Pašam nav, bet ģimenes draugiem ir Mazda 3 ( iepriekš Mazda 323F, abas no salona jaunas) - auto viss ir OK, izņemot problēmas ar krāsu - tai pa garantiju jau 2x ir bijis jaapstrādā un jākrāso virsbūves daļas. Kurš gads tieši nepateikšu, bet gadi 3 tam auto būs toč.
Labu brīdi atpakaļ bija darba auto, gan Mazda 3, gan tā modeļa Honda. Ar Hondu bija mūžīgas problēmas. Plīsa gan šis gan tas. Un pati par sevi diezgan neērta. Ar Mazdu varēja braukt un braukt. Tik Mazda bija diezgan paskaļa. Slikta skaņas izolācija, varēja uzreiz dzirdēt ka ziemas riepas ir uzliktas.
Man bija tāds priekštats ka Honda ir kvalitatīvāka par Mazdu.
Arī labu brīdi atpakaļ braucot ar Honda Accord un Mazda 6, ar Mazdu bija mazākas problēmas. Tik tā skaņas izolācija...
Draugam darbā 3-ās mazdas ,ir arī civiki abi bāzes versijas . Par remontiem neko , subjektīvi mazda esot neērtāka cietāka . Vēl viens otrs puspaziņa ar 3 mazdu kā firmas auto brauc , varu apjautāties , tik piebilde visiem ir firmas un jaunas , tā kā tipiskie remonti vai kas tamlīdzīgds viņus nesatrauc.
Mazda 3 priekšā ir tādi paši sēdēklī kā Mazda 6. Biju braucis ar mazda 6. Man kaut kā tie sēdekļi nepatika -likā cieti (nu bet daudziem auto tagad ir citi benķi, citiem tas patīk, citiem nē).
Kā jautājums par mazdām, tā panesās atkal runas par skaņasizolāciju.
Man liekas ka daudziem cilvēkiem ar to skaņasizolāciju ir placebo efekts. Pietika pāris autobild ekspertiem pateikt ka skaņasizolācija ir slikta, tā nu tagad šis viedoklis ir "pamatīgi" iesakņojies cilvēku apziņā... Respektīvi.. visi zina ka Mazda 6 ir slikta skaņasizolācija.. pat tie kas ar to mazda 6 nav braukuši..
Es ar mazda 6 esmu braucis ... nekādu dižo atsķirību no citiem šogad jūzotajiem auto (MB C200, Vovlo S70, BMW 5 1997, mazda 626,u.t.t) es nejutu. Visiem augstāk minētajiem auto,tāpat kā mazdai, piemēram ir ļoti labi dzirdams piemēram, kā mainās asfalta seguma faktūra, rupjums,u.t.t Braucot saprāta robežās (līdz100-110kmh), nevienam auto vēja trokšņi nav dzirdami,u.t.t
Vārdusakot, manuprāt visas tās skaņasizolācijas runas ir pilnīgas muļķības.
Ir pāris zināmas mazda3. Korozijas problēmas, skaļas, mazas (subjektīvi). Viens 06.g. ar ~170tk atdeva laimīgajam nākamajam īpašiekam ar nepieciešamību mainīt abus priekšas plauktus un gultņus, pārējais kā jau visiem., visu ielieto degvielu iztērē, uz ceļa nepaliek.
Par mazām hondām neko nezinu, bet daži kolēģi par CRV starā
Nu lagūna , nisan primera salīdzinot ar rav 4 ir pat traucējoši skaļas . Un neviens raidījums man to nepateica . Nav daudz auto ar ko esmu braucis . Sharan grabēja visapkārt + 1,9 dīzeļa rēkoņa , bet viņš ar bij 10 gadīgs. Benzīn vektra 1989 gada gan bij klusa .
Pieljauju, ka katram uz taas auss kaads savaadaaks dziivnieks uzkaapis.
Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.
Ir vinjaam taa pat kaa 6tajaam probleemas ar kraasojumu.
Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.
Tad jau var Mazdu ņemt - sēdēšanas pozīcija tur ir super ērta.
