtīgu ideju un dziļu domu kā vare'tu uztaisīt tā lai visādi šmurģuļi netiktu pie auto pērbaudes!!
Konkrēts piemērs:
1. Man TA laikā šmurgulis, kas pat nenojauta ka Javai kurbulis neatrodas labajā pusē un ka šai Javai nu nekādi nav ABS, stāvot uz vietas nospieda priekšējo bremzi un pārrāva trosi... nevis izrāva, vai nevis pārtrūka sarūsējušā trose, bet pārrāva apm 5 cm apvalka iekšpusē. Ja šis šmurgulis nebūtu ar 3 reizes lielāku šaibu un vismaz 4 svara kategorijas smagāks par mani es laikam ar tiešo mēzienu izjaktu viņa purnu! Trobelis ar priekšniecību neko nemainūija - ar baltu aci skatoties uz mani tika paziņots ka TA nav ieziets, jo bremes nestrādā!
2. vīruka dīzeli jājot šis kaut kādu iemeslu pēc paņem nereālus apgriezienus - uz inspektoru pribora uzmet 6500 opgr/min!!!! šmurgulis izlēca no mašīnas, pat neizslēdzot aizdedzi un nozuda nezināmā virzienā! labi ka vīruks nebija vakarējais - ieleca vāģī izrāva atslēgu, bet dīzelis tupina rēkt.... iemeta 4. robā (vai kāda citā), uzspieda uz bremzēm un it kā sākot braukt noslāpēja. TA protams neizgāja, jo nebija neviena drosmīgā kas kāptu šai mašīnā iekšā. Pats interesantākais, ka vīruks pēc ilgas neveiksmīgas razborkas iekāpa vāģī, iedarbināja un normāli pats aizbrauca prom.
2. nav izdomājums - reāls gadījums!!
Kas ar to ir pateikts - es vairs nekad pēc šī redzētā nedodu savu tehniku šmurguļiem TA laikā (un ne tikai), bet pienākas domāt kaut ko lai pie viņiem netiktu. Ja patiešām KASKO tādu brīnumu var ierakstīt, tad tas ir legāls arguments, lai šmurgulis neiekāptu vāģī un savas nezināšanas rezultātā nesajātu tur kaut ko.
jugasvilli, mani TA ir čakarējuši tikai 2 reizes pa 33 gadiem ar 3 tehnikas vienībām. Tikai abas šīs 2 reizes es neesmu izgājis TA ar pirmo reizi, pie kam abas šī reizes patrāpījās īpaši tupi šmurguļi.
Pie "večiem"... reizi ieraugot ka sāk skrūvēties vaļā viena miroņgalvas skrūve, man to tur pat uz vietas ļāva pievilkt un TA skaitījās iziets ar 1. reizi. Dēla vāģim dīzelis uzņēma apgriezienus virs 5000 un zinot ka ar Lukasiem tuvākajā apkārtnē vispār neviens neņemas atļāva tur pat uz vietas pieregulēt max apgriezienus! Arī TA skaitījās iziets ar 1. piegājienu. Vecais Lukas sūknis deva pamatīgu dūmu mutuli un jājot to dīzeli 6 reizes atgāzes samazinājās, bet tikai pēdējo reizi bija pietuvojušās normai. Inspektors ar sķību aci saka, ja ļausi vēl iet vienu ciklu dīzelis iekļausies (tas bija pirmajā gadā kad samazināja normas un vajadzēja mērīt vidējo no 3 vai 6 piegājieniem). Ar 3. piegājienu dīzelis iekļāvās normā! Arī iziets! Bet vecais redz kas ar to dīzeli notiek nu spēj sajēgt kas notiks tālāk.
HIPPY, CSDD ir bezpeļņas SIA ar 100% valsts kapitālu!
jugasvilli, mans amats nu jau pēdējos 12 gadus ir saistīts ar lielu atbildību un iespējamo risku cilvēku dzīvībām + sagrautas ēkas. Es pat domās nedrīkstu pieļaut nevienu pelēkā niansi - tikai balts vai melns. Un atrodas daudz šmurguļu, kas lien kur neviens tos neprasa, nezinot kas tas ir, ko un kā jādara un nestādoties priekšā par sekām kas iestāsies, ja kaut ko ne tā izdarīs. Pie kam jebkurā gadījumā sēdēšu es, nevis tie. Tāpēc uz visu vienmēr reaģēju asi.
Pat TA - labs mans draugs atdzina no Zviedrijas pilnīgi jaunu VOLVO jaunākā, svaiga modeļa fūri, ejot pirmo TA Latvijā šim piekasījās ka lukturi nav pareizie un TA nedos!! Šis sacēla tādu trobeli pa visiem stāviem, ka tomēr to TA iedeva un vēl atvainojās. Šie redziet sadomājās ka sūdaina Latvija ir autobūves līderis, modes noteicējs un taisās norādīt nejēgām zviedriem kādam ir jābūt priekšām lukturim.
p.s. Latvija vēl nebija ES.
Šmurguļi tajās TA nav vieni - ja ko nezina vai nav pārliecināti, šiem ir iespēja uzprasīt no pieredzējušajiem, protams ja mēle ir! Bet ir pieraduši, ka lielākā daļa ar auto grib dabūt uzlīmi jebkādā formā un lecās un tēlo no sevis lielos. Jebkura vara stipri bojā cilvēkus, bet šos jo īpaši.
Ko darīt?
Tavs kasko, tava problēma... variants- panākt papildus vienošanos ar savu apdrošinātāju, par attiecīgu samaksu visu ko var dabūt gatavu.