DekstersFF rakstīja: Kāds negrib šo jauko auto ar jaunu motoru ? www.auto24.lv/...
Tur aiz tās trušu kūts nav tavs izslavētais purvs?
Tad jau šis ir tavējais Mersis!
DekstersFF rakstīja: Kāds negrib šo jauko auto ar jaunu motoru ? www.auto24.lv/...
Tur aiz tās trušu kūts nav tavs izslavētais purvs?
Tad jau šis ir tavējais Mersis!
4menesibufalo.wordpress.lv/2012/10/05/par-automobili/
Par veciem vai jauniem auto. Priekš 4 mēnešiem dzīvojot ASV tika iepirkts šitāds brīnums. Kāpēc šitāds? Jo jaunāku vajadzētu pārdot, ko uz fikso grūti/ riskanti izveikt, jo izīrējams auto uz 4 mēneši maksātu 4 tūkstoši, bet šitais tikai vienu. (Plus apdirsināšana, bet te nu apsēdieties, tā maksā 170$. Mēnesī. Un vēl tā ārprāta birokrātija lai tādu dabūtu. Un tagad nezkāpěc apdirsinātājs grib 183$.)
Tātad, jūsu priekšā 1993. gada Chevrolet Cavalier. 4 cil, 2.5 L, 5 pak automāts. No ekstrām tikai kondicionieris (strādājoss), pārějais viss ar roku darbināms. Logi, pat pakaļduris tikai ar aclēgu no ārpuses, t.i. nav pogas, bet jāgriež aclēga.
Benzīns 87. patērē ap 8 līdz 10 litri.
Konkrētais eksemplārs bija labākais no autosiem par 1000$ ko 2 ned. laikā varēja ieraudzīt. Ar skati, un kam viss darbojnas, un neko nevajag piepirkt (ok, nomainīju pakaļas amortiņus pa 25$ pāris)
Bet nu protams, šis nau mans sapņu auto
kas jauns Līvānos
laikam esmu iTDIOTS jo biju bik safisies uz jaunu jauno grandcoupe , bet pēc prõbenfārena , dienas garumā , un 0,7 litru pārdomām , nolēmu palikt pie esošā šrotu parka , lai arī tam , šaraškina kantiris, neuxja nau spējīgs piedāvāt wajadzīgās detāles
karoč šonedēļ nekļuwu par bembelavieti
pawizinājos pa jūrmaleni ar 200++++++ ( tukšu !!!! ) un kārtējo reizi sapratu ( ) šeit nau DE .......... un gana labi war iztikt ar wecām 80-380zs mizām
bet nu sajūtas bij auxjiķeļnajas
TDIOTS rakstīja: bet nu sajūtas bij auxjiķeļnajas
pat nemēģinātu ar litrīgu ,ls10k vērtu , turbõuxjopili to izpidīt par 10kls ir dauxja vērtīgāgu un baudāmāku tačku lai arī tās nau jaunas .............
Vai kādam ir pieredze ar šādu? Kā ar reģistrēšanu LV?
nu nez vai te īpaši apgrozās tādi, kam ir pieredze ar tādu... Esmu vizināts, kad biju UK. Aizmugures sēdeklī ir ērti. VVZ kā tagad, mož ar VS sēriju var piereģistrēt ar stūri otrā pusē. Angļi, kas ar tādiem brauc, maksā vājprāta summas par apkopēm vien.
smaidiigais rakstīja: nu nez vai te īpaši apgrozās tādi, kam ir pieredze ar tādu... Esmu vizināts, kad biju UK. Aizmugures sēdeklī ir ērti. VVZ kā tagad, mož ar VS sēriju var piereģistrēt ar stūri otrā pusē. Angļi, kas ar tādiem brauc, maksā vājprāta summas par apkopēm vien.
Es taču nedomāju kā par vienīgo auto šitādu. Sāku domāt par kaut kāda šitāda tipa brīvdienu braucamo. Tāpēc palēnām jāveido iekšējā 'sabiedriskā doma' par labu vai pret kādu no auto.
Domā pats stūrēt? Kaut kā dīvaini izskatīsies, tauta padomās, ka esi šoperis... nāģeni jau noskatīji?
sarashkins rakstīja: Domā pats stūrēt? Kaut kā dīvaini izskatīsies, tauta padomās, ka esi šoperis... nāģeni jau noskatīji?
Tauta neko nesapratīs, jo šite jau braucējs sēž pasažiera vietā
Nāģene nav nepieciešama, jo esmu bez matiem.
Secināju, ka varen iekārojams auto ir Škoda-Citigo! Šodien paskatījos cenrādi un vairākus video, un nolēmu, ka labprāt iegādātos šo auto ar 60 zirgspēku benzīna motoru, 4 durvīm un kondicionieri par 6,5 tūkstošiem latu.
Kā tas ir - ' nolēmu, ka iegādātos' ??
Es saprotu 'nolēmu iegādāties' un 'iegādājos'.
Kāds var apgaismot?
Tas nozīmē, ka tā Škoda ir baudāma. Pat tik baudāma, lai ar to brauktu no Jelgavas uz Šefīldu.
VWfans rakstīja: Tas nozīmē, ka tā Škoda ir baudāma. Pat tik baudāma, lai ar to brauktu no Jelgavas uz Šefīldu.
No Jelgavas uz Šefīldu daudz baudāmāk braukt ar boingu
DekstersFF rakstīja:
sarashkins rakstīja: Domā pats stūrēt? Kaut kā dīvaini izskatīsies, tauta padomās, ka esi šoperis... nāģeni jau noskatīji?