Tavos komentos vienmēr jaušams finansiālais jautājums , proti kā ietaupīt , tātad vai kaut mirkli nebij doma kā otru auto paņemt atkal merivu, tomēr pārzini šo auto un pērkot lietotu zināsi kam pievērst uzmanību , Un vai opels nebūs lētāks ...!!!!!!!!!!! Vai tomēr dažādības pēc upurēsi naudiņas ?
brmbrmm rakstīja: Diez vai opels būtu pelnījis otru iespēju.
Tikai Opel benzīnmotori būtu pelnījuši otru iespēju. Varbūt šāda Meriva ar benzīnmotoru nebūtu peļama, jo vispār jau Meriva ir lielisks auto, tikai dīzeļmotori ar kvēpu filtriem bojā visu baudījumu:
Biideklis rakstīja: Pats esmu ar 6to mazdu nu jau150 k nobraucis.
Nevajag drist, valdi, ir vinja skalja, ir
Pieljauju, ka katram uz taas auss kaads savaadaaks dziivnieks uzkaapis.
Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.
Ir vinjaam taa pat kaa 6tajaam probleemas ar kraasojumu.
Par gondu nemaaceeshu teikt.
redz, problēma laikam ir tajā, ka man ir ļoti laba dzirde (arī muzikālā). Tāpēc es arī visiem pārējie auto, ļoti labi dzirdu skaņas izolācijas nepilnības.
Ko piemēram dod mersim perfektā dzinēja skaņas izolācija, ja uz dzinēja trokšņa neesamība rēkina tu sāc dzirdēt akmentiņus arkās, asfalta faktūras un rupjuma izmaiņas un sāc dzirdēt katru plaisu asfalt????
Kuram tad auto tādā gadījumā ir labāka skaņasizolācija?
Biideklis rakstīja: Pats esmu ar 6to mazdu nu jau150 k nobraucis.
Nevajag drist, valdi, ir vinja skalja, ir
Pieljauju, ka katram uz taas auss kaads savaadaaks dziivnieks uzkaapis.
Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.
Ir vinjaam taa pat kaa 6tajaam probleemas ar kraasojumu.
Par gondu nemaaceeshu teikt.
redz, problēma laikam ir tajā, ka man ir ļoti laba dzirde (arī muzikālā). Tāpēc es arī visiem pārējie auto, ļoti labi dzirdu skaņas izolācijas nepilnības.
Ko piemēram dod mersim perfektā dzinēja skaņas izolācija, ja uz dzinēja trokšņa neesamība rēkina tu sāc dzirdēt akmentiņus arkās, asfalta faktūras un rupjuma izmaiņas un sāc dzirdēt katru plaisu asfalt????
Kuram tad auto tādā gadījumā ir labāka skaņasizolācija?
Ja ļoti traucē visādi trokšņi, ir viens ļoti vienkāršs risinājums - aptiekā var iegādāties ausu aizbāžņus! Vai arī var braukt ar datorspēlēm.
brmbrmm rakstīja: Diez vai opels būtu pelnījis otru iespēju.
Tikai Opel benzīnmotori būtu pelnījuši otru iespēju. Varbūt šāda Meriva ar benzīnmotoru nebūtu peļama, jo vispār jau Meriva ir lielisks auto, tikai dīzeļmotori ar kvēpu filtriem bojā visu baudījumu:
brmbrmm rakstīja: Diez vai opels būtu pelnījis otru iespēju.
Tikai Opel benzīnmotori būtu pelnījuši otru iespēju. Varbūt šāda Meriva ar benzīnmotoru nebūtu peļama, jo vispār jau Meriva ir lielisks auto, tikai dīzeļmotori ar kvēpu filtriem bojā visu baudījumu:
www.ss.lv/...
Padalies kas Tev pret dīzeli un kvēpu filtru ?
