Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
recluse rakstīja: Ja man jābrauc pēc lētām riepām uz
Es pēc savējām speciāli nebraucu!! Braucot atpakaļ no komandējuma ieskrēju pa ceļam, kamēr šoferis spiests stāvēt rindā.
Tie čaļi ar uz Norvēģiju nebrauc speciāli pēc riepām! Šiem ir noteikts darba grafiks - 6 nedēļas strādā, cik tur nedēļu mājās. Vot i šie nav glupi - braukā ar busiņu uz mājām un pie reizes (pa ceļam) atvelk riepas. Atmaksā mājās braukšanas pasākumu.
Un par atgāzēm-aizbrauc uz servisu, ja tās nav normā, turpat arī saregulē, nesaprotu problēmu.
Atkarībā no defekta. Pagājušajā rudenī, kad bija divi normāli devēji, viens par daudz uz āru izlīdis devējs un viena nebija, tad varēja aizbraukt gandrīz līdz garāžai, kādus 300 metrus, līdz šis pratās un izslēdzās. Šoreiz gan tā fiksi.
Bet par atgāzēm - tev laikam kādreiz ir bijis šitentāds audī, bet tev laikam nav bijušas nekādas nopietnas problēmas ar to KE-jetroniku Man, par laimi, arī ne - bet es varu puslīdz droši apgalvot, ka ir tikai viens serviss, kurā strādā kāds, kas spēj normāli nodiagnosticēt tās šprices - dižajā pilsētā ir tāds iglit, kurā strādā, neatceros, aleksejs, zinu tikai ka pavecs un latviski nerunā. Un vēl varētu būt kāds viens vai divi duči audī entuziastu - amatieru kā es izmētāti pa visu latviju, kuri arī kaut ko saprot. Bet aizbraucot uz parastu servisu var gūt tikai tik kvalitatīvu pakalpojumu, kādu CSDD pakalpojumu tu apceri citā tofikā
Tu nu gan pārvietojies ar varen ekskluzīvu auto,ka to spēj saremontēt vien daži cilvēki Latvijā.
DekstersFF rakstīja: Ja tu esi tik stulbs,ka strādā tādā vietā,kur tevi apčakarē un pats esi ar sulu urbja IQ, ka to pieļauj, tad vaino pats sevi.
Nē nestrādāju, bet nācas laiciņu pastrādāt. Pašreiz pie tā "darba devēja" strādātgribētāju rinda pie durvīm vismaz gadi 6 jau kā nestāv.
Bet izbaudīju to prieku uz savas ādas. Sagribējās šim gandrīz jaunu auto, dēliņi paaugās un šiem ar vajag... izdomāja, ka atvaļinājuma naudas nav jāmaksā (bet izsaukt uz darbu atvaļinājuma laikā mēdza un par to ar nesamaksāja), ja kāds atnesa biļetenu, tad sūtīja tirst. Par virsstundām ar izdomāja nemaksāt.
Nu nopirka vāģus uz strādniekiem praktiski atņemtās naudas, bet tagad strādā pats, jo neviens pat bomziz pie šā strādāt neiet!
Ja darba ņēmējs ir tups un ļauj sevi apčakarēt,tad nu neko, tā nav gluži DD vaina.
Tu nu gan pārvietojies ar varen ekskluzīvu auto,ka to spēj saremontēt vien daži cilvēki Latvijā.
www.tvnet.lv/...
Es ne par to, es arī nebraucu ar jauniem auto tikai. Bet nu paziņot,ka Audi saremontēt šprici var viens cilvēks Latvijā...tad tas ir ekskluzīvs modelis.
Nuu, ja sievasmaate ir ar mieru seedeet bagaazhniekaa, tad njem tik ciet! Buusi plastmasas miniSUV iipashnieks Nezinu, kaada buus cena, normaalaa komplektaacijaa varbuut dereetu divataa uz copi ko braukt.
Jaa, pie viena gribeetos uzzinaat zinaataaju domas par 2006. gada Kia Carnival ar 2.9 CRDI VGT I4 diizeljmotoru. Itaalju? Gribaas leetu un ietilpiigu braucamo lielaakai kompaanijai
Chankaishi rakstīja: Nuu, ja sievasmaate ir ar mieru seedeet bagaazhniekaa, tad njem tik ciet! Buusi plastmasas miniSUV iipashnieks Nezinu, kaada buus cena, normaalaa komplektaacijaa varbuut dereetu divataa uz copi ko braukt.
Vaacijaa Astras Sports Tourera cenas sākas no 17 tūkst.eiro, bet Mokkas cenas no 19 tūkst.eiro. Nav pārāk dārgs, ir ņemams:
VWfans rakstīja: Manai Merivai, kuru 2006.gadā pirku jaunu, nobraukums tagad sasniedzis 161 tūkst.km.
Kādas sanāk izmaksas uz 1km ieskaitot motora remontu un degvielu, pieņemot, ka atlikusī vērtība tam opelim ir 1000 latu????
Sanāk 14 santīmi uz kilometru. Bet vēl jau var droši braukt līdz 250 tūkst.km. Vasarā sanāca laimēt uz nedēļas nogali Lexus-CT200h, taču uz Viļņas lidostu bija jābrauc ar savu Merivu. Un jāsaka, ka braucot ar savu Merivu, nebija mazuma sajūtas un brauciens tāpat bija dziļi baudāms.
VWfans rakstīja: Manai Merivai, kuru 2006.gadā pirku jaunu, nobraukums tagad sasniedzis 161 tūkst.km.
Kādas sanāk izmaksas uz 1km ieskaitot motora remontu un degvielu, pieņemot, ka atlikusī vērtība tam opelim ir 1000 latu????
Sanāk 14 santīmi uz kilometru. Bet vēl jau var droši braukt līdz 250 tūkst.km. Vasarā sanāca laimēt uz nedēļas nogali Lexus-CT200h, taču uz Viļņas lidostu bija jābrauc ar savu Merivu. Un jāsaka, ka braucot ar savu Merivu, nebija mazuma sajūtas un brauciens tāpat bija dziļi baudāms.
Varētu palūgt salikt pa pozīcijām
Vismaz - auto cena, līzes procenti, apdrošināšana, tehapskates, apkopes, papildus remonti, riepas un šķidrumi, degviela...
Jā, varētu. Dīzeļdegviela ap 6200 Ls, darbs servisā 2000 Ls, rezerves daļas 1400, KASKO 800 Ls, piederumi 500, apkopju materiāli 700, riepas 450, garāžas īre 250, maksas autostāvvieta 270, OCTA 240, transportlīdzekļu nodeva 310, tehniskās apskates 110, pārējie sīkumi sešarpus gadu laikā zem 100 latiem.
Auto maksāja 10 tūkst.latu, Pirmais saka, ka tagad tā vērtība esot 1000 latu. Es gan domāju, ka varētu pārdot par 2000 latiem. Tātad pēc Pirmā domām vērtības kritums ir 9 tūkst.latu, pēc manām domām 8 tūkst.latu.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...