Tauta neko nesapratīs, jo šite jau braucējs sēž pasažiera vietā
Nāģene nav nepieciešama, jo esmu bez matiem.
LV auto ar stūri labajā pusē piereģistrēt nevar. Otrkārt, šitādam pasažierim jāsēž aizmugurē.
GB12 rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
sarashkins rakstīja: Domā pats stūrēt? Kaut kā dīvaini izskatīsies, tauta padomās, ka esi šoperis... nāģeni jau noskatīji?
Tauta neko nesapratīs, jo šite jau braucējs sēž pasažiera vietā
Nāģene nav nepieciešama, jo esmu bez matiem.
LV auto ar stūri labajā pusē piereģistrēt nevar. Otrkārt, šitādam pasažierim jāsēž aizmugurē.
ai da ko niekus
vadons to mizu pirks tāpat kā fans visas tās škodas un dacijas
GB12 rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
sarashkins rakstīja: Domā pats stūrēt? Kaut kā dīvaini izskatīsies, tauta padomās, ka esi šoperis... nāģeni jau noskatīji?
Tauta neko nesapratīs, jo šite jau braucējs sēž pasažiera vietā
Nāģene nav nepieciešama, jo esmu bez matiem.
LV auto ar stūri labajā pusē piereģistrēt nevar. Otrkārt, šitādam pasažierim jāsēž aizmugurē.
Man šķiet, ka retro auto varēj gan
Latvijā nereģistrē transportlīdzekļus, kas pēc savas konstrukcijas paredzēti braukšanai pa ceļa kreiso pusi (šī prasība neattiecas uz pasta, ceļu dienesta un citiem specializētajiem transportlīdzekļiem, kuriem vadība ir izvietota labajā pusē, bet tie pēc savas konstrukcijas paredzēti braukšanai pa ceļa labo pusi, no ārvalstīm uz laiku ievestajiem transportlīdzekļiem, kā arī uz Latvijā līdz 1996.gada 1.jūlijam reģistrētajiem transportlīdzekļiem)
Pirmais likumus nelasa...
Ceļu satiksmes likums, 10. pants:
( Aizliegts reģistrēt:
1) mehāniskos transportlīdzekļus, kas pēc konstrukcijas ir paredzēti braukšanai pa ceļa kreiso pusi. Šī prasība neattiecas uz specializētajiem pasta transportlīdzekļiem, specializētajiem ceļu dienesta transportlīdzekļiem, specializētajiem atkritumu izvešanai paredzētajiem transportlīdzekļiem, transportlīdzekļiem, kuri normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā reģistrējami kā vēsturiskie spēkrati un transportlīdzekļiem, kas ievesti no ārvalstīm uz laiku; www.likumi.lv/...
Transportlīdzekļu reģistrācijas noteikumi
76. Transportlīdzeklim vēsturiskā spēkrata statusu piešķir, ja tas atbilst spēkā esošajiem FIVA starptautiskajiem tehniskajiem noteikumiem (FIVA International Technical Code). Transportlīdzekļa atbilstību vēsturiskā spēkrata statusam pārbauda un lēmumu par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu vai anulēšanu (turpmāk – lēmums) pieņem CSDD. Transportlīdzeklim vēsturiskā spēkrata statusu reģistrē vai dzēš, transportlīdzekļu reģistrā izdarot atzīmi par pieņemto lēmumu. Vēsturiskā spēkrata statusu piešķir uz pieciem gadiem. Transportlīdzeklim, kuram piešķirts vēsturiskā spēkrata statuss, pēc īpašnieka iesnieguma reģistrācijas apliecības sadaļā "Piezīmes" norāda "Vēsturisks spēkrats". Ja vēsturiskā spēkrata īpašuma tiesības nav juridiski pierādītas, to reģistrē Latvijas Antīko automobiļu kluba vai tā biedru lietošanā. Šādā gadījumā īpašuma tiesības apliecinošs dokuments ir Latvijas Antīko automobiļu kluba tehniskās komisijas izsniegts vēsturiskā spēkrata reģistrācijas iesniegums. Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības sadaļā "Īpašnieks" norāda Latvijas Antīko automobiļu klubu vai tā biedru, bet sadaļā "Piezīmes" papildus norāda "Aizliegts atsavināt". www.likumi.lv/...
vēsturiskais spēkrats šitas pēc definīcijas nekādi nesanāk
viņus beidaz ražot 1989gadā un vēl nav pagājuši 30 gadi
par laimi laiks iet uz priekšu, nevis atpakaļ, pēc dažiem gadiem es veco Kadett E varēšu pārreģistrēt pa "vēsturisko"!
pebejs grib braukt ar rolls royce. kaa parasti, dzheks var aiziet no laukiem, bet lauki no dzheka nekad.
Shiirs rakstīja: pebejs grib braukt ar rolls royce. kaa parasti, dzheks var aiziet no laukiem, bet lauki no dzheka nekad.
jams no laukiem aizbrauca ar lambordžīnī.... pats esmu turējis rokās reģistrācijas apliecību un pašu SPĒKRATU arī redzējis
sarashkins rakstīja: par laimi laiks iet uz priekšu, nevis atpakaļ, pēc dažiem gadiem es veco Kadett E varēšu pārreģistrēt pa "vēsturisko"!
Liksi stūri uz otru pusi?
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...