Man to lietu servisā skaidroja tā: kvēpu filtrs periodiski pats automātiski attīrās, tanī tad tiek padota papildu dīzeļdegviela, kas sadeg, ja šis 15-20 minūtes garais process netiek pārtraukts (netiek izslēgts dzinējs). Ja šis process tiek pārtraukts, tas ir neveselīgi dzinējam, jo pie motoreļļas tiek piejaukta degviela. Turklāt šis attīrīšanās process tiek datorā reģistrēts, un, ja process tiek pārtraukts 3 reizes, tad kompis met ārā kļūdu ,,Izplūdes gāzes'. Tad atliek griezties servisā un rodas neērtības. Sanāk auto lietotājam nedraudzīgs risinājums. Iedomājieties situāciju: brauciens uz darbu 20 minūšu garumā. 15.minūtē ieslēdzas kvēpu filtra attīrīšanās, kuru ir kaitīgi pārtraukt. 20.minūtē cilvēks atbraucis galamērķī un ir gatavs iet iekšā darbā. Tomēr, tā kā kvēpu filtra attīrīšanās vēl turpināsies 10 minūtes, tad ir jāsēž uz vietas un jāgaida. Vai nav sviestaina situācija?
Skaidrs ,palasīju tēmu ...mazda 6 kvēpu filtrs...Vispār jāpaintresējas kā ravam ar to filtru kad parasti jāsāk mainīt ?
Painteresējies gan! Kvēpu filtrs gan neesot jāmaina periodiski, bet tikai tad, kad ir tiktāl piesārņots, ka vairs nepalīdz ne periodiskā pašattīrīšanās braukšanas laikā, ne servisā veikta tīrīšana ar kaut kādas speciālas programmas palīdzību. Un galvenā sāpe ir tā, ka maksā kvēpu filtrs ļoti dārgi - ap 700-1000 latiem. Sakarā ar šo apstākli es tagad sliecos par labu benzīnniekiem.
Par šo naudu sanāk, piemēram, ļoti labs Golf4, (krāsots ar KRĀSU, nevis pigmentētu ūdeni, gumijās kaučuks, nevis polimēri, utt.)kurš visos lietošanas parametros būs galvas tiesu pārāks par 2004 un jaunākiem kompaktklases vieglāk utilizējamajiem pārvietošanās līdzekļiem.
Protams, ja pērk gadu , nevis auto, tad cita lieta.
Skaidrs ,palasīju tēmu ...mazda 6 kvēpu filtrs...Vispār jāpaintresējas kā ravam ar to filtru kad parasti jāsāk mainīt ?
Painteresējies gan! Kvēpu filtrs gan neesot jāmaina periodiski, bet tikai tad, kad ir tiktāl piesārņots, ka vairs nepalīdz ne periodiskā pašattīrīšanās braukšanas laikā, ne servisā veikta tīrīšana ar kaut kādas speciālas programmas palīdzību. Un galvenā sāpe ir tā, ka maksā kvēpu filtrs ļoti dārgi - ap 700-1000 latiem. Sakarā ar šo apstākli es tagad sliecos par labu benzīnniekiem.
Nu nēsmu pamanījis ka man pašatīrītos , kā redzi samērā daudz brucu garus gabalus varbūt labi pašatīrās. Lai gan jāpiebilst , kad uzgāzē aizmugurē dūmu mākonis .
Biideklis rakstīja: Pats esmu ar 6to mazdu nu jau150 k nobraucis.
Nevajag drist, valdi, ir vinja skalja, ir
Pieljauju, ka katram uz taas auss kaads savaadaaks dziivnieks uzkaapis.
Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.
Ir vinjaam taa pat kaa 6tajaam probleemas ar kraasojumu.
Par gondu nemaaceeshu teikt.
redz, problēma laikam ir tajā, ka man ir ļoti laba dzirde (arī muzikālā). Tāpēc es arī visiem pārējie auto, ļoti labi dzirdu skaņas izolācijas nepilnības.
Ko piemēram dod mersim perfektā dzinēja skaņas izolācija, ja uz dzinēja trokšņa neesamība rēkina tu sāc dzirdēt akmentiņus arkās, asfalta faktūras un rupjuma izmaiņas un sāc dzirdēt katru plaisu asfalt????
Kuram tad auto tādā gadījumā ir labāka skaņasizolācija?
Tu esi ar mersedesu braucis? Nu, normālu,nevis erzacu ?
Honda Civic vai Mazda 3 (2004.-2005.g.)
Honda Civic vai Mazda 3 (2004.-2005.g.)